Zeratul 415 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 pogralem wczoraj moze z godz bo chce najpierw nowego PoP skonczyc... przek**wiscie wyglada animacja koni, GENIUSZ!!! Sama animacja smierci przeciwnikow rowniez rox. Strzelam w noge to ten sie kustyka... i ten klimat wylewajacy sie z ekranu... pierwszy sandbox od R* ktory pokocham?
Yano 3 697 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 (edytowane) Jak prezentuje się płynność?? Czy jest lepiej niż w Gta 4(gdzie przy ostrej zadymie gra się mocno "krztusiła")? nie jestem fps-whore, nie licze klatek animacji gram dla przyjemnosci nie zauwazylem jakichś widocznych spadków, ale nie szukalem ich specjalnie, moze ktoś bardziej wyczulony by zauwazył pozatym jak narazie nie bylo tu zadymy typu strzelanie z bazooki w samochody stojące w korku na ulicy ;p Złapałeś już jakiegoś glitcha ? ;p nie, jedynie jakies naprawde dobrone "błedy" graficzne, typu przeskok jakiejś tekstury w oddali , ale serio drobiazgi, niegodne czepiania ale za to zaliczyłem zgona przed sekundą , i to bardzo sie zdziwilem , łaże sobie po krzakach, poluje na kojoty, a tu kufwa wyskakuje puma i zabija mnie jednym ciosem! drobne drapiezniki to raczej luz, ale jak widać niektore zabijają na miejscu wiec serio trzeba uwazac, zwłaszcza że sa bardzo szybkie i zachowuja sie narualnie, nie biegną przez kilometr czekajac aż wycelujesz i strzelisz tylko wyskakują z krzaków jak za blisko sie podejdzie (nie widząc ich) i serio zabijają odrazu po zgonie cofneło mnie do domu (safehouse) i stracilem kase, chyba okolo połowe (ale nie wiem czy sie traci polowe czy poprostu przypadkiem tak wyszlo a traci sie okolo 20$), co przykre straciłem też przedmioty pozbierane przed smiercią (kawałki zwierząt) kurna! edit w dupe traci sie tez pasek dead eye śmierc serio bywa przykra musze sprawdzić czy zapisanie (obóz) chronie przed utrata niektorych EDIT z tego co widze to śmierć nie zabiera przedmiotów dosłownie, tylko poprostu cofa , prawdopodbnie do ostatniego savea, co jest nawet gorsze, bo gdyby zabierało kase i itemy to pół biedy, ale widze też ze zabrało mi challange'a którego mialem zaczętego a teraz nie mam go wcale, wiec chyba poprostu mnie cofneło do ostatniego savea Edytowane 20 maja 2010 przez Yano
Kaucz 6 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 Oj wygląda to wszystko wspaniale. Chciałbym już zagrać i poczuć ten klimat. Coś czuje ze będzie platyna - w takim wspaniałym świecie musi wpaść
QTF 8 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 Jak prezentuje się płynność?? Czy jest lepiej niż w Gta 4(gdzie przy ostrej zadymie gra się mocno "krztusiła")? nie jestem fps-whore, nie licze klatek animacji gram dla przyjemnosci nie zauwazylem jakichś widocznych spadków, ale nie szukalem ich specjalnie, moze ktoś bardziej wyczulony by zauwazył pozatym jak narazie nie bylo tu zadymy typu strzelanie z bazooki w samochody stojące w korku na ulicy ;p Złapałeś już jakiegoś glitcha ? ;p nie, jedynie jakies naprawde dobrone "błedy" graficzne, typu przeskok jakiejś tekstury w oddali , ale serio drobiazgi, niegodne czepiania ale za to zaliczyłem zgona przed sekundą , i to bardzo sie zdziwilem , łaże sobie po krzakach, poluje na kojoty, a tu kufwa wyskakuje puma i zabija mnie jednym ciosem! drobne drapiezniki to raczej luz, ale jak widać niektore zabijają na miejscu wiec serio trzeba uwazac, zwłaszcza że sa bardzo szybkie i zachowuja sie narualnie, nie biegną przez kilometr czekajac aż wycelujesz i strzelisz tylko wyskakują z krzaków jak za blisko sie podejdzie (nie widząc ich) i serio zabijają odrazu po zgonie cofneło mnie do domu (safehouse) i stracilem kase, chyba okolo połowe (ale nie wiem czy sie traci polowe czy poprostu przypadkiem tak wyszlo a traci sie okolo 20$), co przykre straciłem też przedmioty pozbierane przed smiercią (kawałki zwierząt) kurna! edit w dupe traci sie tez pasek dead eye śmierc serio bywa przykra musze sprawdzić czy zapisanie (obóz) chronie przed utrata niektorych EDIT z tego co widze to śmierć nie zabiera przedmiotów dosłownie, tylko poprostu cofa , prawdopodbnie do ostatniego savea, co jest nawet gorsze, bo gdyby zabierało kase i itemy to pół biedy, ale widze też ze zabrało mi challange'a którego mialem zaczętego a teraz nie mam go wcale, wiec chyba poprostu mnie cofneło do ostatniego savea (pipi)a troche huujnia zymi zgonami... Za(pipi)iscie frustrujące moze byc jak nazbierasz sporo skór czy jakiś innych rzeczy a to przepadnie. Mam tylko nadzieje ze bronie ktore zdobedziesz i pozniej zginiesz nie przepadną ci. Mozna savować tylko w safe housie czy jeszcze gdzies?
Yano 3 697 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 (edytowane) bronie nie przepadają, to juz bylo kiedys mowione saveowac mozna praktycznie wszędzie po pierwsze jest autosave (można wyłaczyc) w roznych sytuacjach, nie tylko po misji ale też po zrobieniu czegokolwiek "ciekawszego" pozatym save w domu ktory przewija czas o 6h (co czasem jest nie na ręke) no i save "w dziczy" - wyjmujemy z kieszeni ognisko i robimy obóz (jeszcze nie probowalem) lol znowu zdechłem, tym razem mnie zastrzelili, nie jest łatwo, podlazłem do jakichś wozów (random encounter) i nagle zaczeli do mnie strzelac, 3 sekundy i zgon ktoś chciał survival - no to bedzie miał xD Edytowane 20 maja 2010 przez Yano
Texz 670 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 lol znowu zdechłem, tym razem mnie zastrzelili, nie jest łatwo, podlazłem do jakichś wozów (random encounter) i nagle zaczeli do mnie strzelac, 3 sekundy i zgon ktoś chciał survival - no to bedzie miał xD Expert?
estel 806 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 Yano miałeś gdzieś wybór stopnia trudności? Bo mi się wydaje, że jest tylko jeden, ale może coś przeoczyłem.
Słupek 2 181 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 No przecież trąbili jeszcze o tym przed premierą, że będą 3 stopnie trudności. ktoś chciał survival - no to bedzie miał xD Ja pisałem ja chciałem. I elegancko, że jest trudno ;]
Yano 3 697 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 Yano miałeś gdzieś wybór stopnia trudności? Bo mi się wydaje, że jest tylko jeden, ale może coś przeoczyłem. w opcjach można to zmienić w każdej chwili, ale to chyba dotyczy tylko celowania, chyba innych zmian nie ma z tego co widze system zycia w przeciwieństwie do GTA gdzie były paski został zmieniony i przypomina ten z uncharted albo MW2 - jesli oberwiemy zbyt wiele razy w krótkim czasie to zgon, ale jesli sie schowamy to życie sie odnawia szybko , bo nie widze nigdzie prawdziwego paska życia mozliwe ze poziom trudnosci ma wpływ na odnawianie życia bo cos o tym slyszalem wczesniej, ale nie wiem
estel 806 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 (edytowane) No czyli tak jak myślałem. @Słupek Jak widać marketingowa gadka R* to tylko ściema. Nie ma stopni trudności tylko określenie zakresu auto-aima. Edit: Ciekawe ile jeszcze takich ściem przemycili, bo z tego co wiem to w grze brakuje np. lornetki, która była w trailerach, czy chapas, czyli takich kowbojskich nogawek zakładanych na spodnie. Może będzie w DLC. Edytowane 20 maja 2010 przez estel
jaca71 4 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 Jak jest tak jak mówi Yano(akcja z pumą) to pięknie,aż mi się nie chce wierzyć w to że ta puma tam się cały czas czaiła,nie doczytało jej z płytki żeby gracza zaskoczyć? Smaka mi robisz strasznego
Voytec 2 761 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 @Słupek Jak widać marketingowa gadka R* to tylko ściema. Nie ma stopni trudności tylko określenie zakresu auto-aima. Ale pisali o tym wcześniej, że poziomy trudności będą różnić się szybkością regeneracji staminy i zróżnicowaniem w celowaniu.
Yano 3 697 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 nie mam pojecia czy sie czaiła czy pojawiła znikąd wiem ze biegalem strzelajac do kojotów i gdy zblizylem sie do jakiegoś krzaka to nagle wyskoczyła puma i odgryzła mi twarz ;p (nie dosłownie) nie wiem czy ona sie tam czaiła skoro jej nie widzialem nie wiem co tam z lornetką i czemu ma jej nie byc, moze trzeba ją jakos zdobyc poprostu? czapsy są, przed chwilą zdobyłem, są częścią jednego stroju/przebrania
Słupek 2 181 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 (edytowane) Auto aimem i szybszą regeneracją zdrowia. No i przecież tak jest. Tylko o to miało chodzić w tych poziomach trudności. Przecież poziom trudności to nie jest jakiś mega ficzer (w ogóle nie jest) żeby mieli ściemniać. Lornetka powinna być przynajmniej na trailerach była. Fajna rzecz. No ale w życiu bym nie nazwał, że to przemycone ściemy R*. Dostarczają kandydata do gry roku, grę zgarniającą 9 i 10. I miałbym się przejmować brakiem lornetki... czy ...czapasami Estel Ryra mnie to hehe. Akurat R*-kowi wybaczam takie rzeczy. W obliczu tego, że zawdzięczam im najlepsze gry. Edit: no więc właśnie, lornetka pewnie też jest Edit 2: zresztą to jest gra na kilkadziesiąt-kilkaset godzin. Więc oczywiste jest, że zanim wszystko się odkryje trochę minie. Edytowane 20 maja 2010 przez SłupekPL
Yano 3 697 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 ogolnie chcial bym wiedziec kto takich glupot nagadał estel, po pierwsze czapsy sam mam , a co do lornetki to nawet w statsach (ktorych jest swoją drogą strasznie duzo) jest "czas spedzony na patrzeniu przez lornetke" , wiec chyba musi byc lornetka, nie ?
estel 806 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 Chapasy wybaczam. Nie zauważyłem, że są w Ballard Outfit Posiłkuję się reddead.wikia.com A znajomy mi mówił, że lornetka owszem była, w jednej misji na trzecim terytorium i tyle. Może rzeczywiście później dochodzi. No ale w życiu bym nie nazwał, że to przemycone ściemy R*. Dostarczają kandydata do gry roku, grę zgarniającą 9 i 10. I miałbym się przejmować brakiem lornetki... czy ...czapasami EstelRyra mnie to hehe. I słusznie, bo jak się przejrzy dotychczasowe opinie to mamy naprawdę świetną grę. Staram się tylko dołożyć małą łyżeczkę dziegciu do tego przesłodkiego tematu
Słupek 2 181 Opublikowano 20 maja 2010 Opublikowano 20 maja 2010 (edytowane) http://www.gram.pl/news_8Q3gGuC6_Red_Dead_Redemption_Amazon_zasypany_zamowieniami_Pachter_sie_pomylil_a_Daily_Mail_tylko_przypuszczal.html Amazon zasypany zamówieniami, Pachter się pomylił, a Daily Mail tylko przypuszczał Hehehe. Coś w tym jest. Patrząc na forum, na fora itd. Jeszcze w zeszłym roku zainteresowanie RDR było małe żeby nie powiedzieć zerowe. No ale to co teraz się dzieje...cieszy ;] Wiadomo, że rekordu GTAIV nie pobije (nie musi) ale w paru milionach i tak zejdzie, prędzej czy później. Cieszy wysokie zainteresowanie wersją na Ps3. http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5571/original_red_dead_redemption_artwork_bonnie_macfarlane_&_edgar_ross Original Red Dead Redemption Artwork: Bonnie MacFarlane & Edgar Ross - kolejne świetne tapety http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5761/red_dead_redemption_multiplayer_update Red Dead Redemption Multiplayer Update Edytowane 20 maja 2010 przez SłupekPL
aaaiii 2 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 (edytowane) tak lorenetke mamy po ktorejs misji dostajemy , mamy nawet rózaniec Edytowane 21 maja 2010 przez aaaiii
Oldboy 984 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 (edytowane) Stosujcie spoilery ! Zaraz okaże sie jak wygląda zakończenie bo jesteśmy niezmiernie ciekawi... Edytowane 21 maja 2010 przez Bushisan
aaaiii 2 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 (edytowane) zakonczenie: za(pipi)iste Edytowane 21 maja 2010 przez aaaiii
Słupek 2 181 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 (edytowane) Nom. Niby mogą to wydawać się pierdoły. Typu co zdobywamy itd. ale też bym proponował stosować spoilery. Tym bardziej od dzisiaj jak posypią się opinie ;] http://www.joystiq.com/2010/05/20/red-dead-redemption-a-surprise-hit-for-gamestop/ wczoraj Amazon, dzisiaj GameStop zaskoczony Edytowane 21 maja 2010 przez SłupekPL
Voytec 2 761 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 Od 11 mam swoja kopie i powiem wam, że jak na razie musze opanować jazdę konno ale animacja w tej grze MIAZDZY. Animacja doslownie wszystkiego! Do uslyszenia za kilka godzin, bo wczesniej od konsoli nie odejde
Słupek 2 181 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 (edytowane) Mój o 14 ;/ czyli nawet pudełka nie powącham ;p. Napiwku nie będzie. Powiedzcie jak od strony graficznej i technicznej. Jest tak "paściarsko" jak niby na tych screenach? Ząbki walą po oczach? Fremerate siada? Problemy z V-sync? Czy jest "normalnie"? Jak na filmikach z Xbox-a? Edytowane 21 maja 2010 przez SłupekPL
Voytec 2 761 Opublikowano 21 maja 2010 Opublikowano 21 maja 2010 Easy, jak na Xboxie. Jedna wielka farsa z tymi screenami. U mnie za(pipi)ista ostrość, grafika taka jak na filmach z gameplay series (choc mam wrazenie ze jeszcze minimalnie lepsza) no i gameplay jak to u R* bywa - miażdży Technicznie nie odnotowalem problemow z vsync (od ok 2 godzin gram), aa daje rade, zauwazylem jednak spadek framerateu w jednej cutscence. Zdarzylo mi sie napotkac na buga jak kon z dylizansu napotkal sciane - podskoczyl na ok metr do gory i znikal i sie pojawial przez moze 2 sekundy.
Rekomendowane odpowiedzi