Słupek 2 183 Opublikowano 8 kwietnia 2010 Opublikowano 8 kwietnia 2010 (edytowane) http://www.eurogamer.net/articles/red-dead-redemption-hands-on_5 preview multi Dokładniejszy niż nowy gameplay series. http://www.totalvideogames.com/Red-Dead-Redemption/preview-15104.html kolejny preview multi Edytowane 8 kwietnia 2010 przez SłupekPL
rkBrain 28 Opublikowano 8 kwietnia 2010 Opublikowano 8 kwietnia 2010 Wreszcie multi dla mnie! Sam jeden przeciwko zgrai 15 imbecyli. Ciężko będzie znaleźć grupę 15 rozgarniętych osób. Po ostatnich doświadczeniach z Borderlands nie napalałbym się na ten tryb za bardzo.
Texz 670 Opublikowano 8 kwietnia 2010 Opublikowano 8 kwietnia 2010 Nie będzie się to chyba dużo różnić od tego co mięliśmy w GTA 4, w sumie i tam dało się jako tako pograć z "imbecylami" więc może być ciekawie.
Gość Mr. Blue Opublikowano 9 kwietnia 2010 Opublikowano 9 kwietnia 2010 (edytowane) A propo broni. Za punkt honoru chce sobie postawić, że przejdę grę tylko za pomocą Single Action Army, na cześć mojego idola, Revolver Ocelota Edytowane 9 kwietnia 2010 przez Mr. Blue
daras 3 Opublikowano 9 kwietnia 2010 Opublikowano 9 kwietnia 2010 Chrzanic multi, wazne zeby singiel nie zawiodl bo to trzon tej gry.
Słupek 2 183 Opublikowano 10 kwietnia 2010 Opublikowano 10 kwietnia 2010 (edytowane) http://spong.com/feature/10110093/Preview-Red-Dead-Redemption-Multiplayer ciekawy preview multi (parę nowinek) http://www.ugo.com/games/red-dead-redemption-preview kolejny preview multi http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/4541/look_for_the_official_open_beta_launch_of_the_new_red_dead_dueling_facebook_app_this_monday jakaś gra na fejsbuka (ale nie wiem co to do końca, nie znam się ani nie mam fc) Przy okazji PAX EAST w jednym z newsów pisałem, że podobno do każdego domu, budynku, baru itd. będzie można wejść. Wtedy napisałem, że to nie potwierdzone info. Dzisiaj pojawił się wpis pracownika R* w komentarzach, który potwierdza to wspaniałą rewelacje. Edytowane 10 kwietnia 2010 przez SłupekPL
Voytec 2 761 Opublikowano 10 kwietnia 2010 Opublikowano 10 kwietnia 2010 http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/4541/look_for_the_official_open_beta_launch_of_the_new_red_dead_dueling_facebook_app_this_monday jakaś gra na fejsbuka (ale nie wiem co to do końca, nie znam się ani nie mam fc) to bedzie jedna z tych gierek, w ktorych bedzie wyzywac sie znajomych z listy na duele ;p zapychacz News Feeda ;p Przy okazji PAX EAST w jednym z newsów pisałem, że podobno do każdego domu, budynku, baru itd. będzie można wejść. Wtedy napisałem, że to nie potwierdzone info. Dzisiaj pojawił się wpis pracownika R* w komentarzach, który potwierdza to wspaniałą rewelacje. fantastycznie.
estel 806 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Ja w tym filmiku wyraźnie słyszę, że liczba graczy do multi to 60, a nie 16.
Słupek 2 183 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Ja w tym filmiku wyraźnie słyszę, że liczba graczy do multi to 60, a nie 16. We Free Roam Mode może być maksymalnie 16 graczy.
Texz 670 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Przy okazji PAX EAST w jednym z newsów pisałem, że podobno do każdego domu, budynku, baru itd. będzie można wejść. Wtedy napisałem, że to nie potwierdzone info. Dzisiaj pojawił się wpis pracownika R* w komentarzach, który potwierdza to wspaniałą rewelacje. Wow, czekam na podobne cuda w nowym GTA. Technologia tworzenia nieskończonej ilości wnętrz w budynkach już jest.
estel 806 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Ja w tym filmiku wyraźnie słyszę, że liczba graczy do multi to 60, a nie 16. We Free Roam Mode może być maksymalnie 16 graczy. No to w filmiku jest chyba jakiś error, bo koleś wyraźnie mówi o 60 graczach. Co zresztą miałoby sens biorąc pod uwagę, że będzie można walczyć między gangami itd.
Colin 1 976 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 estel sęk w tym że koleś tam trochę niezbyt wyraźnie to powiedział. ja tam słyszę bardziej 16. najwyżej poczekamy na kolejne materiały które ostatecznie coś potwierdzą. 16 też ma sens skoro jeden gang może mieć 8 członków, to 2 nawalające się gangi akurat dają 16 i pełne lobby/mapę.
Słupek 2 183 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 (edytowane) estel sęk w tym że koleś tam trochę niezbyt wyraźnie to powiedział. ja tam słyszę bardziej 16. najwyżej poczekamy na kolejne materiały które ostatecznie coś potwierdzą. 16 też ma sens skoro jeden gang może mieć 8 członków, to 2 nawalające się gangi akurat dają 16 i pełne lobby/mapę. No raczej nie. W playtestach multi jak byk pisze 16 ;]. Więc wątpię żeby w finalnej wersji liczba ta skoczyła do 60. Choć zgadzam się 60 bardziej pasuje do "mmo". Edytowane 11 kwietnia 2010 przez SłupekPL
Colin 1 976 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 w takim razie gościu we filmiku ma wadę wymowy 60 pasuje do mmo, owszem. kwestia w tym czy konsola, multi itd udźwignęłaby 60 biegającego chłopa + konie + zadymę na takim terenie. chyba nie ;]
Yabollek007 314 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 (edytowane) A to czemu nie? Gdyby 60 naraz bylo w jednym miejscu to moze rzeczywiscie, ale w przypadku rozproszenia na mapie niekoniecznie. Mapa moglaby zostac podzielona na jakies sektory - w danym momencie nie dostawalibysmy informacji o wszystkich rzeczach majacych miejsce. Zreszta wydaje mi sie, ze tak dzialaja gry MMO, bo jakiego komputera wymagalby taki WoW, jakby komputer caly czas odbieral informacje o kazdym zadanym obrazeniu przez jakiegos gracza, kazdemu uzyskanemu obrazeniu, kazdej zmianie ekwipunku itd. Przeciez tam sama liczba graczy idzie w tysiacach. Edytowane 11 kwietnia 2010 przez Yabollek007
Yano 3 697 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 ale wow ma grafe gorszą niż na ps2 mysle ze tu moglby byc wlasnie problem mocy, a nie ogarniecia ekwipunku czy obrażeń, jednak grafika jest ładna i raczej 60 postaci (w dodatku graczy) + otoczenie , raczej mogło by nie uciągnąć
Słupek 2 183 Opublikowano 11 kwietnia 2010 Opublikowano 11 kwietnia 2010 http://www.gamesradar.com/xbox360/red-dead-redemption/preview/5-unique-things-about-red-dead-redemptions-multiplayer/a-20100407144143627046/g-20090204142932437070 5 unique things about Red Dead Redemption's multiplayer
Texz 670 Opublikowano 13 kwietnia 2010 Opublikowano 13 kwietnia 2010 To co, zaczynamy się wkręcać w klimat RDR?
Yano 3 697 Opublikowano 13 kwietnia 2010 Opublikowano 13 kwietnia 2010 http://www.youtube.com/watch?v=1hYV-JSjpyU&feature=related to bardziej znana muzyczka kurde chetnie bym juz pograł, szkoda ze opoznili premiere, oby z dobrego powodu, a nie tylko ze strachu przed gow3 ;p
Słupek 2 183 Opublikowano 14 kwietnia 2010 Opublikowano 14 kwietnia 2010 (edytowane) To co, zaczynamy się wkręcać w klimat RDR? Oj ja już wkręcam się od jakiegoś czasu hehe. Lista westernów do obejrzenia zrobiona, odpowiednia muzyka pobrana. Troszkę sobie czytam o dzikim zachodzie o tamtych latach (szczególnie o tym), zwyczajach, pierdołach itd. itp. Lista gier rozplanowana tzn. co kiedy muszę skończyć żeby wyrobić się do premiery RDR. Specjalne kalendarze z odliczaniem do premiery uruchomione w pracy i w domu heh (zupełnie jak przed GTA4) Pozostaje tylko jeszcze wziąć urlop. Ale to dopiero w maju zacznę działać ;]. No i poradnik zamówić ale to też w maju (btw jego aktualna cena to 40 zł). Opłaca się biorąc pod uwagę jaki świetny wyszedł do GTA4 (też oficjalny). Żadne youtube nic nie było potrzebne. Odnośnie mapek, achivów, map z miejscówkami itd. Więc przygotowania włącznie z wczuwaniem w klimat u mnie trwają pełną parą ;]. http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/4701/exclusive_new_red_dead_redemption_screens_multiplayer Exclusive New Red Dead Redemption Screens: Multiplayer http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/features/multiplayer nowa sekcja otwarta na stronie RDR; multiplayer (screeny, filmiki, newsy) Jeszcze odnośnie poprzedniej rozmowy na temat liczby graczy, żeby nie było niedomówień "Free Roam brings the open-world experience to multiplayer for up-to-16 players". Edytowane 16 kwietnia 2010 przez SłupekPL
Słupek 2 183 Opublikowano 16 kwietnia 2010 Opublikowano 16 kwietnia 2010 (edytowane) http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/4591/original_red_dead_redemption_artwork_the_scarlet_lady Original Red Dead Redemption Artwork: The Scarlet Lady http://www.nowgamer.com/features/648/qa-red-dead-redemption-multiplayer?o=0#listing wywiad i kolejne informacje na temat multi http://www.nowgamer.com/news/2945/rockstar-talks-red-dead-multiplayer jak wyżej Trochę nowinek z OPM - The core mechanics are like any solid cover-to-cover shooter, less polished than genre-pinnacle Uncharted 2, but more functional than GTA IV. R1 snaps Marston to cover, allowing free-aim or blind fire. Hold L1 to bring up a weapon wheel menu, or D-pad left or right to quick switch between weapons including pistols, bottle grenades, rifles, and shotguns. - The cover mechanics are solid, but shootouts aren?t as intense or responsive as in Uncharted 2. - Collision detection is satisfying, but enemy hit animations are not quite as precise as you might wish. We occasionally found it hard to sprint between cover (hold and tap X, like GTA, to run), as we were locked in the crouch animation (tap L3). It?s far from a problem, just not overly intuitive. - Some towns come to life at night?you can drink in saloons, though its a cosmetic effect. - Your status has no effect on the story progress, but does affect how the world reacts to you?townsfolk may offer help, pay respects, or shun and insult you accordingly. - Money can be gained virtuously, or viciously, like GTA. - It?s quite possible, though despicable, to walk into a bar, lasso a prostitute, drag her into the street, shoot her, and steal her money. - It?s this rich potential, oddly, that may prove frustrating. The much-touted random events?like being attacked by a snow leopard, or approached by a screaming stranger, invariably lead to kill/don?t kill choices. - Horsemen and delivery wagons will randomly rattle by as you roam the plains, but again, there?s no conversation options or unique interactions?a bit like pedestrian encounters in GTA. - Missions can result in more open outcomes. In one instance, we stormed a building to protect a farmer and his daughter?depending on your specific actions, neither, both, or only one of them can die, subtly affecting the event?s resolution. - While engaging in linear, if explosive, missions doesn?t deliver the instant highs of, say, Uncharted 2?s key scenes (in terms of variety and intense ?hot? moments), Red Dead feels more mono-paced. Na forum też lekko zawrzało, podobno praktycznie cały artykuł opiera się porównywaniu z U2 ;] Co imo jest BZDURĄ. Niektóre komenty: "OPM always compares games to their exclusives, and it pisses me off." "To sum up the article: Buy Uncharted 2." Aren't these guys too picky?? and can't they stop talking about Uncharted 2 (I know it´s probably a great game and it's a PS3 exclusive game, but damn they get annoying...)" Jakby nie było jest w tym trochę racji, no ale walić OPM liczą się newsy. Pamiętacie ta stronę co maniacy - fanatycy na podstawie filmików odkryli-doszli jakie bronie będą. To skumajcie to: http://www.reddead.net/forums/thread-map-locations-post-your-findings Jeżeli trafili to ŁOŁ, coś niesamowitego to będzie dopiero teren. No i wielki szacunek dla ludzi co rozkminili to. Edytowane 17 kwietnia 2010 przez SłupekPL
humanno 201 Opublikowano 16 kwietnia 2010 Opublikowano 16 kwietnia 2010 heh, to muszą być jeszcze więksi zajawkowicze niż nasz Słupek :wink: dlaczego ty tego nie odkryłeś? shame on you! kto wiem moze do mapy polski tez te wycinki pasują
Texz 670 Opublikowano 16 kwietnia 2010 Opublikowano 16 kwietnia 2010 Poziom nerdostwa na reddead.net przekracza wszelkie dopuszczalne normy. Przypomina mi to zrobienie mapy miasta w GTA IV, na podstawie radaru jednej z łodzi pojawiających się w trailerze gry. Nawet oficiele z Rockstar byli zaskoczeni, że przegapili tego rodzaju, wydawałoby się, detal.
Słupek 2 183 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 R* znowu łamie swoje zasady przy RDR ;] Ale to bardzo dobrze bo to świetny news. http://www.joystiq.com/2010/04/16/red-dead-redemption-adds-casual-and-expert-difficulties/ Red Dead Redemption adds 'Casual' and 'Expert' difficulties
Yano 3 697 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 ciekawe co bedzie na multi gdy ktos z autocelowaniem bedzie walczył z typem co musi sam celować ;p
Rekomendowane odpowiedzi