Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

wrzucam filmik z gameplayu mój drugi profil "prześladowca" nagrywał Mikestarr POLECAM!!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=DqUwJCHEujU

 

filmik zgrany był urządzeniem Aver media Dark Crystal czy jakoś tak. Nie wiem dokładnie nagrywał mój kumpel Mikestarr ja "tylko" pilotowałem

 

Dwoch kumatych kolesi plus apache, to czesto-gesto rzez niewiniatek. Cwaniaki, jak im sie dymi heli, to uciekaja na drugi koniec mapy i naprawiaja go- potem wracaja i znow sieja spustoszenie. Sporo ludz wychodzi z takich meczy. :whistling:

 

Ostatnio typa sciagnalem ze snajy 3 razy z rzedu (reckona). Napisal, ze lamie bo korzystam z x12.:D Niektorzy nie potrafia pogodzic sie porazka...

 

Masz rację team w apachu potrafi napsuć krwi ale jak widać na filmiku naprawialiśmy się może ze dwa razy pozatym obejrzyj i zobacz że nie kampiliśmy respa wręcz dawaliśmy wystartować gościom żeby uatrakcyjnić filmik. Wyczaj fragment w którym ostatnimi siłami na krytycznym damagu oraz z przyczepionym tracerem atakujemy zamiast się wycofać

 

kolejna rzecz. Na zoomie 12x zdarzyło mi się wiele razy że trafiam gościa z 600metrów + i nie dostaję punktów. Centralnie za 0. Zdarzyło się to komuś. Z tego co widziałem najwięcej dostałem ok. 520pkt za marksman headshot. Nawet nie chodzi o to że kampie ale jak widzę tych gości na górkach na arice to mnie rusza żeby pokazać im że nie z nami te numery i cały czas bez punktów :/

Edytowane przez TakeshiX
Opublikowano

kolejna rzecz. Na zoomie 12x zdarzyło mi się wiele razy że trafiam gościa z 600metrów + i nie dostaję punktów. Centralnie za 0. Zdarzyło się to komuś. Z tego co widziałem najwięcej dostałem ok. 520pkt za marksman headshot. Nawet nie chodzi o to że kampie ale jak widzę tych gości na górkach na arice to mnie rusza żeby pokazać im że nie z nami te numery i cały czas bez punktów :/

Spoko ja mialem gre ze niszczac mcomy dostawalem pkt ujemne ;)

( tak bylem atakujacym)

Opublikowano

 

Masz rację team w apachu potrafi napsuć krwi ale jak widać na filmiku naprawialiśmy się może ze dwa razy pozatym obejrzyj i zobacz że nie kampiliśmy respa wręcz dawaliśmy wystartować gościom żeby uatrakcyjnić filmik. Wyczaj fragment w którym ostatnimi siłami na krytycznym damagu oraz z przyczepionym tracerem atakujemy zamiast się wycofać

 

kolejna rzecz. Na zoomie 12x zdarzyło mi się wiele razy że trafiam gościa z 600metrów + i nie dostaję punktów. Centralnie za 0. Zdarzyło się to komuś. Z tego co widziałem najwięcej dostałem ok. 520pkt za marksman headshot. Nawet nie chodzi o to że kampie ale jak widzę tych gości na górkach na arice to mnie rusza żeby pokazać im że nie z nami te numery i cały czas bez punktów :/

 

Mi to absolutni nie przeszkadza czy kampisz czy nie, czy zabijasz na respownie czy gdziekolwiek indziej. W momencie kiedy heli robi rzez, najbardziej irytujacy sa kolesie z teamu. Zamiast zmnienic klase na inzyniera (tracer plus RPG), to pra do przodu, nie widzac na niebie heli... Ostatnio gralem z typami, ktorzy z Blackhawka zrobili latajaca fortece. Kumaty pilot, dwoch kumatych strzelcow oraz inzynier naprawiajacy w locie smiglowiec. Przez cala runde nikt ich nie zestrzelil. :)

 

Sytuacja z 7:15 min na filmiku. Tez mi sie to zdarza. Cos cie zabija, i dostajesz jeszcze punkty. WTF?:geek:

 

Jesli chodzi o snajperke za marksman mozna dostac max 500 pkt ( headshot+kill=560pkt). Do tego dochodza jeszcze pk.t za savior kill, team kill etc. Nie jestem pewien, ale dodaje ci jeszcze punkty kiedy szybko rozwalasz kolesi snajpa.

Opublikowano

Czy przypadkiem nie zablokowali naprawiania w locie heli?

Bo ja czesto mam jak chce naprawic to tak naprawde dodaje dodatkowe obrazenia

Opublikowano

IMO najbardziej irytujące jest nie tyle, że heli uciekają i naprawiają, ale jak już strack'ujesz trace'rem to dwie rzeczy:

 

a) można tak latać, że można jakoś umykać rakietom (latać dosyć wysoko)

b) a jak nawet jest pewne, że się oberwie, to można spokojnie wyskoczyć i na spadochronie kontynuować żywot - powinni to zabrać, a ostatecznie dać katapultę czy coś w ten deseń, bo czasami gość wyskakuje nisko nad ziemią, gdzieś tam rakieta dopada heli, ale gość dalej siecze. To nie po to ku.rwa się męczę z dartami, żeby nie ubić pajaca.

Opublikowano (edytowane)

To trzeba używać RPG + większy damage dla wyrzutni rakiet. Wtedy to w 90% przypadków koleś ginie na miejscu (nawet jak wyskoczy - tak duży zasięg wybuchu).

Edytowane przez hivonzooo
Opublikowano (edytowane)

To cos malo ich troche jest :confused:

 

No mało, a przynajmniej - nie za dużo. Tylko ze jakbyś chciał je podzielić na kawałki, powiedzmy potworzyć z nich mapki deathmach'owe a'la CoD to wyszłoby x2 (conajmniej) więcej :wink: no i do końca roku [tak myśle] będą 4 brand new mapki + płatny Vietnam.

Edytowane przez humanno
Opublikowano

az napisalem sobie posta na forum EA.

dzis po serwerze (pipi)l niewidzialny gosc... Jedyne co bylo widac to jego Cien na scianie nic wiecej. Siedzial sobie u nas w bazie i nas zabijal non stop.

drugie jeszcze ciekawsze.

Postanowilem polamic jako snajper. Ale nawet to sie nie udalo...

Kazde moje zabojstwo z m24 bylo liczone i pokazywane na ekranie jako zabojstwo przy pomocy miny ....

Opublikowano (edytowane)

multi jest przerewelacyjny. Zrobiłem już prawie wsio na brąz (poza m136at4) i czekam na gt5 bym mógł spokojnie odłożyć bf na półkę

... aż wyjdzie vietnam:D

Edytowane przez qraq_pk
Opublikowano

Marudzisz Litwin. Zrobiles kazda bron na platyne? :)... Ostatnio na forum koles chwalil sie ze w CoD:BO zrobil wynik 64-0. Zrob to samo w BFBC2 a postawie ci krate piwa. ( i wcale tutaj nie zartuje, udokumentuj to fotce) Mission impossible? :thumbsup:

 

Moj rekord to 25-0. Wjechalem do bazy przeciwnika czolgiem, i kosilem ich na respownie.:diablo: Metoda oczywiscia malo to uczciwa, i pewnie kolesie krzyczeli w nieboglosy- "fucking baserape killer!...:shout:" -ale wynik poszedl w swiat . :dance2:

 

Co do Vietnamu, jestem przekonany ze bedzie w nastpenym roku. Wrzuca na mikolajki map pack 7, a potem glodna wiara rzuci sie na vietnam. Jak wypuszcza najpierw Vietnam, to potem nikt nie bedzie gral w map pack 7. Tak mi sie wydaje.

Opublikowano

Kurde, wyjdzie jeszcze na to że vietnam nie miał stanowić przeciwwagi dla premiery coda a dla premiery KZ3 hehehe. Na świeta/karnawał rzucą nam mapki a w marcu vietnam hehehe (tfu tfu już wypluwam te słowa :)

Opublikowano

Premiera Vietnamu na PC to pierwszy kwartał 2011.

 

Oby tyczyło się to tylko PC, choć martwi mnie że jeszcze nie mamy vip pack 7 bo raczej obie premiery będą wg mnie oddalone od siebie.

Oj, słabo, a tak się zarzekali, że premiera w zimie 2010 :( Cóż, chłopaki z DICE mają problemy z terminami, bo przypominam, że BF1943 miało wyjść na PC we wrześniu tego roku, a do tej pory go nie widać.

Ja na razie zostaje przy bf1943 właśnie, jestem cały czas oczarowany. Jakoś na początku grudnia ma się pojawić ten battlefield play4free, mam nadzieję, że sypną kluczem do bety.

Opublikowano

http://blogs.battlefield.ea.com/

 

Here is a complete list of all the fixes in this update:

 

- Acog and Red dot scope now equippable on MK-14 and G3.

 

- Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.

 

- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.

 

- Fixed a bug where Vehicle Countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.

 

- Reduced the reload time for Vehicle Countermeasures.

 

- Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor.

 

- Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.

 

- Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.

 

- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.

 

- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.

 

- Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.

 

- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.

 

- Fixed a C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.

 

- Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.

 

- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.

 

- Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.

 

- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.

 

- Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMGs.

 

- Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.

 

- Slightly increased the damage of the UH6

 

Będzie jutro do pobrania, razem z dodatkowymi mapkami które będą sie znajdować w tym patchu, więc pogramy na nich jutro lub w piątek chyba gdzieś tak czytałem.

Opublikowano

Jupikajej !!! :-)

 

Nareszcie obniżyli damage zadawany m-comom. Choć wg mnie skrzynie powinny być wrażliwe jedynie na c4.

Doczekaliśmy sie przyrządów celowniczych dla mk14 i g3, teraz będzie rzeź hehe

Opublikowano

- Acog and Red dot scope now equippable on MK-14 and G3.

Bezsens, G3 z automatow ma najwiekszy damage. Red dot to pol biedy, ale acog sprawi ze kazdy reckon wyposazony w G3 zamieni sie w assault'a. To duzy krok do anty-zbalansowania gry. Dice, co ty k**wa robisz?!

 

- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.

Bardzo dobry pomysl

Fixed a bug where Vehicle Countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.

Czy ja dobrze tlumacze? Strzalka z tracera odpadala przy "duzej" predkosci pojazdu? :)

Reduced the reload time for Vehicle Countermeasures.

Nie kumam. Jak korzystam z jakiejkolwiek broni przeciwko jakiemukolwiek pojazdowi, to czas przeladowywania sie skraca? WTF

 

- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.

Super! Kamikadze z C4 w koncu dostana po tylkach. Uklon w strone obroncow. W koncu!

 

- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.

Wpadka nr 2 tego patcha. AN94 upodabnia sie bardziej do M16? Wlasnie dlatego korzystam z An94 bo ma mocny damage, a oni chca z niego zrobic m16. I czym ja teraz bede gral na na close-comabt range? Shotguna'ow nie trawie

 

Będzie jutro do pobrania, razem z dodatkowymi mapkami które będą sie znajdować w tym patchu, więc pogramy na nich jutro lub w piątek chyba gdzieś tak czytałem.

Czy ja dobrze widze? Jutr nowe mapy? yeahh!:potter:... jutro bede mial w koncu neta w mojej plejce, wiec bedzie ostre granie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...