Skocz do zawartości

Red Dead Redemption PS3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wreszcie multi dla mnie! Sam jeden przeciwko zgrai 15 imbecyli.

Ciężko będzie znaleźć grupę 15 rozgarniętych osób. Po ostatnich doświadczeniach z Borderlands nie napalałbym się na ten tryb za bardzo.

Opublikowano

Nie będzie się to chyba dużo różnić od tego co mięliśmy w GTA 4, w sumie i tam dało się jako tako pograć z "imbecylami" więc może być ciekawie.

Gość Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

A propo broni. Za punkt honoru chce sobie postawić, że przejdę grę tylko za pomocą Single Action Army, na cześć mojego idola, Revolver Ocelota :teehee:

Edytowane przez Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

http://spong.com/feature/10110093/Preview-Red-Dead-Redemption-Multiplayer ciekawy preview multi (parę nowinek)

 

http://www.ugo.com/games/red-dead-redemption-preview kolejny preview multi

 

http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/4541/look_for_the_official_open_beta_launch_of_the_new_red_dead_dueling_facebook_app_this_monday jakaś gra na fejsbuka (ale nie wiem co to do końca, nie znam się ani nie mam fc)

 

Przy okazji PAX EAST w jednym z newsów pisałem, że podobno do każdego domu, budynku, baru itd. będzie można wejść. Wtedy napisałem, że to nie potwierdzone info. Dzisiaj pojawił się wpis pracownika R* w komentarzach, który potwierdza to wspaniałą rewelacje.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

to bedzie jedna z tych gierek, w ktorych bedzie wyzywac sie znajomych z listy na duele ;p zapychacz News Feeda ;p

Przy okazji PAX EAST w jednym z newsów pisałem, że podobno do każdego domu, budynku, baru itd. będzie można wejść. Wtedy napisałem, że to nie potwierdzone info. Dzisiaj pojawił się wpis pracownika R* w komentarzach, który potwierdza to wspaniałą rewelacje.

fantastycznie.

Opublikowano

Przy okazji PAX EAST w jednym z newsów pisałem, że podobno do każdego domu, budynku, baru itd. będzie można wejść. Wtedy napisałem, że to nie potwierdzone info. Dzisiaj pojawił się wpis pracownika R* w komentarzach, który potwierdza to wspaniałą rewelacje.

Wow, czekam na podobne cuda w nowym GTA. Technologia tworzenia nieskończonej ilości wnętrz w budynkach już jest.

Opublikowano

Ja w tym filmiku wyraźnie słyszę, że liczba graczy do multi to 60, a nie 16.

We Free Roam Mode może być maksymalnie 16 graczy.

 

No to w filmiku jest chyba jakiś error, bo koleś wyraźnie mówi o 60 graczach. Co zresztą miałoby sens biorąc pod uwagę, że będzie można walczyć między gangami itd.

Opublikowano

estel sęk w tym że koleś tam trochę niezbyt wyraźnie to powiedział. ja tam słyszę bardziej 16. najwyżej poczekamy na kolejne materiały które ostatecznie coś potwierdzą. 16 też ma sens skoro jeden gang może mieć 8 członków, to 2 nawalające się gangi akurat dają 16 i pełne lobby/mapę.

Opublikowano (edytowane)

estel sęk w tym że koleś tam trochę niezbyt wyraźnie to powiedział. ja tam słyszę bardziej 16. najwyżej poczekamy na kolejne materiały które ostatecznie coś potwierdzą. 16 też ma sens skoro jeden gang może mieć 8 członków, to 2 nawalające się gangi akurat dają 16 i pełne lobby/mapę.

No raczej nie.

 

W playtestach multi jak byk pisze 16 ;]. Więc wątpię żeby w finalnej wersji liczba ta skoczyła do 60.

Choć zgadzam się 60 bardziej pasuje do "mmo".

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

w takim razie gościu we filmiku ma wadę wymowy :)

60 pasuje do mmo, owszem. kwestia w tym czy konsola, multi itd udźwignęłaby 60 biegającego chłopa + konie + zadymę na takim terenie. chyba nie ;]

Opublikowano (edytowane)

A to czemu nie? Gdyby 60 naraz bylo w jednym miejscu to moze rzeczywiscie, ale w przypadku rozproszenia na mapie niekoniecznie.

Mapa moglaby zostac podzielona na jakies sektory - w danym momencie nie dostawalibysmy informacji o wszystkich rzeczach majacych miejsce.

 

Zreszta wydaje mi sie, ze tak dzialaja gry MMO, bo jakiego komputera wymagalby taki WoW, jakby komputer caly czas odbieral informacje o kazdym zadanym obrazeniu przez jakiegos gracza, kazdemu uzyskanemu obrazeniu, kazdej zmianie ekwipunku itd.

Przeciez tam sama liczba graczy idzie w tysiacach.

Edytowane przez Yabollek007
Opublikowano

ale wow ma grafe gorszą niż na ps2

 

mysle ze tu moglby byc wlasnie problem mocy, a nie ogarniecia ekwipunku czy obrażeń, jednak grafika jest ładna i raczej 60 postaci (w dodatku graczy) + otoczenie , raczej mogło by nie uciągnąć

Opublikowano (edytowane)

 

To co, zaczynamy się wkręcać w klimat RDR? :woot:

Oj ja już wkręcam się od jakiegoś czasu hehe. Lista westernów do obejrzenia zrobiona, odpowiednia muzyka pobrana. Troszkę sobie czytam o dzikim zachodzie o tamtych latach (szczególnie o tym), zwyczajach, pierdołach itd. itp.

 

Lista gier rozplanowana tzn. co kiedy muszę skończyć żeby wyrobić się do premiery RDR. Specjalne kalendarze z odliczaniem do premiery uruchomione w pracy i w domu heh (zupełnie jak przed GTA4)

Pozostaje tylko jeszcze wziąć urlop. Ale to dopiero w maju zacznę działać ;]. No i poradnik zamówić ale to też w maju (btw jego aktualna cena to 40 zł). Opłaca się biorąc pod uwagę jaki świetny wyszedł do GTA4 (też oficjalny). Żadne youtube nic nie było potrzebne. Odnośnie mapek, achivów, map z miejscówkami itd.

 

Więc przygotowania włącznie z wczuwaniem w klimat u mnie trwają pełną parą ;].

 

http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/4701/exclusive_new_red_dead_redemption_screens_multiplayer Exclusive New Red Dead Redemption Screens: Multiplayer

http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/features/multiplayer nowa sekcja otwarta na stronie RDR; multiplayer (screeny, filmiki, newsy)

 

Jeszcze odnośnie poprzedniej rozmowy na temat liczby graczy, żeby nie było niedomówień "Free Roam brings the open-world experience to multiplayer for up-to-16 players".

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/4591/original_red_dead_redemption_artwork_the_scarlet_lady Original Red Dead Redemption Artwork: The Scarlet Lady

 

reddeadredemptionscarle.jpg

 

http://www.nowgamer.com/features/648/qa-red-dead-redemption-multiplayer?o=0#listing wywiad i kolejne informacje na temat multi

http://www.nowgamer.com/news/2945/rockstar-talks-red-dead-multiplayer jak wyżej

 

 

 

Trochę nowinek z OPM

 

- The core mechanics are like any solid cover-to-cover shooter, less polished than genre-pinnacle Uncharted 2, but more functional than GTA IV. R1 snaps Marston to cover, allowing free-aim or blind fire. Hold L1 to bring up a weapon wheel menu, or D-pad left or right to quick switch between weapons including pistols, bottle grenades, rifles, and shotguns.

 

- The cover mechanics are solid, but shootouts aren?t as intense or responsive as in Uncharted 2.

 

- Collision detection is satisfying, but enemy hit animations are not quite as precise as you might wish. We occasionally found it hard to sprint between cover (hold and tap X, like GTA, to run), as we were locked in the crouch animation (tap L3). It?s far from a problem, just not overly intuitive.

 

- Some towns come to life at night?you can drink in saloons, though its a cosmetic effect.

 

- Your status has no effect on the story progress, but does affect how the world reacts to you?townsfolk may offer help, pay respects, or shun and insult you accordingly.

 

- Money can be gained virtuously, or viciously, like GTA.

 

- It?s quite possible, though despicable, to walk into a bar, lasso a prostitute, drag her into the street, shoot her, and steal her money.

 

- It?s this rich potential, oddly, that may prove frustrating. The much-touted random events?like being attacked by a snow leopard, or approached by a screaming stranger, invariably lead to kill/don?t kill choices.

 

- Horsemen and delivery wagons will randomly rattle by as you roam the plains, but again, there?s no conversation options or unique interactions?a bit like pedestrian encounters in GTA.

 

- Missions can result in more open outcomes. In one instance, we stormed a building to protect a farmer and his daughter?depending on your specific actions, neither, both, or only one of them can die, subtly affecting the event?s resolution.

 

- While engaging in linear, if explosive, missions doesn?t deliver the instant highs of, say, Uncharted 2?s key scenes (in terms of variety and intense ?hot? moments), Red Dead feels more mono-paced.

 

Na forum też lekko zawrzało, podobno praktycznie cały artykuł opiera się porównywaniu z U2 ;] Co imo jest BZDURĄ.

 

Niektóre komenty:

 

"OPM always compares games to their exclusives, and it pisses me off."

 

"To sum up the article: Buy Uncharted 2."

 

Aren't these guys too picky?? and can't they stop talking about Uncharted 2 (I know it´s probably a great game and it's a PS3 exclusive game, but damn they get annoying...)"

 

Jakby nie było jest w tym trochę racji, no ale walić OPM liczą się newsy.

 

Pamiętacie ta stronę co maniacy - fanatycy na podstawie filmików odkryli-doszli jakie bronie będą. To skumajcie to: http://www.reddead.net/forums/thread-map-locations-post-your-findings

 

Jeżeli trafili to ŁOŁ, coś niesamowitego to będzie dopiero teren. No i wielki szacunek dla ludzi co rozkminili to.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

heh, to muszą być jeszcze więksi zajawkowicze niż nasz Słupek :wink: dlaczego ty tego nie odkryłeś? shame on you! kto wiem moze do mapy polski tez te wycinki pasują :P

Opublikowano

Poziom nerdostwa na reddead.net przekracza wszelkie dopuszczalne normy. Przypomina mi to zrobienie mapy miasta w GTA IV, na podstawie radaru jednej z łodzi pojawiających się w trailerze gry. Nawet oficiele z Rockstar byli zaskoczeni, że przegapili tego rodzaju, wydawałoby się, detal.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...