SG1-ZIELU 870 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 Raczej to nie wszystko po prostu sądzę że skupiono się w opisie na balansie broni, bo już dawno zapowiedziano załatanie przy następnym patchu kolejnych bugów których w opisie nie widzę. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 M-16->zmniejszone obrazenia M60->Zmniejszone obrazenia Aks-> Zwiekszony odrzut to ja podziekuje... akurat 3 bronie w ktorych planowalem platyne Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 (edytowane) jak planowałeś platynę na M16 to zmień na ABAKANa - podobne statsy - większy damage ale mniejszy magazynek M60 myślę że nadal spokojnie, ale odrzut przy AKS eh - odrzut to jeden z parametrów, który mi najbardziej przeszkadza. wczoraj z ekipą graliśmy jeden mecz od 01 w nocy do 2,30... byliśmy w trójkę jako obrońcy a z drugiej strony dwóch atakujących, mapa port valdez. 1,5h wybijaliśmy 75 ticketów Edytowane 7 maja 2010 przez waldusthecyc Cytuj
Shakal 0 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 Z cyklu Battlefield: Bug Company 2- grałem dzisiaj mecz na porcie valdez jako atakujący, zdobyliśmy drugą bazę następną była ta z Apachem. Helikopter jak zwykle dawał w d**ę, kilka prób jego zestrzelenia z Carlem Gustavem nie powiodło się, oznaczenie tracerem też nie (dzięki ci Boże, że mają zwiększyć szybkość strzałki, chociaż jak dla mnie wystarczyłoby zlikwidować laga przy wystrzale), więc wziąłem inną klasę. Walczę, walczę i widzę, że helikopter spada i nagle zalicza mi jego zestrzelenie za pomocą Gustava , także radość ogólna bo i heli nie ma, i punkciki wpadły . Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 jak planowałeś platynę na M16 to zmień na ABAKANa - podobne statsy - większy damage ale mniejszy magazynek M60 myślę że nadal spokojnie, ale odrzut przy AKS eh - odrzut to jeden z parametrów, który mi najbardziej przeszkadza. wczoraj z ekipą graliśmy jeden mecz od 01 w nocy do 2,30... byliśmy w trójkę jako obrońcy a z drugiej strony dwóch atakujących, mapa port valdez. 1,5h wybijaliśmy 75 ticketów przynajmniej sie helikopterem pouczylem latac:) Cytuj
schabek 5 346 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 Z cyklu Battlefield: Bug Company 2- grałem dzisiaj mecz na porcie valdez jako atakujący, zdobyliśmy drugą bazę następną była ta z Apachem. Helikopter jak zwykle dawał w d**ę, kilka prób jego zestrzelenia z Carlem Gustavem nie powiodło się, oznaczenie tracerem też nie (dzięki ci Boże, że mają zwiększyć szybkość strzałki, chociaż jak dla mnie wystarczyłoby zlikwidować laga przy wystrzale), więc wziąłem inną klasę. Walczę, walczę i widzę, że helikopter spada i nagle zalicza mi jego zestrzelenie za pomocą Gustava , także radość ogólna bo i heli nie ma, i punkciki wpadły . A mnie denerwują punkty za te heli i czołgi. Jak ja zestrzelę to mi nie zalicza ;/ Pare razy już to widziałem. Skandal. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 jak planowałeś platynę na M16 to zmień na ABAKANa - podobne statsy - większy damage ale mniejszy magazynek M60 myślę że nadal spokojnie, ale odrzut przy AKS eh - odrzut to jeden z parametrów, który mi najbardziej przeszkadza. wczoraj z ekipą graliśmy jeden mecz od 01 w nocy do 2,30... byliśmy w trójkę jako obrońcy a z drugiej strony dwóch atakujących, mapa port valdez. 1,5h wybijaliśmy 75 ticketów przynajmniej sie helikopterem pouczylem latac:) no mieliśmy piękny trening wszystkiego - sterowania rakietami, zrobiłem wszystkie piny na czołgi dzięki tobie na latające maszyny też śmiesznie taką rundę rozegrać. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 A mnie denerwują punkty za te heli i czołgi. Jak ja zestrzelę to mi nie zalicza ;/ Pare razy już to widziałem. Skandal. sa gorsze rzeczy np: zakrasc sie do bazy przeciwnika. c4 na pojazdy. Widzisz ze wsiadaja i jada robisz bum. Wpadaja pkt za znizczenie obcego pojazdu a kierowcy nie giną tylko biegna obok pojazdu btw. Maja obnizyc moc Mortara. To teraz czolgi moga bezkarnie kampic z daleka i ostrzeliwywac... Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 no, z tym mortarem ograniczyliby tylko damage przy niszczeniu budynków i by było ok. na czołgi to się sprawdzało, a teraz może byc zbicie, bo jeden mortar pewnie nie wystarczy Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 Mogliby dać siłe rakiet UAV jak w singlu i tak są rzadko. Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 7 maja 2010 Opublikowano 7 maja 2010 No i zwiększyć siłę rażenia granatu, bo musi być pi%^%ęcie Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 No i zwiększyć siłę rażenia granatu, bo musi być pi%^%ęcie jasne i wtedy sami rambo będą biegać po mapie z granatnikiem + paczkami amunicji. jupi Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 Mam jedno "głupie" pytanie jak to możliwe że co nie którzy grają już z nowymi kamuflażami skoro wyszły na razie tylko na X. Sam osobiście grałem przeciwko takim kolesiom. Cytuj
ksztyrix 6 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Siła mortara przeciwko piechocie i budynkom jest ok, zmniejszyłbym przeciwko czołgom i transporterom, bo to ewidentna bzdura z tym rozwalaniem czołgu moździerzem. Edytowane 8 maja 2010 przez ksztyrix Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Mam jedno "głupie" pytanie jak to możliwe że co nie którzy grają już z nowymi kamuflażami skoro wyszły na razie tylko na X. Sam osobiście grałem przeciwko takim kolesiom. Dr Pepper Mają/mieli w Stanach akcję promocyjną z DLC do gier EA: klik. Niedawno grałem z gościem z USA i mi powiedział, że tak właśnie dostał update Specact. Edytowane 8 maja 2010 przez Rudiok Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 Myślałem że akcja dotyczy tylko X. Teraz już wszystko jasne Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Myślałem że akcja dotyczy tylko X. Teraz już wszystko jasne No bo dotyczy tylko X Ale widocznie części osób, mniej lub bardziej (raczej mniej) legalnymi sposobami udało się wejść w posiadanie kodów dla PS3 lub utrafili akurat w kody działające z PS3. EA i Sony zresztą dość szybko zareagowały i graczom na PS3, u których wykryli używanie Specact blokują ten dodatek, bo nie jest jeszcze na PS3 do końca przetestowany. Edytowane 8 maja 2010 przez Rudiok Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 Sam właśnie próbowałem niestety sposób który był na 100% pewny już nie działa Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 Siła mortara przeciwko piechocie i budynkom jest ok, zmniejszyłbym przeciwko czołgom i transporterom, bo to ewidentna bzdura z tym rozwalaniem czołgu moździerzem.na PC zmniejszyli i od tego czasu w takiM np. Port Valdez czołg stoi na nasypie i pruje do wszystkiego co się rusza z odległości horyzontu. Jeśli nie zbierze się dwóch reconów i go nie namierzą w tym samym czasie to co chwilę wyskakuje z niego inżynier i szybko naprawia (bo przyspieszyli prędkość działania repair tool). mnie najbardziej zabolało osłabienie CG - jeśli do teraz graliście jako demolition man to po patchu bez perka imp demo się nie obejdzie (a i tutaj niejednokrotnie postać z full hp obrywając tuż pod nogi potrafi przeżyć mając ok 15%) tracer dart po załataniu działa jak fazer - gdzie wycelujesz tam trafiasz i nawet na takim II kiedy atakujący startują z pierwszego resa już po chwili mogą leżeć w wodzie - td, 3 sekundy na CG i koniec zabawy w dropship Cytuj
Shakal 0 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) tracer dart po załataniu działa jak fazer - gdzie wycelujesz tam trafiasz i nawet na takim II kiedy atakujący startują z pierwszego resa już po chwili mogą leżeć w wodzie - td, 3 sekundy na CG i koniec zabawy w dropship Czyli do łask może się wkraść perk smoke countermeasures (oczywiście przy helikopterach). Edytowane 8 maja 2010 przez Shakal Cytuj
ksztyrix 6 Opublikowano 8 maja 2010 Opublikowano 8 maja 2010 (edytowane) Ale pierwszą, najważniejszą rzeczą którą powinni zrobić to strefa śmierci w głównej bazie na podboju. Już to pisałem, ale jak widzę tych lamusów którzy kampią i czekają żeby po.dpi.erdolić heli to mam ochotę poznać ich adres i nasłać na nich morderców którzy urwą im łeb i naszczają do szyi. Hm, jeśli najsłabszego CG jeszcze osłabią to już nawet nie będzie sensu wyskakiwać na czołg, co najwyżej do heli będzie można postrzelać. Edytowane 8 maja 2010 przez ksztyrix Cytuj
schabek 5 346 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 (edytowane) Ooo jaki fajny mecz miałem z zaqiem przed chwilą. Gramy sobie, nagle zaqa w(pipi)ił koleś z M60 (nick - ploskonka. Zna ktoś? Bo to polak jest.) no i zaqu mu pojechal, napisał mu coś, uwziął się na niego i tylko myślał jak go upokorzyć ;d Później koleś napisał do mnie, ja do niego i ten mnie do friendsow zaprosil. Jednak gra czasami schodzi na drugi plan ;d E: Co nie zmienia faktu że kolo jest po(pipi)em Edytowane 9 maja 2010 przez schab0795 Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 Ale pierwszą, najważniejszą rzeczą którą powinni zrobić to strefa śmierci w głównej bazie na podboju. Już to pisałem, ale jak widzę tych lamusów którzy kampią i czekają żeby po.dpi.erdolić heli to mam ochotę poznać ich adres i nasłać na nich morderców którzy urwą im łeb i naszczają do szyi. A może nie kampią tylko wykorzystują sytuację, dostępność bazy i olewanie jej obrony przez przeciwników? W końcu to okazja czyni złodzieja a jak się ma taką bazę z tyloma pojazdami to warto poświęcić trochę czasu na sprawdzenie czy ktoś się do niej nie zakrada a nie wyzywać od lamusów Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 Ale pierwszą, najważniejszą rzeczą którą powinni zrobić to strefa śmierci w głównej bazie na podboju. Już to pisałem, ale jak widzę tych lamusów którzy kampią i czekają żeby po.dpi.erdolić heli to mam ochotę poznać ich adres i nasłać na nich morderców którzy urwą im łeb i naszczają do szyi.TD+CG i nie ma heli więc nie wiem skąd ta frustracja. Bardzo rzadko zdarza się, że pilot weźmie perk SC więc posadzenie czujnika jest równoznaczne z fragiem Hm, jeśli najsłabszego CG jeszcze osłabią to już nawet nie będzie sensu wyskakiwać na czołg, co najwyżej do heli będzie można postrzelać.najsłabszego? moc na pojazdy pozostanie taka sama, w patchu zmienili 'rozprysk' więc na czołgi i heli będzie równie przydatny a jedynie co oberwie to używanie go przeciwko piechocie więc jeśli na White Pass braliście inż z zestawem NS2k i CG aby wyburzyc pół planszy i łapać fragi przez ściany to teraz się to skończy (swóją drogą na WP najlepiej sprawsza się NS2k+magnum+shells - do 20 metrów 1hit/1kill) Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 9 maja 2010 Opublikowano 9 maja 2010 polećcie mi jakiegoś sensowengo shotguna - w BC1 sprawa była prosta: one shot one kill. tutaj jakoś tak nie idzie, a chciałbym się tym pobawić trochę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.