Texz 670 Opublikowano 14 września 2009 Opublikowano 14 września 2009 Podpisuję się, N+ nie kupuję a nie chcę mi się specjalnie lecieć do empiku. Napisz coś więcej jakie minusy, do czego się doczepili. Premiera za 3-4 dni a ja dalej nie wiem czy brać czy nie. W minusach podali coś w rodzaju: za mało NFSa w NFSie oraz zbyt małą liczbę tras miejskich. Typowe pieprzenie od rzeczy zwłaszcza patrząc na poziom poprzednich NFSów. Cytuj
Lucky77 22 Opublikowano 14 września 2009 Opublikowano 14 września 2009 Jeśli nie spieprzyli fizyki i modelu jazdy a poprawili go w sposób znaczący to kupię ale i tak pewnie po demku dopiero. Przypomina mi się nieco sytuacja z NFS Pro Street, podobne były recki i zachwyty, że niby to już tylko nazwa NFS została... a gra była średnia choć moim zdaniem najlepsza z całej serii na "nowe" konsolki. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 14 września 2009 Opublikowano 14 września 2009 Pro Street zasysał na maksa. Shift mi się podoba jak patrzę na screeny itp. FM3 brzydsze od GT:5 ? Idź pan f(pipi) Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 14 września 2009 Opublikowano 14 września 2009 Wydają trochę kasy na reklamę gier i to nawet w Polsce. Tyle razy już widziałem reklamę NFS:Shift na X360, że szok. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 14 września 2009 Opublikowano 14 września 2009 Undercover'a też konkretnie promowali ale z Shiftem lecą po całości. ogólnie o grze mówili nawet na Tvn Turbo, była jakaś prezentacja dla dziennikarzy i gości. każdy zachwalał model jazdy i ogólne wrażenia. o ile dobrze pamiętam to sam Kościuszko ciepło się o niej wypowiadał. Prokop twierdził że to najlepszy racer w jakiego grał ale kogo obchodzi jedo zdanie, tym bardziej motoryzacyjne Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 http://www.gametrailers.com/video/review-hd-need-for/55938 Recka Cytuj
pawel3569 20 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Ciekawe czemu ta gra dostaje takie oceny jakie dostaje, a na forach czytam, że gra jest taka sobie-nic szczególnego. Mam na to jedno wytłumaczenie- gruby portfel EA. Ja po obejrzeniu dużej ilości gameplayów mogę powiedzieć, że jak dla mnie samochody mega dziwnie zachowują się w zakrętach, a na + super opracowane wnętrza i idealna odległość kamery od kiery- i tak na marginesie to tak właśnie powinno być w Forza3, bo tam kierowca chyba potajemnie gryzie kierownice, co mi się nie podoba. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Noo też zaczyna mi się tak wydawać że, recki są trochę "napakowane kasą EA". Z tego co gadałem z ludźmi którzy już grają, czy nawet na forach co można przeczytać podobno wcale aż tak różowo nie jest. Zresztą co mnie nie pokoi po filmikach, gameplayach jak tylko widać kamerę zza samochodu wchodzenie w zakręty wygląda strasznie arcadowo i sztucznie. Przy kamerze z kokpitu nie widać tak tego. I od razu przypomina mi się prostreet. Cholera długo nie miałem takiego dylematu czy kupić czy nie. W głównej mierze wynika to z nieufności do EA i ich nfs-ów. Demko było by tu błogosławieństwem, a te niestety wyjdzie dopiero po premierze; Leo why? Jedynie co mnie napawa optymizmem to playtest Hiva co jak co ale chłopina zna się na racerach i w tej kwestii ufam mu. Chyba że, też dostał w łapę hehe. Jeszcze jedna sprawa zwisa mi czy gra będzie po polsku czy nie tym bardziej że, to wyścigi. Ale ani Ultima ani sklep PSX nie oferują wersji pl. To dziwne bo przeważnie każdy nfs był polonizowany. Cytuj
Guti 2 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Hmmm dziwne, bo od dawna Shift w Ultimie był po polsku. O.o http://www.ultima.pl/Need_for_Speed_Shift_specjalny_gadzet_8211_niespodzianka_/i7159/ http://www.ultima.pl/Need_for_Speed_Shift_specjalny_gadzet_8211_niespodzianka_/i7156/ Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Recka gametrailers http://www.gametrailers.com/video/review-need-for/55937 . Generalanie patrzac na wideo recenzje, gameplaye na youtubie i czytajac recki mozna wywnioskowac, ze najlepiej grac na kamerze ze srodka, bo z zewnatrz model jazdy rzeczywisicie wydaje sie szarpany z dziwnymi poslizgami ( Eurogamer: Where GRID offered light but precise and predictable handling with a satisfying, grippy bite to it, SHIFT is a wild, tempestuous beast, prone to nervous oversteer (and not just in rear-wheel-drive cars). Steering is twitchy, and even with traction and stability controls switched on, your car maintains a tenuous relationship with the road at best. This isn't the elegant, tactile and progressive sliding of a PGR, either: it's sudden, and quite scary. ). Ja bym sie nie napalal, za tydzien demo Forzy, ktore spokojnie przytrzyma nas petrolheadów do premiery 8) Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 widok z wnętrza mnie kompletnie nie interesuje, czyli jednak lepiej wrócić do GRID. tak jak sądziłem... Cytuj
Świrol 0 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Gdybym musial wybierać pomiędzy Shift a Dirt 2 zdecydowanie brałbym to drugie. Nie sugerujcie się reckami gdyż są "opłacone" tudziez zauroczone Igą Wyrwał. Jak to było w N+? "Przyjemny model jazdy"? O tak, jeśli lubisz rzucać padem o ścianę i dusić z nerwów swoich kumpli siedzących obok na kanapie to ten model jazdy jest cudowny, albo jak liczysz na chorobę wrzodową to też polecam tą grę bo konsolowe SI niezależnie od tego czy masz reputację w grze dobrego-złego kierowcy przy najbliższej okazji zepchną cię na bandę. Jadę płynnie żeby nie łapać uślizgu - komputer rzuca cię na bandę, ok. to jadę agresywniej - nieustający poślizg i kłęby dymu (kiepsko zrealizowanego swoją drogą). Kokpit, trasy, punkty reputacji to jedyne plusy tej gry. Chociaż co do tras to Nordschleife za bardzo ma urozmaicone otoczenie, a Spa nadal ma starą szykanę Bus-Stop która została przecież przebudowana kilka lat temu. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Fakt, po paru godzinach gry ciagle nie rozumiem modelu jazdy - jade sobie Mazda Rx-8, wchodze w zakret zgodnie z zielona linia ( zostawilem, bo nie moglem ogarnac co robie zle ), najpierw wyjezdza przod na zewnatrz zakretu, nagle tyl zaczyna uciekac bez jakiejs wyraznej przyczyny typu nagle dodanie gazu, wjezdza we mnie inne auto ( to ta zaawansowana AI ). Juz nie wspominajac, ze testowalem juz ze 20 roznych ustawien deadzone i sensitivity i nadal auto nie jezdzi tak jak powinno. Fakt najlepiej podsumowal model jazdy eurogamer - jest dziki, nieprzewidywalny z tendencja do nadsterownosci auta na prostej drodze. Moze z autami z 2 tieru bedzie lepiej, ale watpie. Cytuj
Lucky77 22 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Świrol , widzę , że grałeś. Masz może porównanie do Pro Streeta? Albo ktoś ma? Generalnie klimat w Pro Street mi przypasił jednak model jazdy tak znacząco odbiegał od rzeczywistości, że po pewnym czasie miałem dość. Nie chodzi mi tu o jakiś wielki realizm tylko znane wszystkim dziwne, jakby pływające prowadzenie wozów i bardzo słaba/dziwna kontrola nad pojazdem szczególnie przy małych prędkościach. Napisz jeszcze czy pozostali przy kwestii "automatycznego ręcznego", wiesz, we wszystkich NFS gdy zatrzymasz auto ono się nie toczy nawet z górki, czasem nawet widać jak przesuwa się w bok co jest dla mnie śmieszne. Generalnie to czy model jazdy jest bardziej "miękki"? Mam nadzieję, że wiesz o co mi biega. Kuszą mnie wspaniałe wózki, prawdziwe trasy, za(pipi)iste dźwięki i ten widok z kamery od środka. Kurcze, zamówiłem sobie tę grę na jutro w dobrej cenie ale waham się dość mocno. Zresztą NFS szybko zleci z ceny i będzie ogólnodostępny więc nie wiem czy warto się palić już teraz... hmm? Edit: o widzę, że kolega Bartg w tym samym czasie jakby odpowiedział na moje pytanie i wątpliwości odnośnie modelu jazdy.... a miał być taki wspaniały i inny... Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 (edytowane) Jesli bedzie demo to radze poczekac, niby miala byc gra lepsza od Grida, a wyszla gra inna od Grida - tam nie bylo problemow nawet za pierwszym razem pojechac plynnie, tutaj auto reaguje bardzo nerwowo na najmniejszy skret. W Pro Streeta duzo nie gralem, ale widze pewne nalecialosci z tamtego tytulu. Natomiast widok FPP miazdzy, Forza na tym polu moze nie dorownac. Ja akurat lubie grac z tego widoku, mimo ze czasem nie widac za wiele, przydalby sie Willot przyczepiony do glowe zeby sie rozgladac ( albo Natal ) Jakby ktos znalazl jakies optymalne ustawienia na pada to chetnie wyprobuje. ps. Kupowanie aut za MSP jest dosyc hmm kontrowersyjnym pomyslem, nie zglebialem tematu, ale ciekawe jak to dziala. Edytowane 15 września 2009 przez Bartg Cytuj
Yuurei 0 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Zagrałem kilka wyścigów i hmm. Model jazdy faktycznie jest dziwny (chociaż do miłośnika "ściganek" nie należę więc nie mi to oceniać) ale faktem jest, że samochód reaguje nerwowo na ruch gałką. Może na kierownicy byłoby lepiej. Co prawda ja na padzie grać nie umiem ale brakuje mi precyzji w tej grze. Delikatny ruch to w zasadzie samochód szalejący po trasie (ale jak zaznaczałem - ja i pad to porażka ). Natomiast widok z kabiny jest bosssski. Tak jak zawsze pierwsze co robiłem to widok zza samochodu tutaj nawet nie ruszałem kamery. Dla mnie idealnie. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 (from SilentLine04) Steering Dead Zone 35 Accelerator Dead Zone 5% Brake Dead Zone 5% Steering Sensitivity 30% Braking Sensitivity 35% Speed Steering sensitivity 100% Sprawdźcie te ustawienia, podobno znacznie polepszają sterowanie w grze. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Na Gamerankings oceny na poziomie 87%. Zobaczymy jak sytuacja się rozwinie. Cytuj
Bojan_Zaw 4 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 (edytowane) Przypomina mi to FM2... Linie pomocnicze, tory wyścigowe. Sama jazda jest w sumie ok. Co ciekawe, samochody możemy kupować nie tylko za kasę zdobytą w wyścigach, ale też za MSP. ikonka w gamertagu jest beznadziejna ;P Edytowane 15 września 2009 przez Bojan_Zaw Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 16 września 2009 Opublikowano 16 września 2009 Sprawdźcie te ustawienia, podobno znacznie polepszają sterowanie w grze. O tak zdecydowanie polecam Generalnie po dojsciu do tiera 2 stwierdzam, ze gra jest latwa jesli chodzi o poziom trudnosci kariery - kasy jest bardzo duzo ( w przeciwienstwie do np undergroudnow czy most wanted, gdzie 3/4 gry przechodzilo sie jednym autem ), sprzedajac auto sprzedajemy za cene auta + wladowane pieniadze, wiec mozna dowolnie wymienac samochody wedle uznania. Co do modelu jazdy, to przy widoku z tylu auta gra mi sie zle, natomiast z kabiny ( koniecznie wylaczyc calego huda ) albo ze zderzaka jest fajnie, a jak sie zrobi jakiegos efektownego slajda przez 2 zakrety nawet bardzo Brakuje uszkodzen a'la grid, bo tlumaczenie "ze szkoda rozbijac tak piekne auta" do mnie nie trafia, a kiepa w bande przy 200kmh to jedynie pogiety zderzak, peknieta szyba i brak maski ( no i troche sciaga ). Fakt ze walic na calego sie nie oplaca, bo shellshock daje rade i przez dobre kilka sekund nie sposob ogarnac co sie dzieje. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 16 września 2009 Opublikowano 16 września 2009 Wydawalo mi sie ze tutaj sa wieksze uszkodzenia auta niz odadajacy zderzak, coz ale ta gra wciaz ma NFS. A jak ten drift wlazi? Mnie w Gridzie ani poprzednich NFSach na nextgeny nie pasowal. Jest przyjemny czy taki ze zaraz zarobi baczka (nie mylic z Baczkem) badz wyladuje na bandzie? Pogralbym w racera ale w te co chcialbym musze czekac - pozostaje sprawdzic demo za jakis czas. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 16 września 2009 Opublikowano 16 września 2009 Drift jest przyjemny, aczkolwiek nie jest latwy ( jak dla mnie trudniejszy niz w Gridzie, gdzie drifty przy 130 km/h nie byly zbyt trudne ) - trzeba blyskawicznie kontrowac jak tyl ucieka. Sama organizacja eventow driftowych bardzo mi sie podoba - mamy duzo roznych ósemek i podobnych kombinacji, albo partie zwyklych torow ( 3-6 zakretow ), takie podejscie podoba mi sie bardziej niz Gridowe, no i jest blizsze prawdziwym driftowym zawodom Czuc tez, ze model jazdy jest inny niz podczas normalnych wyscigow, aczkolwiek nie jest to az tak duza roznica jak przy wczesniejszych czesciach Cytuj
Świrol 0 Opublikowano 16 września 2009 Opublikowano 16 września 2009 Ja pograłem wczoraj na kierownicy. Jest lepiej, znacznie lepiej. Na Brands Hatch czas o 1sek. lepszy niż na padzie mówi wszystko. Nie zarzuca w zakrętach, dodatkowo jak zrobi się upgrade podzespołów, zrobi tuning na bardziej podsterowny to jest już miód malina. Tylko właśnie - tuning... Można go zrobić tylko w menu głównym, nie tak jak w Forza czy nawet Dirt2 przed samym wyścigiem. Efekt jest taki że biorąc udział w serii wyścigów pozostaje mi tylko możliwość ustawienia autka pod jeden wyścig. Dla przykładu - ustawiłem twarde zawieszenie pod Silverstone, by za chwile na Road America skakać autem niczym kangur. To samo tyczy się wyścigów gdy możemy pościgać się autkiem którego nie posiadamy (zaproszenie producenta). W takich wyścigach wogóle nie można ustawić autka, efekt żyłuję fure na 6 biegu a oponent mnie wyprzedza na prostej o kilka długości. O czym oni ku..a myśleli robiąc tą grę. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 16 września 2009 Opublikowano 16 września 2009 Chyba nie mogli sie do konca przekonac, zeby pojsc jeszcze bardziej w strone symulacji ( vide ustawienie auta przed kazdym wyscigiem ). Cytuj
Yuurei 0 Opublikowano 16 września 2009 Opublikowano 16 września 2009 No i ta radosna polska piosenka grająca podczas replayu przejazdu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.