Gość pawel_k Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 gra na padzie jest beznadziejna - pograłem 15 minut i mam dosyć. każdy ruch gałką stawia samochód bokiem. albo trzeba ruszać delikatnie gałką albo zaczynamy driftować na prostej. beznadzieja. po chwili idąc za radami zmieniłem czułość sterowania na 25% i nie było ani trochę lepiej. moim zdaniem gra jest kompletnie nie skalibrowana pod pada. wiadomo że jakbym nagle kierownicą skręcił maksymalnie (a tak mniej więcej można odwzorować pełne wychylenie gałki w lewo czy w prawo) to też by mnie postawiło bokiem, ale po to gra powinna być dostosowana pod pada żeby dało się grać i taki ruch powinien być odpowiednio złagodzony. teraz jeszcze bardziej doceniam sterowanie Ferrari Challenge które nawet na padzie pozwala niezwykle precyzyjnie prowadzić samochód i daje bardzo dużo satysfakcji. chyba że macie jakieś rady na ustawienia sterowania - bo chciałbym dać grze szanse. wygląda na prawdę fajnie, może mieć fajny klimat, dlatego chciałbym jej dać jeszcze jedną szansę. dlatego proszę o rady jak ustawić poszczególne elementy sterowania aby dało się grać na padzie... Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Ja gram na padzie z widoku z kabiny i jakość nie stwierdzam większych problemów z opanowaniem nawet mocniejszych fur. Inna sprawa, że gram na Pro z włączonymi wszystkimi systemami, inaczej się po prostu nie da. Druga kwestia to ustawienie deadzone dla sterowania wg. schematu który już się wielokrotnie pojawiał w temacie. Czyli się jednak da Panowie grać na padzie, tylko trzeba wiedzieć jak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 no właśnie ja standardowo wyłączyłem wszystkie wspomagacze, oczywiście sterowanie to najtrudniejsze. napisz mi proszę message na psn jak będziesz grał jakie masz te ustawienia sterowania to sprawdzę jeszcze raz grę... Cytuj Odnośnik do komentarza
poiuytr 12 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 nie da się komfortowo. od dziś rana gram na kierze i gra mi sie lepiej niż na padzie gdzie chyba w jakąś inną gre wczoraj grałem. ale ta gra i tak nie jest doskonała. opony piszczą nie tak jak trzeba, przez to samochód nie ma takiej przyczepności jak np. supercar challenge demo to co jest dostępne. tam to jest rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Dawno już nie pojawiało się to info w temacie więc je jeszcze raz wstawię dla wszystkich. Steering Dead Zone 35Accelerator Dead Zone 5% Brake Dead Zone 5% Steering Sensitivity 30% Braking Sensitivity 35% Speed Steering sensitivity 100% A wspomagacze? Cóż, z początku ich włączenie odczuwałem jako ujmę na dumie gracza, ale z czasem zrozumiałem że nie ma co się czarować. NFS:S to czysty arcade i jeżeli ktoś oczekuje od niego czegoś więcej srogo się rozczaruje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 sprawdziłem te ustawienia sterownia, włączyłem wszelkie możliwe wspomagacze, i szczerze to gra mnie dalej nie przekonała. było lepiej ale mimo wszystko bardzo daleko od tego co oczekiwałem. dalej nie gra się przyjemnie, samochód zachowuje się beznadziejnie. na kierownicy jest spoko ale na padzie jest słabo. wracam do ferrari challenge. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Ja gram bez żadnych wspomagaczy. Daje mi to dużo więcej frajdy i jeździ się bardziej realistycznie. Co do ustawień kierownicy to deflautowe mi odpowiadają. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bond 2 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 jak dla mnie NFS Shift jest super mi sie podoba jak zakupiłem go sobie niedawno normalnie mi szczenka opdła ale ta grafa i widok z kokpitem normalnie bajer byłem w szoku Cytuj Odnośnik do komentarza
LiSoQuan 23 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Panowie i Panie, ja się żegnam z Wami bo własnie wymieniłem NfS i nie będzie mnie już w tym temacie ... może czasami gościnnie hehe. Niestety na giełdzie nie mieli Supercar Chalenge wiec wymieniłem na Street Fightera (ale odmiana). Było miło ale ta gra coraz więc mnie denerwowała a mniej cieszyła. Podziekowałem EA, to nie gra na wiele tygodni. Zdobyłem kilka pucharów, nawet i żłoty co w moim przypadku jest coś niesamowitego i wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 wymieniłeś na SF4 i Ci nie dopłacili? Ale ździercy na giełdzie.SF4 można teraz kupić za 70-80zł,a Shift używany spokojnie po 140zł schodzi Cytuj Odnośnik do komentarza
poiuytr 12 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 miałem wczoraj bardzo nie przyjemny incydent z grą. w Tier 2 kupiłem BMW M3 E92 podrasowałem do końca z wyjątkiem farby, kto by sie w to bawił. na trasie SPA auto tak podskakiwało że nie dało się jechać, jak jakaś żaba, nie mogłem utrzymać sie na 2 / 3 miejscu w stawce, dalej szukałem auta które pomogło by mi przebrnąć przez Tier 2, i już straciłem nadzieje gdy wypróbowałem Lancera EVO 9, już od początku kupiłem Escorta AWD i pomimo oversteer jakoś dawałem rade, teraz lancerem jest o wiele lepiej. auto idzie jak w masło łykam przeciwników i tak ma być, najważniejsze że nie podskakuje jak BMW. z tym podskakiwaniem to też ktoś miał coś takiego ?? szczególnie na SPA jakby ktoś nierówno asfalt wylał w tej grze, zupełnie inaczej mam w Supercar Challenge BETA. tu asfalt jest supeł płaski ale za to nie mogę wyłączyć Force Feedback, a szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrB 9 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 To z podskakiwaniem auta to glitch/ bug. Mają wydać patcha, który to wyeliminuje, a na chwilę obecną pozostaje zmiana ustawień zawieszenia (glitch polega na tym że sama gra daje nam niekorzystne ustawienia zawieszenia). Cytuj Odnośnik do komentarza
Amer 1 366 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Mają wydać patcha, który to wyeliminuje Czy to potwierdzone info od EA? Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrB 9 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Najprawdopodobniej. http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=120650 Możliwe, że na forum EA też coś będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
poiuytr 12 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 śmiesznie tobie to wyszło, przeczytałem i dotarło do mnie że podobnie jak strzelanie w grach DOOMowatych jest takim samym glitem uniemożliwiającym granie O_o no ale z zawieszeniem można się pobawić już próbowałem, tylko to psuje mi zabawę, nie mam ochoty na symulacje, gdzie godzinami siedzi się w Setupach Cytuj Odnośnik do komentarza
Whisker 1 384 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Dosłownie przed chwilą ukończyłem ten świetny tytuł wygrywając Mistrzostwa NFS (wrażenia podczas levelu 5 są niezapomniane) Cytuj Odnośnik do komentarza
poiuytr 12 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 oj nie wydaje mi się, teraz wiem ze Bugatti jest do dupy, wcale nie skręca. Cytuj Odnośnik do komentarza
LiSoQuan 23 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 (edytowane) wymieniłeś na SF4 i Ci nie dopłacili? Ale ździercy na giełdzie.SF4 można teraz kupić za 70-80zł,a Shift używany spokojnie po 140zł schodzi mały offtopic: A kto powiedział że nie dopłacili ?? A wiecie co... zaraz po uruchomieniu SF4 padła konsola sławny YLOD !! To jakaś kara od EA ale udało się, naprawiłem, szczegóły w innym temacie. Edytowane 26 Września 2009 przez LiSoQuan Cytuj Odnośnik do komentarza
Whisker 1 384 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 oj nie wydaje mi się, teraz wiem ze Bugatti jest do dupy, wcale nie skręca. Veyron ogólnie jest słaby, miałem zamiar go kupić ale jak przetestowałem autko w rywalizacji producnetów to dałem sobie spokój Cytuj Odnośnik do komentarza
poiuytr 12 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 najgorsze ze trzeba wygrać tym złomem na N ringu a póki co wszyscy mnie wyprzedzają, in plus zaliczam napęd AWD to jakoś to będzie Cytuj Odnośnik do komentarza
winner 183 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Uhh jakoś przez to przebrnąłem ale ten Veyron to faktycznie bardzo ciężki do opanowania jest, może po lekkich modyfikacjach dałby rady, ale zaliczyłem przed powodzeniem chyba kilkanaście restartów grając na Pro bez asyst (w końcu włączyłem lekką kontrolę trakcji bo chciałem zaliczyć eventa w końcu na 1 miejscu). Ma ktoś może jakieś dobre optymalne ustawienia do DFP? Jakoś sam nie umiem się dobrze zintegrować z kierownicą, a domyślne ustawienia są raczej mierne. Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrB 9 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Trzeba pod siebie ustawić wszystko. Ja wolę czuły układ kierowniczy, więc jeżdżę na takich ustawieniach dla DFP: - wszystkie martwe strefy: 0 - czułość kierowania: 100% - czułość pedału gazu: 65% - czułość pedału hamulca: 15% - "speed steering sensitivity" : 0% - Force Feedback: 10 - zakres obrotu: 360 Cytuj Odnośnik do komentarza
winner 183 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 W sumie to mam podobnie, ale czułość miałem ustawioną na 70%, bo myślałem że 100% to będzie przesada, a z tym ustawieniem pedału hamulca to faktycznie dobra sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lucky77 15 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Im dłużej gram w Shifta, na kierownicy, tym bardziej mi się on podoba. Nie wiem czy niektóre tory w rzeczywistości są tak nierówne szczególnie Road America, ale jeśli tak to auta mają prawo podskakiwać i oddano to całkiem całkiem, choć chwilami może przesadzono bo auto skacze jak na Polskich dziurawych drogach. Z ustawieniami nadal mam mały problem choć udało mi się pobawić i jest lepiej. Na kierownicy czułość gazu ustawiłem na 0. Odkryłem jeszcze jeden bug, jak dla mnie dość istotny. Otóż z widokiem znad maski i z widokiem na asfalt przerywa dźwięk. Podobnie gdy kończy się wyścig, przy pokazywaniu wyników, dżwięk się momentami urywa. Mam nadzieję, że te "drobne" niedoskonałości zostaną poprawione. Widzę, że niektórzy porównują Shifta do SuperCar Challenge. Moim zdaniem jeśli kogoś denerwuje i nudzi Shift to przy SC chyba zaśnie. Ten ostatni to bowiem prawdziwy sim dla wyjadaczy. Tutaj jazda jest subtelna, grafika sterylna bez bajerów, torów trzeba nauczyć się na pamięć nawet na najłatwiejszym poziomie. SC to dla mnie rodzynek, jest świetna i dla tej gry trzeba już poświęcić sporo czasu choćby na naukę. Shift to natomiast świetny odstresowywacz ze szczyptą symulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bond 2 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 (edytowane) ja narazie mykam miskiem i jakoś mi to wychodzi ale gram na padzie i daje rade niektóre tory pamietam z Toca a niektóre sąz Nfs Prostreta Edytowane 27 Września 2009 przez Bond Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.