Słupek 2 143 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Hehehehehe z tym karabinem, łuskami przeczytałem 2 razy ale i tak nie kumam o co chodzi hehe. Ale się uśmiałem ;p http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/4801/the_brands_of_red_dead_redemption The Brands of Red Dead Redemption http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/5421/western_weaponry_of_the_early_20th_century_%28the_true_west_-_history_that_helped_inspire_red_dead_redemption%29 Western Weaponry of the Early 20th Century (The True West - History that Helped Inspire Red Dead Redemption)
Faranell 269 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 (edytowane) Faranell gdzie masz napisane w jakich okolicach jest skarb ? No właśnie dlatego też wolę się pomęczyć z szukaniem ale mieć większą satysfakcję ;] Multi raczej nic rewelacyjnego szczególnie dla osób grających w gry multiplayerowe. Pokroju Cod-y czy Bf-y ale na pewno usprawnione względem GTA. No i mi się tam podoba - bardzo (a ogólnie nie jestem fanem multi). Nie ma lagów, szybko i sprawnie znajduje mecze. Poza tym klimat westernowy dodaje uroku i klimatu. No i rewelacyjny freeroam jak dla mnie. Rozbijanie gangów - świetna sprawa. Szkoda tylko, że polowania są banalne. Nie są żadnym wyczynem, mało tego zwierzęta padają szybciej niż w singlu. A i za ponad 2 tygodnie co-op, mniam ;] Słupek - jak wchodzisz w challeng'e i tam najedziesz na Treasure Huntera to na dole masz opis co masz zrobic,i zawsze jest napisane w jakiej okolicy znajduje sie skarb;) Tak jak powiedzmy w Hunterze masz zabij 5 kojotow,to tu masz znajdz skarb ktory jest niedaleko Rio Bravo etc. Nie zauwazyles tego? EDIT: Yano - na drugiej mapie tez masz napisane, wszystkie tak znalazlem. Jak dojechalem na druga mape, kupilem w sklepie mapki regionow,abym mial na mapce napisane co gdzie jest. Patrzysz sobie w opisie challengu gdzie znajduje sie skarb,potem otwierasz mape skarbu,porownujesz co tam jest co widac na mapie glownej,bo zawsze jakis punkt jest oznaczony(skala,murek itp.) Edytowane 5 czerwca 2010 przez Faranell
Texz 670 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 @Yano: To tylko gra komputerowa. Słowem, lol. Rockstarsi chyba oprócz starszego RD i Vice City nie robili gdy tak mocno osadzonej w realiach historycznych. Niedopatrzenia powinny być kierowane pod adresem artystów R*. Nie odrobili lekcji historii
Welna 1 094 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Jak bardzo trzeba miec zryta czache, zeby szukac takich (pipi) w grach? Yano?
da$io 110 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Nieżle z tym pasem. Moze to nie kwestia zrytej czachy a wieku? Polecam skorzystać z pięknej pogody na oczyszczenie umysłu ^_^
xzdunx 7 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 (edytowane) Heh czytam temat właściwie od początku jego istnienia, na grę niestety jeszcze czekam(brak kopi dla mnie:/ , ale już jedzie:)), schize jaką zafundował mi Yano chyba nic nie przebije:P WTF:P:P:P:P "poważne błędy" nie ma co:P Ludzie odejdźcie od tej gry ponieważ wam sie klepki poprzestawiają;P Yano gratz za inwencje i pomysłowość. pozdrawiam was maniacy:) A jak poza paroma bugami potraficie znaleźć tylko błędy typu amunicja:) to naprawdę gra musi być co najmniej bardzo dobra. Edytowane 5 czerwca 2010 przez xzdunx
Yano 3 697 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 ej niektorzy podziwiają inni sie dziwią i wysyłają na dwór - bez przesady przecież to nie jest taka akcją jaką opisalem że ktoś policzył gwiazdki na mapie ktora popiewa gdzieś w grze, on ma prawie na każdym obrazku ten pas, zarowno na okładce gry jak i w necie pełno tego, najpierw to olewalem ale w koncu za ktoryms razem zwrocilem uwage i pomyslalem ze cos tu jest nie tak dowod ze karabin maszynowy z gry mial zupelnie inną taśme amunicyjną to co ma marston na okładce serio jest wspolczesne i nie pasuje do gry xD
Gość Orson Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Jak bardzo trzeba miec zryta czache, zeby szukac takich (pipi) w grach? Yano? Po prostu się zajawił RDR a i jest pasjonatem. Jak bardzo trzeba mieć ograniczony światopogląd by tego nie rozumieć?
Faranell 269 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 ej niektorzy podziwiają inni sie dziwią i wysyłają na dwór - bez przesady przecież to nie jest taka akcją jaką opisalem że ktoś policzył gwiazdki na mapie ktora popiewa gdzieś w grze, on ma prawie na każdym obrazku ten pas, zarowno na okładce gry jak i w necie pełno tego, najpierw to olewalem ale w koncu za ktoryms razem zwrocilem uwage i pomyslalem ze cos tu jest nie tak dowod ze karabin maszynowy z gry mial zupelnie inną taśme amunicyjną to co ma marston na okładce serio jest wspolczesne i nie pasuje do gry xD Bo to dlatego ze John jest z przyszlosci!! Zobaczysz Yano,na bank w DLC to ujrzymy...;D Nie no tak na serio, kogos to moze faktycznie razic,bo jesli tak jest,to troche wtopa.
Yano 3 697 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 (edytowane) Jak bardzo trzeba miec zryta czache, zeby szukac takich (pipi) w grach? Yano? oj baaaaaaardzo tak bardzo ze wystarczy odrobine sie znać na wspolczesnym uzbrojeniu, i porownac sobie okładke z wyglądem marstona z gry ;p a dla tych co jeszcze maja wątpliwosci na okładce jest to czego uzywal rambo a tu pas na naboje gdzie sie poprostu przechowuje naboje, (tak samo jak na pasie z kaburą ktory widac po lewej na dole) i ten pas jest jak najbardziej ok Edytowane 5 czerwca 2010 przez Yano
xzdunx 7 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 (edytowane) Nie kłócić się o pasy:) tylko mi o grze piszcie:) chyba tylko na heavy rain byłem bardziej napalony niż na rdr teraz:) Wy o pasach mi tu:P pytanko naprawdę tak wielki jest świat jak r* zapowiadało?? Edytowane 5 czerwca 2010 przez xzdunx
Texz 670 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Ciekawy jestem kto oprócz Yano przy grze podobnego kalibru wpatruje się w okładkę. Moje pudełko szybko wylądowało na półce i od premiery tam leży
danielskii 155 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Yano ten pas wyglada jak najnormalniej IMO tak sobie zerknąłem na necie i pierwsze lepsze zdjecie http://en.wikipedia.org/wiki/File:Pancho_Villa_bandolier.jpg - podobne czasy wiec jak dla mnie nie jest to az tak razace:)
Yano 3 697 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 (edytowane) Yano ten pas wyglada jak najnormalniej IMO tak sobie zerknąłem na necie i pierwsze lepsze zdjecie http://en.wikipedia.org/wiki/File:Pancho_Villa_bandolier.jpg - podobne czasy wiec jak dla mnie nie jest to az tak razace:) zobacz sobie powiekszenie tej foty co dałeś http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/95/Pancho_Villa_bandolier.jpg to jest taki pas jak marston ma w grze, czyli skurzany pas z przegródkami na naboje ktore sie wyciąga wrazie potrzby i ładuje do karabinu a to coś z okładki to taśma amunicyjna którą w całosci wsadza sie do wspolczesnych karabinów (wchodzi z jednej strony i wychodzi z drugiej pusta), a naboje są połączone klamerkami http://farm2.static.flickr.com/1011/536867371_1fa8cc9f33_o.jpg Ciekawy jestem kto oprócz Yano przy grze podobnego kalibru wpatruje się w okładkę. Moje pudełko szybko wylądowało na półce i od premiery tam leży u mnie tez plyta byla w czytniku od premiery, dopiero wczoraj wyciagnalem , ale mam juz ponad 70godizn nabite w grze wiec juz troche musze szukac pobocznych atrakcji xDD ale serio to przecież nie jest jakiś jeden pixel schowany w grze, to sie rzuca w oczy z każdego arta w necie i z okładki na półce Edytowane 5 czerwca 2010 przez Yano
Oldboy 984 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Jakiś złoty środek na pojedynek ? Czy jest jakiś jeszcze inny sposób oprócz tradycyjnego celowania i ciskanie kto pierwszy trrigera?
Yano 3 697 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 caluj w wazne punkty, np glowa albo broń, i naciskaj R2 gdy celowniczek jest biały i "ścisniety" , wtedy najwiecej paska napełnisz ogolnie u mnie w wiekszosci wypadków wystarczylo jedno dobre wycelowanie w broń przecienika i odrazu caly pasek sie napełniał i wygrywalem tylko w kilku nietypowych duealach to nie dzialalo i musialem caly magazynek w glowe wpakować xD
Texz 670 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Zauważ, że wskaźnik pulsuje od czerwonego do białego. Grunt to namierzać, kiedy ten jest biały (ręka - dobry bohater, głowa i jądra - zły, oraz w zależności od fabuły - jedno albo drugie).
MaZZeo 14 182 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 A idź pan w pizdu z takim zakończeniem! Jak w GTA IV mielismy wybór, i wybrałem drogę, gdzie ginie Roman to byłem wściekły i odloadowałem. Wolałem żeby Katie umarła. A tutaj? Tutaj nie ma wyboru. John umiera i tyle. Czy to, że armia go zabiła to była kara za stare grzechy? W końcu pomógł im eleminując Sancheza, Willamsona i Dutcha. Jestem kompletnie nie usatysfakcjonowany tym, że teraz mam prowadzić się Jackiem. Tym przydupasem co tylko w książkach siedzi? To po co ja starałem się o te wdzianka, żeby teraz je Jack nosił? Nie podoba mi się też, że w etapie opiekowania się farmą nie mogę zmienić stroju - FUUUUUUUUUUUUUU! Ja chcę wrócić do Meksyku z panczo... Jako takie, to zakończenie fabuły w ten sposób jest dobre. Ale smutne i i frustrujące dla kogoś, kto prowadzi tego samego człowieka przez 30-40h, przyzwyczaił się do jego głosu i charakteru. Poza tym to ja nie wiem czy to dobre rozwiązanie - mam chyba ze 2-3 misje od nieznajomych rozpoczęte, ale nie zakończone. No i jak to teraz? Np. obiecałem dla gościa z meksyku, że wrócę i zobacze jego lot paralotnią. I nie zobaczę? Czy mam zakończyć to jako Jack? Chyba panowie z R* o tym nie pomyśleli. W (pipi)e to mam. Wrzucam load i nie przechodzę tej misji ukończę grę na 100% będąc Johnem, a nie jego synusiem. Mimo wszystko dla takich gier warto być graczem :potter:
Oldboy 984 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 (edytowane) caluj w wazne punkty, np glowa albo broń, i naciskaj R2 gdy celowniczek jest biały i "ścisniety" , wtedy najwiecej paska napełnisz ogolnie u mnie w wiekszosci wypadków wystarczylo jedno dobre wycelowanie w broń przecienika i odrazu caly pasek sie napełniał i wygrywalem tylko w kilku nietypowych duealach to nie dzialalo i musialem caly magazynek w glowe wpakować xD Zauważ, że wskaźnik pulsuje od czerwonego do białego. Grunt to namierzać, kiedy ten jest biały (ręka - dobry bohater, głowa i jądra - zły, oraz w zależności od fabuły - jedno albo drugie). Senkiu A jednak ma drugie dno, podejrzewałem coś ale jak mogłem tego nie zauważyć EDIT: Męczyłem się z wytrąceniem broni "u dobrego" za każdym razem ukracając moje cierpienia, celował idealnie kulką w mój łeb, dzięki Wam mam teraz przewagę Edytowane 5 czerwca 2010 przez Bushisan
Faranell 269 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Ja gram jako dobry,ale i tak na duelu zabijam wszystkich;D
Yano 3 697 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Ja gram jako dobry,ale i tak na duelu zabijam wszystkich;D za wytrącanie broni dostaje sie wiecej sławy
Oldboy 984 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 (edytowane) Co do wytrącenia, jestem przy "The Wronged Woman" akcje rozwiązałem zabijając faceta w czasie pojedynku.Miał ktoś pojedynek z wytrąceniem wspomnianej wyżej broni ? Też akcja kończy się na cmentarzu? czysta ciekawość 8) , której już nie sprawdzę robiąc save w tym samym miejscu co przed akcją Edytowane 5 czerwca 2010 przez Bushisan
Yano 3 697 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Co do wytrącania, jestem przy "The Wronged Woman" akcje rozwiązałem zabijając faceta w czasie pojedynku.Miał ktoś pojedynek z wytrąceniem wspomnianej wyżej broni ? Też akcja kończy się na cmentarzu? czysta ciekawość 8) , której już nie sprawdzę robiąc save w tym samym miejscu co przed akcją ja chyba z 8 razy probowalem mu wytrącic broń z reki ale zawsze umierałem , chyba w tym wypadku trzeba bylo go poprostu zabić
Colin 1 974 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 a też sobie spoilera dodam, co tam fabularne duele zawsze muszą się zakończyć zgonem. w wytrącanie można się pobawić jedynie podczas przygodnych pojedynków
Kazuun 221 Opublikowano 5 czerwca 2010 Opublikowano 5 czerwca 2010 Jak już przy pojedynkach jesteśmy.... coś mi się skojarzyło. Kto powinien, ten skojarzy - There must be a name for this. - An impasse, sir. An impasse. Kapitalna cutscenka i misja imho
Rekomendowane odpowiedzi