Skocz do zawartości

Red Dead Redemption PS3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pogralem wczoraj moze z godz bo chce najpierw nowego PoP skonczyc... przek**wiscie wyglada animacja koni, GENIUSZ!!! Sama animacja smierci przeciwnikow rowniez rox. Strzelam w noge to ten sie kustyka... i ten klimat wylewajacy sie z ekranu... pierwszy sandbox od R* ktory pokocham?

Opublikowano (edytowane)

Jak prezentuje się płynność?? Czy jest lepiej niż w Gta 4(gdzie przy ostrej zadymie gra się mocno "krztusiła")?

nie jestem fps-whore, nie licze klatek animacji :P gram dla przyjemnosci :D

nie zauwazylem jakichś widocznych spadków, ale nie szukalem ich specjalnie, moze ktoś bardziej wyczulony by zauwazył

pozatym jak narazie nie bylo tu zadymy typu strzelanie z bazooki w samochody stojące w korku na ulicy ;p

 

Złapałeś już jakiegoś glitcha ? ;p

nie, jedynie jakies naprawde dobrone "błedy" graficzne, typu przeskok jakiejś tekstury w oddali , ale serio drobiazgi, niegodne czepiania

 

 

 

ale za to zaliczyłem zgona przed sekundą , i to bardzo sie zdziwilem , łaże sobie po krzakach, poluje na kojoty, a tu kufwa wyskakuje puma i zabija mnie jednym ciosem! :blink:

drobne drapiezniki to raczej luz, ale jak widać niektore zabijają na miejscu wiec serio trzeba uwazac, zwłaszcza że sa bardzo szybkie i zachowuja sie narualnie, nie biegną przez kilometr czekajac aż wycelujesz i strzelisz tylko wyskakują z krzaków jak za blisko sie podejdzie (nie widząc ich) i serio zabijają odrazu

 

po zgonie cofneło mnie do domu (safehouse) i stracilem kase, chyba okolo połowe (ale nie wiem czy sie traci polowe czy poprostu przypadkiem tak wyszlo a traci sie okolo 20$), co przykre straciłem też przedmioty pozbierane przed smiercią (kawałki zwierząt)

kurna!

 

edit w dupe traci sie tez pasek dead eye

 

śmierc serio bywa przykra :P

 

musze sprawdzić czy zapisanie (obóz) chronie przed utrata niektorych

 

 

EDIT

z tego co widze to śmierć nie zabiera przedmiotów dosłownie, tylko poprostu cofa , prawdopodbnie do ostatniego savea, co jest nawet gorsze, bo gdyby zabierało kase i itemy to pół biedy, ale widze też ze zabrało mi challange'a którego mialem zaczętego a teraz nie mam go wcale, wiec chyba poprostu mnie cofneło do ostatniego savea

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Oj wygląda to wszystko wspaniale. Chciałbym już zagrać i poczuć ten klimat. Coś czuje ze będzie platyna - w takim wspaniałym świecie musi wpaść ;)

Opublikowano

Jak prezentuje się płynność?? Czy jest lepiej niż w Gta 4(gdzie przy ostrej zadymie gra się mocno "krztusiła")?

nie jestem fps-whore, nie licze klatek animacji :P gram dla przyjemnosci :D

nie zauwazylem jakichś widocznych spadków, ale nie szukalem ich specjalnie, moze ktoś bardziej wyczulony by zauwazył

pozatym jak narazie nie bylo tu zadymy typu strzelanie z bazooki w samochody stojące w korku na ulicy ;p

 

Złapałeś już jakiegoś glitcha ? ;p

nie, jedynie jakies naprawde dobrone "błedy" graficzne, typu przeskok jakiejś tekstury w oddali , ale serio drobiazgi, niegodne czepiania

 

 

 

ale za to zaliczyłem zgona przed sekundą , i to bardzo sie zdziwilem , łaże sobie po krzakach, poluje na kojoty, a tu kufwa wyskakuje puma i zabija mnie jednym ciosem! :blink:

drobne drapiezniki to raczej luz, ale jak widać niektore zabijają na miejscu wiec serio trzeba uwazac, zwłaszcza że sa bardzo szybkie i zachowuja sie narualnie, nie biegną przez kilometr czekajac aż wycelujesz i strzelisz tylko wyskakują z krzaków jak za blisko sie podejdzie (nie widząc ich) i serio zabijają odrazu

 

po zgonie cofneło mnie do domu (safehouse) i stracilem kase, chyba okolo połowe (ale nie wiem czy sie traci polowe czy poprostu przypadkiem tak wyszlo a traci sie okolo 20$), co przykre straciłem też przedmioty pozbierane przed smiercią (kawałki zwierząt)

kurna!

 

edit w dupe traci sie tez pasek dead eye

 

śmierc serio bywa przykra :P

 

musze sprawdzić czy zapisanie (obóz) chronie przed utrata niektorych

 

 

EDIT

z tego co widze to śmierć nie zabiera przedmiotów dosłownie, tylko poprostu cofa , prawdopodbnie do ostatniego savea, co jest nawet gorsze, bo gdyby zabierało kase i itemy to pół biedy, ale widze też ze zabrało mi challange'a którego mialem zaczętego a teraz nie mam go wcale, wiec chyba poprostu mnie cofneło do ostatniego savea

 

(pipi)a troche huujnia zymi zgonami... Za(pipi)iscie frustrujące moze byc jak nazbierasz sporo skór czy jakiś innych rzeczy a to przepadnie. Mam tylko nadzieje ze bronie ktore zdobedziesz i pozniej zginiesz nie przepadną ci.

Mozna savować tylko w safe housie czy jeszcze gdzies?

Opublikowano (edytowane)

bronie nie przepadają, to juz bylo kiedys mowione

 

saveowac mozna praktycznie wszędzie

po pierwsze jest autosave (można wyłaczyc) w roznych sytuacjach, nie tylko po misji ale też po zrobieniu czegokolwiek "ciekawszego"

pozatym save w domu ktory przewija czas o 6h (co czasem jest nie na ręke)

 

no i save "w dziczy" - wyjmujemy z kieszeni ognisko i robimy obóz (jeszcze nie probowalem)

 

 

 

lol znowu zdechłem, tym razem mnie zastrzelili, nie jest łatwo, podlazłem do jakichś wozów (random encounter) i nagle zaczeli do mnie strzelac, 3 sekundy i zgon :P

 

ktoś chciał survival - no to bedzie miał xD

Edytowane przez Yano
Opublikowano

 

lol znowu zdechłem, tym razem mnie zastrzelili, nie jest łatwo, podlazłem do jakichś wozów (random encounter) i nagle zaczeli do mnie strzelac, 3 sekundy i zgon :P

 

ktoś chciał survival - no to bedzie miał xD

Expert? :)

Opublikowano

No przecież trąbili jeszcze o tym przed premierą, że będą 3 stopnie trudności.

 

ktoś chciał survival - no to bedzie miał xD

Ja pisałem ja chciałem.

 

I elegancko, że jest trudno ;]

Opublikowano

Yano miałeś gdzieś wybór stopnia trudności? Bo mi się wydaje, że jest tylko jeden, ale może coś przeoczyłem.

 

w opcjach można to zmienić w każdej chwili, ale to chyba dotyczy tylko celowania, chyba innych zmian nie ma

 

z tego co widze system zycia w przeciwieństwie do GTA gdzie były paski został zmieniony i przypomina ten z uncharted albo MW2 - jesli oberwiemy zbyt wiele razy w krótkim czasie to zgon, ale jesli sie schowamy to życie sie odnawia szybko , bo nie widze nigdzie prawdziwego paska życia

mozliwe ze poziom trudnosci ma wpływ na odnawianie życia bo cos o tym slyszalem wczesniej, ale nie wiem

Opublikowano (edytowane)

No czyli tak jak myślałem.

 

@Słupek

Jak widać marketingowa gadka R* to tylko ściema. Nie ma stopni trudności tylko określenie zakresu auto-aima.

 

Edit: Ciekawe ile jeszcze takich ściem przemycili, bo z tego co wiem to w grze brakuje np. lornetki, która była w trailerach, czy chapas, czyli takich kowbojskich nogawek zakładanych na spodnie. Może będzie w DLC.

Edytowane przez estel
Opublikowano

Jak jest tak jak mówi Yano(akcja z pumą) to pięknie,aż mi się nie chce wierzyć w to że ta puma tam się cały czas czaiła,nie doczytało jej z płytki żeby gracza zaskoczyć? Smaka mi robisz strasznego

Opublikowano

@Słupek

Jak widać marketingowa gadka R* to tylko ściema. Nie ma stopni trudności tylko określenie zakresu auto-aima.

Ale pisali o tym wcześniej, że poziomy trudności będą różnić się szybkością regeneracji staminy i zróżnicowaniem w celowaniu.

Opublikowano

nie mam pojecia czy sie czaiła czy pojawiła znikąd :P

wiem ze biegalem strzelajac do kojotów i gdy zblizylem sie do jakiegoś krzaka to nagle wyskoczyła puma i odgryzła mi twarz ;p (nie dosłownie) nie wiem czy ona sie tam czaiła skoro jej nie widzialem :P

 

nie wiem co tam z lornetką i czemu ma jej nie byc, moze trzeba ją jakos zdobyc poprostu?

 

czapsy są, przed chwilą zdobyłem, są częścią jednego stroju/przebrania

Opublikowano (edytowane)

Auto aimem i szybszą regeneracją zdrowia.

No i przecież tak jest. Tylko o to miało chodzić w tych poziomach trudności.

 

Przecież poziom trudności to nie jest jakiś mega ficzer (w ogóle nie jest) żeby mieli ściemniać.

Lornetka powinna być przynajmniej na trailerach była. Fajna rzecz.

 

No ale w życiu bym nie nazwał, że to przemycone ściemy R*. Dostarczają kandydata do gry roku, grę zgarniającą 9 i 10. I miałbym się przejmować brakiem lornetki... czy ...czapasami Estel

Ryra mnie to hehe.

 

Akurat R*-kowi wybaczam takie rzeczy.

 

W obliczu tego, że zawdzięczam im najlepsze gry.

 

Edit: no więc właśnie, lornetka pewnie też jest :teehee:

 

Edit 2: zresztą to jest gra na kilkadziesiąt-kilkaset godzin. Więc oczywiste jest, że zanim wszystko się odkryje trochę minie.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

ogolnie chcial bym wiedziec kto takich glupot nagadał estel, po pierwsze czapsy sam mam , a co do lornetki to nawet w statsach (ktorych jest swoją drogą strasznie duzo) jest "czas spedzony na patrzeniu przez lornetke" , wiec chyba musi byc lornetka, nie ?

Opublikowano

Chapasy wybaczam. Nie zauważyłem, że są w Ballard Outfit ;) Posiłkuję się reddead.wikia.com

 

A znajomy mi mówił, że lornetka owszem była, w jednej misji na trzecim terytorium i tyle. Może rzeczywiście później dochodzi.

 

No ale w życiu bym nie nazwał, że to przemycone ściemy R*. Dostarczają kandydata do gry roku, grę zgarniającą 9 i 10. I miałbym się przejmować brakiem lornetki... czy ...czapasami Estel

Ryra mnie to hehe.

I słusznie, bo jak się przejrzy dotychczasowe opinie to mamy naprawdę świetną grę. Staram się tylko dołożyć małą łyżeczkę dziegciu do tego przesłodkiego tematu ;)

Opublikowano (edytowane)

http://www.gram.pl/news_8Q3gGuC6_Red_Dead_Redemption_Amazon_zasypany_zamowieniami_Pachter_sie_pomylil_a_Daily_Mail_tylko_przypuszczal.html Amazon zasypany zamówieniami, Pachter się pomylił, a Daily Mail tylko przypuszczał

Hehehe. Coś w tym jest. Patrząc na forum, na fora itd. Jeszcze w zeszłym roku zainteresowanie RDR było małe żeby nie powiedzieć zerowe.

No ale to co teraz się dzieje...cieszy ;]

 

Wiadomo, że rekordu GTAIV nie pobije (nie musi) ale w paru milionach i tak zejdzie, prędzej czy później.

Cieszy wysokie zainteresowanie wersją na Ps3.

 

http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5571/original_red_dead_redemption_artwork_bonnie_macfarlane_&_edgar_ross Original Red Dead Redemption Artwork: Bonnie MacFarlane & Edgar Ross - kolejne świetne tapety

 

http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5761/red_dead_redemption_multiplayer_update Red Dead Redemption Multiplayer Update

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano (edytowane)

Stosujcie spoilery ! Zaraz okaże sie jak wygląda zakończenie bo jesteśmy niezmiernie ciekawi... :verymad:

Edytowane przez Bushisan
Opublikowano (edytowane)

Nom.

 

Niby mogą to wydawać się pierdoły. Typu co zdobywamy itd. ale też bym proponował stosować spoilery. Tym bardziej od dzisiaj jak posypią się opinie ;]

 

http://www.joystiq.com/2010/05/20/red-dead-redemption-a-surprise-hit-for-gamestop/ wczoraj Amazon, dzisiaj GameStop zaskoczony

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Od 11 mam swoja kopie i powiem wam, że jak na razie musze opanować jazdę konno ale animacja w tej grze MIAZDZY. Animacja doslownie wszystkiego! Do uslyszenia za kilka godzin, bo wczesniej od konsoli nie odejde :P

Opublikowano (edytowane)

Mój o 14 ;/ czyli nawet pudełka nie powącham ;p. Napiwku nie będzie.

 

Powiedzcie jak od strony graficznej i technicznej.

 

Jest tak "paściarsko" jak niby na tych screenach? Ząbki walą po oczach? Fremerate siada? Problemy z V-sync?

 

Czy jest "normalnie"? Jak na filmikach z Xbox-a?

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Easy, jak na Xboxie. Jedna wielka farsa z tymi screenami. U mnie za(pipi)ista ostrość, grafika taka jak na filmach z gameplay series (choc mam wrazenie ze jeszcze minimalnie lepsza) no i gameplay jak to u R* bywa - miażdży :)

 

Technicznie nie odnotowalem problemow z vsync (od ok 2 godzin gram), aa daje rade, zauwazylem jednak spadek framerateu w jednej cutscence. Zdarzylo mi sie napotkac na buga jak kon z dylizansu napotkal sciane - podskoczyl na ok metr do gory i znikal i sie pojawial przez moze 2 sekundy.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...