Thomas_PL 1 Opublikowano 28 marca 2009 Opublikowano 28 marca 2009 (edytowane) Wiem, wiem. Te mapki do trybu gold rush mogą być, ale w trybie conquest przydałaby się większe. Trochę boli ten brak niektórych pojazdów i małe mapki. Edytowane 28 marca 2009 przez Thomas_PL Cytuj
_Blizzard_ 1 Opublikowano 30 marca 2009 Autor Opublikowano 30 marca 2009 (edytowane) Nowe ss Edytowane 30 marca 2009 przez _Blizzard_ Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Deweloper obiecuje, że granie w składach będzie opcjonalne, a możliwość wspólnej zabawy w gronie znajomych łatwiejsza. Oby. Poprawione ma zostać również sterowanie pojazdami, ale trudno mówić o szczegółach. Nie wiem co tam można poprawiać...pojazdami doskonale się sterowało w jedynce. Cytuj
Gość krzychu_419 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Mamy jednak potwierdzenie, że powróci dobrze znana wesoła gromadka, która trochę spoważniała i z większą pokorą podchodzi do działań wojennych. Ehhh wolałbym na odwrót Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Niech zapomna o Single bo zadna z niego frajda z glupia ekipa ludzi ktorzy nawet nigdy nie zgina a co dopiero mowic o zabijaniu ruskow... Lepiej niech szykuja tylko multi i co sie z nim wiarze Cytuj
_Blizzard_ 1 Opublikowano 11 kwietnia 2009 Autor Opublikowano 11 kwietnia 2009 Samolociki w BF:BC2 ? http://planetbattlefield.gamespy.com/ Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 11 kwietnia 2009 Opublikowano 11 kwietnia 2009 (edytowane) To może być z singla. W końcu w jedynce w końcówce jednej z pierwszych misji widzieliśmy nalot przeprowadzony przez bodajże 2 samoloty (chyba nawet też F/A-18). ...lub "zamawiany" nalot w MP...no ale jakby były samolociki i jednocześnie powiększyliby mapki conquestowe to fajnie by było Edytowane 11 kwietnia 2009 przez Thomas_PL Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 11 kwietnia 2009 Opublikowano 11 kwietnia 2009 Moze to jest samolot ktorzy zrzuca airstrike a nie spada on jak deszcz z nieba Cytuj
_Blizzard_ 1 Opublikowano 15 kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 kwietnia 2009 Nowe info, ss na temat BFBC2. Na samym wstępie poruszmy kwestię „pecetowości” sequela bardzo udanej konsolowej strzelaniny z 2008 roku. Patrick Bach z DICE powiedział, że pierwsza część Bad Company ukazała się jedynie na konsole, ponieważ wtedy twórcy uznali, że gracze pecetowi oczekują czegoś innego od wojennej strzelaniny – realizmu i autentyczności w kwestii broni czy wyposażenia postaci – i nie będą zainteresowani taką grą. Po premierze pecetowcy pytali DICE, dlaczego nie było im dane zagrać w BC. Tym razem więc Bad Company zawita również na PC i podobno: „publiczność pecetowa otrzyma dokładnie to, czego potrzebuje”. Ładnie wygląda ta destrukcja 2.0, ale będzie tak, że po chwili może być pustkowie na mapie Takie ładne mundury tych Rosjan, chętnie im je ubrudzę Przetłumaczony wywiad na temat BFBC2 z 'kolesiami z DICE' http://translate.google.com/translate?prev...=auto&tl=en więcej: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=46033 źródło: http://planetbattlefield.gamespy.com i http://www.gry-online.pl Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 25 kwietnia 2009 Opublikowano 25 kwietnia 2009 Mało. Jeżeli w wersji na PC będzie mniej niż 64 to będę zawiedziony. Cytuj
Othis 29 Opublikowano 25 kwietnia 2009 Opublikowano 25 kwietnia 2009 czyli bedzie kolejny lag festival Cytuj
ProChaoS 0 Opublikowano 26 kwietnia 2009 Opublikowano 26 kwietnia 2009 Oby zwiększyli moc jakie posiadają bronie. Bo w jedynce jakoś nie bawiło mnie wpakowywanie całego lub połowy magazynka w głowę, aby zabić przeciwnika. Po za tym multi był całkiem zjadliwy. Cytuj
niemrawy 0 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 dementuje, nie ma czegoś takiego jak wpakowywanie całego albo połowy magazynka w głowe by uzyskać porządany efekt, gram jedną ze słabszych broni, i ubicie typa zajmuje około 1.5 sekundy, na jednym magazynku idzie paru ludzi posłać do piachu bez problemu co do drugiej części, to po okrojonej na maksa jedynce mogli by przywrócić granaty dymne i rozbłyskowe (podstawa!) i wsparcie dla klanów, kiedyś nie do pomyślenia że w serii bf nie będzie takiego wsparcia, kpina, dosłownie, tak samo zresztą niech wywalą wpizdu komunikaty na pół ekranu w trakcie meczu i przywrócą opcje vote (ewentualnie niech wywala z meczu ze skutkiem natychmiastowym po drugim lub trzecim friendly fire), moja lista rzeczy które mogliby ulepszyć/poprawić jest długa, nawet bardzo, ale te wymienione to priorytet Cytuj
DreicoPL 1 Opublikowano 28 kwietnia 2009 Opublikowano 28 kwietnia 2009 (edytowane) Jeśli chodzi o poprawki to też mogli by poprawić tworzenie team mogło by działać na takiej zasadzie jak w Bf2 lub podobnie jak ktoś grał wie o co chodzi, jeszcze dochodzi do kampienie w bazie np atakujących,wpierdzielają się tacy nooby do bazy i ładują aż miło takich powinno od razu kickować z serwera takie jest moje zdanie,jest jeszcze sporo rzeczy do poprawy ale o tym można by pisać no stop.Jeśli chodzi władowanie całego magazynka w przeciwnika to czasem jest taka sytuacja mnie parę razy się to przydarzyło to jest raczej bug , ale się tym nie przejmuje ,wtedy można sobie przestawić Challenge na Hard tam podobno szybciej energia spada. Edytowane 28 kwietnia 2009 przez DreicoPL Cytuj
Rutran 0 Opublikowano 22 maja 2009 Opublikowano 22 maja 2009 Battlefield Bad Company 2 Multiplayer Trailer: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-ba...field-bad/49570 Cytuj
wrog 640 Opublikowano 22 maja 2009 Opublikowano 22 maja 2009 Wiadomo też już, że wyleci jedna klasa (Specialist), będzie odnawianie energii, a do broni będzie się wybierać dodatki. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 23 maja 2009 Opublikowano 23 maja 2009 Leaked gameplay http://www.gametrailers.com/user-movie/bad...aylist=featured Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 24 maja 2009 Opublikowano 24 maja 2009 (edytowane) Notes on Battlefield: Bad Company 2 Simultaneous PC & console release Gold Rush game mode has been renamed to just "Rush" Snowy map in screens and video called Port Valdez Medic class can revive teammates with a defibrillator within 5 (10?) seconds of them dying. Defibrillator is an unlock Health injector removed. Health regenerates on its own. Highly improved squad system. 4 person squads with your squad mates names viewable in the lower HUD No user controllable jets More spread out achievements tied to unlocks Highly customizable weapons More gadgets 6-8 crates per map More game modes coming in addition to Rush and Conquest No mod support since there are no tools for the Frostbite engine Details on PC version will be released later New vehicles such as very fast 4-wheelers. Holds 2. More blood, more serious Battlefield game There will be a type of artillery Destruction 2.0 allows you to chip away at cover and completely destroy buildings Spotting enemies works a little differently. To spot you press the back button (on Xbox 360) and the enemy will show up on your squadâs mini map. Ammo crates have been removed. You must now get ammo packs from an engineer. 4 kits - assault, recon, medic, engineer Zródło: link Health regenerates on its own. Jeżeli to będzie też w MP to do kitu :< No user controllable jets BEZNADZIEJA, HORROR, DRAMAT!$!@ No mod support since there are no tools for the Frostbite engine ...a będą? Edytowane 24 maja 2009 przez Thomas_PL Cytuj
Mustang 1 775 Opublikowano 24 maja 2009 Opublikowano 24 maja 2009 Medic class can revive teammates with a defibrillator within 5 (10?) seconds of them dying. Defibrillator is an unlock Ammo crates have been removed. You must now get ammo packs from an engineer. To może być najgorsze, czekanie kilku sekund na przyznanie (lub nie) killa i bieganie za hamburgerami z teamu w celu otrzymania ammo. Ale jakby nie było i tak must have. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 Thomas_PL - regeneracja ma byc podobno wolna, a slowko o modach tyczy sie pewnie wersji na PC - szkoda . Oby bronie mialy dosc sporo ammo (nie 2 magazynku po 30), moze bedzie sie "podnosilo" ammo z killow jesli maja taka sama bron (chyba takiego w BF nie bylo) Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 To może być najgorsze, czekanie kilku sekund na przyznanie (lub nie) killa Kill powinien być przyznany...bo wątpię żeby wprowadzili egzekucję jak w Gearsach. Czyli kill powinien być tak czy siak zaliczony, ale może ktoś tamtego podniesie... Cytuj
Mustang 1 775 Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 Ale np. w CoD jak gościu wstanie z tego debilnego last standa to nie zalicza ci killa. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 26 maja 2009 Opublikowano 26 maja 2009 Żeby nie przekombinowali zbytnio, bo z tego co widzę to troszkę chyba zbyt dużo kombinują...Pomysł z tym leczeniem jak dla mnie nie jest zbytnio ciekawy, nie pasuje mi troszkę do tej rozgrywki, no ale okaże się jak to wyjdzie po premierze.Moim zdaniem powinni przedewszystkim dopracować kod sieciowy i wyeliminować glitche (np. ten z altylerią). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.