Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jezu ludzie, dajcie spokój.

 

Dla mnie od zawsze Battlefieldy były lepsze od CoDów, tak samo jak mi się przyjemniej i ciekawiej gra w BC2 niż w MW2. Z MW2 zrobił się dla mnie noskillowy quake dla kamperów i rusherów. I mimo, że K\D ratio mam mocno na plusie w tej grze, to ta mnie zaczęła od dawna frustrować. BC2 to dla mnie BC1 z wieloma poprawkami, które sprawiły, że gra jest dużo grywalniejsza.

 

Jednak niech każdy gra w to co chce, przecież można też w obie gry naraz, tak?

Opublikowano

Demko słabe , miało być mega wypaśnie a tu nie ma nic z zapowiedzi . Jakoś nie jara mnie bieganie po mapie przez połowę rundy aby dostać się do przeciwnika ,a na końcu zostać rozjechanym przez czołg lub zabitym z helikoptera :D .Sorry nie te klimaty .

Jedyne co mi się podoba w BC2 to dzwięk , odgłosy broni i całej walki ... za(pipi)iste .

Opublikowano

Jak to Bestia napisał na początku gdy nie znałem mapy trochę mnie irytowało, że ciągle ginąłem, ale jednak po poznaniu map i strategi gra się bardzo przyjemnie. Jak dla mnie zdecydowanie najlepiej gra się medykiem. Jakby ktoś chciał pograć razem to pisać na gt: Mango PL, albo na forum.

Opublikowano
nie ma co się ścierać. w końcu oni wszyscy przejrzą na oczy i racjonalnie ocenią, która gra daje więcej funu w multi.

gra w MW2 jest kardynalnie niedorzeczna, ale potrafi wciągnąć i przy okazji zaślepić. w końcu to tylko gra.

Pomijasz jeden istotny fakt. BC2 to praktycznie to samo co BC1, a MW2 co MW1 czy WaW. Tymczasem ludzie jakoś nie zostawili serii CoD w 2008 i nie przestawili się na BF, a teraz będzie tak samo. Marzec/kwiecień należeć będą do BC2, potem znowu ludzie się przemieszają.

Opublikowano

Demko słabe , miało być mega wypaśnie a tu nie ma nic z zapowiedzi . Jakoś nie jara mnie bieganie po mapie przez połowę rundy aby dostać się do przeciwnika ,a na końcu zostać rozjechanym przez czołg lub zabitym z helikoptera :D .Sorry nie te klimaty .

Jedyne co mi się podoba w BC2 to dzwięk , odgłosy broni i całej walki ... za(pipi)iste .

 

:blink: ja tam juz rozegrałem parę godzin i nie miałem nudy, i zawsze wkraczalem do akcji ew. osłaniałem ziomali ze snajpy w krzakach, także nie wiem co to znaczy biegać przez połowę rundy.

 

Powiem więcej, zrobiłem podobny motyw jak w trailerze od EA - http://www.youtube.com/watch?v=An52q5KrwEM (końcówka) - na ostatnim etapie kiedy gdzie w małym domku jest bomba. Obstawiłem dookoła C4, szybko spier.doliłem, poczekałem aż trochę ludzi się zbierze i odpaliłem :D 4 kille i banan na twarzy taki, jaki mi nie zapewnił MW2 przez 2 miesiace...

 

Geez, nie ma co przekonywać ludzi dla których CoDoQuake jest szczytem fpsowych ambicji.

Opublikowano

Jedyne co mi się podoba w BC2 to dzwięk , odgłosy broni i całej walki ... za(pipi)iste .

 

Dla mnie jedyna rzecz, która wypada tutaj lepiej niż w MW2.

 

Niestety, w tej grze nie wystarczy strzelać do wszystkiego, co się rusza. Trzeba jeszcze czasami pomyśleć.

 

No a ja mam właśnie wrażenie, że trzeba walić do wszystkiego co się rusza, właśnie przez ten chaos (czołgi, gaziki, heli). W MW2 jakoś nie odczuwam tego że nad głową lata Harrier i Pave Low. Ma ktoś info odnośnie FPS-ów? 20-30? Nie mam zamiaru się bić co jest lepsze, wyraziłem swoją opinię nt. dema i pozostanę pewnie przy Call of Duty, a na BC2 zajrzę od czasu do czasu.

Opublikowano

Graficznie jest średnio, wszelkie modele bezczelnie zmieniają się na lepsze jak do nich podchodzimy, drzewa nieopodal zamieniają się w bitmapy, wszędobylski pop-up, niektóre tekstury pochodza z ery PSXa (niektóre kamienie), a do tego nie ma wygładzania krawędzi (a w pierwszej części było).Przez to wszystko grafa jest bardzo nieczytelna i nieprzyjemna dla oka, na liczniku mam juz ok. 5 h gry, a ja mam cały czas nieodparte wrażenie, że BC2 wygląda gorzej od części pierwszej!Niby demolka otoczenia jest lepsza, ale w sumie nie ma to żadnego znaczenia, bo żeby zawalić jakiś budynek trzeba się nieźle natrudzić.

Druga sprawa to jakieś mega dziwne patenty, np. dlaczego nie widać stanu życia, skoro przeciwnicy i gracze z naszej drżyny to widzą??Zgaduj zgaudla??Można biegać z 1% życia nawet o tym nie wiedząc.Totalny bezsens.

Żeby zabić lub żeby nas zabić wystraczy mniej pocisków, niby fajnie, ale przez to notorycznie przeciwnicy nas zabijają jak juz schowamy się za jakiś murek lub ścianę, a dzieje się to przez to, że gra ma minimalne opóźnienie (to samo było w BC1, można to zaobserwować np. jak rozwalamy jakąś siatkę nożem to rozwala się ona dopiero po chwili).

Kolejna sprawa to mapa w demku, która jest po prostu żałosna.Żadna, nawet najgorsza mapa w części pierwszej nie była tak spi.er.do.lona jak ta.Mapa nie pozwala na jakiekolwiek kombinowanie, jest zdecydowanie zbyt wąska jak na ntaką ilość pojazdów i przeciwników.Najlepsze miejsce na tej mapce , przed którąś bazą na przejście jest jakieś 50m szerokości, a przeciwnicy napierdzielają czołgami helikopterami, snajpami.Nie da się ich obejść trzeba iść na rzeź, na zasadzie ''może się tym razem uda''.Jak przeciwna drużyna jest niezła, to szanse na przedostanie się przez to miejsce jest naprawdę niska.

Co do plusów, to teraz pociski lepiej 'wchodzą' w przeciwników ( zdecydowanie lepiej niz jedynce) i lpesze sterowanie pojazdami są warte odnotowania.

Ogółem BC2 jest dla mnie gorsze niż BC1, no ale tak to zazwyczaj bywa, jak twórcy się przechwalają przed premierą, a ich hasła typu - ''BC2 będzie ładniejsze niz Uncharted2'' lub ''gra sprzeda się lepiej niz MW2'' po ograniu dema wywołują jedynie szyderczy uśmiech na twarzy.FAIL.

Opublikowano (edytowane)

Fakt mapka w demie to totalna klapa ;/ Wydaje mi się że gra na pustynnych mapach na filmikach wygląda dużo lepiej. Podpisuje się też pod tym co Bronx napisał na temat jej szerokości, Wychodzi na to że najlepszym pojazdem jest quad bo przez swoja prędkość potrafi się łatwo przebić przez tą rzeźnie.

 

Mimo to myślę że przed ostrymi osądami powinniśmy sie wstrzymać do premiery całości, możliwe że do tego czasu poprawią w multi jeszcze to i owo ;)

Edytowane przez marcin111555
Opublikowano

Kurczę mam jakiś problem. Wpisuje hasło do mojego konta EA i wyskakuje komunikat: FAILED TO CREATE ACCOUNT. Ktoś miał podobnie i sobie poradził? Ja mam konto i hasło jest poprawne, bo sprawdzałem na stronce. Jak próbuje założyć w grze nowe, to to samo.

Opublikowano

No dobra. Gra jest dobra. Przyznaje. Jednak to nie jest poziom taki jakim chwalili się developerzy. Gra sprawia wrażenie niedopracowanej dlatego mam nadzieję, że to stary build. Nie podoba mi się animacja postaci. Jakaś sztywna. Sterowanie jest średnio precyzyjne. Jednak na plus "urealnienie" poruszania się. Fajnie kiwa na boki. Jednak chodzi się mało precyzyjnie. Efekt tłuczenia szyby to jakiś żal. To samo rozwalanie drzwi nożem. Failure. Po strzale z granatnika wybuch jest po jakimś czasie, jest jakieś małe opóźnienie. Nie podoba mi się to. Samo strzelanie jest fajne i bardzo miło się nawala z wrogiem. Strzały fajnie wchodzą. Gra wciąga i podoba mi się. Jednak graficznie jest to potworek. Ja rozumiem, że mapa duża i 24 luda, ale bez jaj. Bitmapy, wszystko jakieś niewyraźne, masa ząbków. Modele broni jak z wczesnego PS2. Oczekuję poprawy. Dźwięki to małe mistrzostwo świata. Czuć wojnę. Jak na razie daje grze 8 i bardzo duży kredyt zaufania. Jak pełna wersja nie będzie chociaż trochę poprawiona to ocena spada do 7+ (pisze o multi) multi kładzie aspekt techniczny (wizualnie) bo serwery chodzą bez zarzutu. Do poprawy jest też detekcja kolizji. Jednak gra jest bardzo miodna i wciąga. Nijak nie da się porównać tego szpila do COD'a. BC ma szanse zarządzić.. potencjał jest. W demo będę grał aż się nie skończy, chociaż mapa jest średnia imo.

Opublikowano (edytowane)

Nie rozumiem, dlaczego tam mało osób zaznacza wrogów na mapie. Wystarczy najechać na niego kursorem i wcisnąć "select". Ułatwia to obronę bazy, a i darmowe punkty dzięki temu wpadają...

 

PS. Limitowaną edycję zamówiłem w Ultimie. BC1 otrzymałem u nich 4 dni przed oficjalną premierą.

Edytowane przez jarken
Opublikowano

Poza tym o wiele łatwiej ustrzelić snajperów na wzgórzu ze stacjonarnego działka, wystarczy na pałe wciskać "select" i strzelać gdzie się pojawią te czerwone strzałeczki xD

 

 

 

 

To demo pozwoliło mi zapomnieć o modern glitchfare. Nie ma tu sryliona żelastwa w powietrzu, a jak się je zestrzeli to mija trochę czasu zanim się odrodzą.

 

Zaje,biście jest dostawać punkty za wypełnianie celów a nie tylko za farmienie kili <ok> BF mnie ma

 

 

Opublikowano (edytowane)

Tak się zastanawiam że gra pewnie zgodnie z zapowiedziami twórców pokaże pazur dopiero ze zgranym teamem.

Chciałbym to "przetestować" ;)

Także jeśli chcecie w teamie pograć w demko przez najbliższe dni to dodawajcie mnie do friendsów, TAG : MarcinPLGamer i wyślijcie wiadomość kiedy wam pasuje.

Jakby co, będę dzisiaj na LIVE od 20 do późnych godzin nocnych, jeśli się zgłoszą ze 2-3 osoby to można zagrać już dzisiaj.

 

Jedyny warunek to posiadanie headsetu ;)

Edytowane przez marcin111555
Opublikowano

Pograłem więcej i moje zdanie na temat szpila jest jeszcze lepsze. Niech pełna wersja będzie lepsza wizualnie, niech będa lepsze mapy i mnie mają. Super się w to gra, jest satysfakcja jak się zrobi pare defensive killów ;) a po rozdupceniu wrogiego czołgu banan na ryju jest jeszcze większy. Mam nadzieję, że w Fullu będą fajniejsze tryby, ale w ten nawet da się pograć. Czekam na pełną.

Gość donsterydo
Opublikowano

Eeeee, tam. Wszyscy wyglądają tak samo i nie wiem do kogo mam strzelać :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...