Skocz do zawartości

Red Dead Redemption PS3


Rekomendowane odpowiedzi

pogralem wczoraj moze z godz bo chce najpierw nowego PoP skonczyc... przek**wiscie wyglada animacja koni, GENIUSZ!!! Sama animacja smierci przeciwnikow rowniez rox. Strzelam w noge to ten sie kustyka... i ten klimat wylewajacy sie z ekranu... pierwszy sandbox od R* ktory pokocham?

Odnośnik do komentarza

Jak prezentuje się płynność?? Czy jest lepiej niż w Gta 4(gdzie przy ostrej zadymie gra się mocno "krztusiła")?

nie jestem fps-whore, nie licze klatek animacji :P gram dla przyjemnosci :D

nie zauwazylem jakichś widocznych spadków, ale nie szukalem ich specjalnie, moze ktoś bardziej wyczulony by zauwazył

pozatym jak narazie nie bylo tu zadymy typu strzelanie z bazooki w samochody stojące w korku na ulicy ;p

 

Złapałeś już jakiegoś glitcha ? ;p

nie, jedynie jakies naprawde dobrone "błedy" graficzne, typu przeskok jakiejś tekstury w oddali , ale serio drobiazgi, niegodne czepiania

 

 

 

ale za to zaliczyłem zgona przed sekundą , i to bardzo sie zdziwilem , łaże sobie po krzakach, poluje na kojoty, a tu kufwa wyskakuje puma i zabija mnie jednym ciosem! :blink:

drobne drapiezniki to raczej luz, ale jak widać niektore zabijają na miejscu wiec serio trzeba uwazac, zwłaszcza że sa bardzo szybkie i zachowuja sie narualnie, nie biegną przez kilometr czekajac aż wycelujesz i strzelisz tylko wyskakują z krzaków jak za blisko sie podejdzie (nie widząc ich) i serio zabijają odrazu

 

po zgonie cofneło mnie do domu (safehouse) i stracilem kase, chyba okolo połowe (ale nie wiem czy sie traci polowe czy poprostu przypadkiem tak wyszlo a traci sie okolo 20$), co przykre straciłem też przedmioty pozbierane przed smiercią (kawałki zwierząt)

kurna!

 

edit w dupe traci sie tez pasek dead eye

 

śmierc serio bywa przykra :P

 

musze sprawdzić czy zapisanie (obóz) chronie przed utrata niektorych

 

 

EDIT

z tego co widze to śmierć nie zabiera przedmiotów dosłownie, tylko poprostu cofa , prawdopodbnie do ostatniego savea, co jest nawet gorsze, bo gdyby zabierało kase i itemy to pół biedy, ale widze też ze zabrało mi challange'a którego mialem zaczętego a teraz nie mam go wcale, wiec chyba poprostu mnie cofneło do ostatniego savea

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Jak prezentuje się płynność?? Czy jest lepiej niż w Gta 4(gdzie przy ostrej zadymie gra się mocno "krztusiła")?

nie jestem fps-whore, nie licze klatek animacji :P gram dla przyjemnosci :D

nie zauwazylem jakichś widocznych spadków, ale nie szukalem ich specjalnie, moze ktoś bardziej wyczulony by zauwazył

pozatym jak narazie nie bylo tu zadymy typu strzelanie z bazooki w samochody stojące w korku na ulicy ;p

 

Złapałeś już jakiegoś glitcha ? ;p

nie, jedynie jakies naprawde dobrone "błedy" graficzne, typu przeskok jakiejś tekstury w oddali , ale serio drobiazgi, niegodne czepiania

 

 

 

ale za to zaliczyłem zgona przed sekundą , i to bardzo sie zdziwilem , łaże sobie po krzakach, poluje na kojoty, a tu kufwa wyskakuje puma i zabija mnie jednym ciosem! :blink:

drobne drapiezniki to raczej luz, ale jak widać niektore zabijają na miejscu wiec serio trzeba uwazac, zwłaszcza że sa bardzo szybkie i zachowuja sie narualnie, nie biegną przez kilometr czekajac aż wycelujesz i strzelisz tylko wyskakują z krzaków jak za blisko sie podejdzie (nie widząc ich) i serio zabijają odrazu

 

po zgonie cofneło mnie do domu (safehouse) i stracilem kase, chyba okolo połowe (ale nie wiem czy sie traci polowe czy poprostu przypadkiem tak wyszlo a traci sie okolo 20$), co przykre straciłem też przedmioty pozbierane przed smiercią (kawałki zwierząt)

kurna!

 

edit w dupe traci sie tez pasek dead eye

 

śmierc serio bywa przykra :P

 

musze sprawdzić czy zapisanie (obóz) chronie przed utrata niektorych

 

 

EDIT

z tego co widze to śmierć nie zabiera przedmiotów dosłownie, tylko poprostu cofa , prawdopodbnie do ostatniego savea, co jest nawet gorsze, bo gdyby zabierało kase i itemy to pół biedy, ale widze też ze zabrało mi challange'a którego mialem zaczętego a teraz nie mam go wcale, wiec chyba poprostu mnie cofneło do ostatniego savea

 

(pipi)a troche huujnia zymi zgonami... Za(pipi)iscie frustrujące moze byc jak nazbierasz sporo skór czy jakiś innych rzeczy a to przepadnie. Mam tylko nadzieje ze bronie ktore zdobedziesz i pozniej zginiesz nie przepadną ci.

Mozna savować tylko w safe housie czy jeszcze gdzies?

Odnośnik do komentarza

bronie nie przepadają, to juz bylo kiedys mowione

 

saveowac mozna praktycznie wszędzie

po pierwsze jest autosave (można wyłaczyc) w roznych sytuacjach, nie tylko po misji ale też po zrobieniu czegokolwiek "ciekawszego"

pozatym save w domu ktory przewija czas o 6h (co czasem jest nie na ręke)

 

no i save "w dziczy" - wyjmujemy z kieszeni ognisko i robimy obóz (jeszcze nie probowalem)

 

 

 

lol znowu zdechłem, tym razem mnie zastrzelili, nie jest łatwo, podlazłem do jakichś wozów (random encounter) i nagle zaczeli do mnie strzelac, 3 sekundy i zgon :P

 

ktoś chciał survival - no to bedzie miał xD

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Yano miałeś gdzieś wybór stopnia trudności? Bo mi się wydaje, że jest tylko jeden, ale może coś przeoczyłem.

 

w opcjach można to zmienić w każdej chwili, ale to chyba dotyczy tylko celowania, chyba innych zmian nie ma

 

z tego co widze system zycia w przeciwieństwie do GTA gdzie były paski został zmieniony i przypomina ten z uncharted albo MW2 - jesli oberwiemy zbyt wiele razy w krótkim czasie to zgon, ale jesli sie schowamy to życie sie odnawia szybko , bo nie widze nigdzie prawdziwego paska życia

mozliwe ze poziom trudnosci ma wpływ na odnawianie życia bo cos o tym slyszalem wczesniej, ale nie wiem

Odnośnik do komentarza

No czyli tak jak myślałem.

 

@Słupek

Jak widać marketingowa gadka R* to tylko ściema. Nie ma stopni trudności tylko określenie zakresu auto-aima.

 

Edit: Ciekawe ile jeszcze takich ściem przemycili, bo z tego co wiem to w grze brakuje np. lornetki, która była w trailerach, czy chapas, czyli takich kowbojskich nogawek zakładanych na spodnie. Może będzie w DLC.

Edytowane przez estel
Odnośnik do komentarza

nie mam pojecia czy sie czaiła czy pojawiła znikąd :P

wiem ze biegalem strzelajac do kojotów i gdy zblizylem sie do jakiegoś krzaka to nagle wyskoczyła puma i odgryzła mi twarz ;p (nie dosłownie) nie wiem czy ona sie tam czaiła skoro jej nie widzialem :P

 

nie wiem co tam z lornetką i czemu ma jej nie byc, moze trzeba ją jakos zdobyc poprostu?

 

czapsy są, przed chwilą zdobyłem, są częścią jednego stroju/przebrania

Odnośnik do komentarza

Auto aimem i szybszą regeneracją zdrowia.

No i przecież tak jest. Tylko o to miało chodzić w tych poziomach trudności.

 

Przecież poziom trudności to nie jest jakiś mega ficzer (w ogóle nie jest) żeby mieli ściemniać.

Lornetka powinna być przynajmniej na trailerach była. Fajna rzecz.

 

No ale w życiu bym nie nazwał, że to przemycone ściemy R*. Dostarczają kandydata do gry roku, grę zgarniającą 9 i 10. I miałbym się przejmować brakiem lornetki... czy ...czapasami Estel

Ryra mnie to hehe.

 

Akurat R*-kowi wybaczam takie rzeczy.

 

W obliczu tego, że zawdzięczam im najlepsze gry.

 

Edit: no więc właśnie, lornetka pewnie też jest :teehee:

 

Edit 2: zresztą to jest gra na kilkadziesiąt-kilkaset godzin. Więc oczywiste jest, że zanim wszystko się odkryje trochę minie.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Chapasy wybaczam. Nie zauważyłem, że są w Ballard Outfit ;) Posiłkuję się reddead.wikia.com

 

A znajomy mi mówił, że lornetka owszem była, w jednej misji na trzecim terytorium i tyle. Może rzeczywiście później dochodzi.

 

No ale w życiu bym nie nazwał, że to przemycone ściemy R*. Dostarczają kandydata do gry roku, grę zgarniającą 9 i 10. I miałbym się przejmować brakiem lornetki... czy ...czapasami Estel

Ryra mnie to hehe.

I słusznie, bo jak się przejrzy dotychczasowe opinie to mamy naprawdę świetną grę. Staram się tylko dołożyć małą łyżeczkę dziegciu do tego przesłodkiego tematu ;)

Odnośnik do komentarza

http://www.gram.pl/news_8Q3gGuC6_Red_Dead_Redemption_Amazon_zasypany_zamowieniami_Pachter_sie_pomylil_a_Daily_Mail_tylko_przypuszczal.html Amazon zasypany zamówieniami, Pachter się pomylił, a Daily Mail tylko przypuszczał

Hehehe. Coś w tym jest. Patrząc na forum, na fora itd. Jeszcze w zeszłym roku zainteresowanie RDR było małe żeby nie powiedzieć zerowe.

No ale to co teraz się dzieje...cieszy ;]

 

Wiadomo, że rekordu GTAIV nie pobije (nie musi) ale w paru milionach i tak zejdzie, prędzej czy później.

Cieszy wysokie zainteresowanie wersją na Ps3.

 

http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5571/original_red_dead_redemption_artwork_bonnie_macfarlane_&_edgar_ross Original Red Dead Redemption Artwork: Bonnie MacFarlane & Edgar Ross - kolejne świetne tapety

 

http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5761/red_dead_redemption_multiplayer_update Red Dead Redemption Multiplayer Update

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Nom.

 

Niby mogą to wydawać się pierdoły. Typu co zdobywamy itd. ale też bym proponował stosować spoilery. Tym bardziej od dzisiaj jak posypią się opinie ;]

 

http://www.joystiq.com/2010/05/20/red-dead-redemption-a-surprise-hit-for-gamestop/ wczoraj Amazon, dzisiaj GameStop zaskoczony

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Mój o 14 ;/ czyli nawet pudełka nie powącham ;p. Napiwku nie będzie.

 

Powiedzcie jak od strony graficznej i technicznej.

 

Jest tak "paściarsko" jak niby na tych screenach? Ząbki walą po oczach? Fremerate siada? Problemy z V-sync?

 

Czy jest "normalnie"? Jak na filmikach z Xbox-a?

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Easy, jak na Xboxie. Jedna wielka farsa z tymi screenami. U mnie za(pipi)ista ostrość, grafika taka jak na filmach z gameplay series (choc mam wrazenie ze jeszcze minimalnie lepsza) no i gameplay jak to u R* bywa - miażdży :)

 

Technicznie nie odnotowalem problemow z vsync (od ok 2 godzin gram), aa daje rade, zauwazylem jednak spadek framerateu w jednej cutscence. Zdarzylo mi sie napotkac na buga jak kon z dylizansu napotkal sciane - podskoczyl na ok metr do gory i znikal i sie pojawial przez moze 2 sekundy.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...