Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wiem, wiem. Te mapki do trybu gold rush mogą być, ale w trybie conquest przydałaby się większe. Trochę boli ten brak niektórych pojazdów i małe mapki.

Edytowane przez Thomas_PL
Opublikowano
Deweloper obiecuje, że granie w składach będzie opcjonalne, a możliwość wspólnej zabawy w gronie znajomych łatwiejsza.

Oby.

Poprawione ma zostać również sterowanie pojazdami, ale trudno mówić o szczegółach.

Nie wiem co tam można poprawiać...pojazdami doskonale się sterowało w jedynce.

Gość krzychu_419
Opublikowano
Mamy jednak potwierdzenie, że powróci dobrze znana wesoła gromadka, która trochę spoważniała i z większą pokorą podchodzi do działań wojennych.

Ehhh wolałbym na odwrót ;)

Opublikowano

Niech zapomna o Single bo zadna z niego frajda z glupia ekipa ludzi ktorzy nawet nigdy nie zgina a co dopiero mowic o zabijaniu ruskow... Lepiej niech szykuja tylko multi i co sie z nim wiarze

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

To może być z singla. W końcu w jedynce w końcówce jednej z pierwszych misji widzieliśmy nalot przeprowadzony przez bodajże 2 samoloty (chyba nawet też F/A-18).

...lub "zamawiany" nalot w MP...no ale jakby były samolociki i jednocześnie powiększyliby mapki conquestowe to fajnie by było :)

Edytowane przez Thomas_PL
Opublikowano

Nowe info, ss na temat BFBC2.

 

Na samym wstępie poruszmy kwestię „pecetowości” sequela bardzo udanej konsolowej strzelaniny z 2008 roku. Patrick Bach z DICE powiedział, że pierwsza część Bad Company ukazała się jedynie na konsole, ponieważ wtedy twórcy uznali, że gracze pecetowi oczekują czegoś innego od wojennej strzelaniny – realizmu i autentyczności w kwestii broni czy wyposażenia postaci – i nie będą zainteresowani taką grą. Po premierze pecetowcy pytali DICE, dlaczego nie było im dane zagrać w BC. Tym razem więc Bad Company zawita również na PC i podobno: „publiczność pecetowa otrzyma dokładnie to, czego potrzebuje”.

 

Ładnie wygląda ta destrukcja 2.0, ale będzie tak, że po chwili może być pustkowie na mapie :(

273d7b1b0d45cbb3med.jpg

 

Takie ładne mundury tych Rosjan, chętnie im je ubrudzę :twisted:

a3b1e32097d2456bmed.jpg

 

Przetłumaczony wywiad na temat BFBC2 z 'kolesiami z DICE' :Dhttp://translate.google.com/translate?prev...=auto&tl=en

więcej: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=46033

źródło: http://planetbattlefield.gamespy.com i http://www.gry-online.pl

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Oby zwiększyli moc jakie posiadają bronie. Bo w jedynce jakoś nie bawiło mnie wpakowywanie całego lub połowy magazynka w głowę, aby zabić przeciwnika. Po za tym multi był całkiem zjadliwy.

Opublikowano

dementuje, nie ma czegoś takiego jak wpakowywanie całego albo połowy magazynka w głowe by uzyskać porządany efekt, gram jedną ze słabszych broni, i ubicie typa zajmuje około 1.5 sekundy, na jednym magazynku idzie paru ludzi posłać do piachu bez problemu

 

co do drugiej części, to po okrojonej na maksa jedynce mogli by przywrócić granaty dymne i rozbłyskowe (podstawa!) i wsparcie dla klanów, kiedyś nie do pomyślenia że w serii bf nie będzie takiego wsparcia, kpina, dosłownie, tak samo zresztą niech wywalą wpizdu komunikaty na pół ekranu w trakcie meczu i przywrócą opcje vote (ewentualnie niech wywala z meczu ze skutkiem natychmiastowym po drugim lub trzecim friendly fire), moja lista rzeczy które mogliby ulepszyć/poprawić jest długa, nawet bardzo, ale te wymienione to priorytet

Opublikowano (edytowane)

Jeśli chodzi o poprawki to też mogli by poprawić tworzenie team mogło by działać na takiej zasadzie jak w Bf2 lub podobnie jak ktoś grał wie o co chodzi, jeszcze dochodzi do kampienie w bazie np atakujących,wpierdzielają się tacy nooby do bazy i ładują aż miło takich powinno od razu kickować z serwera takie jest moje zdanie,jest jeszcze sporo rzeczy do poprawy ale o tym można by pisać no stop.Jeśli chodzi władowanie całego magazynka w przeciwnika to czasem jest taka sytuacja mnie parę razy się to przydarzyło to jest raczej bug , ale się tym nie przejmuje ,wtedy można sobie przestawić Challenge na Hard tam podobno szybciej energia spada.

Edytowane przez DreicoPL
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
Notes on Battlefield: Bad Company 2

Simultaneous PC & console release

Gold Rush game mode has been renamed to just "Rush"

Snowy map in screens and video called Port Valdez

Medic class can revive teammates with a defibrillator within 5 (10?) seconds of them dying. Defibrillator is an unlock

Health injector removed. Health regenerates on its own.

Highly improved squad system. 4 person squads with your squad mates names viewable in the lower HUD

No user controllable jets

More spread out achievements tied to unlocks

Highly customizable weapons

More gadgets

6-8 crates per map

More game modes coming in addition to Rush and Conquest

No mod support since there are no tools for the Frostbite engine

Details on PC version will be released later

New vehicles such as very fast 4-wheelers. Holds 2.

More blood, more serious Battlefield game

There will be a type of artillery

Destruction 2.0 allows you to chip away at cover and completely destroy buildings

Spotting enemies works a little differently. To spot you press the back button (on Xbox 360) and the enemy will show up on your squadâs mini map.

Ammo crates have been removed. You must now get ammo packs from an engineer.

4 kits - assault, recon, medic, engineer

 

Zródło: link

 

Health regenerates on its own.

Jeżeli to będzie też w MP to do kitu :<

 

No user controllable jets

BEZNADZIEJA, HORROR, DRAMAT!$!@

 

No mod support since there are no tools for the Frostbite engine

...a będą?

Edytowane przez Thomas_PL
Opublikowano
Medic class can revive teammates with a defibrillator within 5 (10?) seconds of them dying. Defibrillator is an unlock

 

Ammo crates have been removed. You must now get ammo packs from an engineer.

 

To może być najgorsze, czekanie kilku sekund na przyznanie (lub nie) killa i bieganie za hamburgerami z teamu w celu otrzymania ammo.

Ale jakby nie było i tak must have.

Opublikowano

Thomas_PL - regeneracja ma byc podobno wolna, a slowko o modach tyczy sie pewnie wersji na PC - szkoda :(. Oby bronie mialy dosc sporo ammo (nie 2 magazynku po 30), moze bedzie sie "podnosilo" ammo z killow jesli maja taka sama bron (chyba takiego w BF nie bylo)

Opublikowano
To może być najgorsze, czekanie kilku sekund na przyznanie (lub nie) killa

Kill powinien być przyznany...bo wątpię żeby wprowadzili egzekucję jak w Gearsach. Czyli kill powinien być tak czy siak zaliczony, ale może ktoś tamtego podniesie...

Opublikowano

Żeby nie przekombinowali zbytnio, bo z tego co widzę to troszkę chyba zbyt dużo kombinują...Pomysł z tym leczeniem jak dla mnie nie jest zbytnio ciekawy, nie pasuje mi troszkę do tej rozgrywki, no ale okaże się jak to wyjdzie po premierze.Moim zdaniem powinni przedewszystkim dopracować kod sieciowy i wyeliminować glitche (np. ten z altylerią).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...