Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Rekomendowane odpowiedzi

Gość szpic
Opublikowano

M-16->zmniejszone obrazenia

M60->Zmniejszone obrazenia

Aks-> Zwiekszony odrzut

 

to ja podziekuje...

akurat 3 bronie w ktorych planowalem platyne

Opublikowano (edytowane)

jak planowałeś platynę na M16 to zmień na ABAKANa - podobne statsy - większy damage ale mniejszy magazynek

M60 myślę że nadal spokojnie, ale odrzut przy AKS eh - odrzut to jeden z parametrów, który mi najbardziej przeszkadza.

 

wczoraj z ekipą graliśmy jeden mecz od 01 w nocy do 2,30... byliśmy w trójkę jako obrońcy a z drugiej strony dwóch atakujących, mapa port valdez. 1,5h wybijaliśmy 75 ticketów

Edytowane przez waldusthecyc
Opublikowano

Z cyklu Battlefield: Bug Company 2- grałem dzisiaj mecz na porcie valdez jako atakujący, zdobyliśmy drugą bazę następną była ta z Apachem. Helikopter jak zwykle dawał w d**ę, kilka prób jego zestrzelenia z Carlem Gustavem nie powiodło się, oznaczenie tracerem też nie (dzięki ci Boże, że mają zwiększyć szybkość strzałki, chociaż jak dla mnie wystarczyłoby zlikwidować laga przy wystrzale), więc wziąłem inną klasę. Walczę, walczę i widzę, że helikopter spada i nagle zalicza mi jego zestrzelenie za pomocą Gustava :woot:, także radość ogólna bo i heli nie ma, i punkciki wpadły :D.

Opublikowano

jak planowałeś platynę na M16 to zmień na ABAKANa - podobne statsy - większy damage ale mniejszy magazynek

M60 myślę że nadal spokojnie, ale odrzut przy AKS eh - odrzut to jeden z parametrów, który mi najbardziej przeszkadza.

 

wczoraj z ekipą graliśmy jeden mecz od 01 w nocy do 2,30... byliśmy w trójkę jako obrońcy a z drugiej strony dwóch atakujących, mapa port valdez. 1,5h wybijaliśmy 75 ticketów

 

przynajmniej sie helikopterem pouczylem latac:)

Opublikowano

Z cyklu Battlefield: Bug Company 2- grałem dzisiaj mecz na porcie valdez jako atakujący, zdobyliśmy drugą bazę następną była ta z Apachem. Helikopter jak zwykle dawał w d**ę, kilka prób jego zestrzelenia z Carlem Gustavem nie powiodło się, oznaczenie tracerem też nie (dzięki ci Boże, że mają zwiększyć szybkość strzałki, chociaż jak dla mnie wystarczyłoby zlikwidować laga przy wystrzale), więc wziąłem inną klasę. Walczę, walczę i widzę, że helikopter spada i nagle zalicza mi jego zestrzelenie za pomocą Gustava :woot:, także radość ogólna bo i heli nie ma, i punkciki wpadły :D.

 

A mnie denerwują punkty za te heli i czołgi. Jak ja zestrzelę to mi nie zalicza ;/ Pare razy już to widziałem. Skandal.

Opublikowano

jak planowałeś platynę na M16 to zmień na ABAKANa - podobne statsy - większy damage ale mniejszy magazynek

M60 myślę że nadal spokojnie, ale odrzut przy AKS eh - odrzut to jeden z parametrów, który mi najbardziej przeszkadza.

 

wczoraj z ekipą graliśmy jeden mecz od 01 w nocy do 2,30... byliśmy w trójkę jako obrońcy a z drugiej strony dwóch atakujących, mapa port valdez. 1,5h wybijaliśmy 75 ticketów

 

przynajmniej sie helikopterem pouczylem latac:)

 

no mieliśmy piękny trening wszystkiego - sterowania rakietami, zrobiłem wszystkie piny na czołgi dzięki tobie na latające maszyny też :teehee: śmiesznie taką rundę rozegrać.

Gość szpic
Opublikowano

 

 

A mnie denerwują punkty za te heli i czołgi. Jak ja zestrzelę to mi nie zalicza ;/ Pare razy już to widziałem. Skandal.

 

sa gorsze rzeczy np:

zakrasc sie do bazy przeciwnika. c4 na pojazdy. Widzisz ze wsiadaja i jada robisz bum. Wpadaja pkt za znizczenie obcego pojazdu a kierowcy nie giną tylko biegna obok pojazdu :/

 

btw.

Maja obnizyc moc Mortara. To teraz czolgi moga bezkarnie kampic z daleka i ostrzeliwywac...

Opublikowano

no, z tym mortarem ograniczyliby tylko damage przy niszczeniu budynków i by było ok. na czołgi to się sprawdzało, a teraz może byc zbicie, bo jeden mortar pewnie nie wystarczy

Opublikowano (edytowane)

Siła mortara przeciwko piechocie i budynkom jest ok, zmniejszyłbym przeciwko czołgom i transporterom, bo to ewidentna bzdura z tym rozwalaniem czołgu moździerzem.

Edytowane przez ksztyrix
Opublikowano (edytowane)

Mam jedno "głupie" pytanie jak to możliwe że co nie którzy grają już z nowymi kamuflażami skoro wyszły na razie tylko na X. Sam osobiście grałem przeciwko takim kolesiom.

 

Dr Pepper :) Mają/mieli w Stanach akcję promocyjną z DLC do gier EA: klik. Niedawno grałem z gościem z USA i mi powiedział, że tak właśnie dostał update Specact.

Edytowane przez Rudiok
Opublikowano (edytowane)

Myślałem że akcja dotyczy tylko X. Teraz już wszystko jasne :)

 

No bo dotyczy tylko X ;) Ale widocznie części osób, mniej lub bardziej (raczej mniej) legalnymi sposobami udało się wejść w posiadanie kodów dla PS3 lub utrafili akurat w kody działające z PS3. EA i Sony zresztą dość szybko zareagowały i graczom na PS3, u których wykryli używanie Specact blokują ten dodatek, bo nie jest jeszcze na PS3 do końca przetestowany.

Edytowane przez Rudiok
Opublikowano

Siła mortara przeciwko piechocie i budynkom jest ok, zmniejszyłbym przeciwko czołgom i transporterom, bo to ewidentna bzdura z tym rozwalaniem czołgu moździerzem.

na PC zmniejszyli i od tego czasu w takiM np. Port Valdez czołg stoi na nasypie i pruje do wszystkiego co się rusza z odległości horyzontu. Jeśli nie zbierze się dwóch reconów i go nie namierzą w tym samym czasie to co chwilę wyskakuje z niego inżynier i szybko naprawia (bo przyspieszyli prędkość działania repair tool).

 

mnie najbardziej zabolało osłabienie CG - jeśli do teraz graliście jako demolition man to po patchu bez perka imp demo się nie obejdzie (a i tutaj niejednokrotnie postać z full hp obrywając tuż pod nogi potrafi przeżyć mając ok 15%)

 

tracer dart po załataniu działa jak fazer - gdzie wycelujesz tam trafiasz i nawet na takim II kiedy atakujący startują z pierwszego resa już po chwili mogą leżeć w wodzie - td, 3 sekundy na CG i koniec zabawy w dropship

Opublikowano (edytowane)

tracer dart po załataniu działa jak fazer - gdzie wycelujesz tam trafiasz i nawet na takim II kiedy atakujący startują z pierwszego resa już po chwili mogą leżeć w wodzie - td, 3 sekundy na CG i koniec zabawy w dropship

 

Czyli do łask może się wkraść perk smoke countermeasures (oczywiście przy helikopterach).

Edytowane przez Shakal
Opublikowano (edytowane)

Ale pierwszą, najważniejszą rzeczą którą powinni zrobić to strefa śmierci w głównej bazie na podboju. Już to pisałem, ale jak widzę tych lamusów którzy kampią i czekają żeby po.dpi.erdolić heli to mam ochotę poznać ich adres i nasłać na nich morderców którzy urwą im łeb i naszczają do szyi. :angry:

 

Hm, jeśli najsłabszego CG jeszcze osłabią to już nawet nie będzie sensu wyskakiwać na czołg, co najwyżej do heli będzie można postrzelać.

Edytowane przez ksztyrix
Opublikowano (edytowane)

Ooo jaki fajny mecz miałem z zaqiem przed chwilą. Gramy sobie, nagle zaqa w(pipi)ił koleś z M60 (nick - ploskonka. Zna ktoś? Bo to polak jest.) no i zaqu mu pojechal, napisał mu coś, uwziął się na niego i tylko myślał jak go upokorzyć ;d Później koleś napisał do mnie, ja do niego i ten mnie do friendsow zaprosil. Jednak gra czasami schodzi na drugi plan ;d

 

E: Co nie zmienia faktu że kolo jest po(pipi)em ;)

Edytowane przez schab0795
Opublikowano

Ale pierwszą, najważniejszą rzeczą którą powinni zrobić to strefa śmierci w głównej bazie na podboju. Już to pisałem, ale jak widzę tych lamusów którzy kampią i czekają żeby po.dpi.erdolić heli to mam ochotę poznać ich adres i nasłać na nich morderców którzy urwą im łeb i naszczają do szyi. :angry:

 

A może nie kampią tylko wykorzystują sytuację, dostępność bazy i olewanie jej obrony przez przeciwników? ;) W końcu to okazja czyni złodzieja a jak się ma taką bazę z tyloma pojazdami to warto poświęcić trochę czasu na sprawdzenie czy ktoś się do niej nie zakrada a nie wyzywać od lamusów ;)

Opublikowano

Ale pierwszą, najważniejszą rzeczą którą powinni zrobić to strefa śmierci w głównej bazie na podboju. Już to pisałem, ale jak widzę tych lamusów którzy kampią i czekają żeby po.dpi.erdolić heli to mam ochotę poznać ich adres i nasłać na nich morderców którzy urwą im łeb i naszczają do szyi.

TD+CG i nie ma heli więc nie wiem skąd ta frustracja. Bardzo rzadko zdarza się, że pilot weźmie perk SC więc posadzenie czujnika jest równoznaczne z fragiem

 

Hm, jeśli najsłabszego CG jeszcze osłabią to już nawet nie będzie sensu wyskakiwać na czołg, co najwyżej do heli będzie można postrzelać.
najsłabszego? moc na pojazdy pozostanie taka sama, w patchu zmienili 'rozprysk' więc na czołgi i heli będzie równie przydatny a jedynie co oberwie to używanie go przeciwko piechocie więc jeśli na White Pass braliście inż z zestawem NS2k i CG aby wyburzyc pół planszy i łapać fragi przez ściany to teraz się to skończy (swóją drogą na WP najlepiej sprawsza się NS2k+magnum+shells - do 20 metrów 1hit/1kill)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...