Skocz do zawartości

Dead Rising 2


A.L.I

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ta =D metoda na

choposzka z kibla, czyli air attack siekieromlotem, ktory w zasadzie jest u mnie na pierwszym miejscu w kategorii bronii obusiecznej

jak masz jeszcze jakies pytania jak kogo rozpier(pipi)c to wal na gg 1169149, zaznaczam ze nie wszystkich pocisnalem

 

update

 

no i tak: kuchasz antoni dostal wpie.rdal w jakies 3 minuty, klient z pila mechaniczna zaraz po nim, a na koncu udalo mi sie dobiec (czerwony pasek) do amber i crystal gdzie dostaly srogie lanie w ich te ksztaltne dupki- sposob prostyw miare- jeden siekieromlot + 5 wysokouzdrawiajacych napoi zdalo egzamin. nie wyobrazam sobie robic tego ponizej 30 levela, serio, ale mozecie probowac, tylko se zasejwujcie.

 

a i najwazniejsze- wystarczy zabic tylko jedna, wiec nie ma sensu bieganie za kazda, trzeba sie trzymac jednej, rollowac przed zgranymi atakami a wszystko powinno sie udac. w nagrode 2 katany.

 

41 level i fabule leci dalej =D

 

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano (edytowane)

jak latwo zarobic kase:

 

zeby kupic zombrex potrzeba nam 25k golda. jesli jestes slaby i nie udalo ci sie wygrac konkursu na poczatku (pozdro neo+ hahahahaha) mozesz odetchnac z ulga- w kasynie da sie wygrac w pizdu kasy- wystarczy grac na maszynach pod ktorymi leza banknoty- przy nich zawsze wygrasz do 5 razy. liczac ze takich maszyn jest -dziescia, pieniadze na nowy zombrex mozna zarobci w 20 minut. polecam automaty typu jednoreki bandyta, gdzie jest 5 kolumn, wtedy stawka wynosi kolo 500$, wiec nabicie 25k to kaszka z mleczkiem. odkrylem to sam, nigdzie w internecie sie nie spotkalem z takim sposobem wiec pewno jestem pierwszy na swiecie : D

 

Najłatwiej kasę nabić grając w rankingowe mecze TIR, bo cała wygrana przenosi się do singla - dwa eventy i ponad 100 000$ na koncie...

Edytowane przez wrog
Opublikowano (edytowane)

nio, ale nie kazdy ma internet w xboxie :whistling:

 

mam 4 zombrexy =D

 

jesli chcecie mapke, to prosze bardzo, bardzo pozyteczne- bez obaw, nie jestem typem co gra z opisem i wspomaga sie caly czas mapkami- po prostu jest przydatna, jesli akurat brakuje wam jeden zombrex i czas zeby zarobic na niego w kasynie

 

http://www.msxbox-world.com/features/Dead-Rising-2/index.php

 

(na kropki sie klika)

 

 

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano

strata jak strata, w obliczu roznych form alternatywnej opcji zarabianie kasy po prostu nie ma potrzeba zalowania tego az tak, no chyba ze chodzi o sam gameplay z TIR albo pomocny coop

Opublikowano

Sposobów na kaskę jest dużo. Gram w minigolfa, rozwalam bankomaty, a jeden typek dał mi 70.000$ za uratowanie. Zbierałem na klucze do autka, ale przegrałem wszystko w pokera :( Jestem gdzieś w połowie, gra co chwilę mnie zaskakuje.

 

Najtmer -->

Amber i Crystal załatwiłem na 17 levelu. Przypadkowo odkryłem shotguna przed wejściem do klubu. Crystal dostała cały magazynek i kilka ciosów maczetą na dobicie. Grubas na ślubie był nawet prosty, a teraz pojawili mi się snajperzy i znów jest ciężko.

 

Opublikowano

peklo zakonczenie A

 

zloadowalem i znowu pokonalem ostatniego sajko, zeby miec zakonczenie B, jak sie okazuje, koniec fabuly w tym przpadku jest wprowadzeniem do OVERTIME mode'u, ktorego sobie roz(pipi)ie jutro, bo dzis mi sie juz nie chce

 

Opublikowano (edytowane)

Ale fajnie rzeczy dzieją się pod koniec. Wow!

 

 

Sullivan nie był nawet trudny, kilkanaście kopniaków i seria z karabinu wystarczyły. Wkurzył mnie filmik na którym chopper bierze 2 ocalonych, a uratowałem 44 osoby. Wcześniej podałem Zombrex TK'jowi i mam Overtime Mode.

 

 

Ale mam teraz męczący fight, pure hardcore ;)

Edytowane przez aux
Opublikowano

oj tam aux, nie bylo tak zle, wystarczy

poszukac jakiegos zarcia w kartonach, na bank zn ajdziesz sok pomaranczowy i klucz francuski a z nim to juz jest banalne- roz(pipi)alem to za drugim razem (jak znalazlem klucz hehe). warto tez dawac mu sie lapac przy szarszy, poniewaz przy dobrym timeingu nie odbiera on chyba zycia (albo jedna kratke) a po nim koles jest chwile zamroczony i z latwoscia mozna mu odebrac tak do 30% HP

 

 

no i peklo zakonczenie S.

 

a i s wynikalo z tego ze dawalem kejti zombrex, zapewne b i c odnosza sie do tego ze ona zginela + e ze wojsko zbombardowalo FC

 

Opublikowano

Genialna gierka. Właśnie skończyłem Overtime Mode. Nie było tak ciężko jak mi się wydawało z początku. Widziałem zakończenie A i S. Strasznie mnie ciekawi jakie są te inne endingi (pewnie jest tak jak mówisz Najtmer). Teraz gram od początku i chcę na max. wylevelować Chucka. Mam zamiar załatwić 72 tyś. zombie. Ale tu pojawia się poważny minus, bo w jedynce każdy pojazd był dostępny, a tu jest bezsensowny motyw finansowy i najlepsze autka trzeba wykupić (Hummer za 4 miliony chyba, kosmiczna kwota, dobrze że kasa przechodzi na new game+). Gra zmusza nas w ten sposób do grania online w TIR bo to chyba najszybszy sposób na kasę. Wiedziałem że wrzucanie na siłę opcji sieciowych do wybitnie singlowej gry nie będzie dobre. Na szczęście są meleksy, tylko że trzeba od nowa zdobyć klucz do podziemi (jakby nie można go dać od razu). Te zablokowane autka i motor oraz loadingi i kulejący framerate to jedyne wady jakie widzę. Reszta jest świetna i gierka dostaje od aux'a 10/10.

Opublikowano (edytowane)

ja sie pokusze o 8/10

 

mysle ze to odpowiednia ocena dla tej gry. to ze jako tako jest to kolejny dead rising nie powinno definiowac maksymalnej oceny. ja wiem ze sa fani, ale to po prostu dead rising. fakt dla mnie neutralny jako tako, choc ciesze sie ze moge w to zagrac, wiec dlatego jest powyzej 7/10 jako takiego pulapu "dobrej gry".

w zasadzie to zmiany tycza sie jedynie konstruowania broni, biegania po zombrex i mozliwosci zrobienia 3 sejwow. reszta bez zmian. spadki fps i loadingi to 2 aspekty tej gry, ktore kradna jej oczko do 9/10 jako gry zaje/bistej i bez problemow technicznych. jesli jestes fanem pierwszej czesci lykaj smialo, jesli nie a jednak lubisz fajne wciagajace gry, tez polecam. jesli jestes niecierpliwym frustratem, to raczej zakup powinienes przemyslec i porozmawiac z czlonkami rodziny oraz skonsultowac sie z lekarzem lub farmaceuta

Edytowane przez Najtmer
Opublikowano

Na czym polega overtime mode? To jakiś dodatkowy tryb? Czytałem, że w jedynce po przejściu gry można było grać bez uciekającego czasu, to prawda? I czy w dwójce jest takie coś?

Opublikowano

Overtime mode dostaje sie za przejscie gry z zakonczeniem A (?) i OM prowadzi to prawdziwego zakonczenia gry.

 

Brak uciekającego czasu? Pierwsze slysze o takim trybie w jedynce . Moze chodzi ci o infinite mode ? Ale ten tryb to juz innymi zasadami się kieruje.

Opublikowano

@Guti, wystarczy że olejesz główne misje i dasz "Continue" gdy się skończy ich czas. Robisz co chcesz, masz 3 dni na freeroaming, nawalanie się z psycholami czy ratowanie ludzi. Jeżeli Ci to nie wystarcza dajesz Restart Story i od nowa robisz co chcesz. Ale IMHO najlepiej na początku skończyć grę z najlepszym zakończeniem.

Opublikowano

Fajnie się gra w rozbieranego pokera będąc w posiadaniu trzech czasopism ulepszających hazard ;) Czwarty raz przechodzę gierę i wciąż odkrywam coś ciekawego, np. sklep z bronią i fajnymi ciuchami. Łowców osiągnięć zapraszam do wątku w dziale o achievementach. A recka w PE bardzo dobra i ocena wydaje się w sam raz.

Opublikowano (edytowane)

Gdzie moge znaleźc , ekhemm ,te czasopisemka? ;>>>

Albo sam soie poszukam : )

 

 

E: Ja przechodze drugi raz wszystkich ratujac i robiac wszystko. O wiele łatwiejsza niz jedynka ,strasznie dużoczasu na wszystko , psychole wcale nie tacy trudni ,a piła z wiosłem albo grabki elektryczne są IMO mocno przemocarne.

 

E2: Co do poziomu trudnosci - pewnie jest dosyc łątwo bo po "jedynce" są juzpewne schematy znane i wiadomo co i jak robic i jak łatwo PP pointy zdobywac.

Edytowane przez XM16E1
Opublikowano

Łatwo znaleźć, akurat te pisma leżą sobie w salonikach prasowych, a trzecie jest tam gdzie czerwony SUV. Zgadzam się że dla weteranów jedynki gra jest dużo łatwiejsza, wiadomo już co, gdzie i jak oraz że trzeba pilnować głównego wątku. Savepointów tu jest mnóstwo, ale Pecetowcy i tak na to narzekają. Tyle że quicksave w tej akurat serii byłby nie na miejscu. Czasu jest w tej części trochę więcej i zdarza mi się czekać na jakieś wydarzenie lub podanie leku. Rzecz w jedynce nie do pomyślenia.

Opublikowano (edytowane)

2 winka , snajpa i chowanie się za ścianką zaraz jak zaczynamy walke = dead Sullivana. Trzeba tylko uważac na rakiety z heli.

Edytowane przez XM16E1
Opublikowano

Walka z TK to chyba najłatwiejsza z całej gry. Kilka piąch w ryj, unik, koleś ucieka, wraca, unik, kilka piąch w ryj, unik itd. Jak ktoś jest na wyższym levelu to długo to wcale nie trwa. Nawet broni szukać nie trzeba.

Opublikowano

W ogóle w DR2 każdego bossa mozna pokonac schematem "2 ciosy , unik " i tak caly czas co jest nie do pomyślenia w "jedynce". Że już nie wspomne o grabkach elektrycznych które kroją taką masakryczną ilośc energii ,ze gra dopiero staje się troche trudniejsza od Case 6 ,a i tak do pirwszego DRka nie ma niestety startu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...