Opublikowano 25 grudnia 200915 l te filimiki z DICE wydają mi są ustawione, raczej na bank są... za łatwo to wszystko wychodzi typkom Proste, że tak. Odpaliłem betę kilka razy po "achach" na tym forum i ... jest dobrze ale o dynamice jak w tym trailerze albo chociażby w MW2 można zapomnieć. Edytowane 25 grudnia 200915 l przez Incognitos
Opublikowano 25 grudnia 200915 l Incognitos, bez obrazy ale nie raz przeżywałem akcje niczym skryptowane misje w MW :potter: wystarczy zgrana ekipa(rzadko się trafia) i jedziesz z koksem aż morda sie cieszy ! Edytowane 25 grudnia 200915 l przez Cr@sh
Opublikowano 25 grudnia 200915 l Takie mam pytanie wiadomo czy będzie reset statystyk i czy te bronie które teraz możemy odblokować to wszystko czy będą jeszcze jakieś?
Opublikowano 25 grudnia 200915 l Takie mam pytanie wiadomo czy będzie reset statystyk i czy te bronie które teraz możemy odblokować to wszystko czy będą jeszcze jakieś? Reset będzie na pewno a co do broni to nie wiem.
Opublikowano 26 grudnia 200915 l Ja już mam ponad 80 godz. na liczniki a licząc że na tej grze dopiero uczyłem się grać na padzie w tego typu gry to moje ratio 16:15 można uznać za dobry wynik zwłaszcza że na początku nawet trafić w przeciwnika nie mogłem.
Opublikowano 26 grudnia 200915 l Takie ogólne, mógł podać te bardziej szczegółowe Panowie z DICE na Twitterze dali pod choinkę wiadomość że będą trzymać serwery na PS3 jak najdłużej się da :biggrin:
Opublikowano 26 grudnia 200915 l te filimiki z DICE wydają mi są ustawione, raczej na bank są... za łatwo to wszystko wychodzi typkom nic nie jest ustawione poprostu wybrali jakies fajne momenty ze swoich testow..w jedynce lepszych akcji bylo na peczki(oczywista wersja na x). W 2 martwi mnie jednak ta mapa jest zupelnia inna stylowo niz te w 1 czesci srednio nadaje sie pod golda jest zbyt szeroka moim zdaniem...pozatym dali kilcam i to bezsensowne oznaczanie pod selektem gra stala sie casualowa prawie jak mw ..w 1 czesci liczylo sie zaskoczenie w 2 juz tak raczej nie bedzie przynajmniej rzadko(moge sie troche mylic bo ponoc dodali smoke gren. chociaz pewnie niepotrzebnie bo przez smoke pewnie bedzie dzialal select lol)..wystarczy napierac w select i rozgladac sie a zaznacza nawet niewidocznych typow gdzies w oddali BEZSENS ROKU!!!! kamperow nalezy przeciez nagradzac:) montage z 1: http://www.gametrailers.com/user-movie/bad-company-ultimate/303548 http://www.gametrailers.com/user-movie/bad-company-demo-long-ver/231659
Opublikowano 26 grudnia 200915 l te filimiki z DICE wydają mi są ustawione, raczej na bank są... za łatwo to wszystko wychodzi typkom Proste, że tak. Odpaliłem betę kilka razy po "achach" na tym forum i ... jest dobrze ale o dynamice jak w tym trailerze albo chociażby w MW2 można zapomnieć. Bo to, ziomuś, trzeba drużynę mieć
Opublikowano 26 grudnia 200915 l Ja już mam coś kolo 80 godz. na liczniku i przestać nie mogę wszystkie gry już się zakurzyły.Gra ogólnie jest świetna jedynie as trzy rzeczy które wnerwiają 1.Nie zgrany team, 2.Idioci zabijający swoich przy helikopterze(bo ktoś był szybszy) 3.Bug który w 3 miejscach wrzuca cie od dom i się nie da wyjść. Ogólnie nie mogę doczekać się Marca. P.S To i Ja sie pochwale 4316 zabitych i 3959 zgonow Edytowane 26 grudnia 200915 l przez zaq123456
Opublikowano 26 grudnia 200915 l Ratio to statystyczny wynik ilości zabitych przeciwników do ilości własnych "zgonów" np: ja mam zabitych ponad 2700 osób a zginąłem 2500 razy można dowiedzieć się o takich rzeczach w szczegółowych statystykach w grze
Opublikowano 26 grudnia 200915 l Jeśli ktoś zastanawiał się dlaczego servery jeszcze działają i kiey beta zostanie wyłączona oto odpowiedz a raczej wskazówka bo jeszcze nikt chyba o tym nie pisał: As an Xmas present to #BFBC2 PS3 Beta players we at DICE will keep the servers running for as log as possible! from TweetDeck
Opublikowano 26 grudnia 200915 l Jeśli ktoś zastanawiał się dlaczego servery jeszcze działają i kiey beta zostanie wyłączona oto odpowiedz a raczej wskazówka bo jeszcze nikt chyba o tym nie pisał: As an Xmas present to #BFBC2 PS3 Beta players we at DICE will keep the servers running for as log as possible! from TweetDeck Ja o tym pisałem jakoś po jedenastej
Opublikowano 26 grudnia 200915 l W bete gra się łatwiej niż w poprzednią część - jakoś łatwiej się zabija czy to tylko mnie się wydaje ? Staty mam 2/1 czyli killi coś około 2400 a zginięć 1100...
Opublikowano 26 grudnia 200915 l Udalo mi sie w końcu położyć łapska na becie BC2 [lepiej późno niż później - ale w końcu! ps. dzieki dla osoby ktora mi udostepniła]. Zeby zbytnio sie nie rozpisywać to powiem ze jestem na łał. Cudów sie nie spodziewałem, liczylem na dobrą gre. Tymczasem pierwsze kilkanascie min gralem z otwartą japą Pieprzyć skrypty, tutaj takie rzeczy dzieją sie normalnie. Czy dobrze pamietam ze narzekano tu na grafike? Ja nie mam pytań, wiadomo, cos tam chrupnie, cos przeniknie, coś wyskoczy nagle, ale jak dla mnie nawet ta beta wygląda kozacko. Nie chce też pisać pierdół na podstawie 1 mapy, ale dla mnie to wyglada na pewno nie gorzej od MW2, a dlaczego? Otóż, takie zboczenie starego gracza mam, przyglądanie sie np texturom z bliska na zoomie itp. Np. obczajałem rdze na metalowych elementach wagonów :happy: ziemia + trawa tuż pod stopami.. dla mnie git, a w MW? Całe "łał" opada po tym jak przyjrzymy sie łączeniu elementów architektury z bliska czy innym pierdołom, wejdziemy gdzeiś gdzie już filtry i efekty nie maskują zwykłej kupy... ok przesadzam TROSZKE, po prostu nie podoba mi sie MW2, koniec tego wątku. W BC2 upatrywałem zbawienia po zawiedzeniu sie na MW2 [o operation flashpoint nie wspomnę] i odetchnąłem z ulgą. Wreszcze troche feelingu rodem z pola bitwy a nie jarmarczna arcadowa strzelanka. Nie bede wyszczególniał, po prostu wiele rzeczy mi sie tu bardzo podoba, a jeszcze nie ogarnąłem wszystkeigo co sie wyświetla na ekranie :tongue: . Nie gralem we wczesniejsze battlefield'y online wiec mam takie pytania: 1. najwazniejsze, czy jest jakiś odpowiednik trybu HC z MW? bo troszke mnie to boli ze koleś nie pada po tych kilku kulach... 2...idą dalej tropem HC, mozna wylaczyć troche tego HUD'a? 3. nie ma czołgania? 4. będą jeszcze jakiś inne strony konfliktu? see u Edytowane 26 grudnia 200915 l przez humanno
Opublikowano 27 grudnia 200915 l 1 i 2 nie wiem o co ci chodzi bo nie gralem w MW 2 Co do 3 nie czołgania niema co do 4 wątpię ale może nas DICE czymś zaskoczy :>
Opublikowano 27 grudnia 200915 l watpie, aby zaimplementowali czolganie. snajperzy byliby wtedy niezniszczalni. swego czasu strasznie denerwowalo mnie jak z odleglosci 3m okazywalo sie, ze 'karabinek' inzyniera jest mocniejszy od m60 mojego medyka w przypadku, gdy to ja pierwszy otwieram ogien (lagow nie bylo, przeciwnik bez pancerza, ewentualnie headshot wchodzi w gre). teraz juz jednak tego nie zauwazam. gram tylko i wylacznie medykiem i snajperem (radosc z headshota zasadzonego z chyba powyzej kilometra w 'sprintujacego' przeciwnika jest ogromna z kolei u medyka troche przegiete jest to, ze krotkimi seriami (wywalajac okolo 50 naboi) jestes w stanie sprzatnac przeciwnika z naprawde olbrzymiej odleglosci, ale tu juz usmiecha sie perk na accuracy. bardzo duzo zalezy od ludzi z ktorymi grasz. na szczescie na wysokich poziomach czesciej trafiasz na naprawde kumatych kolesi, ktorzy np. jako atakujacy graja asekuracyjnie majac na uwadze ograniczona ilosc respawnow. oprocz tego wiecej osob uzywa selecta, co jest BARDZO przydatne. nie wnikam juz w slusznosc tego czy powinien on byc czy nie. z innych spraw, ktore bola to medycy nie korzystajacy z defibrylatora czy apteczek w przypadku jak stoisz (lub lezysz;) metr od niego, klepiesz na niego select, aby cie poskladal, a on nic (nie wazne, ze w promieniu 200 m nie ma zadnego przeciwnika inna bolaczka to wlasnie snajperzy nie uzywajacy selecta, ktory jakby nie patrzec jest dla nich stworzony. tak czy siak gra jest mistrzostwem swiata, a z ostatnich fajnych akcji wspomne o tym jak w skladzie mielismy 3 snajperow (w tym ja) i assaulta. jako atakujacy 1 baze wszyscy polecielismy na te wzgorza po prawej stronie. kazdy snajper uzywal selecta, polecialy mortary, polecialy headshoty, assault wspomagal nas amunicja, wkroczyly czolgi, nasz uav oslabial czolgi przeciwnika, asekuracyjnie porozrzucalismy wszedzie te kulki do spotow (zapomnialem jak sie nazywaja hehe) i baze zdobylismy doslownie w minute. pelne zgranie! pozniej tylko headshoty w niedobitkow, wspolne zbiegniecie ze wzgorz i w dol do tego miasteczka. cos pieknego jak ktos ma ochote to moze podzielic sie swoja taktyka dla danej profesji, byloby ciekawie jutro moze jeszcze dopiszcze cos w tym temacie od siebie.
Opublikowano 27 grudnia 200915 l Co do pytan 1 i 2 w porownaniu do MW, chodzi mi o tryb z większą silą rażenia, 1-2 kule kładą plus znika mapka i celownik kiedy strzelamy z biodra. Bardzo szybko wypróżnia mi sie magazynek, w przypadku gdy zajde od flanki 2-3 biegnących przeciwników nie mam szans ich sprzątnąć bo po wladowaniu calej serii w 1 [bo tyle musi przyjąć zeby skonał] + rozrzut czyli czesc kul w piach zostaje z pustym magazynkiem. Wczoraj ekipe w któej byłęm strasznie łoiły czołgi, zazwyczaj gram inżynierem aby wlasnie psuć takie zabawki, ale z tego RPG7 cziezko go u(pipi)c, ile musi dostac? Na pewno wiecej niz 2 strzaly, z czego w miedzyczasie wyskakuje mechanik z niecgo i naprawia kiedy czolg dalej w nas lutuje Ale zeby kto nie pomyslal ze gra mi sie nie podoba.. :biggrin: Edytowane 27 grudnia 200915 l przez humanno
Opublikowano 27 grudnia 200915 l bo ambramsy jakby nie patrzec gruby pancerz maja strzelaj w tylek. trafisz to 1 max 2 pociski zniszcza czolg. albo rzucaj miny na drogi gdzie ich czolgi jezdza. Mozna tez podbiec i na hardcora maszynka do naprawy niszczyc przeciwnikom czolgi:D ps nie wiedzialem ze ta maszynka i defibrylatorem da sie zabic
Opublikowano 27 grudnia 200915 l Co o inżyniera to ja już mam trzeci i ostatni rodzaj wyrzutni (bazuki) i mogę powiedzieć że łatanie tym w czołg nie ma większego sensu jeśli w czołgu jest inżynier i między czasie naprawia czołg. No chyba że mamy zgrany zespół który zajmie się tym typkiem co naprawia czołg a wtedy to inna bajka.
Opublikowano 27 grudnia 200915 l A ja mam od dłuższego czasu M95 i troszkę się zawiodłem... Liczyłem, że jednym strzałem w klatę ubije przeciwnika, niestety tak nie jest. Do tego jest strasznie wolna. Na szczęście są dwie zalety - zasięg i przebijanie. Co do drugiego faktu w sumie nie jestem w 100% pewien, bo nigdy nie strzelałem przez podwójne dechy, czy przez blachę samochodu inną snajpą, ale ta robi to bez mrugnięcia lunetą. A zasięg? Spokojnie można w defensywie, w pierwszym punkcie ściągnąć z tej górki po prawej kierującego UAV. To mi się podoba!
Opublikowano 27 grudnia 200915 l Co do przebijania przez blachy to strzały normalnie je przebijają. M95 nie jest takie złe, lepsze od pozostałych snajperek bo zabija za pierwszym strzałem np. gdy kampi się na dachu w ostatniej bazie atakując skrzynie, a takie M85 chyba czy GOL to dopiero za drugim strzałem zabijają, pewnie w tym czasie przeciwnik ucieka i (pipi) taki z fraga <_< Edytowane 27 grudnia 200915 l przez Merson
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.