Texz 670 Opublikowano 2 czerwca 2010 Opublikowano 2 czerwca 2010 Fakt, faktem że zassałem patcha 1.01 i akurat miałem to co reszta. Nic nie znaczące bugi. Freezy ustały, oby jak najdłużej. Dziwne, zwłaszcza że ten patch usprawnia jedynie multi.
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 2 czerwca 2010 Opublikowano 2 czerwca 2010 Mi tylko raz w mutli zdarzyło się ze teleportowałem się nagle kilkadziesiąt metrów nad ziemią i spadałem bezwładnie xd
QTF 8 Opublikowano 2 czerwca 2010 Opublikowano 2 czerwca 2010 (edytowane) O cholera to c(pipi) ze tylko raz można zabic legendary animals - F.Uck!! SZukałe opisu do Lair's Dice i Yano dobrze to wytłumaczył tylko nie wiem ile każdy ma na początku kostek...5? Czy może jest jakaś określona liczba na cała gre? I trzeba zrobić tak żeby zostać z jak najwieksza ich ilością tak>? EDIT: JA właśnie wszedłem do 3 mapy (zaczołem dre od nowa z powodu tego jbaNeGO buga z niepojawiaąącym sie Mo van barrem) i mam 75% i cisne dalej. Chetnie pogram w multi wiec zapraszajcie(ale dopiero w niedziele bo jutro wyjezdzam), zaznaczam ze mam headset. Edytowane 2 czerwca 2010 przez QTF
Słupek 2 183 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 (edytowane) (pipi)a znowu usunęło posty przez tą awarię (zawsze moje;p). Ja należę do "szczęśliwców - wybrańców" (których jest sporo ) którzy nie mają bugów. Jak Boga nie kocham, nie trafiłem na ŻADNEGO buga, nic, kompletnie nic. Z uśmiechem politowania patrzę na posty, że to najbardziej zabugowana gra... Ok miałem 2 freezy w multi (musiałem zrestartować konsolę) ale freezy w multi to norma, również w innych grach więc... Ok. 20 godzin za mną i około 28 % w singlu. Nie skończyłem jeszcze nawet I aktu, i cały czas jadę na "pierwszej mapie". Ani razu nie użyłem "szybkiej podróży". Powtarzam się ale teraz już z "paroma" godzinami na liczniku. Dla mnie GOTY. Brak mi słów, żeby opisać i wyrazić podziw dla R* i RDR. Wątpię, żeby coś w tym roku wyszło lepszego od RDR. Bo z całym szacunkiem dla Mafii 2 na którą liczę ale wątpię żeby poziomem nawet zbliżyła się do RDR-a. Może LBP2 ale to inna bajka, inna gra. Niewiele mniej bo około 16 godzin mam nabite w multi. I pod tym względem również RDR nie zawodzi. Chyba od czasów Girsów nie bawiłem się tak dobrze online. Freeroam to ekstra sprawa. A przecież w tym miesiącu wychodzą misje co-op (btw nowe trofea już się wyświetlają, tu lista http://playstationlifestyle.net/2010/05/30/red-dead-co-op-trophies-appear/). Ponadto R* obiecuje kolejne dlc w wakacje i na jesień (zapewne już płatne). Levele wpadają aż miło ;]. Trofea za multi są banalne porównując do GTAIV więc i motywacja jest heh. A i zabawa przednia. Dla mnie RDR jest tym czym swego czasu był Vice City. Zresztą pisał już to Khgadar i ja się pod tym podpisuję. Dla mnie jak na razie 11/10. W moim "rankingu GTA" stawiam RDR na pierwszym miejscu wraz z Vice City. Choć RDR to nie GTA co trzeba podkreślać. W zeszłą sobotę/niedzielę na Fox Tv pojawił się ten 30 minutowy film animowany. Można już go obejrzeć, a tak naprawdę jest to zbitka cut-scenek i gameplayu z pierwszego aktu. Ze zmienionymi ujęciami kamer i zmienionymi dialogami. Jeżeli ktoś się zastanawia/chce kupić oficjalny poradnik do RDR. Nie ma nad czym myśleć, polecam za tą cenę. Jest to ponad 300 stronicowa ENCYKLOPEDIA. Piękne wydana, z masą ciekawostek, pro tipów, opisów itd. Tylko brak dobrego opisu trophy/achievów. W przyszłym tygodniu postaram się zrobić fotki. To wrzucę. http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5871/rockstar_game_tips_red_dead_redemption_quick_tips Rockstar Game Tips: Red Dead Redemption Quick Tips http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5831/original_red_dead_redemption_artwork_john_marston_and_his_enemies_bill_williamson_&_walton_lowe Original Red Dead Redemption Artwork: John Marston and His Enemies, Bill Williamson & Walton Lowe Edytowane 3 czerwca 2010 przez SłupekPL
PRQc 705 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 btw kupil bym sobie to ;> Yano widziałeś gdzieś to w sklepach internetowych w Polsce ?? Przy rozsądnej cenie również bym to zakupił kozacko to wygląda .
Słupek 2 183 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 Sorry, że odpowiem za Yano ale nie. Szukaliśmy "wszędzie". W sklepach w Anglii, nawet w Amazonie. Nigdzie nie ma. To tylko R* sprzedaje. Sam bym przytulił te fanty. Polecam również obejrzeć koszulki; świetne.
sprite 1 798 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 (edytowane) Słupek jeżeli chodzi o karty, to były one dodawane tylko do preordera RDR, który kupiłeś w Wal-Marcie w USA. Dlatego nie mogliście tego nigdzie znaleźć. Po prostu tego nie można kupić oddzielnie. Możliwe, że niedługo wystawi ktoś takie karciochy na ebay'u Edytowane 3 czerwca 2010 przez sprite 1
Słupek 2 183 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 Ja wiem, wiem że były dodawane do preorderów. Ale jak ktoś je wystawi na e-bayu to pewnie za kosmiczne ceny. A dwa chodzi o resztę fantów RDR z R* magazynu. Te już nie były dodawane ;]
Gość Orson Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 (edytowane) Ja , mając 18 h gry (single, multi na razie nie tykam) też nie uświadczyłem lawiny bug'ów. Raz ujrzałem lewitujące skrzynki, czasem oskurowałem zwierzaka a jego futro pozostało na miejscu (w inwentarzu martsona się pojawiło). Tyle. Naprawdę da się przeżyc - Jestem w Meksyku , na razie wypełniłem tam tylko dwie misje. Delektuje się, chłonę ten świat. Też, jak słupek nie użyłem opcji szybkiej podrózy. Bo się nie chce. Za to chce się chłonąc ten świat. Zachód słońca nad kanionami w meksyku? O la.....serce zgniecione... mam pytanie odnośnie występowania bobrów ;-) jest misja poboczna do której te są potrzebne, pytanie jest czy oprócz Talltrees sa jeszcze gdzieś indziej? Bo jak na razie do Talltrees się dostać nie mogę (czy może się myle????) a chciałbym tę misję wypełnić... GOTY? Nawet gra dekady. a ja nie wiem czy nie najlepsza w jaką zagrałem w swym życiu...patrzac obiektywnie bo sentymenty robią swoje i np zapach ciasta, które jadłem grając w FF 7 w Święta Bożego Narodzenia....no wiecie, to podbija doznania, wspomnienia się zacierają, naginają Edit- muzyka w Meksyku mnie wgniotła w fotel. Saksofon?????? Karamba XD Edytowane 3 czerwca 2010 przez Orson
Texz 670 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 btw kupil bym sobie to ;> Mam to samo. Po przeczytaniu tutoriala gry w Liar's Dice, którego po polsku napisał ktoś na forum, wciągnąłem się w tą grę. Nie wiecie czy można grać w kości za stawkę 2000$? Jak na razie znalazłem w Thievies Landing za max 200$.
Yano 3 697 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 (edytowane) Słupek jeżeli chodzi o karty, to były one dodawane tylko do preordera RDR, który kupiłeś w Wal-Marcie w USA. Dlatego nie mogliście tego nigdzie znaleźć. Po prostu tego nie można kupić oddzielnie. Możliwe, że niedługo wystawi ktoś takie karciochy na ebay'u były dodawane ale teraz R* sprzedaje je normalnie w swoim sklepie (oraz kilka innych gadzetów) http://rockstarwarehouse.stores.yahoo.net/rdrliedfrco.html problem w tym ze jak narazie są tylko w tym jednym konkretnym sklepie, czekam az jakis przedsiebiorczy czlowiek sprowadzi kilka i wystawi na allegro, wtedy chetnie bym kupil ;> zasem oskurowałem zwierzaka a jego futro pozostało na miejscu to chyba akurat jest specjalnie, czasem jak cie nacisnie trojkat tyo nie pojawia sie animacja tylko dorazu dostajemy rzeczy do inventory jest tak wtedy gdy trup lezy w dziwnym miejscu np przy scianie itp, podejzewam ze zrobili to żeby uniknąc jakichś dziwnych akcji gdzie marstron przenika przez drzewo albo kamień na animacji oskybywania ;p mam pytanie odnośnie występowania bobrów ;-) jest misja poboczna do której te są potrzebne, pytanie jest czy oprócz Talltrees sa jeszcze gdzieś indziej? Bo jak na razie do Talltrees się dostać nie mogę (czy może się myle????) a chciałbym tę misję wypełnić... też dlugo szukalem bobrów , ale nie udalo mi sie znalesc, prawdopodobnie specjalnie są tylko na ostatniej mapie żeby nie dalo sie tego wykonac szybko, za to jak bedziesz juz na ostatniej to szybko mozna je znalesc, nie tylko w tall trees (tam gdzie je widać na mapie) , ale ogolnnie prawie szedzie blisko rzeki na 3 mapie Edytowane 3 czerwca 2010 przez Yano
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 (edytowane) Jeżeli chodzi o bugi,to też nie miałem praktycznie żadnych. Jedynie 2 razy zawiesiła mi się misja(skrypt się nie włączył chyba) i musiałem wczytać poprzedni save i raz w Thieves' Landing dziwne rzeczy działy się z bramami do magazynów. Ale jak czytam niektóre komentarze, to rzeczywiście można zwątpić w beta-testerów. Dzisiaj dobijam do 100% w singlu(została mi tylko końcówka głównego wątku), także postaram się napisać coś konstruktywnego. Gra jest wielka, niektóre momenty np. wjazd pierwszy raz do Meksyku o świcie + 'Far Away' Gonzaleza w tle zapamiętam na dłuugo. A przecież multi ledwie ruszyłem. Póki co jak dla mnie na pewno gra na 10. Niektóre rzeczy można było pewnie zrobić lepiej - mnie np. w porównaniu z aktem I i III średnio podobał się akt II fabuły , ale przy tak ogromnej grze jak RDR zawsze chciałoby się, żeby było 'bigger, better, more badass'. Jedno jest pewne - RDR dystansuje wszystkie sandboxy obecnej generacji, strach myśleć co R* wysmaży przy LA Noire. E: Wiadomo bliżej(bo że czerwiec to wiem) kiedy ma być wydane pierwsze DLC z co-opem? Edytowane 3 czerwca 2010 przez Khadgar
Słupek 2 183 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 A co R* ma wysmażyć przy L.A. Noire? Kurcze przecież to nawet do końca nie jest ich gra ;/;/;/ Tyle razy było... Szybciej bym powiedział, strach pomyśleć co R* wysmaży przy Agencie. Co do dlc to wiadomo tylko, że ma być w I połowie czerwca.
Solmath. 23 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 Zakończenie mnie trochę wkurzyło... MAJOR SPOILERS ... a właściwie sposób kontynuowania gry po zakończeniu. Ok, ich pomysłem na koniec była śmierć Johna, dobra. Ale czy to dobry wybór na THE END w sandboxie gdzie wiadomo, że gra po napisach końcowych toczy się dalej? Tyle godzin spędzone na "kontakcie" ze starym Marstonem, wybory moralne, zżycie się z postacią... I po co? Żeby na koniec twórcy gry cię poinformowali: "Sorry, ale musimy zabić główną postać z którą spędziłeś tyle godzin, bo tak sobie (super) wymyśliliśmy . Ale nie martw się, masz tu do dalszego grania jego synalka... ENJOY! To jednak nie to samo. Za tą zagrywkę R* ma u mnie minusa. A u Was?
estel 806 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 A u mnie + bo nie spotkałem się chyba z czymś takim jeszcze w żadnej grze. Bardzo mi się podobało takie rozwiązanie akcji.
Yano 3 697 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 spoilery o zakonczeniu wiec bede to pisal w calosci ukryte moze i nie bylo w żadnej grze i jest to pewna "atrakcja" jak pisze estel, ale jednak bardziej przychylam sie do odczuć solmatha, i też bylem zniesmaczony tym że po 40 godiznach gry madafaką do ktorego sie przywiazalem itp nagle mam grać jakimś lamusem z glupim glosem serio o wiele lepiej mi sie grało ojcem ale trzeba przyznac ze zakonczenie budzilo naprawde emocje, gdy pojawil sie filmik z grobami (był deszcz, nie wiem czy skrypt czy przypadek) to po filmiku wsiadlem na konia i zaczalem jechac przed siebie strzelajac w powietrze i bluzgajac
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 Wyjdzie, że się czepiam, ale zirytowała mnie naiwnością jedna scena gdy Bonnie stoi na krześle z pętlą na szyi, jakiś typ kopie krzesło i ta się dusi. Jak wiadomo w większości takich przypadków, zostaje przerwany rdzeń kręgowy i zgon następuje dosyć szybko. Tymczasem tutaj Marston przyleciał po dłuższym czasie i odcina ją jakby się nic nie stało. Ale gra ogólnie kopie dupsko, nie chce mi się nawet odpalać nowego PoP'a.
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 Wyjdzie, że się czepiam, ale zirytowała mnie naiwnością jedna scena gdy Bonnie stoi na krześle z pętlą na szyi, jakiś typ kopie krzesło i ta się dusi. Jak wiadomo w większości takich przypadków, zostaje przerwany rdzeń kręgowy i zgon następuje dosyć szybko. Tymczasem tutaj Marston przyleciał po dłuższym czasie i odcina ją jakby się nic nie stało. Nie jestem w tym ekspertem ale Po tej scenie sądziłem, że można jakoś spowolnić taki wypadek, może Bonnie miała jakieś szczęście i ma tytanowy rdzeń ? xd
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 Mogli to trochę lepiej rozwiązać. scenka z typem kopiącym krzesło odpala się gdy jesteśmy już blisko zakładniczki, zanim ona jeszcze spadnie odpalamy szybko dead eye i strzelamy w linę Myślę, że tak byłoby efektowniej. :]
Voytec 2 761 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 Zwyrol, to nie jest tak do konca. W tej scenie Bonnie stala na krzesle z napieta lina jak dobrze pamietam, i kopniecie krzesla po prostu spowodowalo ze zawisla a nie spadla z pewnej wysokosci by moglo dojsc do uszkodzenia rdzenia.
Yano 3 697 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 no lwasnie jesli czlowiek spadnie w dół jakiś kawalek np metr, bo otworzy sie zapadnia to wtedy przerywa sie rdzen i umiera sie na miejscu, ale jesli sie zawisinie poprostu a nie spadnie to rdzen wcale nie musi sie rpzerwac i czlwoiek sie poprostu dusi co trwa dluższą chwile kiedys ogolnie starano sie dobrac wysokosc upadku tak by przerwadz rdzen bo jak spadek przed napieciem liny był zamaly to czlowiek sie dusil powolii a jak za duży to podczas szarpniecia głowa sie całkiem urywała pod ciężarem ciała ;p
Oldboy 984 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 Co za ożywienie, cholera brakowało mi tego działu Przez RDR się rozchorowałem, zajęcia poza graniem szukałem i na filmowej sztuce poprzestałem 8) "Tombstone" ciekawy no i nawet się strzelają
Texz 670 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 Co do bugów, za tydzień kolejna porcja łatek: http://pl-pl.facebook.com/notes/rockstar-games/red-dead-redemption-title-update-coming-next-week/450618248974
Słupek 2 183 Opublikowano 3 czerwca 2010 Opublikowano 3 czerwca 2010 (edytowane) Co do bugów, za tydzień kolejna porcja łatek: http://pl-pl.facebook.com/notes/rockstar-games/red-dead-redemption-title-update-coming-next-week/450618248974 Właśnie jakie łatki. Znajomy też mi napisał, że pobrał jakąś aktualizacje (Xbox). Ja kompletnie nic nie pobierałem Tak czy siak odnośnie aktualizacji, dlc co Wy na to ;]. http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/6061/red_dead_redemption_title_update_coming_next_week Red Dead Redemption Title Update Coming Next Week "We are aware that there are still some of you out there experiencing issues with Red Dead Redemption, including multiplayer connectivity and getting the Mo Van Barr bounty." "As a token of our appreciation for your patience and in gratitude to all the Red Dead fans out there, we are also planning on releasing the Expert Hunter and Savvy Merchant outfits and related challenges later this summer for free." Czyli tylko Deadly Assassin Outfit pozostanie "nieosiągalny". Tym sposobem Ps3 będzie miało 18 strojów z 19 wszystkich. For FREE !!! Edytowane 3 czerwca 2010 przez SłupekPL
Rekomendowane odpowiedzi