Słupek 2 155 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 ej no ;p wyobrazcie sobie jak 2 madafaków przedziera sie przez tabuny zombie :> a wyobrazcie sobie jak 2 po(pipi)ow w rozowych majtkach przedziera sie przez bande zombie swoja droga szkoda ze tylko 2 osoby, z tego co gdzies widzialem to będą "wspolne ciosy" ze jedn trzyma a drugi wali czy coś, mam nadzieje ze takich akcji bedzie wiecej bo widzialem chyba tylko jedną na filmiku jakims Przecież to będzie piękne hehehe, Yano za każdym razem gdy tylko będziemy grać w co-opa automatycznie idę szukać najbardziej chorego stroju ;ppppppp. Przestaniesz ze mną grać ;p. Ale w multi chyba będą standardowe stroje/avatary. Więc w co-opie będę Cie męczył ;p. Wspólne ciosy pewnie coś takiego jak w RE5. Ale ile będzie zabawy którą sam sobie człowiek wymyśli typu hmm ja np. podpalam zdechlaki a ty masakrujesz je piłą. No i tak sobie myślę, że ta kampania w co-opie to jednak nie głupi pomysł może być dużo "zabawy". Choć najpierw sam skończę singla. PS. Bierzesz na premierę? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 (edytowane) jak narazie mam zamiar kupic dzien przed premierą, nie wiem czy mi sie uda;p chociaż chciał bym żeby jakies recenzje przed premiera potwierdziły że gra jest super i serio nie podnieca mnie granie w glupim stroju ;p Edytowane 31 sierpnia 2010 przez Yano Cytuj
Diverso 0 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Jestem tuż po scalakowaniu DR2: Case Zero i muszę powiedzieć, że teraz jestem zdecydowany brać tę grę w ciemno. Klimat super, łączenie przedmiotów - genialne (widły + shotgun), otoczka fabularna - całkiem ciekawa, SI ocalałych - zdecydowanie lepsza niż w jedynce. Jedyne co działało mi na nerwy to strasznie długie loadingi i randomowe przycinki. Ah no i model jazdy motorem - beznadzieja. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 (edytowane) Jestem tuż po scalakowaniu DR2: Case Zero i muszę powiedzieć, że teraz jestem zdecydowany brać tę grę w ciemno. Klimat super, łączenie przedmiotów - genialne (widły + shotgun), otoczka fabularna - całkiem ciekawa, SI ocalałych - zdecydowanie lepsza niż w jedynce. Jedyne co działało mi na nerwy to strasznie długie loadingi i randomowe przycinki. Ah no i model jazdy motorem - beznadzieja. No to chyba najlepsze info bo w jedynce byli tak głupi, że nawet nie robiłem achiva za uratowanie wszystkich ocalałych. Po prostu tragedia to świetnie jeżeli jest lepiej. http://www.gametrailers.com/video/exclusive-tools-dead-rising/703680 Exclusive Tools of Destruction Developer Diary 50 combo broni - jara mnie ten element bardzooo. Edytowane 1 września 2010 przez SłupekPL Cytuj
Diverso 0 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 Tą "lepszość" oceniłem po tym, że już bez problemu potrafią się przepchnąć przez grupy zombie bez broni, nie gubią się tak debilnie jak w jedynce. Nic mnie tak nie wkurzało w pierwszej części jak transport 5 osób i jeden ocalały, który co chwilę dawał się łapać umarlakom. 50 kombinacji, w sumie sporo w prologu jest 7, (z wiosłem + piłą na czele). Dla znających zakończenie prologu: W ogóle zastanawiam się co stanie się z córką, bo po przejściu gry, dostajemy acziwment, który sugeruje podróż do Fortune City, a chyba fabularnie nie uzasadnili dlaczego tam się będzie toczyć gra. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 No już właśnie poczytałem inne opinie na temat ocalałych. I dokładnie tak jak piszesz poprawili ich inteligencję podobno nadal to głupki ale jest lepiej niż w jedynce. I w zupełności mi to wystarczy podobno sejvovanie też jest teraz "normalne". Czyli do poprawy jeszcze najgorsze - fremerate. Kolejny dev diary tym razem o multi: http://www.gametrailers.com/video/exclusive-bring-dead-rising/703682 Cytuj
Diverso 0 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Dla mnie niech jeszcze poprawią loadingi, bo w prologu przynajmniej 14 razy trzeba było biegać w tą i w tamtą i za każdym razem 30 sekund, masakra. Co prawda potem nic nie doczytuje, ale to i tak za długo. A najbardziej rozwalająca jest zmiana lokacji, loading, scenka przerywnikowa, loading i dopiero hejda w miasteczko. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 to prawda, ostatnio niektore gry przyzwyczaiły do braku loadingow (u2, gow3) , wiec loadingi nie tylko miedzy lokacjami ale nawet przed cut scenakmi na silniku to jakiś absurd O_O ale może to tylko na żydboxie Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 (edytowane) Nie na Ps3 też był nawet filmik z IGN-u pokazujący to. Edit: http://www.joystiq.com/2010/09/03/monster-hunter-frontier-features-improvised-dead-rising-2-weapon/ Monster Hunter Frontier features improvised Dead Rising 2 weapons in Japan Edytowane 4 września 2010 przez SłupekPL Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 Preview: http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-dead-rising/704234 Cytuj
Guti 2 Opublikowano 10 września 2010 Opublikowano 10 września 2010 Może i jestem ślepy itd, ale naprawdę nie mogę nigdzie znaleźć jakiegoś konkretnego info nt. co-op. Wiem tylko tyle, że będzie. A więc do ilu osób będzie można w tym trybie grać? Będą jakieś inne wydzielone misje/areny w coopie czy normalnie będzie można wykonywać główne i poboczne (o ile będą, bo niewiele wiem o tej grze) misje ze znajomymi. Jeśli to pierwsze, to będzie padaka. Mam już dość gier w których tryb coop jest potraktowany po macoszemu, a gracze są wy(pipi)eni do oddzielnych beznadziejnych trybów do beznadziejnych mapek Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 10 września 2010 Opublikowano 10 września 2010 (edytowane) A więc do ilu osób będzie można w tym trybie grać? Do 2 osób Online na zasadzie drop in/drop out. Będą jakieś inne wydzielone misje/areny w coopie czy normalnie będzie można wykonywać główne i poboczne (o ile będą, bo niewiele wiem o tej grze) misje ze znajomymi. Jeśli to pierwsze, to będzie padaka. Mam już dość gier w których tryb coop jest potraktowany po macoszemu, a gracze są wy(pipi)eni do oddzielnych beznadziejnych trybów do beznadziejnych mapek Oczywiście, że będzie można przejść cały wątek główny i misje poboczne z kumplem Edytowane 10 września 2010 przez sprite Cytuj
Guti 2 Opublikowano 10 września 2010 Opublikowano 10 września 2010 Dzięki za odpowiedzi Raczej kupię tą grę, o ile coś wcześniej mi nie strzeli do głowy. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 10 września 2010 Opublikowano 10 września 2010 (edytowane) Nie to abym był złym prorokiem ( bo sam bym to chciał ) ale nigdzie nie ma mowy o 2 graczach przy jednej konsoli , wszędzie mówią tylko o Online Coop. Ale Gierka zapowiada się pysznie jak ktoś ma ochotę na Co-op'a to z miłą chęcią. It's Zombie TIME! Down@-> Sprite, i teraz wszyscy czujemy się tak samo... jak pragnienie .. Edytowane 10 września 2010 przez Heviro (Fanboy BDG) Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 10 września 2010 Opublikowano 10 września 2010 Nie to abym był złym prorokiem ( bo sam bym to chciał ) ale nigdzie nie ma mowy o 2 graczach przy jednej konsoli , wszędzie mówią tylko o Online Coop. Ale Gierka zapowiada się pysznie jak ktoś ma ochotę na Co-op'a to z miłą chęcią. It's Zombie TIME! Masz rację. Trochę mnie zmyliło info na Co-Optimus. Właśnie przed chwilą przeczytałem, że będzie tylko co-op Online. No nic ;] Cytuj
Guti 2 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 Jeszcze Was pomęczę. Sklep cenega do gry dodaję jakiś strój ninja plus nowe umiejętności. Będzie to można potem sobie odblokować w czasie gry, czy to jest jakiś unikalny nie do zdobycia potem dodatek? No i jeszcze pozostaję sprawa cenegi, czy oni w ogóle to wyślą w miarę szybko, bo mam duże obawy. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 OoO srenega jaka dobra, hojna :]. Ja mam zlożone zamówienie w Ultimie i o dziwo oni nic nie dodają ale bankowo będzie na czas na premierę :]. A na ten strój to nie patrz w grze będzie od zawalenia stroji, ubrań hehe. Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 Sorry za post pod postem ale mały update. Ultima też jednak dorzuca te dlc ninja i mapkę Fortune City ale uwaga w formacie pdf na maile hehe, wOw. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 kurde to bedzie mocna jazda http://www.gametrailers.com/video/bloody-good-dead-rising/704479 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Po dłuższej sesji z tą grą raczej normalny nie będę Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 przeciez nigdy nie byłeś xD Cytuj
bart-blank 10 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 wózek z karabinami - hahaha masakra! jeszcze 9 dni... Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Mnie to najbardziej rozwalają te wiosła z piłami hehe. A najlepsze jest to, że cały czas pokazują tylko te 3-4 bronie a w grze ma być chyba około 50 combo broni ;]. Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Mnie to najbardziej rozwalają te wiosła z piłami hehe. A najlepsze jest to, że cały czas pokazują tylko te 3-4 bronie a w grze ma być chyba około 50 combo broni ;]. No właśnie heh. Chętnie bym zobaczył w akcji jakieś nowe, pokręcone bronie Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 (edytowane) Na Xboxa wychodzi kolejne zaje.biste dlc do DR2 (wątek Franka Westa) ;/. Wiem, że brak tego dlc na PS3 to oczywista sprawa ale mimo wszystko szkoda, będzie trzeba obejrzeć na yt bo zakończenie jedynki (te prawidłowe) to mocno otwarte zakończenie. Pierwszy raz żałuję, że nie zagram w dlc ... heh. Oby nie było tak, że tylko wersja na XO będzie wspierana i faworyzowana (w sumie już tak jest ;p). Edytowane 16 września 2010 przez SłupekPL Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.