Dark AlexX 0 Opublikowano 29 marca 2009 Opublikowano 29 marca 2009 Albo będą gdzieś w tle w jednej lokacji i tyle, też bym się nie zdziwił. Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 22 kwietnia 2009 Opublikowano 22 kwietnia 2009 (edytowane) Zbliża się nowy trailer, są skany z Famitsu i znamy imię naszego bohatera - Chuck Greene. http://goonlinegames.net/2009/04/22/new-de...s-from-famitsu/ http://kotaku.com/5222212/dead-rising-2s-m...-is-named-chuck Trailer i pewnie jakieś nowe informacje pojawią się zapewne na Captivate (21-23.04) w Monte Carlo. Edytowane 22 kwietnia 2009 przez aux Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Zastanawia mnie czy w DR2 beda te same narzekania co w przypadku RE5 jesli gra bedzie niemal 100% kalka gameplayu . Osobiscie wolalbym lepsze rozwiazania niz w 1 Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Narzekania będą, takie czasy. Zrobią kalkę z jedynki, będzie oburzenie że jest hardcore, zrobią nietykalność, 1000 sejwów i nieograniczony czas - oburzą się fani jedynki. Nie dogodzisz. Uważam że nie powinni nic zmieniać. A jeśli już to chciałbym odrobinkę więcej czasu na zadania dodatkowe. I dłuższy tryb fabularny. Liczę że nadzór ojców jedynki dobrze wpłynie na grę. Podobno współpraca układa się bardzo dobrze. Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Zgadzam się. Gameplay jedynki oraz dłuższa fabuła = znakomita gra. Uważam, że system save'ów jest dobry i jedyne co trzeba zmienić, to ilość slotów. Reszta niech pozostanie taka sama. Żadnych uproszczeń. Nie wyobrażam sobie save'owania zaraz przed misją. Byłby to kompletny bezsens i walka niewymagająca myślenia i taktyki - co z tego, że mnie zabiją, jak mogę wczytać. A tak jest dreszczyk . Co do fabuły - miejmy nadzieję, że zobaczymy ponownie Isabelę i przede wszystkim Franka. Wielka szkoda, że to nie on będzie bohaterem dwójki. Mimo, że jego dialogi były słabe, to bardzo go polubiłem. Cytuj
Szarku 0 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Niech usuną ten durny zegarek -,- nie cierpię gier w których trzeba się uwijać w pewnym czasie Cytuj
koziou 0 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Opublikowano 24 kwietnia 2009 usunac zegarek? yyyyyy przeciez to byl trzon rozgrywki, bez niego gra bylaby zwykla sieczką, a tak - musiales sie uwijac przez co gra nie byla monotonna. Dla mnie jedynka to CZYSTA konsolowa gierka - mase gadżetów, arcade, krew i flaki, no poprostu czuc ten konsolowy feeling. Jedna z najlepszych gier na XO wg. mnie. Czekam z nieciepliwoscia na 2ke. Co do bohatera - tez wolalbym Franka, ale nic jeszcze nei wiemy o tym nowym kolesiu (nie pamietam imienia - Chuck?) Moze akurat bedzie ok? Nic. Poczekamy, zobaczymy Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 24 kwietnia 2009 Opublikowano 24 kwietnia 2009 W wersji na Wii usunięto zegarek i... gra straciła przez to wiele (nie tylko przez to). Upływający czas wymagał po prostu myślenia, dobrej znajomości mapy i strategii. Bez tego, gra jak ktoś powiedział, jest po prostu bezmyślną sieczką. Do dziś pamiętam jak robiłem achivementa za uratowanie 50 osób - strach czy zdążę podnosił klimat ^_^ Też nie lubię gier z czasem, ale akurat w Dead Rising idealnie to pasuje. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 25 kwietnia 2009 Opublikowano 25 kwietnia 2009 Najlepsza opcja to danie 2 "gier" w 1. Czyli OLDSCHOOL (gameplay jak DR1) oraz ACTION (chodzenie + strzelanie, wiecej save'ow, itp) i kazdy bylby zadowolony. Takie rozwiazanie bylo w ktorym ze starszych Tony Hołkow - mi to odpowiadalo (byl Classic czyli tasma, sick score, skate,itp oraz normalne zadania pobij rekold kolesia, zniszcz 3 auta robiac spina,itp). Mam nadzieje ze bedzie COOP - jesli tak to moge grac z tym sterowaniem z DR1 :> Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 25 kwietnia 2009 Opublikowano 25 kwietnia 2009 Ja mam nadzieję, że zmienią jak najmniej i dostaniemy jedynkę w nowej scenerii, z ew. poprawioną nieco grafiką. Cytuj
Słupek 2 141 Opublikowano 25 kwietnia 2009 Opublikowano 25 kwietnia 2009 Dokładnie, nie licząc zmian czysto technicznych. Jedynka to cholernie dobry szpil, sequel nie potrzebuje aż nadto zmian. Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Trailer: http://www.insidegamer.nl/pc/deadrising2/videos/10302 Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 3 ostatnie bronie mnie rozwalily XD Cytuj
Słupek 2 141 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 (edytowane) Widać że, klimacik poprzedniczki zostanie zachowany. A końcówka trailera wygląda na to że, będzie można łączyć, może nawet tworzyć nowe bronie byłoby za(pipi)iście. Dwie piły na końcówkach kija, wygląda to jak miecz gwiezdny Darth Maul-a MIODZIO !!! Edytowane 28 kwietnia 2009 przez Slupek88 Cytuj
Bartg 5 463 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Łączenie roznych broni w jedna byloby absolutnie rewelacyjne - zamontowac katany na motorze i do przodu Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 4 maja 2009 Opublikowano 4 maja 2009 jak dowalą małego majsterkowicza to będzie to coś za(pipi)istego - masz miecz/nóż i kij od szczotki? no to robimy naginatę na ten przykład trailerek świetny, akcja z łbem łosia mnie rozwaliła - preorder na stopro i to limit jak tylko będzie Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 20 maja 2009 Opublikowano 20 maja 2009 DR2 nie pojawi się na E3: http://kotaku.com/5262805/swine-flu-outbre...2-e3-appearance Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 30 maja 2009 Opublikowano 30 maja 2009 (edytowane) Najnowszy trailer DR2 z okazji E3: http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6667...d_Rising_2.html http://www.youtube.com/watch?v=if2j6Hqivvw Edytowane 30 maja 2009 przez aux Cytuj
Gość Opublikowano 24 lipca 2009 Opublikowano 24 lipca 2009 Mechanika ma byc tak samo zje.bana jak w 1, gdzie zamiast trzepac zombie, to ganiamy za jakimis czasowkami? Cytuj
Mustang 1 738 Opublikowano 24 lipca 2009 Opublikowano 24 lipca 2009 Mam nadzieję, przecież w jedynce zombie były tylko czymś w rodzaju tła, przynajmniej do momentu eskortowania kogoś. Tak ma zostać. Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 24 lipca 2009 Opublikowano 24 lipca 2009 Mechanika ma byc tak samo zje.bana jak w 1, gdzie zamiast trzepac zombie, to ganiamy za jakimis czasowkami? weź idź do parku obalić flaszkę i jakąś raszplę wyrwać, jak będziesz miał farta to w promocji z grzybem będzie Cytuj
Gość Opublikowano 24 lipca 2009 Opublikowano 24 lipca 2009 Ej Diablasty bez bulwery i przestan mi ten incydent ze stara baba przypominac! Kur.wa nie podeszlo mi DR zupelnie, gram bez biegania za tymi smiesznymi case'ami, ot tak zabijam sobie zombie, ale juz mnie znudzilo. Chociaz w wieku kilkunastu lat naje.banego nie zgarnely mnie psy, catch ya ;] Cytuj
Diabeu 1 Opublikowano 24 lipca 2009 Opublikowano 24 lipca 2009 to tak jakbyś ciorał w PGR jadąc pod prąd i mając pretensje że nie zalicza ci okrążeń - zero sensu jak chcesz mordować zombie to odpal L4D albo Onechenbara wolę mieć Wytrzeźwiałkę w CV niż śliniaka z żurem Cytuj
Gość Opublikowano 25 lipca 2009 Opublikowano 25 lipca 2009 W sumie fakt Z tym i tym ;] ALe odpuszczajac sobie te ganianki, to fajnie sie biega po tym shopping mallu i chlasta truposzy, tylko szybko zaczyna sie nudzic. Troszke sterowanie toporne i animacja biegu Franka jest komiczna. No ale cala mechanika mi nie pasuje. Moze w 2 cos sie zmieni... Cytuj
sznurek 10 Opublikowano 25 lipca 2009 Opublikowano 25 lipca 2009 Właśnie ta mechanika tak wyglada bo jak sam napisałes - za szybko się nudzi. Ogólnie mnie też denerwują gry na czas, ze cos musze szybko zrobić. DR przeszedłem, potem drugi raz jak miałem wymasterowaną postać pobawiłem sie w rozwalanie zoombie i wykonywanie innych wątków pobocznych, których nie zrobiłem za pierwszym razem. Może tak do tego podejdź? Ewentualnie L4D. Ogólnie dla DR kupiłem konsole, nie jakies bajeranckie gow, a to mnie przyciągnęło do x360. Po kontynuacji spodziewam się, ze będzie więcej i lepiej. Jeżeli nie poprawią mechaniki z pierwszej części to znowu się dostosuję. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.