MarekZet 2 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Mi też coś się zwaliło. Statsy w głównym menu wyświetlają prawidłowo, ale po podłączeniu się do gry znowu mam pierwszą rangę. Czy jest jakiś sposób by na to zaradzić, czy czekamy aż EA łaskawie samo zauważy problem? A może za mało graczy ma ten kłopot i w ogóle nic z tym nie zrobią? BTW Ile trzeba mieć kill-i daną bronią by zdobyć platynową gwiazdkę? Cytuj
walek 96 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 (edytowane) Po pierwsze, wszystko rozbija sie o ty, czy grasz sam czy ze swoja ekipa (znajomi, klan, headsety itd). Po drugie, na jakiego przeciwnika trafisz, i ile godzin "przegrales" w danym trybie. Nie ma sensu sie klocic, czy ten tryb jest kamperski czy taktyczny. Ja osobiscie wierze jednemu i drugiem. Jak wspominalem wczesniej, BFBC2 jest jak pileczka PES (przybajmniej jej starsze czesci), kazdy mecz jest inny. I kazdy gracz ma inna opinie na temat BFBC2. Ale kazdy wie, ze to najlepsze multi w tym roku. Przed chwila doswiadczylem wyzerowania stats'ow. Gralem na Port Valedez akurat, i powroclily stare przyzwyczajenia, czyli 4-5 reckon'ow na wzgorzu. Juz zapomnialem jak sie strzela M25 (non stop wale z M95)... PS. Litwin25- wiesz ze G3 to potezna bron, dobrze ze nie ma do niej nasadek. Bronie musza byc dobrze zbalnsowanie. Inaczej wszyscy by biegali z G3 plus 4Xzoom pozdro Edytowane 29 sierpnia 2010 przez walek Cytuj
humanno 201 Opublikowano 29 sierpnia 2010 Opublikowano 29 sierpnia 2010 (edytowane) . Tryb HC promuje taktykę: kto pierwszy strzela ten wygrywa. jako ze jakies 150 z moich 185h gry gralem na normalu nie do konca sie moge zgodzić. hc - kto pierwszy strzela - I TRAFIA, ten wygrywa na normalu niestety zbyt czesto jest tak ze wygrywa ten kto mial pelny magazynek.. a robienie uników w trakcie przyjmowania kul, nie lubie czegos takiego. Dla każdego, coś miłego. ps. hehe, no to zaszaleli dzisiaj, u mnie też wyzerowało. Edytowane 29 sierpnia 2010 przez humanno Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Potężniejszy od G3 jest Thomson i M14,a nie dodawanie do nich zoomu to oszustwo,bo nie raz ktoś mnie zabija tylko dlatego że zanim ja przyceluje z muszki to on mnie już widział dokładniej przez zooma.Snajperki z tłumikiem też są potężniejsze,ale tam moge dać 4 krotny zoom,to chyba nie od tego zależy by było fair. Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Nie wiem czy to ma związek z zerowaniem statsów, ale dziś od 9 do 22 jest przerwa techniczna w PSN - niby grać można w multi, ale nie działa sklepik, home i nie można zarządzać kontem. Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Potężniejszy od G3 jest Thomson Thompson potężniejszy od G3? Bluuuźnisz waćpan Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Toć jo G3 fajne,ale Thomson szybciej ubija. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 bo thomson ma chyba mniejsz rozrzut. Jak sie pusci serie z g3 to razem z wrogiem pada polowa drzew za nim Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 200 stron wpadło ;] Dobrze, ze wczoraj zrobili te levele spowrotem i mozna bylo normalnie grac. z racji wkurzenia na restart leveli, włączyłem sobie tryb Hardcore - nie lubie go specjalnie, ale wczoraj grało sie mega miodnie - pierwsze 2 rundy to przyzwyczajenie sie do systemu, a potem Ace piny wpadały i 4k za rundke Po tym jak grałem chyba z 20h jako medyk, to ostatnio gram nonstop różnymi klasami, dobieram je w zalezności od tego co się aktualnie dzieje na polu walki i pasuje mega inna sprawa, ze zaczalem tak robic bo chcialem trofki specacta wbic ;P ale teraz sie przyzwyczaiłem i cisnie sie miło, jeszcze milej niż zazwyczaj ;] Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Ja medykiem nie lubie grać,bo nie ma siły ognia nic,za to inżynier to potęga-PP2000 i Gustav sieją spustoszenie. Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 medyk nie ma siły ognia ? bo nie ma mieć, wbijasz w najwieksza zadyme i ogniem zaporowym blokujesz przeciwników ;] albo jak ja lubie - na srednim-dlugim dystansie z luneta cisnąć i sciagac z daleka. gustawem nie lubie grac bo ma małą siłe przeciwko pojazdom, natomiast RPG - mniam :> niby wolne jest ale jak bardzo satysfakcjonujace jest sciaganie czolgów i piechoty tym. uwielbiam RPG. a w ogóle to poluje na zrobienie Headshota rpgiem Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Gustav na pojazdy ma taką samą siłe co RPG,3 pociski są potrzebne by zniszczyć od nowości pojazd.Medyk jak widzi czołg to może zrobić 2 rzeczy:rzucić granat i uciec lub tylko uciec Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 lol, serio ? mi sie wydawało, że rpgiem szybciej sie rozwala. A przy czołgu to nie staje, tylko wskrzesza i pomaga engineerom którzy rozwalają czołg ;] edit - o jest mała różnica 4-10 punktów w dmg ;p http://www.german-fun-fighter.de/wbb3/index.php?page=Thread&threadID=28 Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/ RPG ma 360 demagu, a Gustaw 280. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Tyle gram inżynierem i nie widziałem żadnej różnicy przy niszczeniu.Medykowi też sie zdarzy dostać w pobliże czołgu,a jak tam jest to nie ma szans na przeżycie,chyba że sie bedzie blisko pojazdu 3mał. Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 wystarczy wskoczyć na pojazd Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Wszystko fajnie,tylko pojazdy sie poruszają,więc albo Road Kill albo odjedzie na tyle by go ustrzelić. Cytuj
mersi 804 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 (edytowane) Ja gram często inżynierem teraz i jeżeli chodzi o Gustava to on jest idealny na rozwalanie piechoty( na Atacamie na Conquest rozwaliłem z połowy mapy snajpera który kampił na balkonie w budynku, po wystrzeleniu pocisku słysze po 5 sekundach że wpadają mi punkty za killa hehe ), pojazdów i w części heli bo tam zostaje po trafieniu czasem 7-10% tzw "życia" Oczywiście perk na zwiększenie wybuchu pocisku jest obowiązkowy. Do czołgów CG w ogóle sie nie przydaje bo zabiera z 1/3 HP i zazwyczaj nią sie dobija czołgi które już ledwo zipią. RPG zaś na czołgi jest bardzo dobre bo rozwala na 2 strzały, moim zdaniem RPG jest bez użyteczne na piechote czy heli czy nawet na quady/hammery bo jest po 1. za wolny i za nim trafi w kogoś to ten zdąży uciec lub heli odlecieć, po 2. ma strasznie opadający tor lotu i używam go bardzo rzadko, jak sie przyceluje np. w czołg to sie okazuje że pocisk uderza przed niego kilka metrów po nie przycelowało sie kilka cm wyżej. CG rzondzi! Edytowane 30 sierpnia 2010 przez Merson Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 RPG zaś na czołgi jest bardzo dobre bo rozwala na 2 strzały, moim zdaniem RPG jest bez użyteczne na piechote czy heli czy nawet na quady/hammery bo jest po 1. za wolny i za nim trafi w kogoś to ten zdąży uciec lub heli odlecieć, po 2. ma strasznie opadający tor lotu i używam go bardzo rzadko, jak sie przyceluje np. w czołg to sie okazuje że pocisk uderza przed niego kilka metrów po nie przycelowało sie kilka cm wyżej. CG rzondzi! albo wystarczy nauczyc się nim strzelac ;p wiadomo, co kto lubi ;] Cytuj
mersi 804 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 jak lubisz nią grac to spox heheh mi troche nie pasuje, lubie szybko i skutecznie Cytuj
hivonzooo 12 Opublikowano 30 sierpnia 2010 Opublikowano 30 sierpnia 2010 RPG jest zdecydowanie mocniejszy, potrafi nawet dziabnąć 70% HP czołgu (oczywiście z dodatkiem zwiększającym damage). Co do Gustava, to odnoszę nieraz wrażenie że mogę komuś tylko zadrapać pancerz. Brak mu po prostu mocy, za to świetne spisuje się w starciu z piechotą oraz helikopterami. Nie lubię grać z Gustavem, biegam z nim jedynie dla platyny, którą już w RPG zdobyłem Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Gustav jest silniejszy i ma namierzanie tracerem, i z tego co wiem przy tracerze zadaje duzo więcej damage jak trafi. Tu chyba chodzi, żeby trafiać w silnik czy cuś Ostatnio i tak z C4 szaleję, jak widzą nadjeżdzający pojazd to wrzucają jak najszybciej wsteczny Ostatnio scena jak z dramatu na Port Valdez, kiedy obładowanym C4 gazikiem dojechałem aż do ich bazy na wzgórzu i naprzeciwko jechał czołg. I tu pod górkę jechałem bardzo wolno, ale czołg z racji wzgórza też nie miał mnie jak ustrzelić (a był gość sam w nim) i wycofywał. Wyglądało to tak - on wolno cofa, ja wolno zbliżam się do niego... jak pewna śmierć i on dobrze o tym wiedział Druga akcja była, jak cwaniaki które zapewne miały gdzieś timer do respawnu naszego choppera (co przewidziałem) wjechali do bazy i wsiedli do niego zaraz jak się pojawił na nowo, ale ja zdążyłem wrzucić im do kokpitu C4 i mielismy fajerwerki na niebie Cytuj
Gość szpic Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 rpg tez jest tracer compatible pomijam juz fakt ze nawet jak jest wbity tracer to moje pociski nigdy nie zakreacaja np o 90stopni jak rakiety innych osob. Jak to wystrzeliwywac? Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 lol, gustaw nie jest silniejszy, co tez widać po zadanym dmg. zreszta wyzej masz dwa źródła. A tracerowany pocisk, niezależnie od tego czy z RPG czy Gustava, ma tyle samo energii. I nie leci w silnik, tylko w miejsce w którym trafiona została strzałka. i gustav vs heli jest o tyle słabe, ze zawsze wysiąść mogą ludki po trafieniu, a po trafieniu z RPG jest natychmiastowy zgon. w sumie kazda z tych broni ma jakies plusy i minusy @ szpic - ja celuje w ten mały kwadracik (z L1 celuj) dopóki się nie pojawi przy kwadraciku odległość w metrach - wtedy strzelasz w powietrze i pocisk sam sobie leci ;] Cytuj
Rudiok 3 376 Opublikowano 31 sierpnia 2010 Opublikowano 31 sierpnia 2010 No może i Gucek nie jest silniejszy, ale jak trzymasz w dłoni tą tłustą, wielką rurę to niemal czuć moc RPG takie smukłe, trochę dziewczęce ^_^ A ogólnie rzecz biorąc to "co kto lubi" Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.