MYSZa7 8 920 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 (edytowane) Fabułę ma wspólną!! że co Przecież bohater RDR był także bohaterem poprzedniej części... No chyba,że to zbieg okoliczność ,że obydwoje mają takie same blizny Edytowane 7 maja 2010 przez MYSZa7
Gość Mr. Blue Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 Coś ci się pokikciało. Bohaterem RDRevolver jest Red Harlow.
Słupek 2 143 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 (edytowane) Mysza coś Ci się grubo pogrzało. To są dwie zupełnie inne postacie. Edit: Blue szybszy. Edytowane 7 maja 2010 przez SłupekPL
Voytec 2 761 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 Przecież bohater RDR był także bohaterem poprzedniej części... No chyba,że to zbieg okoliczność ,że obydwoje mają takie same blizny A co ma piernik do wiatraka? Jak typ ma podobne blizny to znaczy ze ten sa bohater? Przecie od dawna wiadomo, że to calkiem inne postaci. 9.75 od GI... chcialbym poznac ich minusy Czy jestem w stanie na nie przymknac oko, czy jednak zauwazyli jakies powazniejsze niedogodności.
gkihdghdhj 354 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 aaach dzisiaj oglądałem trailer "życie na dzikim zachodzie" masakra mam nadzieję że w multi też będzie można ze skór ubrania szyć . (pipi) 14 dni, oni mnie torturują
Litwin81 1 155 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 Czekam na tą gre bardzo,ale kupie dopiero jak stanieje.
MYSZa7 8 920 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 Mysza coś Ci się grubo pogrzało. To są dwie zupełnie inne postacie. Edit: Blue szybszy. A to sorka wielkie ;D Mój błąd ;p
Słupek 2 143 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 http://s742.photobucket.com/albums/xx68/bull10125/?action=view¤t=Reddead1.jpg&newest=1 http://s742.photobucket.com/albums/xx68/bull10125/?action=view¤t=Reddead21.jpg&newest=1 skany z GI Na jakim poziomie trudności zamierzacie grać?
Zwyrodnialec 1 715 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 Specjalnie dłuższy czas nie zaglądam w ten temat i nie oglądam żadnych trailerów, żeby nie nakręcać się jak w przypadku GoW3. W sumie do premiery już tak niewiele. Co do poziomu trudności to będzie w ogóle jakiś do wyboru? Rzadko kiedy w sandboxach jest i poziom wzrasta wraz z progresją.
estel 806 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 Jeżeli hard od normala będzie się różnić tylko ilością zadawanego/otrzymywanego dmga to na normalu. Jeżeli natomiast zmieni się respawn przeciwników, pojawią się jakieś dodatkowe wyzwania bądź inne umilacze to hard.
Słupek 2 143 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Tak będzie, nie pytałbym inaczej hehe. R* złamało swoją zasadę i dało pierwszy raz poziomy trudności w sandboxie. 3 poziomy będą. Hard najwyższy - wolna regeneracja zdrowia, brak auto aima. Edit: też tak myślę. Tym bardziej, że piszą, że i tak jest trudno co cieszy oczywiście. Edytowane 8 maja 2010 przez SłupekPL
balon 5 340 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 Ja tradycyjnie zacznę na normalu (nie licząc platformówek lub szpili z naleciałością półek), pewno na takim poziomie będzie można miło i w poczucia swojego kozactwa (bez użerania się za 1 razem), po eksplorwać wild west...
Kaucz 6 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 Normal - nie chcę sie męczyć. jestem trochę casualem i wolę sie przyjemnie pobawić niż frustrować co chwila. PS. W nowym NEO+ pisze że specjalnie przygotowano inne dialogi, dla osób które będą powtarzać pare razy misje (czyt. casuali), może nie będą całkiem inne, ale inaczej wypowiedziane. R* znowu zaskakuje, może było o tym już
Wiolku 1 592 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 Oczywiście hard, chcę się czuć jak na prawdziwym dzikim zachodzie a nie jak u sąsiada na pikniku. Auto celowanie w gta4 psuło trochę zabawę.
Gość Mr. Blue Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Dokładnie tak jak Wiolku. Autoaim? Jak z tym można grać? W GTA od razu wyłączyłem to (pipi) i szło mi z 5x lepiej. I nie bójcie się o to w multi - pro będą bardzo szybko wykańczać takich bobasów z zdalnym celowaniem. Granie na normal w dzisiejszych czasach uważam ja jakiś poroniony pomysł, jeśli się jest graczem z kilkuletnim stażem. Trzeba sobie w końcu jakieś wyzwania rzucać, co nie? Edytowane 8 maja 2010 przez Mr. Blue
Voytec 2 761 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 Masz rację. Również zacznę na najwyższym. Tyle na tą grę czekam, chce mieć tak jak wiolku powiedział, poczucie prawdziwego dzikiego zachodu a nie pikniku. Hard to jedyne wyjscie ;] A co do innych dialogów, to było to już GTA IV. Wszystkie dialogi prowadzone np. w trakcie misji były w dwóch wersjach, by przy powtarzaniu misji się zmieniały.
Texz 670 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 No to mam problem. W sandboxach lubię sobie opanować grę do perfekcji na normalu, żeby później rządzić na hardzie (choćby przykład JC2). RDR jednak zacznę od hard'a, bo takie GTA IV było dla mnie zbyt łatwe. Nawet powrót w pewnym momencie do poprzednich części okazał się szokujący - tamte gry są po prostu o wiele trudniejsze.
o.b.star 2 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/91 Epizod miedzy innymi z RDR. Niestety serwer lezy
Słupek 2 143 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Zgodzę się. Czwórka w porównaniu do choćby SA była o wiele łatwiejsza. Praktycznie nie miałem problem z żadną misją w czwórce. Wiolku w sumie ładnie to ujął. No i poza tym na hardzie gra będzie na dłużej starczyła i większa satysfakcja będzie. Btw nie działa GTTV, 4 chaptery i d.upa.... Też nie miał kiedy serwer paść ;/;/;/ http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5401/marston_has_times_square_on_lockdown Marston has Times Square on Lockdown Edytowane 8 maja 2010 przez SłupekPL
Yano 3 697 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Granie na normal w dzisiejszych czasach uważam ja jakiś poroniony pomysł, jeśli się jest graczem z kilkuletnim stażem. a dla gracza z 18 letnim stażem? bo ja gram na normalu w wiekszosc gier i jakośc nie czuje sie poroniony, nie mam ochoty sie użerać z grami , nie jestem hardkorem napalonym na gry jak kiedys gdy mialem 15 lat, teraz lubie grac dla przyjemnosci a nie żeby sobie stwarzać problemy, gdybym zaczynal zawsze na hardzie to pewnie w wielu grach bym sie wkurzyl w połowie i nawet ich nie przeszedł, a tak to moge przejsc i miec przyjemnosc z zabawy a nie wkurzenie z powtarzania 20 razy tej samej misji Edytowane 8 maja 2010 przez Yano
Gość Mr. Blue Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 Zdecydowana większość obecnych gier jest bardzo prosta i granie w nie na normalu często skutkuje tylko kilkoma zgonami w całej grze - nie ma żadnego wyzwania. Kiedy grasz na wyższym poziomie trudności to masz większe poczucie obecności w grze, bo naprawdę coś ci zagraża. Zresztą, w której obecnej grze hard jest frustrujący? Ja tam mało kiedy się denerwuje na very hard. (Kilka momentów w Uncharted 2 na crushing rzeczywiście mnie wycisnęło.) Ty nie jesteś hardkorem? Fan MH? Ostatnio grałeś w Demon Soul, a ja do tej gry w ogóle nie podchodzę.
Yano 3 697 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 MH jest wyjątkiem ktory pokazuje że potrafie sobie poradzić w najtrudniejszych warunkach jeśli mnie gra naprawde wciagnie, a jedyna taką gra jest MH inne gry nawet świetne nie wciągają mnie aż tak żeby mi sie chciało męczyć, lubie je przechdozic na kompletnym luzaku, z kilkoma zgonami (albo nawet bez) , tylko gry ktore wybitnie mi przypasują mają prawo mnie męczyć xD a DS był świetny ale po 20 godiznach gry mi sie znudzil wlasnie przez trudnosc, poprostu wiecej bylo stresu niż przyjemnosci, niby szedłem do przoedu ale stres zwiazny z tym ze w kazdej chwili moge zdechnac bardzo poważnie zniechęcił mnie (w takiej sytuacji np przechodzenie 20 razy jednego bossa w GOW3 wydawala sie bajką, tutaj 1 śmierc jest bardziej w(pipi)iajaca niż 20 continue w innych grach gdzie tylko człowieka cofa o 3 minuty wstecz)
Yabollek007 314 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Ja zrobie tak jak zawsze robie, kiedy podoba mi sie gierka - najpierw przejde na normalu, za drugim razem na hardzie (w przypadku GTA IV za pierwszym razem przechodzilem z autocelowaniem, a za drugim razem bez niego). Edytowane 8 maja 2010 przez Yabollek007
Słupek 2 143 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) A mi się wydaje, tak sobie mniemam - wyobrażam, że to właśnie hard (najwyższy poziom) idealnie pasuje do RDR. Zgodnie z zapowiedziami, informacjami, recenzją (GI) RDR to swoisty survival i to pełną gębą. Samotny kowboj versus niebezpieczny dziki zachód. Tutaj podobno wszystko jest Twoim wrogiem, mało tego takie bajery jak np. w nocy robi się niebezpieczniej. Wychodzą drapieżniki, bandziory grasują. I jesteś tylko Ty, Twój rumak no i poczciwe bronie; oczywiście. Do tego szajbusy które rzucają Ci wyzwania w miasteczkach, wyzywają Cie na duale, zaczepiają itd. Obczajcie gameplay series 2 "weapons & death" zaraz na początku filmiku jest taki motyw. Kiedy idzie Marston (rzeczywisty gameplay) a obok 3-4 wariatów przejeżdża na koniach, strzelając w powietrze i drąc się. Coś niesamowitego jeżeli w grze będą/będzie więcej takich "skryptów" to nie mam więcej pytań. O co mi chodzi. Te przykłady pokazują, że świat w RDR "żyje", rzuca nam wyzwania, jest niebezpieczny. Według tego co piszą tutaj naprawdę "występuje i żyje" flora i fauna. To nie tylko martwe obiekty i tekstury. Zwierzęta na siebie polują (do tej pory tylko leciwy King Kong to pokazał). No i oczywiście na nas. I właśnie do takiego świata, do takiej mechaniki, do takiej gry pasuje mi hard; najwyższy poziom trudności. Żeby było jeszcze bardziej realistycznie. Przykładowo, kiedy w nocy wybiorę się na polowanie lub będę chciał rozbić obozowisko. To chcę czuć strach, że zaraz ktoś lub coś może mnie zaatakować i zabić. Chcę czuć, że jestem małym trybikiem w tym świecie, chcę czuć, że w każdej chwili mogę zginąć. Chcę polegać na własnych umiejętnościach, skillu. Na normalu może być za prosto wtedy czar survivalu pryśnie. Tak to sobie wyobrażam ;] Btw czy do h.uja udało się komuś obejrzeć ten materiał na GTTV? Ja cały czas próbuję i nic. Nic się chce odpalić, nosz (pipi)a ;/;/;/;/ To jest jakiś horror, wiem, że jest ekstra nowy materiał. A nie mogę go obejrzeć. Nie wiem czy to u mnie jakiś fail, czy całkowicie padły serwery GT. Na zagranicznych forach, niektórzy piszą, że już obejrzeli ;/. Edytowane 8 maja 2010 przez SłupekPL
MBeniek 3 260 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (...)Btw czy do udało się komuś obejrzeć ten materiał na GTTV? Ja cały czas próbuję i nic. Nic się chce odpalić, nosz (pipi)a ;/;/;/;/ To jest jakiś horror, wiem, że jest ekstra nowy materiał. A nie mogę go obejrzeć. Nie wiem czy to u mnie jakiś fail, czy całkowicie padły serwery GT. Na zagranicznych forach, niektórzy piszą, że już obejrzeli ;/. Im więcej czytam twoje posty tym bardziej się napalam na tą grę. Tylko boję się, że potem się zawiodę. Że nie będzie tak wspaniale, jak to nam przedstawiasz. W końcu gdyby mieli zrobić tak złożony żywy świat to by im to zajęło LATA i w ogóle wątpię żeby konsole temu podołały(nie mówiąc już gdyby taki świat miał funkcjonować nawet jak gramy w multi). Dlatego dla pewności poczekam na recenzje. Też chciałem to obejrzeć,ale faktycznie na razie się nie da.
Rekomendowane odpowiedzi