Skocz do zawartości

Need for Speed: Shift


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

T3XZ - drift w Shift jest trudny ?? Ja słyszałem coś innego na grytv.pl - jest specjalny "odcinek" doyczący driftu w tej grze i tam twierdzą i pokazują że ta konkurencja jest bardzo prosta i łatwa do zaliczenia, bez problemu.

Zawodów driftowych jeszcze nie ruszałem, póki co walczyłem na Leaderboardach. Zakładam więc, że łatwiej jest wygrać w zawodach z kariery niż wykręcić coś koniecznego po sieci.

Opublikowano (edytowane)

Powiedzcie mi czy Ktos zaliczył na 2 poziomie wyścig gdzie trzeba spowodować bączka u 4 przeciwników tzn czy ktos to zrobił, ja dwie godziny sie nad tym meczy i nic, poddaje sie i lee dalej. Łatwiej spowodowac 5 salt w powietrzu niż bączka, tak się trzymaja toru że nic ich nie ruszy a jak już wpadna w poślizg to odrazu wylatuja w powietrze...

Edytowane przez LiSoQuan
Gość =-FEISAR-=
Opublikowano

Tak sobie gram i dochodzę do wniosku że niestety zbyt dużo jest nieścisłości w modelu jazdy by móc go okrzyknąć zbliżonym do symulacji. Autokontra, która zakłada się przy każdym zarzuceniu tyłu jest strasznie denerwująca. Kierownica sama podpowiada jaki kąt trzeba założyć żeby nie wylecieć z toru. Działa to podobnie na zasadzie Active Steering w GT5:P, tyle że kiedy sami próbujemy ratować się z opresji to tylko pogarszamy sytuację.

Opublikowano (edytowane)

Ehh coraz więcej tych udziwnień w tej grze :)... a ocena spada... powoli ale spada.

Chcialem sobie ustawić/ztuningować własne samochody do online z każdej kategorii tj 4 ,6, 10 i 15 ale nie ma sensu bo w kategori do 6 (czegoś tam, nie wiem co to za skala) w liście ogólnodostępnych samochodów jest skyline gtr z mocą 440koni a w sklepie ten sam samochód ma tylko 240koni więc nie ma sensu nic kupować i tuningować jak i tak nie będzie lpeszego niż ten standardowy... ciekawe czy to pomyłka czy specjalnie ale nie widzę sensu. Nie wiem jak w innych kategoriach. To co wyżej napisał kolega to prawda, jakoś dziwnie sie na kierownicy jedzie a jak wpadnę w poślizg to kontra tyko pogorszy sprawę = teraz używam tylko pada, jednak więcej w tej grze arcade niż symulacji.

 

Tak , po polskiemu wszystkie napisy

Edytowane przez LiSoQuan
Opublikowano (edytowane)

Ten cały sim to pic na wodę. Nie rozumiem czemu się niektórzy dziwią, od dawien dawna seria NFS była utożsamiana z wyścigami arcade.

@orion50: wszystkie napisy są po polsku

Edytowane przez t3xz
Opublikowano (edytowane)

W ogóle to ta gra ma tyle bugów ze szok. Niech lepiej zaczną to łatać.Ostatnio wjechałem gościowi w dupe, to po prostu przez niego przeniknąłem a dziś włączyłem sobie na chwile drift to nie było dźwięku w ogóle, po prostu głucho.Potem włączyłem sobie wyścig w karierze to zamiast dźwięków silnika były jakieś dziwne odgłosy nic nie przypominające w każdym bądź razie na pewno to nie były dźwięki samochodów.WTF!? :angry2:

Edytowane przez Wooyek
Opublikowano

Nie będzie tajemnicą jeżeli napiszę, że EA ma w niedługim czasie wypuścić patcha eliminującego m.in. podskakiwanie fur. Oficjalne fora NFS po prostu huczą od niedoróbek w Shifcie. Trzeba uzbroić się w cierpliwość... tak to jest w EA gdy gonią terminy.

Opublikowano

Gra po pierwszym zachwycie coraz gorzej wygląda w moich oczach... Coraz wiecej bugów i niedoróbek zaczynam dostrzegać, a co najgorsze odnoszę wrażenie, że z samej jazdy nie czerpię już takiej satysfakcji... :/

 

Powoli zaczynam się zastanawiac nad wymianą gry bo coś mi się wydaje, że więcej funu będę miał z nowego DiRta2.

 

P.S. Ktoś kto nazywa tę grę symulacją pełną gębą jest po prostu nie poważny.

Gość =-FEISAR-=
Opublikowano

Online byłby super gdyby nie to że można dowolnie taranować przeciwnika.

Opublikowano (edytowane)

Ciekawy jestem czy EA wyda jakiegoś patcha bo fora aż wrzą od kolejnych raportów bugów, którzy wykryli gracze. Wygląda to jakby marketing zrobił swoje i wydali za wcześnie grę.

 

Może warto przenieś temat do kącika wyścigowego? Tutaj zaraz zaginie.

Odnośnie samej gry

czy ktoś bawił się ustawieniami samochodów? O ile bez tuningu samochody jakoś się sprawują tak przy max dopakowanych trudno utrzymać je na prostej bez muskania gazu do 3 biegu mieli jak głupi (z350)+ dopalenie nitro i trudno trafić w asfalt. (mowa o klasie 1)

Starałem się jak najbardziej docisnąć samochód do ziemi zrezygnowałem z prędkości maksymalnej na rzecz docisku i ?. Skubany przestał skręcać , zero reakcji na kierownicę???ustawiony twardo a fura zachowuje się jak BX.. Dopiero przywrócenie ustawień fabrycznych spowodowało że daje się jeździć.

Nie wiem czy to wada gry czy ja coś źle robię?

To jest niestety bug. Pomaga powrót do domyślnych ustawień. Bug polega na tym, że suwaki w tuningu same przesuwają się na maksa w lewo. Same tzn. bug gry to powoduje.

 

Powiedzcie mi czy Ktos zaliczył na 2 poziomie wyścig gdzie trzeba spowodować bączka u 4 przeciwników tzn czy ktos to zrobił, ja dwie godziny sie nad tym meczy i nic, poddaje sie i lee dalej. Łatwiej spowodowac 5 salt w powietrzu niż bączka, tak się trzymaja toru że nic ich nie ruszy a jak już wpadna w poślizg to odrazu wylatuja w powietrze...

Raz mi się udało obrócić jednego przeciwnika. Wtedy u góry ekranu wyskakuje stosowna informacja. Tam musimy obrócić aż 4 przeciwników. Nie wiem dokładnie to zrobić, ale chyba trzeba uderzyć auto przeciwnika w tył w zakręcie (gdy ten skręca). Swoją drogą tego typu wymagania są według mnie bez sensu.

 

 

Z cyklu ciekawostka. Wiecie ile Nm momentu obrotowego ma Honda S2000 w Shifcie (bez tuningu)? Ma ponad 300 Nm podczas, gdy na prawdę ma nieco ponad 200. To trochę tłumaczy zachowanie się tego auta w grze.

 

Polecam też takie ustawienia do kierownicy:

 

- steering sens: 100

- accel sens: 25

- brake sens: 12

- speed steering sens: 0%

- FF: 10

- turning: 900

 

albo:

 

- steering sens: 80

- accel sens: 65

- brake sens: 35

- speed steering sens: 0%

- FF: 10

- turning: 360

 

 

Online byłby super gdyby nie to że można dowolnie taranować przeciwnika.

Zawsze można grać w gronie znajomych :-).

Edytowane przez PiotrB
Opublikowano (edytowane)

Ja wiem jak sie robi Spin i wiem że wyskakuje info. Ja miałem już 3 ale czwartego się nie udało złapać. Cholernie trudne zadanie i jak napisałeś, bezsensu, burnout chcą zrobić. Jak chcesz uderzyć w bok-tył samochodu to tak kontruja że to ty polecisz a oni pojadą dalej. Jak przywalisz mocno w tył to przejedziesz pod nimi. Jak prostopadle w bok to zrobią salta i beczki ale się nie obrucą... cholera jasna, to zadanie było by proste w kazdej innej grze wyścigowej... ale w tej fizyka jest beznadziejan i ten czelendż olewam.

 

No ten bug ze skylinem, który w online ma 440koni a w sklepie 230koni - nie ma sensu nic własnego kupować na online.

 

Ja daje jeszcze szanse bo jednak sie dobrze bawie juz podczas jazdy a w online jest super jak sie znadziej godnego przeciwnika. Trzeba się ustawić w większym gronie ale co zapraszam to nikt nie przychodzi. Piotrze, Ty również mnie olewasz :P - chociaż widziałem Twoje statystyki i kule rządzisz... chociaż w online nie grasz :).

 

Fajny tryb to jest 1vs1... do czasu aż nie trafisz na dupka, który przywali ci na kazdym okrązynie jak tylko prowadzisz... raz takie coś spotkałem i już nie gram w ten tryb bo nie ma sensu.

Edytowane przez LiSoQuan
Gość =-FEISAR-=
Opublikowano

W sumie racja Piotrze.

 

Jednak teraz grałem w zawody online i doszedłem do półfinału gdzie koleś dosłownie jeździł po ścianach i mnie wyprzedzał. Postanowiłem więc ściąć lekko ostatni zakręt żeby go wyprzedzić, bo skoro on oszukuje to ja muszę jakoś sobie radzić. Wyobraźcie sobie że ściąłem zakręt a gra naliczyła mi 5 sekund kary i odcięło mi obroty. Koleś wygrał. To jakiś żart że za obijanie się o bandy i jazdę po ścianach nie ma kar a za ścięcie zakrętu od razu się dostaje po łapach.

 

Fajny tryb to jest 1vs1... do czasu aż nie trafisz na dupka, który przywali ci na kazdym okrązynie jak tylko prowadzisz... raz takie coś spotkałem i już nie gram w ten tryb bo nie ma sensu.

 

Ja właśnie w to gram. Jest naprawdę emocjonująco. Polecam sprawdzić ten tryb i dojść do ćwierćfinałów. Bardzo fajnie kombinują z autami i trasami.

Opublikowano (edytowane)
Ja daje jeszcze szanse bo jednak sie dobrze bawie juz podczas jazdy a w online jest super jak sie znadziej godnego przeciwnika. Trzeba się ustawić w większym gronie ale co zapraszam to nikt nie przychodzi. Piotrze, Ty również mnie olewasz :P

No sorki bo chyba nie zauważyłem zaproszenia. Wczoraj z resztą się trochę bawiłem ustawieniami kierownicy by jeździło mi się lepiej. Myślę, że wypadałoby zrobić jakieś wyścigi na prywatnym lobby. Wszyscy w tym samym samochodzie. Ja bym wybrał ciekawsze modele, które prowadzą się dość realnie. Trasa oczywiście "Zielone Piekło" albo Spa :-). Można by wziąć też jakiś krótki tor i słabe auta, żeby była jazda zderzak w zderzak.

Edytowane przez PiotrB
Opublikowano

Gra po pierwszym zachwycie coraz gorzej wygląda w moich oczach... Coraz wiecej bugów i niedoróbek zaczynam dostrzegać, a co najgorsze odnoszę wrażenie, że z samej jazdy nie czerpię już takiej satysfakcji... :/

 

Powoli zaczynam się zastanawiac nad wymianą gry bo coś mi się wydaje, że więcej funu będę miał z nowego DiRta2.

 

P.S. Ktoś kto nazywa tę grę symulacją pełną gębą jest po prostu nie poważny.

Shita ;) do Dirt'a 2 nawet nie ma co porownywac...nowy Colin jest co najmniej o 2 klasy lepszy od tego koszmaru ktory wypuscilo EA...nawet nie chce mi sie liczyc ile osob czuje sie po prostu po raz kolejny wydy.manych przez marketing EA i obiecywanie gruszek na wierzbie...az dziwie sie ze co roku ludzie sie na to lapia serio...

Opublikowano

Ale gdzie tam Grid. Shift pełnymi garściami bierze z NFS Pro Street. Powiedział bym, że to taki podrasowany Pro Street lub Pro Street2.

Pierwsze moje wrażenia na kierownicy pozytywne ale z autami mocno podrasowanymi sterowanie jest dziwne. Może zmiana ustawień coś zmieni, trzeba się pobawić. Gra na padzie z widokiem na samochód to mordęga a na dodatek brak jest ingerencji w zmianę ustawień przycisków.

Na wielki plus zaliczam kamerę ze środka, czuć jak kierowca walczy z samochodem do tego trzymając w ręku kierownicę wrażenia są wspaniałe. Dzwięki są świetne i zostały gruntownie zmienione w stosunku do poprzednich NFS. Teraz wozy brzmią mniej soczyście ale bardziej groźnie, podobnie jak te z rajdów WTTC. Oczywiście strzały z wydechu i realistycznie piszczące hamulce to też muzyka. Podoba mi się, że auta nie przyśpieszają i nie hamują tak jak np w Gridzie. Tutaj jest bardziej poważnie.

 

Szkoda, że jak zawsze największą bolączką tej serii jest sterowanie bo gdy obserwuje się auto z tyłu lub na powtórce jego zachowanie przypomina bezwładny klocek na lodzie, sporo poprawiono ale mogło być lepiej

Trzeba przyznać, że twórcy dokonali wielu zmian i jeśli ktoś polubił Pro Streeta to Shifta pokocha.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...