walek 96 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) pomęczyłem wreszcie wczoraj te nowe-stare mapki. Cóż można powiedzieć - uważam, że mapki z BF:BC1 są jednymi z najlepszych w całym zestawie. Duch BFa powrócił. Jest to czego mi brakowało: jest sporo miejsca, duże przestrzenie, nawet jak nie ma przestrzeni to jest na tyle duża mapa, że można np. obejść wszystko bokiem i zaatakować MCOMy od tyłu. Dla mnie rewelacja. Wyglądają super. Choć zmienił się styl gry, gdyż pamiętam jak na OASIS moją ulubioną bronią był...shotgun! hehe OASIS, Harvest Day - fantastyczne zmiany w psosobie rozgrywki: początek to otwarta przestrzeń, potem przejście do zabudowań (szczególnie drugie MCOMy na Oasis - tam się zaczyna walka o każdy budynek) Ja jeszcze nie moge rozkminic tych nowych mapek. Jak dla mnie sa bardzo "zespolowe". Samotne akcje koncza sie zgonem, szybkim wykryciem tudziez inna akcja epic fail. Szkoda ze putski na starych mapach, bo one sa naprawde genialne, patrzac na nie przez pryzmat map pack 7. Wzniesienia, pagorki, genilane chatki na Valparaiso, itd... no takie zroznicowanie architektury/terenu ze kazdy znajdzie cos dla siebie. waldysthecyc- ty masz nick pryxfus? Pamietam (pisales) ze kiedys miales kupe smiechu z faktu ze twoj znajomy podczas grania musial oddejsc od pada, bu dziecko mu plakalo. Ja jakies 2 miechy temu mialem podobna sytuacje, nie jestem pewien czy to byles ty. Grasz z artgora? Edytowane 6 grudnia 2010 przez walek Cytuj
Rudiok 3 377 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Jest to czego mi brakowało: jest sporo miejsca, duże przestrzenie, nawet jak nie ma przestrzeni to jest na tyle duża mapa, że można np. obejść wszystko bokiem i zaatakować MCOMy od tyłu. Dla mnie rewelacja. Dołączę się, bo mam podobną opinię na temat nowego zestawu Najlepiej wypada wg mnie Oasis, bo jak na jedną mapę możliwości taktycznych jest od groma no i bez kumatej ekipy z HS lepiej nie podchodzić do bronienia Najmniej chyba grzeje mnie Harvest Day, bo zwyczajnie mapa jest za duża jak na takie składy. Jakby dorzucić jeszcze z 12 osób to można by powalczyć a tak to biegamy jak mróweczki słysząc świst pocisków snajperskich. Trochę widać, że niektórzy nie ogarniają nowych-starych map i wciąż dominuje taktyka "huzia na józia" vel "koko dżambo i do przodu" bez chwili zastanowienia, ale taki urok BC - dobry skład to podstawa. PS Jakoś wcześniej nie zauważyłem, ale teraz mi wpadli w oko gracze, którzy robią "bączki" śmigłowcami. Staje taki niemal na sztorc i obraca się jak szalony wokół jednego punktu (np. M-Coma) ostrzeliwując gdzie popadnie. Zestrzelić toto niełatwo a wkurza niemiłosiernie. Cytuj
mersi 804 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) łatwo zestrzelić jak lata nisko co sie zdarza niektórym co sie za bardzo w to "wczują" nawet najwolniejszym rpg da sie takie krążące heli rozwalić, ja latam na średnio-wysokiej wysokości i rzadko co mnie rozwalają, problem jest tylko z tracerami co jak ci taki trafi to trzeba sie chować za górkami itd. lub brać po prostu smoke screen i lata sie dalej Edytowane 6 grudnia 2010 przez Merson Cytuj
Mirumoto 234 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Irytuje mnie jedna rzecz. Ściany budynków od wewnątrz są niezniszczalne. Też to zauważyliście? Jakbym się nie starał to i tak nie ma szans zniszczyć budynku z jednej strony i specjalnie trzeba go obchodzić. Trochę to ogranicza akcje destruction. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 waldysthecyc- ty masz nick pryxfus? Grasz z artgora? nie to nie moi zawodnicy - jam jest kozbinio za duża to dla mnie jest Heavy Metal - ponad kilometr do celu.... Cytuj
humanno 201 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Irytuje mnie jedna rzecz. Ściany budynków od wewnątrz są niezniszczalne. Też to zauważyliście? Jakbym się nie starał to i tak nie ma szans zniszczyć budynku z jednej strony i specjalnie trzeba go obchodzić. Trochę to ogranicza akcje destruction. no shit ostatnio bylem w środku i za oknem mignął mi przeciwnik wiec zapodałem granatnik w ściane i ją rozwaliło Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 a ja polubiłem Harvest Day. Super mapa i bardzo fajnie mi się po niej biega. Ostatnio wymyśliłem sobie patent na quada kamikaze. Ładuje c4 i wio szukać czołgu lub grupki przeciwnika. Ta, wiem, pewnie mało odkrywcze, ale nie widziałem by ktoś to robił. Za(pipi)iście skuteczne . Recon z g3 to rzeźnik. Na Oasis ciągle jestem w top3. Połączenie dużego dmg(g3, c4) i intelu (motion mine) daje potężną przewagę. Zwłaszcza na tej mapie bo co chwilę ktoś wyskakuje z jakiegoś okna czy zza budynku i trzeba mieć oczy dookoła głowy. m14 z acog nie urywa dupy. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 No niestety,ściany wewnątrz domu nie ulegają zniszczeniu,może w nowym Batllefieldzie zrobią że wszystko da sie rozwalić.Pewnie dlatego że D2.0 jest skryptowane,musisz zniszczyć główne ściany nośne. Cytuj
maztika 36 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 g3 jest za(pipi)iscie niecelne, dalem sobie na razie spokoj z ta bronia. przy szybkiej serii z odleglosci 25m w gore, malo ktora kula trafia. dzis mialem dzien kradniecia blackhawkow + fajna walka na arice w pierwszej bazie jako obronca, nikogo nie wpuscilem na wzgorze po prawej na przemian zaznaczajac czolgi, prujac z rakiet, zmieniajac kit na chwile na dopiero co zabitych snajperow chcacych sie tam dostac i odhaczalem piechote po przeciwleglej stronie i biegnaca od respa. pozniej znowu na inzyniera, ktos rzucil ammo, i tak w kolko Cytuj
Deadliar 0 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 (edytowane) g3 jest za(pipi)iscie niecelne, dalem sobie na razie spokoj z ta bronia. przy szybkiej serii z odleglosci 25m w gore, malo ktora kula trafia. dzis mialem dzien kradniecia blackhawkow + fajna walka na arice w pierwszej bazie jako obronca, nikogo nie wpuscilem na wzgorze po prawej na przemian zaznaczajac czolgi, prujac z rakiet, zmieniajac kit na chwile na dopiero co zabitych snajperow chcacych sie tam dostac i odhaczalem piechote po przeciwleglej stronie i biegnaca od respa. pozniej znowu na inzyniera, ktos rzucil ammo, i tak w kolko Ja wczoraj jak grałem ze swoimi kumplami z klanu. To była taka jazda na Oasis jak atakowaliśmy 3 bazę że przeciwnicy zamiast brać heli. Czekali aż ktoś z naszych weźmie i wysadzą. Zwłaszcza ten typ "Seal_Team_7a" który miał poziom weterana na 12 O_O. No nie było jak im ukraść havoc'a. A przez to że bawiliśmy się w kradnięcie heli, niestety przegraliśmy i mamy nauczkę : P Edytowane 7 grudnia 2010 przez Deadliar Cytuj
humanno 201 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 No niestety,ściany wewnątrz domu nie ulegają zniszczeniu,może w nowym Batllefieldzie zrobią że wszystko da sie rozwalić.Pewnie dlatego że D2.0 jest skryptowane,musisz zniszczyć główne ściany nośne. ale Mirumoto pisał nie tyle o ścianach wewnętrznych, co o niszczeniu ścian "od wewnątrz". ps. a czy ściany nośnie to nie są czasem i wewnętrzne i zewnętrzne? :tongue: Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Dla mnie ściany nośne w tej grze to są te z zewnątrz,w środku zostaje tylko taki jakby krzyżak i wtedy dochodzi do zawalenia.Na stronie : http://bfbcs.com/stats_ps3/Litwin_PL dodali już ikonki z Vietnamu. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Czy mi się zdaje czy wyeliminowali "przestrzały" nożem? Ostatnio troche ich porozdawałem i wszystkie elegancko weszły bez prucia powietrza. Cold War sie do tego swietnie nadaje, nie ma to jak skoczyć z piętra przezd zdezorientowanego opnenta - niczym Ezio Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Troche poprawili,ale nadal potrafi wbić się w ciało i zero efektu. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 (edytowane) Troche poprawili,ale nadal potrafi wbić się w ciało i zero efektu. nadal nie poprawili najbardziej w(pipi)iajacego bledu... zabijanie nozem przez sciane... pozatym jak miksowac eq z klass? dzis na wlasne oczy widzialem snajpera ktory zmienial sobie m24 z gustawem i tracerem... Odrazu zaznaczam ze nie bylo zadnego ciala w poblizu. ma tez ktos takiego buga ze nie zalicza mi fragów z Rpg/Gustava/Mt4? Jak zabije pojazd z miny/c4 dostaje pkt i fragi. jak z wyrzutni to tylko pkt a fragów mi nie zlicza. Mam to od premiery... Edytowane 8 grudnia 2010 przez szpic Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Mi to normalnie liczy,nie widziałem jeszcze aby ktoś tak miksował klasy. Cytuj
maztika 36 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 tez pierwszy raz widze taki mix. wczoraj kolega z zespolu rozrzucil miny po lewej stronie przed wzgorzem w pierwszej bazie na harvest jako obronca. z druzyny przeciwnej jechal ten quad wiekszy z mg nad glowa kierowcy, z usmiechem na ustach i w razie "w" rpg wymierzonym w niego patrzylem jak pedzi na mnie liczac na latwego road killa i... zdobyl go przejezdzajac z impetem przez mine (za ktora sie specjalnie ustawilem) i ladnie rozchlapujac mnie pod kolami, grr. kolejna sytuacja w bliskim starciu, ja z m95, wybiegam zza winkla, przede mna wrog, oddaje strzal (slychac wystrzal, widac jak dostaje kula) prosto w niego z metra, on seria, ja leze, on 100% energii, grr. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Troche poprawili,ale nadal potrafi wbić się w ciało i zero efektu. ugh, o to mi chodzi, czyli jednak nie naprawili, moze po prostu nie natrafilem na niego ostatnio. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 (edytowane) To ja miałem lepsze,wywaliłem z kilku metrów z RPG w humvee a tam napis że uszkodziłem pojazd i dostałem 30 pkt Jaka bzdura,typek dostał ode mnie kiedyś kose(rad_ek)i wczoraj dałem mu 2 na Cold War,czyli powinien mieć 3 a zrobiłem update i ma 2,co za bzdura.Ciekawe ile kos mi tak innych znikło. Edytowane 8 grudnia 2010 przez Litwin25 Cytuj
CrazyDaro 6 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Wpienia mnie ten nowy patch do BC dotyczący smoke. Uważam, że stare rozwiązanie było bardziej zbalansowane. Jeśli ktoś potrafił latać to sobie polatał ale nie był bezkarny pod kątem tracera. Teraz to jest przegięcie, jeśli ktoś używa smoke i podkradnie śmigłowiec a drużyna nie ma działek AA to nawet średni pilot jest w stanie zrobić miazgę. Bez zespołu nie da rady zestrzelić typa. Wczoraj miałem taką sytuację i trafiłem gościa tracerem chyba ze 4 razy w odstępie 80sec i nie mogłem zetrzelić. Latam często śmigłowcami i jest to również ułatwienie dla mnie ale mimo wszystko pod kątem obrony wolałem rzadsze smoke. POZDRO Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Dlatego ja już nie bawie się w tracera,tylko strzelam tam gdzie mi się wydaje ze zaraz będzie heli,udało mi się tak ostatnio zestrzelić 2 blackhawki,1 apacza i 1 havoka. Cytuj
CrazyDaro 6 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 muszę pogodzić się z tą kierowaną wyrzutnią AT czy jakoś tak. Niekierowanym hawka jeszcze ok ale dwa apache na spawntrapie nie widzę tego. This game can be a bitch!! Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Znowu nie trafiające kosy,a jest to o tyle bolesne że doszło do ich wymiany w zwarciu,moja była pierwsza ale nie weszła,no i typ mnie dobił. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 To ja miałem lepsze,wywaliłem z kilku metrów z RPG w humvee a tam napis że uszkodziłem pojazd i dostałem 30 pkt Jaka bzdura,typek dostał ode mnie kiedyś kose(rad_ek)i wczoraj dałem mu 2 na Cold War,czyli powinien mieć 3 a zrobiłem update i ma 2,co za bzdura.Ciekawe ile kos mi tak innych znikło. trudno sie temu dziwić jak czasami widać jak gra nalicza staty pomeczowe. Przykład [jeden z wielu] - 2 mecze - w 1szym zaliczyłem 3 kosy, 2gi mecz - tym razem nikogo nie dźgnąłem, orientacyjnie ratio okolo 1.0 - a co w statach? k - 3, d - 10 i most kills - 4 knife Cytuj
walek 96 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Juz chyba poraz 10-siaty zawiesza mi sie konsola kiedy gram UVA na Oasis. WTF!? Chyba juz sie ludziska nagrali na tych nowych mapkach, bo stare zaczynaja odzywac. Co jak co, ale im czesciej gram w map pack 7 tym bardziej rozumiem dlaczego pierwszy BFBC totalnie niezaistnial ( w sensie komercyjn-marketingowym) na rynku. Slabiutkie sa te mape. Valparaiso, Arcia, Nelson bay rules forever! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.