Słupek 2 183 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) No robią ok. 5 lat więc... ;] No ale wiadomo, że nie będzie aż tak kolorowo...chyba. Cholera mnie po premierze to ludzie zabiją. Żądając zwrotu kasy hehehe. Jeżeli zawiodą się. Ja tylko piszę to co czytam (do niczego nikogo nie namawiam ;]). Plus ubieram to w swoją wyobraźnię supportowaną THC ;] Tak więc to kwestia podejścia. Ja np. w tak hejtowanym GTA4 (i poprzednich częściach), który tak wiele osób znudził. Potrafiłem jeździć godzinami bez celu. Obserwując miasto, ludzi, podziwiając widoki, bawiąc się przy tym dobrze. Wymyślałem sobie scenariusze, akcję i je realizowałem. Gdybym je tutaj opisał, też niektórzy mogliby napisać "WTF co Ty bredzisz". Po premierze zmieniam nick albo kasuje konto ;] Edytowane 8 maja 2010 przez SłupekPL
jarken 33 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Video od Gametrailers: część 1: http://www.youtube.com/watch?v=2yCvgRw7apM część 2: http://www.youtube.com/watch?v=9v2UkT1haks część 3: http://www.youtube.com/watch?v=VJ1VTJnwXB4 część 4: http://www.youtube.com/watch?v=QwJ4bPBHqKQ Preorder złożony (159zł w thehut [na PS3 będzie jeszcze taniej]). Edytowane 8 maja 2010 przez jarken
Yano 3 697 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 Kiedy idzie Marston (rzeczywisty gameplay) a obok 3-4 wariatów przejeżdża na koniach, strzelając w powietrze i drąc się. takie cos fajnie brzmi na papierze ale boje sie troche że podobne skryptowe przeszkadzajki mogą sie po jakims czasie stać irytujące , bo gdy tylko krecisz sie po okolicy i wyłapujesz smaczki to napewno świetne sa akcje z bandytami, zwierzyną itp, ale gdy np jedziesz gdzieś w jakims konkretnym celu (niekoniecznie pdoczas misji) a tu co chwile setny raz wyskakują jakieś skrypty to moze byc nieco wkurzajace w wielu grach takie skrypty mnie wkurzały (chociażby bard (śpiewak) ktory drze ryja i zastawia mi droge w AC2 , po jakims czasie zaczalem ich zabijac odrazu co zwykle konczylo sie alarmem i pościgiem;p) mam nadzieje że rozwiażą to jakoś "user frendly" a nie w(pipi)iająco ;p Zwierzęta na siebie polują (do tej pory tylko leciwy King Kong to pokazał). No i oczywiście na nas. nie tylko king kong, w paru grach widzialem takie akcje w mniejszym lub wiekszym stopniu (chociażby nawet monster hunter), czasem mozna nawet napuszczać jedne na drugie żeby same sie pozabijały chociaż oczywiscie to fajny bajer i ciesze sie że bedzie, tylko chcialem zauważyć że bywał już wcześniej To chcę czuć strach, że zaraz ktoś lub coś może mnie zaatakować i zabić. pograj w demons souls, tam czujesz caly czas strach ze zaraz ktoś zaatakuje i zabije, i w dodatku zwykle ta obawa sie spełnia i ktoś zabija nagle ni z dupy ni z pietruszki xD też mnie wkurza że filmik z GT jest padnięty
Słupek 2 183 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Można śmiało oglądać ten materiał z GTTV, zero spoilerów. Pod warunkiem, że wcześniej oglądało się trailery i gameplay series. Bo cały materiał video pochodzi ze wszystkiego co już było pokazywane. Dosłownie 1 czy 2 sceny są nowe ale i tak bez spoilerów. Ale i tak warto obejrzeć dla samego wywiadu, co się rzadko zdarza jeżeli chodzi o R*. GamesTM równiez ocenił RDR na 9/10. Tyle samo dał Uncharted 2 a GTA4 10/10. http://img36.imageshack.us/img36/7729/rdrpage1.jpg http://img404.imageshack.us/img404/2987/rdrpage2.jpg http://img684.imageshack.us/img684/5509/rdrpage3.jpg Edytowane 8 maja 2010 przez SłupekPL
Yano 3 697 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) wlasnie obejrzalem, niektorzy mogli by powiedziec ze ejst spoiler, w koncu pokazany jest spory kawał cut-scenki ogolnie zapowiada sie bardzo za(pipi)iscie ale to bylo wiadomo i bez tego nowego filmiku/wywiadu podoba mi sie że "wanted level" ma być bardziej realny, a nie że schowamy sie na minute i już "gwiazdki" znikają, tylko mozemy mieć na pienku z szeryfami przez dluzszy czas. ale (to w innym filmiku bylo mowione) chyba bedzie coś o czym gadalem kiedys i mialem ogromną nadzieje że bedzie - realizm "policji" nie polega tylko na tym że może byc dlużej na nas "wuyczulona" ale też na tym że jeśli zrobimy nawet coś abrdzo złego ale wybijemy wszystkich w okolicy to nic nam sie nie stanie! na to wlasnie liczyłem - że jeśli zabijemy światków to nie dostajemy "gwiazdek" , wiec jest realizm, a nie że automatycznie gdy robimy cokolwiek złego rośnie nam "wanted level" , tylko ktoś musi to zobaczyć i zaalarmować szeryfa bardzo mi sie podoba takie coś, nie lubie gdy gry automatycznie rozwiązują takie sytuacje (chyba w Fallaucie3 tak było że jak sie kradło rzeczy nawet bez żadnych swiadkow to nam sie karma zmniejszała, wiec moglo byc tak że nikt nigdy nie zobaczył naszego złego uczynku a i tak nas ludzie nei lubili) EDIT jedyne co mi sie narazie nie podoba (na szczescie to drobiazg) to bardzo umowne ikonki przedmiotów podczas zakupów w sklepie, wolałem rozwiazanie z GTA4 gdzie wszystko co kupowaliśmy leżało w sklepie i widac było co bierzemy, w sensie ze normalnie model 3D przedmiotu jaki uzywamy potem, a tutaj mamy tylko rysuneczki pistoletów albo skór zwierząt z napsiem "sold" Edytowane 8 maja 2010 przez Yano
Słupek 2 183 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) wlasnie obejrzalem, niektorzy mogli by powiedziec ze ejst spoiler, w koncu pokazany jest spory kawał cut-scenki Chodzi Ci o tą scenę we więzieniu? No to tylko ona jest nowa a i też nie do końca. Bo jej początek był w trailerze "My name is John Marston". To chcę czuć strach, że zaraz ktoś lub coś może mnie zaatakować i zabić. pograj w demons souls, tam czujesz caly czas strach ze zaraz ktoś zaatakuje i zabije, i w dodatku zwykle ta obawa sie spełnia i ktoś zabija nagle ni z dupy ni z pietruszki xD DS mam już na liście must have od długiego czasu ;] Edytowane 8 maja 2010 przez SłupekPL
Yano 3 697 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) z tymi ikonkami to mialem na mysli te rysuneczki w sklepach, zamiast realnych przedmiotów leżacych na ladzie dziekawią mnie też jeszcze takie sprawy: - czy będzie mięso latało, no gdy rzucimy dynamid komuś pod nogi to czy go rozerwie na kawałki czy tylko odrzuci (podejrzewam że tylko odrzuci) - wiadomo że można zmieniac stroje i ma byc ich chyba 14, ciekawi mnie czy bedzie można osobno zmieniać kapelusz, czy bedzie on wchodził w skład "zestawu" ubraniowego (na jednym screenie widzialem postać gracza w meloniku) - ciekawe czy bedzie można zgubić kapelusz podczas upadku itp, w GTA4 bardzo łatwo mozna było zgubić czapke, co chwile mi spadała z głowy ;p - ciekawe czy dyliżansy bedą sie rozwały w miare ralnie na silniku havok czy będą tylko 2 stany - normalny, i rozwalony "nie-do-użytku" , w sensie czy bedzie można jechać połowicznie rozwalonym powozem, np z urwanym kołem albo roztrzaskanym połowy dachem/ściankami , w koncu w gta samochody mogły jechać nawet bardzo pokiereszonawe, chcial bym tutaj też uciekać resztakmi powozu, w koncu konie nadal mogą ciągnąć "wrak" póki ma jakiekowliek właściwosci jezdne, ale obawiam sie że bedzie tak że albo jest "prawie cały" albo nagle "nie do jazdy" i niezależnie jak wygląda to poprostu już nie jedzie albo poprostu że od strzałów z broni sie nie rozwala praktycznie wcale (tylko textury) , a np dynamit rozwala odrazu całkowcie (a nie stopniowo zaleznie od miesca wybuchu) Edytowane 8 maja 2010 przez Yano
Słupek 2 183 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) RDR nie chodzi na Havoku..................................................................tylko na Euphoria. Yano co za fail. Edytowane 8 maja 2010 przez SłupekPL
Yano 3 697 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 hmm cos mi sie musialo pomieszac z jakimis innymi grami ;p w kazdym razie nadal mnie ciekawią te rzeczy ;p a gta4 nie mialo havoka? mysalałem ze tak i ze rdr ma to samo ;p
MaZZeo 14 242 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 euphoria to animacja, havok to fizyka z tego co kojarze.
Słupek 2 183 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Euphoria to silnik fizyczny odpowiedzialny za animację. Za fizykę odpowiada RAGE. Euphoria podlega RAGE ;]. W GTA4 ani w RDR nie było/nie będzie Havoka. Edytowane 8 maja 2010 przez SłupekPL
Texz 670 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Fajnie się ten RDR prezentuje, ale wciąż mam pewne wrażenie niedosytu, że nie jest to nowa część GTA. Na 100% gdy już w końcu zagram to się zmieni. edit: na Neogafie lekkie zaniepokojenie z tego tytułu, że KOMPLETNIE NIC NIE WIEMY o wersji na PS3. Oj, oj. Edytowane 8 maja 2010 przez t3xz
humanno 201 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) szukając dobrej ceny RDR na premiere trafilem na www empiku [nie to zebym sądzil ze tam bedzie tanio..] ale wydnieje tam promocyjna cena 199, przecenione z... 259,90. Oni mają chyba kontakt z kosmitami bo nie wyobrazam sobie w sklepie na półce gry [normalna edycja] za 260zl. pytanie brzmi ilu jeleni sie znajdzie "oo, zoba jaka przecena, biore!" Edytowane 8 maja 2010 przez humanno
da$io 110 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Preorder złożony (159zł w thehut [na PS3 będzie jeszcze taniej]). Na funty wychodzi 189 zł a na euro 172 zł a dodatkowo free delivery tylko na terenie UK więc nie opłaca się zupełnie IMO Edytowane 8 maja 2010 przez da$io
balon 5 372 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 http://www.ps3site.pl/pierwsza-ocena-dla-red-dead-redemption/44983/#more-44983 no to jedziemy z koksem Pierwsza ocena i pierwsze otarcie się o ideał. Mam nadzeije, że kolejne oceny będą podobne. 1
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 Raczej nie ma szans przebić, albo chociaż dobić do GTA4 (chodzi o oceny), za mało jeszcze znana seria, a wiadomo że za to też lecą dodatkowe punkty.
Fenikz 89 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 jakby dali tytul grand theft horse to napewno oceny bylyby wyzsze ;]
Słupek 2 183 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 (edytowane) http://www.ps3site.pl/pierwsza-ocena-dla-red-dead-redemption/44983/#more-44983 no to jedziemy z koksem Pierwsza ocena i pierwsze otarcie się o ideał. Mam nadzeije, że kolejne oceny będą podobne. Przecież ta ocena jest już znana od dwóch dni (Texz wklejał), włącznie ze skanami Edytowane 9 maja 2010 przez SłupekPL
balon 5 372 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 http://www.ps3site.pl/pierwsza-ocena-dla-red-dead-redemption/44983/#more-44983 no to jedziemy z koksem Pierwsza ocena i pierwsze otarcie się o ideał. Mam nadzeije, że kolejne oceny będą podobne. Przecież ta ocena jest już znana od dwóch dni (Texz wklejał), włącznie ze skanami He to sorry dał bym sobie rękę uciąć, że nie widziałem tego w temacie (coś mi jednak trochę nie pasowało, że byś taki łakomy news przegapił ) . Nie zmienia to faktu, że ocena bardzo dobra, dająca nadzieję, że nasze (twoje:) ), oczekiwania zostaną spełnione.
humanno 201 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 (edytowane) wiem ze od tego jest osobny temat ale co mi tam : zamawiał moze ktos na alledrogo RDR od tego kolesia z anglii za 165zl? bo nie ma juz tej aukcji a on tam gg podawal. Wlasnie pchnąłem assaina 2 i rozwazam preorder do RDR. edit: ok, juz znalazłem w historii przeglądarki. Edytowane 9 maja 2010 przez humanno
schabek 5 346 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 (edytowane) A wie ktoś jak będą oceniane/prezentowane nasze umiejętności w mutli? Też będzie jakiś ranking że np. zbierzemy 10k punktów czy tam kasy to będziemy mieli ranking wyżej? E: Mój drugi preorder w życiu stał się faktem (1wszy BFBC2). Mam nadzieje że się nie zawiodę Edytowane 9 maja 2010 przez schab0795
schabek 5 346 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 Oby nie. Multi w GTA wg. mnie słaby. W RDR w ogóle nie powinno być deathmatch. Taki tryb że np. kilku atakuje na bank, a kilku broni tego banku będzie najlepszy. Już widzę te najazdy kowbojów na koniach na budynki ;D Ja RDR wybrałem w dużej mierze dlatego że mam nadzieje na takie GTA na dzikim zachodzie. GTA nigdy mnie nie nudzi, misje mi sie podobają. Jeśli tu mielibyśmy dostać coś podobnego tylko że w innych czasach, w innym miejscu to jestem szczęśliwy.
Texz 670 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 Prędzej powinni zrezygnować całkowicie z free roam, bo w GTA IV wydawało się, że 3/4 graczy zamiast grać w gry kooperacyjne ciągle się nawala w tym trybie. A nawet jeżeli nie to mam nadzieję, że ten tryb został mocno przemodelowany w RDR choćby pod kątem zachęcania do wypełniania jakiś misji czy cuś.
QTF 8 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 Nie interesowałem się tą grą specjalnie, jednak pare dni temu mnie olśniło i jestem zaskoczony klimatem i rozwiązaniami. Mam pytanie i nie chce mi sie wertowac tego tematu nie majac pewności ze padła odpowiedz. Zobaczyłem ze w trybie multi gracz moze nosić ze zoba wszystkie(?) bronie naraz i wyskakuje charakterystyczne kółko przy ich zmianie na którym widnieją jego miniaturki. Czy w single gracz będzie mógł nosić ze sobą wszystkie bronie naraz czy będzie limit jakiś? Swoja drogą to co wiedziałem w multi to za(pipi)iste rozwiązanie i mam nadzieje że znajdzie się w singlu.
Rekomendowane odpowiedzi