poiuytr 12 Opublikowano 9 października 2009 Opublikowano 9 października 2009 Spędziłem kilka godzin z Shiftem na X360 i powiem jedno: na pewno kupię tę grę na PS3. Klimat zabija, widok FPP zapewnia niesamowite wrażenia, grając na kierownicy aż spociłem się z emocji Grafika może nie powoduje oczopląsu (poza kokpitami w trybie FPP), ale jest ładnie i przede wszystkim dynamicznie. Wielki powrót serii NFS!!! gdy to czytam to widzę siebie dwa tygodnie temu gdy zacząłem grać, dokładniej gdy tylko kupiłem grę. szkoda że nikt mnie wówczas nie kopnął w brzuch i nie sprowadził do parteru pisząc to co teraz ja napisze abyś miał pełny obraz gry. otóż do Tier 4 czyli w w trzech pierwszych klasach wyścigów jest super. nie powiem gra bardzo sie podoba ale jest wolna trochę człowiek zawsze ma ten niedosyt bo chce jeszcze szybciej. no i nareszcie gdy odsłania sie klasa Tier 4 czyli ta najszybsza gdzie możemy scigac sie takimi rakietami jak Koenigsegg, Zonda R, Veyron, który okazuje sie nie być rakietą lecz czymś w rodzaju mruczącego w zakrętach czołgu w zakrętach zachowującego sie jak kaczka która ląduje na lodzie. Anyway! zmierzam do tego że tutaj zaczynająsie problemy w wyścigach z wieloma przeciwnikami, np. w wyścigu gdzie trzeba pokonać zondą wszystkie inne zoondy a jest ich 13, zaczyna sie DRAMAT gra nagle traci klatki animacji, spowalnia drastycznie. i tak już jest niemal w każdym wyścigu. Wiem że nie tylko ja tak mam, bo inni opisują podobne i takie same problemy, zwłaszcza na ps3. Jest to o tyle załamujące ponieważ nie pozwala skończyć gry w 100% co jest premiowane zdobyciem Platyny. Są w tier4 takie wyścigi Works Restricted Competition: gdzie oprócz zdobywania gwiazdek za punkty trzeba pokonać okrążenie poniżej wyznaczonego czasu. Lap time Problemu by nie było gdyby na torze był zaledwie jeden rywal ewentualnie 4 z graczem lecz jest ich 14 i gdy czas leci sobie normalnie to przez to że gra ślimaczy sie jak wół dymający Solid Snake w sam zad, my tracimy na okrążeniu 10 sekund, i nie jest możliwe przejechania okrążenia poniżej 1:50:00. trasa (Autopolis GP), najlepszy czas okrążenia to 2:00:00 i choćbyś skupił sie sam w sobie nie wiem jak to nie dasz rady zbliżyć sie do wyznaczonego 1:50. I w taki oto sposób SHIFT traci całe wypracowane przez siebie piękno. -----> -----> tylko po to aby je odzyskać w trybie ONLINE. gdy już chciałem gre sprzedać, zanim to sie stało uruchomiłem sieć, wszedłem do świata żywych ludzi gdzie nic sie nie tnie, prędkość zrywa włosy z głowy. Zwłaszcza na AREMBERG, która jest częścią Nordschleife. Tutaj właśnie pruje sie na otwartej przepustnicy nawet Viperem na pełnym Fabrycznym Tuningu słysząc na prostych TSSS TSSS TSSS gdy sprężarka daje znam że nie może dać z siebie więcej. A przegrana denerwuje tylko wtedy gdy ktoś nas wypchnie z toru na ciasnym zakręcie gdy tylko zobaczy ze jesteśmy szybsi, niestety tak często i gęsto jest że zbliżając sie do ciasnego nawrotu gracz za nami wjeżdża nam w tył a my lądujemy daleko na poboczu, zanim wygrzebiemy sie z piachu jest już a duza strata aby dogonić i wyprzedzić łotra. jest tak często gdy gracze ustawiają wyscigi na 1 LAP tylko po to aby załapać trase do Badge. Jest nadzieja że gdy ustawienia są na Long cały wyścig nie jest z góry już wyryty w kamieniu gdy wypadniemy poza trase, na 6 okrążeniach nawet na N-ringu można zdziałać wiele i odrobić 30 sekundowe straty. Pierwszy patch dla ps3 wprowadził tylko widoczne zniszczenia samochodów. Jest iskra nadziei że wyjdzie drugi patch, który zlikwiduje te kur... zwolnienia. bo jak nie to daj kamienia. Cytuj
winner 183 Opublikowano 10 października 2009 Opublikowano 10 października 2009 Gra się w końcu poddała. Wbiłem w końcu wszystkie trofea do 100% tym samym zdobywając platynę. Co mogę powiedzieć to to, że im dalej w las tym więcej drzew... Na samym początku byłem wprost zauroczony tytułem, świetnie się bawiłem i z wypiekami na twarzy stawałem do kolejnych wyścigów. Jednak moje zauroczenie już minęło i dzisiaj nie podchodzę z takim entuzjazmem do gry. Stała się trochę monotonna i chociaż do samego końca grało się raczej świetnie, z czasem coraz mniej ambitnie. Gra na początku wydawała się być za łatwa, potem było trochę lepiej, jednak dalej nie stawiała większego wymagania (na maksymalnym poziomie trudności człowiek bez problemu zajmuje miejsca na podium, już nawet nie chodzi o wygraną). Gra jest "nieco" zbugowana i to faktycznie widać. Muzyka podczas korzystania z widoku na zderzaku i masce lubi się przyciąć i to nie rzadko, a niektóre kokpity w autach zostały źle spasowane i czasem widać jak urywa się klatka bezpieczeństwa czy kamera pokazuje kawałek nieba przez dach. Nie powiem, bo bardzo dobrze się bawiłem przechodząc tytuł jednak dzisiaj miałbym już dylemat co wybrać, gdybym miał możliwość zgarnięcia Dirta 2, Shifta czy nawet SCC. Ot co, poleciłbym na pewno wszystkim fanom dynamicznych racerów i tym, którzy lubią poszaleć na torze. Moja ocena podsumowująca: 8/10 (Na początku gra dla mnie była na 8+ jednak z czasem ocena ta się ustabilizowała) Cytuj
poiuytr 12 Opublikowano 10 października 2009 Opublikowano 10 października 2009 ja i kilku userów z tego forum na pewno chciało by wiedzieć jak ty zrobiłeś te platynę ?? <_< albo jak wygrałeś na trasie Autopolis GP gdzie trzeba zrobić czas poniżej 1:50 ja robię 2:20, perfekcyjnie przejeżdżam wszystkie zakręty, nigdzie nie wypadam, jadę na pełnym gazie. gdyby nie to, że gra chaczy to już miałbym zaliczone wyścigi w Tier, zaliczone wszystkie Gwiazdki z Tier 1-4, wygrane wszystkie wyścigi z przeciwnikami. Ale nie mam wygranych wyścigów, nie moge zdobyć gwiazdek przez co nie mogą sie odblokować pozostałe dwa wyścigi z przeciwnikami. I tak do platyny pozostały mi tylko Dwa Epic Badge. Cytuj
Prezes666 10 Opublikowano 10 października 2009 Opublikowano 10 października 2009 ja i kilku userów z tego forum na pewno chciało by wiedzieć jak ty zrobiłeś te platynę ?? <_< albo jak wygrałeś na trasie Autopolis GP gdzie trzeba zrobić czas poniżej 1:50 ja robię 2:20, perfekcyjnie przejeżdżam wszystkie zakręty, nigdzie nie wypadam, jadę na pełnym gazie. gdyby nie to, że gra chaczy to już miałbym zaliczone wyścigi w Tier, zaliczone wszystkie Gwiazdki z Tier 1-4, wygrane wszystkie wyścigi z przeciwnikami. Ale nie mam wygranych wyścigów, nie moge zdobyć gwiazdek przez co nie mogą sie odblokować pozostałe dwa wyścigi z przeciwnikami. I tak do platyny pozostały mi tylko Dwa Epic Badge. Jeżeli chodzi o zwalnianie to masz racje niestety ale gra je posiada no i to boli, ale jeżeli chodzi o platyne to ja też już mam a wcale nie zdobyłem wszystkich badges. Nie mam tych z gwiazdkami, ale przecież na platyne nie trzeba mieć wszystkich odznak wystarczy mieć 20 epic badges a wszystkich jest bodajże 27 łącznie z internetowymi więc jest w czym wybierać. Cytuj
poiuytr 12 Opublikowano 11 października 2009 Opublikowano 11 października 2009 tych w online to zadnej nie wygralem bo gracze to chamy i gnoje smierdzące, jak tylko prowadze w wyscigu i robie ładne opóźnione hamowanie żeby nieco odskoczyć to wjeżdżają mi w tył i wypadam za trase. Perfect launch nieco pomaga bo mozna zyskać prowadzenie, ale na ciasnych zakrętach ich kultura woła o pomste do nieba. żaden nigdy nie zahamował za mną aby we mnie nie uderzyć, tylko walą bez opamiętania. i przez to nigdy żadnego wyścigu nie wygram. sam staram sie nigdy w nikogo nie uderzać bo sam moge wypaść ale widać nikomu to nie przeszkadza. no a tych z gwiazdkami to ja nie widze problemu, mam wszystkie do tych feralnych wyscigów z biciem lap times. szkoda musze albo odłożyć grę do czasu wypuszczenia patcha 2.0 Cytuj
Prezes666 10 Opublikowano 11 października 2009 Opublikowano 11 października 2009 tych w online to zadnej nie wygralem bo gracze to chamy i gnoje smierdzące, jak tylko prowadze w wyscigu i robie ładne opóźnione hamowanie żeby nieco odskoczyć to wjeżdżają mi w tył i wypadam za trase. Perfect launch nieco pomaga bo mozna zyskać prowadzenie, ale na ciasnych zakrętach ich kultura woła o pomste do nieba. żaden nigdy nie zahamował za mną aby we mnie nie uderzyć, tylko walą bez opamiętania. i przez to nigdy żadnego wyścigu nie wygram. sam staram sie nigdy w nikogo nie uderzać bo sam moge wypaść ale widać nikomu to nie przeszkadza. no a tych z gwiazdkami to ja nie widze problemu, mam wszystkie do tych feralnych wyscigów z biciem lap times. szkoda musze albo odłożyć grę do czasu wypuszczenia patcha 2.0 Ja najbardziej polecam ci zrobienie w online badges tych związanych z driftem tam jest dość łatwo bo nikt ci nie przeszkadza bo jedziesz sam, więc liczą się tylko twoje umiejętności. A ja osobiście nie robiłem tych za gwiazdki bo mi się nie podobały te w których trzeba 4 przeciwników obrócić w wyścigu. Cytuj
Metal 4 Opublikowano 17 października 2009 Opublikowano 17 października 2009 Pograłem trochę i stwierdziłem, zę rzeczywiście gra jest lepsza od poprzednich części, ale nadal kupa jak nic. Nie podoba mi się i jest jak dla mnie najwyżej na kilka chwil, bo bra jakiejś przyjemności z gry. Nie przepadam za ścigałkami, ale są takie co potrafią mnie przykuć na dłużej, a nawet bardzo długo. Seria NFS mi się podobała w sumie, ale 2 generacje temu . Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 20 października 2009 Opublikowano 20 października 2009 Info odnośnie drugiego patchu: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=121703 RELEASE DATEThere is no set date yet; the team are still working on the patch so I wouldn't expect it to be released for at least another three or four weeks. I'm being pretty conservative here; it could more or it could be less. I will update when I hear further. The patch is a very big undertaking with more than just fixes being added to it. W dodatku Psx Extreme organizuje turniej domowy NFS Shift ! Info w najnowszym numerze (PE 147). Cytuj
winner 183 Opublikowano 20 października 2009 Opublikowano 20 października 2009 Szkoda, że gry już nie mam bo bym chętnie sprawdził jak ten nowy patch się sprawuje. Ciekawi mnie, czy naprawią to co trzeba Cytuj
poiuytr 12 Opublikowano 21 października 2009 Opublikowano 21 października 2009 I dobrze bo wyraźnie piszą o spowolnieniach w grafice o ktorych juz wczesniej wspominalem ze mam z tym problemy i nie moge zdobyc gwiazdek za pobicie czasu ponizej 1:50:00 gdy moj czas to 2:20:00, ale jest też dodane że jeśli ktoś ma niższy FW niż 3.01 tyo nie ma podobno z tym problemu i to już naprawiono i że wina leży właśnie po stronie FW i wciąż kombinują jak to naprawić. I disagree. SOME of the game is playable. Tiers 1 & 2 for instance. As you move up to Tiers 3, and particularly 4 however, many (including myself) have framerate, lag, gamesave, tuning and car control issues that make Career Mode impossible to continue with. I'm playing on a PS3 with a G25 wheel so my issues may not be the same as yours depending on your platform. So yes, technically I can continue to re-play Teirs 1, 2 and part of 3 and the game works, but beyond that I'd say the game is busted. piszą też o podskakujących samochodach co pierwszy patch wcale nie wyeliminował. do dziś nie wiem co wprowadza pierwszy patch, jakie poprawki czy to tylko ściema. jest też coś z muscle cars ale oco chodzi to nei wiem, nie jezdze tymi (pipi)mi. no i ostatnio mam dziwne wrażenie że mój skill jest albo za dobry albo rzeczywiście wygrywam Maserati MC12 na Nordschelife z kazdą Zonda R dzięki jakiemuś glitch. ostatnio nawet ktoś mnie oto w prost oskarżył gdy w wyścigu na dwa okrążenia na Nordschelife wystartowałem jako jedyny MC12 i na domiar złego na ostatnim miejscu na 6 graczy. na początku miałem bardzo dobry start w nikogo nie uderzyłem ale musiałem ostrożnie wymijać poszczególnych graczy przez co straciłem 8 sekund ale dość szybko przedarłem się na drugą pozycje i goniłem przez całe okrążenie prowadzącego Zonda R. dogoniłem go tuż za Karussel na tym wąskim zakręcie gdzie kończy się trasa karrusel tam własnie jest meta i od tego momentu widziałem jak gość jedzie więc nie zdziwiłem sie że go dopadłem. gość odbijał się od ścian zataczał bączki na ciasnych zakrętach a ja jak debil zamiast przedrzeć się do przodu to wciąż delikatnie próbowałem znaleźć dla siebie miejsce żeby gościa wyprzedzić. nawet hamowałem gdy widziałem że mój manewr agresywnego wyprzedzania może mnie kosztować kolizje. ale w efekcie na ciasnym Nurburg gdzie jest masa zakrętów wyprzedziłem gościa i zyskałem nawet 5 sekund gość pojechał po trawie i dostał penalty. więc parłem do przodu bo było to drugie okrążenie i na prostej MC 12 większych szans z Zonda R nie ma a chciałem wyrobić jakąś sensowną przewagę która wystarczy na te długą prostą, nie znam dość dobrze jeszcze partii Nurburg więc jechałem tak jak już umiem czyli swoje. gość zamiast mnie gonić zatrzymał sie i widziałem jak moja przewaga powiększa sie i nagle dostałem prv msg że czituje używając glitcha. za cholerę nie wiem czego mogłem używać. zwyczajnie lubie MC12 i nie znosze Zonda R wieć gram tak jak lubie. Podobnie jest na Dakota Tri Oval, żaden ale do żaden samochód nie ma szans z Koenigsegg. Każdy kto wybiera Zonde R, MC12 czy nawet Bugatti myśli że ma wyścig w kieszeni. Ale wystarczy wybrać Koenigsegg i okazuje sie że jako jedyny z super samochodów on nie podskakuje na zakrętach co utrudnia utrzymanie wyścigowej linii. Teoretycznie Bugatti nie powinno mieć tutaj problemów ale dzieje sie to samo co z Zonda R, na jednym z zakrętów samochód wybija do góry i lecimy na bande po zewnętrznej, tak samo i Zonda R ale jedynie Koenigsegg nie ma z tym problemów. Ten wózek jedzie tutaj jak po maśle. Dziwne bo innymi to trzeba walczyć żeby utrzymać się w ogóle na torze, a szwedzki potwór daje czysty Fun. zupełnie inna sprawa to nie możliwość skopiowania swojego SAVE na pen drive i trzymania jako kopii na wszelki wypadek. ze wszystkimi innymi sejvami nie mam problemu ale kurde z Shift nie moge skopiować bo jest zabezpieczony :angry2: No ale czekam na tego patcha i sie doczekać nie mogę. Wygrałem kilka wyścigów online ale gracze są dla mnie za agresywni i nigdy nie wygram pozostałych więc jedyna nadzieja na platynę to właśnie wyeliminowanie spowolnień. Aha no i kupiłem angielską wersję Shift którą dostane za jakieś 5 dni, leci do mnie prosto z UK. bez głupich dodatków w postaci polskiego języka. nie dziękuje Cytuj
Prezes666 10 Opublikowano 21 października 2009 Opublikowano 21 października 2009 No ale czekam na tego patcha i sie doczekać nie mogę. Wygrałem kilka wyścigów online ale gracze są dla mnie za agresywni i nigdy nie wygram pozostałych więc jedyna nadzieja na platynę to właśnie wyeliminowanie spowolnień. Aha no i kupiłem angielską wersję Shift którą dostane za jakieś 5 dni, leci do mnie prosto z UK. bez głupich dodatków w postaci polskiego języka. nie dziękuje Ja mam polska wersje i spowolnienia też ,ale naprawde nie miałem problemu z calakiem w tej grze. Więc naprawde nie wiem o co chodzi. Cytuj
Lucky77 22 Opublikowano 23 października 2009 Opublikowano 23 października 2009 Gra na kierownicy wypada całkiem nieżle. Na padzie to porażka, szczególnie na tym od PS3. Proponuję jednak grzebać w ustawieniach fury i zmienić w opcjach układ kierowniczy , jest tam opcja mniejszy lub większy stopień skrętu kół czy jakoś tak. Po tym zabiegu Shift staje się całkiem grywalny, autem już nie rzuca na prawo i lewo szczególnie podczas gry na padzie. Problem jest ciągle z furami, w których do wyścigu tych ustawień zmieniać nie możemy. Głównym problemem w prowadzeniu jest zbyt czuły układ kierowniczy nawet przy ustawieniach w menu na "0". Dlatego tak istotną rolę odgrywają opcje tuningowe i ustawienia samego auta. Można też zmniejszyć czułość w ustawieniach "nie zaawansowanych" zmieniając "maksymalny skręt kół" w stronę minimum, radzę jednak nie przesadzać bo auto przestanie skręcać. Po zmianie tych ustawień gra się jak w inną grę, nareszcie przestałem przeklinać bo auto da się łatwo kontrolować. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 23 października 2009 Opublikowano 23 października 2009 Otas, jest taka jedna owalna plansza. Spróbuj tam wchodzić ze średnią prędkością w zakręt i dodając gazu przejechać bez dotykana band. Za którymś razem da się wyczuć idealnie furkę i od tego momentu drift powinien wchodzić idealnie. Do treningu nie polecam bardziej skomplikowanych plansz, bo w pewnym momencie można dostać głupawki. Tzn. co byśmy nie zrobili to fura i tak ląduje na bandach. Trzeba się tego nauczyć i już. Po czasie przejazd doków w Tokio to czysty fun, aż nie chce się wracać do zwykłych wyścigów. Cytuj
poiuytr 12 Opublikowano 24 października 2009 Opublikowano 24 października 2009 Czekam na swoją wersje Shift UK, zabawa zacznie się od nowa fakt że gra wyszła nie przystosowana ani do pada ani do kierownicy, trzeba siedzieć w opcjach co przypomina sima, ale nim nie jest po opanowaniu ustawień. jak ktoś nie ma do tego czasu ani ochoty a chce bezstresowo pograć to grą się nie nacieszy. Cytuj
Bond 2 Opublikowano 25 października 2009 Opublikowano 25 października 2009 (edytowane) Ja gram na padzie i fury mi nie lataja czasami grzebie w bebechach fury i jeżdzi jak marzenie:rolleyes: lubi sie pobawić a ustawieniami fury mam to jak gram w GT mi gra bardzo sie podoba ma czasami zwolnienia ale jest super gra:rolleyes: Edytowane 25 października 2009 przez Bond Cytuj
Dworek 0 Opublikowano 30 października 2009 Opublikowano 30 października 2009 (edytowane) Cóż najgorszy NFS,gorszy od Pro Street. To chyba ma byc NFS czyli jazda po miastach w ciągu dnia i nocy,na mkasymalnej szybkosci bez ograniczen,w konflikcie z prawem,z super wizualnymi bajerami itp No cóz jednak dostajemy podróbkę gran turismo. Gry mają nawiązywac do rzeczy które nie zawsze mogą byc dla nas wykonalne/realne,jeżeli zaczną robic gry na podtsawie realnych sytuacji i życia(do tego w przypadku takiej gry)to nie rokuje długiego życia takie serii. Zaraz posypią się GROMY na mnie Edytowane 2 listopada 2009 przez Dworek Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 30 października 2009 Opublikowano 30 października 2009 Raczej wyrazy współczucia... O ile pierwsze dwa zdania rozumiem, bo nie każdemu może się podobać nowy NFS, to następne lepiej sam przeczytaj i puknij się w głowę. Cytuj
poiuytr 12 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 NFS dostalo takie wysokie noty, napewno wyższe niż dostanie GT5 dlatego że podnosi poprzeczke prezentacji gry. W Forzie i GT od lat nic sie nie zmienia, gra jest sterylna jak szpitalna du.pa, model jazdy nie zmienia się od lat, nie można powiedzieć że jest to gra która ewoluuje, poszukuje, odwiedza każdy rejon związany ze ściganiem. Z NFS jest inaczej ich twórcy wciąż poszukują. eksperymentują i robią to wszystko dla graczy. Shift po raz pierwszy daje graczowi możliwość znalezienia sie w fotelu kierowcy. I tak też należy grać w te gre żeby docenić jej zalety. żadna inna gra wcześniej nie oferowała takiej możliwości, nawet w grid to wygląda inaczej. Dopiero Shift daje taką możliwość. I właśnie dlatego ta gra jest tak zayebista. Gram od wczoraj znowu i nie moge sie nią nacieszyć zauważyłem że w online gra wybiera nam przeciwników zależnie od naszego levelu, fajnie ale męczyłem się z ludzmi z 15 levelu zanim awansowałem wyżej aż do ligi PRO gdzie w online jest już ciśnienie i nie ma takiej sytuacji że MC12 lekko wygrywa z Zondą R, teraz trzeba naprawdę super Zondy a zabawa jest o wiele przyjemniejsza gdy nikt nie ucieka z wyścigu a różnice w odstępach są w granicach 1 sekundy. jednym słowem jest ciśnienie i jest zabawa. Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 4 listopada 2009 Opublikowano 4 listopada 2009 http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=122333 Bardziej szczegółowe informacje co będzie poprawiał nadchodzący patch. - Improved car handling Ciekawe co to dokładnie oznacza. Miejmy nadzieję, że będzie realistyczniej w trybie Pro. Cytuj
gacugac 0 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Spis poprawek do Need For Speed Shift po polsku Nowa zawartość/ funkcjonalność: - Zwiększenie maksymalnej liczby graczy w trybie online z 8 do 12 Poprawione błędy - dla wszystkich platform - Ogólne poprawienie stabilności i wydajności - Usprawnione sterowanie samochodem - Błąd polegający na podskakiwaniu aut w niektórych sytuacjach - Wyświetlanie trawy na asfalcie - Nieprawidłowe wyniki w trybie Driver Duel - Błędy w ustawieniach balansu samochodu - suwak - Poprawka dla zwycięstw i porażek online - czasami były one źle kalkulowane dla wyścigów w trybie drift - Auta wypożyczone do wyścigów w trybie kariery, korzystały z ustawień tuningowych samochodów gracza - Poprawki użyteczności na ekranie zaawansowanego tuningu - Poprawki dla czasów pierwszego okrążenia ze startu lotnego - Czasami zmiany ustawień samochodu nie przynosiły oczekiwanych rezultatów - Poprawki w działaniu opcji szybkiej powtórki - Poprawki w gotowych malowaniach pojazdów - sporadyczne błędy w wyświetlaniu - Nieprawidłowe ekrany w momencie zdyskwalifikowania gracza - Niewidzialni przeciwnicy w trybie online drift - Sporadyczne wieszanie się na ekranach powyścigowych - Wieszanie się po wielokrotnych naciśnięciu "X" na ekranie sekcji Moje Samochody - Brak "prawidłowego toru jazdy" na trasach "z punktu A do B" - Wybrane malowanie samochodu resetuje się po wyścigu online - Problem z zablokowanymi ustawieniami w zaawansowanym tuningu - Niektóre samochody w zawodach na zaproszenie dostawały złe setupy, dzięki czemu jazda nimi sprawiała wiele trudności - Poprawka dla niskiej prędkości maksymalnej modyfikowanych Lamborghini - W niektórych zawodach ruszenie "spod świateł" na starcie Corvette czy Viperem jest niemożliwe - Problem z niektórymi przerobionymi samochodami rywali - są bardziej podatne na uderzenia - Naprawa błędów w menu gry - Błąd związany z zachowaniem ustawień siły force feedback - Poprawki dla ustawień komputerowych przeciwników i trybu drift - Nieprawidłowe nakładanie vinyli na tylnym skrzydle auta - Wieszanie się gry podczas pobytu w poczekalni - Błędy w ładowaniu profilu - Skaczące części po restarcie auta Poprawione błędy - zwiększona wydajność dla PC - Lepsza współpraca z kartami ATi - Poprawa wykorzystania "dynamic vertex buffer" (optymalizacja wydajności na wszystkich komputerach) - Zawieszanie się gry na niektórych konfiguracjach komputerów przy zmianie ustawień cieni - Sporadyczne przycinki podczas pierwszego okrążenia w wyścigach na niektórych konfiguracjach komputerów - Niedostępne tłumienie drgań dla niektórych kierownic - Zoptymalizowane operacji dla Multi-GPU (grafika SLi & CrossFire) - Okresowe zanikanie dźwięku w niektórych przypadkach - Wyświetlanie czarnego nieba - Błąd w grze LAN - gra zawiesza się podczas szybkiego powrotu do głównego menu Cytuj
Texz 670 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 W końcu, kiedy ten patch ma się pojawić? Grę odłożyłem bo czekałem na niego już tyle czasu... Cytuj
arturblacktigereye 0 Opublikowano 18 listopada 2009 Opublikowano 18 listopada 2009 Mam pytanie jak zaliczyć pierwszy zakręt na torze spa ? Próbowałem zarówno wolnymi jak i szybkimi samochodami i niestety nic z tego nie wyszło Cytuj
vip77 250 Opublikowano 18 listopada 2009 Opublikowano 18 listopada 2009 nie wiem czy mowisz o tym nawrocie czy o szybkim eau rouge (przed nim jest umiejscowiona w grze linia start/meta) ale z nimi nie ma jakis wiekszych problemow. ja natomiast nie moge sobie poradzic z jednym cholerstwem na nurburgring nordschleife, chyba wiadomo o ktory chodzi . jaki woz polecacie do tego zakretu? tak w ogole to czemu ten temat jako jedyny sie tu uchowal zamiast w kaciku? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.