Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ograłem betę, ograłem demo, wniosek jest taki, że ta gra w ogóle do mnie nie przemawia. Najzabawniejsze jest to, że niemal wszystko jest zapięte na ostatni guzik. Pojazdy i ich siła oraz odporność, władowanie odpowiedniej ilości amunicji w przeciwnika (nie to co w MW2), niemal wszystko gra, ale co z tego skoro nie czerpie żadnej przyjemności z gry. Przestarzałe Resistance bawi mnie bardziej.

 

PS. Co do oprawy graficznej i destrukcji, to lekkie rozczarowanie. Po tych zapowiedziach i trailerach, na których gra wygląda jakby lepiej, spodziewałem się czegoś więcej. Jeżeli jesteśmy przy grafice, w DICE chyba muszą palić mocny towar, skoro twierdzą, że przebili pod tym względem Uncharted 2. Gdzie im tam do U2 już o KZ2 nie wspominając. Oczywiście nie można zapomnieć, że tu mamy destrukcje, tylko po co sami twórcy wypowiadają takie... bzdury.

Opublikowano

No YETI ma rację, co do grafiki to się zawiodłem, biorąc pod uwagę trailery i buńczuczne zapowiedzi. Do U2 nie ma to żadnego porównania. Co do gameplaya jest bdb, mnie osobiście irytowało, że aby zabić kogoś ze snajperki potrzebne są dwa trafienia (bierze się to pewnie z przywyczajeń z CSa ;) )

Opublikowano

headshot to headshot, normalnie trzeba 2 kule władować, chcoiaż nie zawsze tak jest bo przecież koleś może być juz nieco nadgryziony i wtedy 1 strzał w klate kladzie. A wracają do kwestii przeładowywania 1strzałowaca to mimo usilnych prób zawsze robił to po oderwaniu lunety od oka...

Opublikowano

BC2 ma jedną niesamowicie wielką wadę... ludzi w nią grających. Wyjeżdżający czołgami po za obszar gry, spadające Apache, siedzenie w 8 osób w bazie i nawet nie podjęcie próby ataku. Nie czuje żadnej satysfakcji, bo nie ma jako takiego wyzwania. Niby wina randomowych grup, ale czy jak pójdziemy zgraną ekipą przeciwko "pug'owi" to będzie fair? Kopanie leżącego. Niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu, bo jak na razie nie spotkałem się z informacją o oddzielnych pokojach dla grup randomowych i premade'ów. Jak nie będzie takiego podziału to jednak zrezygnuje.

 

Co do snajperki, to M24 nie wymaga zawsze celnego strzału w głowę, żeby ściągnąć za pierwszym razem. Można także ściągnąć trafiając no-scopem w korpus. Nie zawsze wchodzi, ale już parę razy się zdarzyło. Ogólnie snajperki idealnie rozwiązano z braniem poprawki na odległość.

Opublikowano

headshot to headshot, normalnie trzeba 2 kule władować, chcoiaż nie zawsze tak jest bo przecież koleś może być juz nieco nadgryziony i wtedy 1 strzał w klate kladzie. A wracają do kwestii przeładowywania 1strzałowaca to mimo usilnych prób zawsze robił to po oderwaniu lunety od oka...

 

Te przeładowywanie bez odrywania oczu i inne małe zmiany będą dopiero w pełnej wersji.

Opublikowano

Udalo sie komus zdjac Apache'a ze snajperki? Wczoraj udalo mi sie zdjac strzelca :D

Jest ktos kto ma dylemat na ktora platforme te gre wybrac? Wydaje mi sie ze na PS3 demo wyglada ciut lepiej graficznie (Vsync), w jednym miejscu zobaczylem wiecej drzew niz na XO.

Z drugiej strony szkoda mi troche dubbingu...

Wer. PS3 obsluguje HS?

Opublikowano

Wczoraj poraz pierwsze grałem w zorganizowanej grupie (pozdro dla mersona, mejciu, mero i reszta - myślę, że nie raz się spotkamy).

 

Przepaść pomiędzy drużynami jest wtedy niesamowita. Graliśmy w 4 osobowym składzie, każdy miał HSa. Jakość dźwięku bardzo dobra. Generalnie drużyna przeciwna miała problemy (i chyba raz im się udało) z wysadzeniem paczek w pierwszej lokalizacji. Grając ze 4 godziny przegraliśmy 1 mecz... To pokazuje, że fajnie zagrać ponownie w grę, gdzie taktyka i podział dają dużą przewagę (ponownie, bo takim tytułem był z pewnością KZ2).

 

Martwi mnie tylko cisza w kwestii wsparcia klanów - jak się odnajdywać, jak ustawiać mecze, jak przygotowywać rozgrywki :confused: nie widzę tutaj żadnej opcji postawienia gry - wydaje się, że community jest na poziomie BF:BC (szukaj i dołącz - to właśnie community - a właściwie jego brak - było największą wadą pierwowzoru).

 

Trzymam kciuki za pełną wersję, gra jest fantastyczna

Opublikowano

Nie pier.dol z rozwalaniem bazy bo to złe nie jest. W 3 bazie jako defender zawsze rozwalamy z kumplami ściany w A i B i można kampić w budynku, a Ty tu wciskasz kit jakiś. Takie działanie jest jak najbardziej ok, ułatwia oddanie strzału i jeśli dojdzie do uzbrojenia ładunku to przez rozwalane ściany widzę co się tam dzieje i mogę powiedzieć kumplom grającym jako assault/ medic/ engineer czego się maja spodziewać.

Świetna strategia. Ciekawe ile nad tym myśleliście. Snajperzy z drużyny przeciwnej załatwieni na miejscu bo nie mogą opanować śmiechu. Piechota stoi jak wryta ze zdziwienia: "Jakąś nową mapę dali???". Tylko co z czołgami, które mogą rozwalić budynek jednym strzałem wysadzając przy okazji znajdujące się w nich ładunki.

 

Co do snajperki, to M24 nie wymaga zawsze celnego strzału w głowę, żeby ściągnąć za pierwszym razem. Można także ściągnąć trafiając no-scopem w korpus. Nie zawsze wchodzi, ale już parę razy się zdarzyło. Ogólnie snajperki idealnie rozwiązano z braniem poprawki na odległość.

Jaka poprawka na odległość? To trzeba wyżej strzelać niż jest przeciwnik? Może dla tego headshoty mi nie wychodziły.

Opublikowano (edytowane)

Nie pier.dol z rozwalaniem bazy bo to złe nie jest. W 3 bazie jako defender zawsze rozwalamy z kumplami ściany w A i B i można kampić w budynku, a Ty tu wciskasz kit jakiś. Takie działanie jest jak najbardziej ok, ułatwia oddanie strzału i jeśli dojdzie do uzbrojenia ładunku to przez rozwalane ściany widzę co się tam dzieje i mogę powiedzieć kumplom grającym jako assault/ medic/ engineer czego się maja spodziewać.

Świetna strategia. Ciekawe ile nad tym myśleliście. Snajperzy z drużyny przeciwnej załatwieni na miejscu bo nie mogą opanować śmiechu. Piechota stoi jak wryta ze zdziwienia: "Jakąś nową mapę dali???". Tylko co z czołgami, które mogą rozwalić budynek jednym strzałem wysadzając przy okazji znajdujące się w nich ładunki.

Wiesz o którą ścianę chociaż chodzi? Ona jest od strony budynku ,podobnego jak w Construction Site, a od tej strony rzadko albo prawie w ogóle nie przyjeżdżają czołgi wroga i przy okazji widać wszystkich którzy chcą wysadzić ładunek :)

 

Co do snajperki, to M24 nie wymaga zawsze celnego strzału w głowę, żeby ściągnąć za pierwszym razem. Można także ściągnąć trafiając no-scopem w korpus. Nie zawsze wchodzi, ale już parę razy się zdarzyło. Ogólnie snajperki idealnie rozwiązano z braniem poprawki na odległość.

Jaka poprawka na odległość? To trzeba wyżej strzelać niż jest przeciwnik? Może dla tego headshoty mi nie wychodziły.

 

Tak trzeba strzelać wyżej jeśli przeciwnik jest dalej,przynajmniej przy M24 ;)

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano

Jaka poprawka na odległość? To trzeba wyżej strzelać niż jest przeciwnik? Może dla tego headshoty mi nie wychodziły.

 

No ba. Przy znacznych odległościach należy celować nad głową celu (jakby się chciało ustrzelić jabłko na jego głowie). 20 headów na rundę plus ze 4 rozwalone pojazdy muszą być! Dobrze że reckon ma też za zadanie "unieszkodliwianie" pojazdów. Nie wyobrażam sobie marnowania potencjału tylko na kampieniu.

Opublikowano

BC2 ma jedną niesamowicie wielką wadę... ludzi w nią grających.

 

:blush: tak, to definitywnie wina gry, powinni za to skarcić twórców.

Jasne, że nie ich wina ale sterowanie helikopterami mogli uprościć. Przy pierwszym starcie wszyscy uderzają w pobliską ścianę. Jak ktoś wcześniej nie grał w GTA lub jakąś inną grę z podobnym sterowaniem to nie ma szans, żeby poleciał. Na YT są filmiki instruktażowe.

Kamperzy w czołgach są najbardziej upierdliwi. Stanie ci taki na górce na drugim końcu planszy i pstryka jeden przycisk odpowiadający za strzał. Niby łatwo takiego załatwić bo wystarczą dwa strzały z bazooki. Trzeba tylko te dwa strzały oddać równocześnie bo za czołgiem stoi cała ekipa naprawcza.

Opublikowano

BC2 ma jedną niesamowicie wielką wadę... ludzi w nią grających.

 

:blush: tak, to definitywnie wina gry, powinni za to skarcić twórców.

Jasne, że nie ich wina ale sterowanie helikopterami mogli uprościć. Przy pierwszym starcie wszyscy uderzają w pobliską ścianę. Jak ktoś wcześniej nie grał w GTA lub jakąś inną grę z podobnym sterowaniem to nie ma szans, żeby poleciał. Na YT są filmiki instruktażowe.

Kamperzy w czołgach są najbardziej upierdliwi. Stanie ci taki na górce na drugim końcu planszy i pstryka jeden przycisk odpowiadający za strzał. Niby łatwo takiego załatwić bo wystarczą dwa strzały z bazooki. Trzeba tylko te dwa strzały oddać równocześnie bo za czołgiem stoi cała ekipa naprawcza.

 

Jeśli chodzi o czołgi to ostrzał z daleka jest chyba najbardziej racjonalny, zostały one sporo osłabione w stosunku do bety i jeśli się wjedzie nimi miedzy budynki to zazwyczaj po kilkunastu sekundach zostaje z nich kupa złomu.

  • Plusik 1
Opublikowano

BC2 ma jedną niesamowicie wielką wadę... ludzi w nią grających.

 

:blush: tak, to definitywnie wina gry, powinni za to skarcić twórców.

Jasne, że nie ich wina ale sterowanie helikopterami mogli uprościć. Przy pierwszym starcie wszyscy uderzają w pobliską ścianę. Jak ktoś wcześniej nie grał w GTA lub jakąś inną grę z podobnym sterowaniem to nie ma szans, żeby poleciał. Na YT są filmiki instruktażowe.

Kamperzy w czołgach są najbardziej upierdliwi. Stanie ci taki na górce na drugim końcu planszy i pstryka jeden przycisk odpowiadający za strzał. Niby łatwo takiego załatwić bo wystarczą dwa strzały z bazooki. Trzeba tylko te dwa strzały oddać równocześnie bo za czołgiem stoi cała ekipa naprawcza.

 

 

mogli uprościć? tak zeby 1szy lepszy Rambo-wanna'be wsiadł i rozniósł połowe drużyny przeciwnej w 2ch przelotach? nie sądze zeby to bylo dobre rozwiązanie. Wymóg kilku lotów probnych zanim sie dojdzie do wprawy i zacznie siać zniszczenie wydaje sie byc dobrym wyważeniem sił. Nie mam zastrzeżeń co do "nierówności" w tej grze. Choć moze czasem wnerwi mnie kolo z shotgunem który pomimo zebraniu kilku kul rozwala mnie 1 strzałem z bliska. Ale czepiał sie nie bede.

Mam też trochę inne definicję kampera niż ty, dla mnie to ktos kto zaszyje sie w jakims kur*widołku i punktuje przebiegających okazjonalnie przeciwników np z LKM'u. Chociaż tez wielu takich nie uświadczyłem podczas gry w BC2. A kolo w czołgu widocznym z daleka dla wszystkich [tym bardziej ze zaraz powinien zostać oznaczony] to juz raczej nie kamper imo, troche chyba naciągnąłeś pojęcia. A ze ma za sobą sztab mechaników, no cóż, z 2giej strony skoro są tam, to nie ma ich np przy m-com'ach...

  • Plusik 1
Opublikowano

czy zauważyliście, że w tej częsci jest mniej pojazdów niż w poprzedniej? Przypomnijcie sobie chociażby mapę z dema BF:BC. Mieliśmy na starcie chyba ze 4 jeepy, 4 czołgi jak nic a do tego dwie łodzie. A tutaj? dwa quady, dwa czołgi... mam wrażenie, że jakoś więcej biegam w BF:BC2 niż w BF:BC :whistling:. Ciekaw jestem jak będzie w fullu

Gość szpic
Opublikowano

czy zauważyliście, że w tej częsci jest mniej pojazdów niż w poprzedniej? Przypomnijcie sobie chociażby mapę z dema BF:BC. Mieliśmy na starcie chyba ze 4 jeepy, 4 czołgi jak nic a do tego dwie łodzie. A tutaj? dwa quady, dwa czołgi... mam wrażenie, że jakoś więcej biegam w BF:BC2 niż w BF:BC :whistling:. Ciekaw jestem jak będzie w fullu

nie pogardzilbym taka 1 mapka jak chyba w bf2 armored core byla.

z bazy do bazy calkiem duzy hektar ale za to pelno wozow/czolgów. i te jaki jak sie pare czołgów naraz spotykalo

Opublikowano

czy zauważyliście, że w tej częsci jest mniej pojazdów niż w poprzedniej? Przypomnijcie sobie chociażby mapę z dema BF:BC. Mieliśmy na starcie chyba ze 4 jeepy, 4 czołgi jak nic a do tego dwie łodzie. A tutaj? dwa quady, dwa czołgi... mam wrażenie, że jakoś więcej biegam w BF:BC2 niż w BF:BC :whistling:. Ciekaw jestem jak będzie w fullu

 

A gdzie ty widzisz miejsce na te pojazdy :confused: to jest mapa gdzie pojazdy miały pełnić wsparcie a nie główną linię ataku. Będą inne mapy zwłaszcza jedna na której będziemy mogli oprzeć atak o pojazdy

Opublikowano

A gdzie ty widzisz miejsce na te pojazdy :confused: to jest mapa gdzie pojazdy miały pełnić wsparcie a nie główną linię ataku. Będą inne mapy zwłaszcza jedna na której będziemy mogli oprzeć atak o pojazdy

 

aaaaa to chyba że tak..... nie wiedziałem, że już wiemy jak będą wyglądać mapy. Ale to wery najs bo tego mi brakuje. Do tej pory pamiętam wielkie pole na jednej z map w BF:BC i te pojedynki czołgów, wybuchy, a w okół popierdzielające jeepy. B.urdel na maksa był :thumbsup:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...