MaroS 289 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Jak nie z marszu przecież ta gra na hardzie to jak normal w innym w fps'ie gra jest banalna. A co do skoków jakościowych to nie zauważyłem. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Kupiłem sobie grę wczoraj i oto moje spostrzeżenia. Zaczołem Single na HArd i nie spodziewałem sie że żeby przejsc wiekszosc lokacji to bedzie trzeba znależc jedna opcje eliminacji przeciwników bo reszta jest do niczego bo zaraz giniesz. Jesli nie wstrzelisz sie w z góry założony schemat to leżysz i zaczynasz od nowa - (pipi)owe to. Pozatym nie wiem jak można tak z(pipi) sprawe i w co 2 levelu co chwila SKACZE mi jasność ekranu w grze. Rusze celownik w góre jest jaśniej w dół - ciemno... WTF? i tak przez caly level (heart of the darkness) co chwile ckasze mi jasnosc, a to przy wchodzeniu do domu a to przy pochylaniu sie. Też tak macie? Można coś z tym zrobić? Ogólnie do gry trzeba sie przyzwyczaić bo nie jest to FPS do którego usiądziesz z marszu i zaczniesz rozpierdaLAćć. Trzeba poznac dokładnie wytrzymałość bohatera bo tej jest strasznie trudno dobrze okreslic podczas walki - czasami jest czerwono a czasami ginie do razu z bialym ekranem... a nie masz ustawione dynamicznego kontrastu w tv? bo dokładnie tak działa ta funkcja (albo włączone trybu GRA czy cuś) ja przechodziłem niektóre akcje na kilka wariantów i dało się. tylko niektóre był łatwe a ine wymagało strzelenia trzech headshotów pod rząd co do wytrzymałości - bo widzisz, tutaj przeciwnik może wrzucić ci headshota i wtedy czerwień ekrany nie ma nic do rzeczy... Cytuj
Gość szpic Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 p-ogralem troche dluzej po tych nowych patchach i moge powiedziec. z tej gry zrobili slabe gów** po zmianie ze c4 moze zniszczyc m-com to juz calkowicie niektore mapy sa nie do wygrania dla obroncow. bradley sobie stanie poza obszarem gdzie mozna podejsc reszta teamu to inzynierowie co naprawiaja/strzelaja w mcom z gustava i nie ma (pipi)a 2x dzis sie tak spotkalem goscie dopiero w 3 bazie stracili 1 ticket... najpierw z bradleya sobie strzelali w mocmy potem zrzucali naloty do skutku.. ta gra traci sens. za to helikoptery widma i czolgi widma zostawili. Jak mam zebrac 100fragow z min jak co 2 czolg wybuchajacy na mienie jest pusty? tak samo. podkladam c4 na heli gosc startuje ja wysadzam - dostaje pkt za znisczenie obcego pojazdu ale nie zabijam goscia bo go tam nie bylo Cytuj
humanno 201 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 (edytowane) Kupiłem sobie grę wczoraj i oto moje spostrzeżenia. Zaczołem Single na HArd i nie spodziewałem sie że żeby przejsc wiekszosc lokacji to bedzie trzeba znależc jedna opcje eliminacji przeciwników bo reszta jest do niczego bo zaraz giniesz.. po to jest hard zeby nie przechodziło sie gry "na jana" do przodu. W BC2 gra na hard nie stanowi prawie żadnego wyzwania, jest w sam raz, powiedział bym ze takie powinien byc normal, a mowie to z pozycji osoby która nie ma zwyczaju katować shooterów na najwyższym poziomie trudności. @szpic, przeciez wczesniej tez mozna bylo zniszczyc mcom przy uzyciu odpowiedniej ilosci ladunkow c4, teraz wystarczy mniej czy jak? nie gralem jeszcze po patchu, dopiero dziś. Co zmienili w tej kwestii? Edytowane 10 czerwca 2010 przez humanno Cytuj
Gość szpic Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 wydaje mi sie ze oslabili mcomy bo teraz jak ktos pisal 11 c4 i nie ma mcoma a to = gora 5 minut majac bradleya lub jeszcze mniej majac abramsa/t90 juz mialem pare gier ze atakuajcy zrobywali baze nie tracac nawet 1 ticketa Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 Ja od zawsze uważałem, że możliwość rozwalenia M-Coma za pomocą czołgów, rakietnic, C4, Mortar Strike'u oraz zawalenia budynku sux! To jest mega cheap Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 (edytowane) wydaje mi sie ze oslabili mcomy bo teraz jak ktos pisal 11 c4 i nie ma mcoma a to = gora 5 minut majac bradleya lub jeszcze mniej majac abramsa/t90 juz mialem pare gier ze atakuajcy zrobywali baze nie tracac nawet 1 ticketa I to ma byc nowosc? Przeciez tak bylo juz wczesniej - sam robilem takie akcje. Wielokrotnie (zarowno w BC1 jak i BC2) rozwalalem M-COMa za pomoca C4, jesli chodzi o czolg to tez niejednokrotnie mi sie zdazalo (ludzie naprawde potrafia byc kretynami - raz na Valparaiso rozwalilem czolgiem 2 M-COMY. Jakby tego bylo malo - tego drugiego rozwalilem stojac czolgiem chamsko na srodku bazy nieprzyjaciela Nie widze powodu do nerwow - jesli obroncy sa na tyle glupi, aby pozwolic czolgowi stac przez dobre 3 minuty (bo tyle mniej wiecej zajmuje rozwalenie M-COMA) stac w miejscu i strzelac w stacje, albo pozwalac przeciwnikowi robic kilka rundek z C4 (zdaje sie, ze sa potrzebne 2-3 biegi z C4, zeby rozwalic M-COMA) to to ze przegrywaja jest tylko i wylacznie ich wina, nie gry. Edytowane 10 czerwca 2010 przez Yabollek007 Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 10 czerwca 2010 Opublikowano 10 czerwca 2010 (edytowane) Każdy był pewnie szczęśliwy że czołg w nich nie strzela nowością jest to że dają teraz za każde c4 50 pkt,więc można wyciągnąć ok. 600 pkt. z 1 mcoma.Dramat co zwalili nóżi road kille,nóż jakby się ślizga,musze dobijać z gnata,a np. taką patrol boat 3 razy centralnie wpłynąłem w typa i nic.dziś rozjechałem typa wozem bojowym a on mi przenikł. Edytowane 11 czerwca 2010 przez Litwin25 Cytuj
Fru 4 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 (edytowane) Jedno pytanko mam bo już powoli mnie szlag trafia Jak jest z insygniami za wszystkie brazowe gwiazdki ( a co za tym idzie wszystkimi brazowymi za bronie), mam wszędzie brąz (łącznie z M1)i dalej mi nie wpadła ani jedna :confused: kolejny bug czy jakiś myk trzeba zrobić bo już sam nie wiem. Edytowane 11 czerwca 2010 przez Fru Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 Błąd,chciaż słyszałem że niektórzy mają. Cytuj
Fru 4 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 Błąd,chciaż słyszałem że niektórzy mają. No właśnie kumplowi wpadło bez problemu jak tylko zrobił brąz w M1 dlatego zgłupiałem, eh a juz myślałem że będzie komplecik w ten weekend. No nic dzięki za info Cytuj
QTF 8 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 które bronie noszą miano light assalt rifles? jak odblokować Hardcore poziom trudności (przeszedlem Hard)? Zauważyłem ze w multi jest ok. 3 razy wiecej broni do użytku niż w singlu!!!! Jest możliwość używania tych z multi w singlu w jakiś spośób? Arsenał singla wypada bardzo słabo jest ok 17 broni nie licząc zmiany celownika. Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 Heh, wpis dotyczący informacji o map pack 4 zniknął z twittera i bloga, ale w sklepiku pojawiła się inna zapowiedź - szybki unlock wszystkich broni (dla każdej klasy po 6 Euro albo w paczce za 18 E (!) ). Dopóki płatny dodatek nie daje przewagi nad pozostałymi graczami, mnie to nie przeszkadza. Ciekawszy wpis pojawił się na facebooku Dice - http://www.facebook.com/battlefield - gdzie zadano pytanie, które mapy powinny się pojawić w Bad Company 1 map pack: http://www.facebook.com/battlefield#!/battlefield?v=wall&story_fbid=100227906694569 Cytuj
Gość szpic Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 (edytowane) ale ten unlock to tylkodo onslaght mode. tam tez bedzie mozna grac przeciw zywym czy na tym to ma polegac? a co do map z bc1 to ghost town bylo by genialne taki pojedynek w miescie oraz chcialbym aby dali mape z bf2 duza mapa/pola i po kazdej stronie 5-6 czolgów Edytowane 11 czerwca 2010 przez szpic Cytuj
humanno 201 Opublikowano 11 czerwca 2010 Opublikowano 11 czerwca 2010 które bronie noszą miano light assalt rifles? jak odblokować Hardcore poziom trudności (przeszedlem Hard)? Zauważyłem ze w multi jest ok. 3 razy wiecej broni do użytku niż w singlu!!!! Jest możliwość używania tych z multi w singlu w jakiś spośób? Arsenał singla wypada bardzo słabo jest ok 17 broni nie licząc zmiany celownika. nie, arsenał z multi ma sie nijak do arsenału w singlu. W sumie to nie widze w tym nic złego, tylko z ciekawości, na chwile brałem niektóre bronie w singlu a level przechodziłęm ulubioną. Gdyby byly wszystkie te gnaty to wiecej czasu by sie spędzało przy skrzynce z amunicją niz trwałoby przejście mapki. Inna sprawa w multi, z założenia gramy duuuuużo dłużej niz w singla i można testować każdą borń ile sie chce. Mnie to bynajmniej nie przeszkadza Cytuj
Gość szpic Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 zauwazylem ostatnio dziwna rzecz. Poluje na payback pin tzn podstawiam sie gosciwi 5 razy i chce go zabic i co dziwne ile razy pojawi mi sie wkoncu "your nemesis" to gosc automatycznie znika z gry? nie pokazuje go w statach, zmienia gre Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Nie ma co sie wystawiać,co wpadnie z czasem Cytuj
Szalona Małpka 5 Opublikowano 12 czerwca 2010 Opublikowano 12 czerwca 2010 Ech czasami ręce opadają. Podczas bety i dema lagi nie istniały ,a teraz jak gram z zaqiem to lagi są właściwie cały czas co jest cholernie wku*wiające . Gra ogólnie jest baardzo dobra, ale lagi niszczą tą wspaniałą orgie zniszczenia. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 chcialbym aby dali mape z bf2 duza mapa/pola i po kazdej stronie 5-6 czolgów Oj mi też brakuje takich grupowych pancernych akcji... no i miejsca do latania w bc2 też nie ma za wiele. Pewnie i tak nie dadzą większych map bo przy max 24 graczach zabiegalibysmy się na smierć, co innego gdy w bf2 na pc gdzie serwery na 48 graczy były normą. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 ...co innego gdy w bf2 na pc gdzie serwery na 48 graczy były normą. A nawet na 64 graczy. Jednak w nic mi się tak dobrze nie grało jak Strike at Karkand, 32 graczy! Cytuj
humanno 201 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 Patch patchem, a poza poprawą rozgrywki pojawiają sie nowe wpadki. Co zauwazyłem po patchu to problem z zabiciem nożem, kilka razy zdarzyło sie ze ciachnąłem przeciwnika tak jakby to byl moj temammate, dopiero za 2gim razem było poprawne dźgnięcie kosą Inna rzecz to jakieś statsy z kosmosu po zakonczeniu rundy. Przykład - most killed - Bradley - 17 killsów , tylko ze ilośc moich fragów w rundzie to 15 i ani jeden z Bradleya ... Albo po wygranej rundzie wyśiwetla sie obrazek Your team lost.. Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 A mi się już trochę przejadł czekam na outslaught ;s Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 Patch patchem, a poza poprawą rozgrywki pojawiają sie nowe wpadki. Co zauwazyłem po patchu to problem z zabiciem nożem, kilka razy zdarzyło sie ze ciachnąłem przeciwnika tak jakby to byl moj temammate, dopiero za 2gim razem było poprawne dźgnięcie kosą Inna rzecz to jakieś statsy z kosmosu po zakonczeniu rundy. Przykład - most killed - Bradley - 17 killsów , tylko ze ilośc moich fragów w rundzie to 15 i ani jeden z Bradleya ... Albo po wygranej rundzie wyśiwetla sie obrazek Your team lost.. Bug z nożem w wersji PC występuje już od tygodni. Jak to strasznie wkurrrr........... masz kill streak ładny i nagle chcesz po cichu zajść dwóch kolesi ale niestety w przerwie między rundami ktoś Ci podmienił nóż na plastikowy, bo nie działa.... nosz szlak trafia. Staty czasem tez są ciekawe. KD rundy mam 12/7. Most kills? Granades - 221 xD Cytuj
Gość szpic Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 te most kill on chyba liczy z calej mapy tzn jako obronca i atakuajcy. jako obronca zrobimy np 20 z m416 a atakujacy ledwo 8 z m16 to pokaze m416 przynajmniej tak wynika z moich obserwacji Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 13 czerwca 2010 Opublikowano 13 czerwca 2010 Niesamowity fart dziś miałem,typ mnie zabił(snajper) więc pomiędzy odrodzeniem wybrałem snajpera by go ściągnąć i kątem oka widze że medyk wskakuje za skałki na pierwszej bazie w Port Valdez,tam gdzie schodzi się z góry,tuż przy bramie bazy.Wziełem mortara i nacelowałem drzewko koło nich,jakieś było moje źdźiwienie gdy pokazywało mi po kolei kille i doszło do 6!!! To mój największy Multiple kill Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.