Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma kampanii, jest tylko jedna mapa na multi. Ogólnie wrażenia mam pozytywne, grafika nie imponuje tak jak na gameplayach z singla, po 60 fpsach w MW2 tutaj jednak widać mniejszy framerate. Na plus zdecydowanie nowe zabawki jak UAV czy skutery, klasy są dobrze wyważone. Co boli najbardziej to masa kamperów. Beznadziejnie gra się kiedy reszta twojego składu kampi w jednym miejscu na górnym piętrze jakiegoś budynku a ty latasz pod nimi próbując coś zdziałać. No ale w tę grę przecież nie gra się samemu ;)

Opublikowano

Ja się rozczarowałem. Słaba animacja postaci, lagi, detekcja kolizji średnia. Walnąłem w drzwi nożem a te wybuchły. Miałem wrażenie jakbym grał w pre-alphe. Graficznie wydaje się, że gorzej od 1. Raz typy padają po paru kulkach, a raz cały magazynek to mało. Straszny chaos. Jak pogram więcej to może mi się spodoba, ale na razie nie ma startu imo do arcadowego MW. Tutaj niby real, a sprint nieograniczony, skoki jak w Halo.. Zawiodłem się

Opublikowano

nie ma co porównywać dema do pełnej wersji.

na mnie multi w BFBC2 zrobiło bardzo pozytywne wrażenie już po pierwszym meczu... w przeciwieństwie do MW2, gdzie ta gra mnie odrzuciła kompletnie.

Opublikowano

Singiel w jedynce według mnie zabiło, to że autorzy nie do końca wiedzieli w którą stronę pójść i wyszedł taki ślamazarny pół shooter akcji. Dlaczego nie mogliśmy się zakradać do przeciwników? Dlaczego widzieli nas z 50m, mimo, że staliśmy za drzewem, albo byli plecami do nas? Mam nadzieję, że tutaj nie popełnią tego błędu. W końcu 4 ludzi nie tworzy armii, to raczej oddział komandosów, choć wiem, że należą do zwykłej kompanii i są zwykłymi szeregowcami.

Opublikowano
  Cytat
Dlaczego nie mogliśmy się zakradać do przeciwników? Dlaczego widzieli nas z 50m, mimo, że staliśmy za drzewem, albo byli plecami do nas?

Żeby była totalna rozpierducha pokazująca możliwości Frostbite'a.

Opublikowano
  W dniu 28.01.2010 o 18:48, Cold napisał(a):

Singiel w jedynce według mnie zabiło, to że autorzy nie do końca wiedzieli w którą stronę pójść i wyszedł taki ślamazarny pół shooter akcji. Dlaczego nie mogliśmy się zakradać do przeciwników? Dlaczego widzieli nas z 50m, mimo, że staliśmy za drzewem, albo byli plecami do nas? Mam nadzieję, że tutaj nie popełnią tego błędu. W końcu 4 ludzi nie tworzy armii, to raczej oddział komandosów, choć wiem, że należą do zwykłej kompanii i są zwykłymi szeregowcami.

 

SIngiel w BC1 stał na dość przeciętnym poziomie. Grając w niego miałem wrażenie, że DICE przez 90% czasu zajmowało się silnikiem gry, a potem "ups! zapomnieliśmy o singleplayerze! zróbmy coś na szybko"

 

Taki tam sandbox - wrzucenie na mapę okreslonej ilosci wojska i ot cała filozofia gry. Singiel BC2 zapowiada się i wygląda duuuużo lepiej.

Opublikowano

Kurde strasznie mnie denerwuje w tym demie chodzenie lewo prawo podczas sprintu, a właściwie jego brak. To chyba nie jest gra dla mnie, już wole się pouczyć xD

Opublikowano

Przykro mi, ale dla mnie to nadal jest niegrywalne. Liczyłem na coś nowego jednak, nowy gameplay itd. Dostałem natomiast to samo co w jedynce.

Ślamazarne, zakręcone i z chaosem.

Odpuszczam tak samo jak poprzednika.

Opublikowano

Hmm grałem 45 minut, bo III zmiana :( i tak.

Słabo, grafa marna nijak się ma do filmów które pokazywano. Postacie wtapiają się w otoczenie, marnie poruszają itd. Chaos na mapie, zniszczenia takie sobie nie powalają, dynamika słaba i trafić kogoś tez nie za łatwo (wiem wymiatacz ze mnie żaden) ale MW2 to wyższa półka i bardziej mi siada. Jak by to było za 1200 MSP tak jak B1943 to może bym się skusił. Pogram jeszcze w weekend z Polakami to może mi się coś odmieni choć szczerze wątpię.

Opublikowano
  W dniu 28.01.2010 o 21:34, .:marioo:. napisał(a):

zakręcone i z chaosem...

...jest Modern Warfare 2. W BFie nie ma że ktoś z niewiadomo skąd cię zabije albo będzie kampił przez cały mecz i walnie atomówkę albo będzie biegał jak czarnuch z flarą w łapie. Gra jest bardziej taktyczna, skillowa i mi daje więcej fanu niż CoD pełen dzieciaków. A gra z teamem zebranym z friendsów to cud miód i orzeszki.

Opublikowano

nie słuchaj ich, racji nie mają.

gra się znakomicie. oszczerstwa dotyczące chaosu można wsadzić między bajki... w jaką grę grałeś Mario ?

 

póki co grałem 4 mecze bez żadnej komunikacji i udało się w 3 z nich naprawdę udanie i drużynowo grać.

niestety staty coś się nie zapisują : /

lagi mocno sporadycznie, ale się zdarzają, co należy odnotować. graficznie nie powala jak gejmplej z dżungli, ale powtarzam to demo pewnikiem zrobione na wcześniejszym buildzie. i tak jest lepiej niż w przereklamowanym MW2. chcę więcej !

Opublikowano
  W dniu 28.01.2010 o 21:53, matrix_dk napisał(a):
Słabo, grafa marna nijak się ma do filmów które pokazywano.

Grafa niezła, lepsza niż w jedynce, jak ktoś się zawiódł, to za bardzo przejmował się filmikami. Ogólnie wrażenia takie jak w BC1, czyli bardzo fajnie, no i przynajmniej nie ma żadnego durnego stanu HP i zabija się w końcu nieco szybciej.

Opublikowano (edytowane)

Wpierw pytanie: klawiszologia się zmieniła i nie wiem jak korzystać z gadżetów :| Pod LB mam granat a pod RB nóż, gdzie jest c4 u recona albo rpg u inżyniera?

 

Mnie też grafika nie powaliła na kolana, sam typ mapy czyli zima już mi się maksymalnie przejadł w BF2142.

 

Zarzut że nie można sprintować we wszystkie strony świata mnie rozbawił, tutaj jest chociaż trochę realnie, bo w Codach to się zapier.dala jak struś pędziwiatr...

 

Kolejny zarzut o braku teamplaya - zastanawiam się która gra jest bardziej teamplayowa? MW2? Poza tym - ludzie, to demo, masa się rzuciła i nie ogarnia wszystkiego do końca (sam nie wszystko kumam mimo że w multi BC1 grałem trochę), nie dziwne że momentami panuje chaos.

 

Mnie najbardziej się podobają zmiany w gameplayu: mniej pestek na killa, lepiej zrobiony celownik, genialna snajpa (dawno nie grałem w grę, gdzie równie dobrze by mi się nie ściągało ludzi z kampy, mimo, że grając na dystans trzeba uwzględnić prędkość i parabolę kuli). Lagów brak, hitboksy w końcu w Battlefieldzie działają jak należy.

 

Jestem pewien jednak, że to wczesny build, jeszcze nie uwzględnione zmiany względem bety na PS3. Na przykład: DICE zapowiedziało, że przy snajperce szybkie, ponowne wciśnięcie triggera po strzale sprawi, że nie bedziemy odrywać oczu od lunety. W demie tego nie ma.

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano (edytowane)

Ogólnie bardzo pozytywne mam odczucia, ale nieco mnie denerwuje, że czasami 2 seryjki w gościa i koleś nie żyje, a czasami cały magazynek mu wpakuje i nic, dalej sobie wesoło strzela. Mimo wszystko i tak grę pewnie zakupie.

Edytowane przez Mango0700

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...