Opublikowano 29 grudnia 200915 l Potwierdzone że zamkniete na amen ?? Kurka wodna dlazcego nie mozna się przehibernowac do marca hehe
Opublikowano 30 grudnia 200915 l Potwierdzone że zamkniete na amen ?? Kurka wodna dlazcego nie mozna się przehibernowac do marca hehe cytat z twittera The #PS3 Beta is now officially finished, next we'll see you on the #BFBC2PC Beta battlefield!
Opublikowano 30 grudnia 200915 l Jak włączycie grę to w prawym rogu idzie cały czas informacja że beta jest zamknięta oraz podziękowania i informacja żeby wypatrywać dema które można spodziewać się bardzo szybko
Opublikowano 30 grudnia 200915 l Bleee... A mi jeszcze brakowało 6k punktów do tej ostatniej broni z "pierwszej serii" dla medyka (tej na którą potrzeba 69k), a tu koniec bety.
Opublikowano 30 grudnia 200915 l Ja skończyłem z 92 godz. na liczniku. Choć inżynierem chciałem odblokować automatyczne działko do obrony przed UAV. Wielka szkoda
Opublikowano 30 grudnia 200915 l Ja pograłem może z godzinę, stwierdziłem że gra jest świetna (tak samo jak jedynka, w którą grałem bardzo dużo), i postanowiłem że poczekam na pełną wersję
Opublikowano 30 grudnia 200915 l ja zdążyłem odblokować perka do helikopterka, dzięki czemu mogłem strzelać z karabinku do wszystkich no i jeszcze ostatnią broń w assault'cie czyli M16, dobra spluwa + luneta i perk na większe accuracy wymiata, chodź jakoś bardziej wolę F2000
Opublikowano 30 grudnia 200915 l A ja się zastanawiałem jak to zrobić żeby strzelać z niego... Szkoda tylko że select nie działa gdy strujemy nim....świetny byłby do zwiadu Edytowane 30 grudnia 200915 l przez marekjw2523
Opublikowano 30 grudnia 200915 l dużo jest tych perków? nie gralem wczesniej wiec nie wiedzialem ze wogole są, jakies takie +/- analogiczne do MW?
Opublikowano 31 grudnia 200915 l W tym Nowym Roku Życzę wszystkim fanom BF: BC2 by czas oczekiwania na ten wyśmienity tytuł minął jak mrugniecie oka. A gdy już zasiądziemy przed nim Cóż... Miłego Zabijania
Opublikowano 1 stycznia 201015 l dużo jest tych perków? nie gralem wczesniej wiec nie wiedzialem ze wogole są, jakies takie +/- analogiczne do MW? Lepszy pancerz, więcej naboi/granatów/granatów do granatnika, Aimpoint, ACOG, zwiększona celność na większym dystansie, perki dla medyka na lepszą apteczkę (3 rodzaje),2 perki specjalnie do strzelb(Więcej naboi i większy zasięg),celownik który sam oznacza cele dla snajpera. Do pojazdów lepszy pancerz, działko dla kierowcy w czołgu i UAVie,lepszy radar, szybsze przeładowanie. Tyle pamiętam ale na pewno jest więcej Są dwa sloty na perki dla żołnierza (powyższe są pogrupowanie tak że nie da się mieć np. więcej ammo i pancerza) i jeden slot na ulepszenie dla pojazdu.
Opublikowano 2 stycznia 201015 l Tak późno...hmm sądzę że będzie na początku stycznia biorąc pod uwagę że premiera jest 2 US, UE 5 marzec. Mam nadzieje że mam rację bo kciuk trzeba ćwiczyć.
Opublikowano 3 stycznia 201015 l A jak porównacie movement z BC2 do tego z MW2? Bo przyznam, że własnie ten movement, poruszanie celownikiem i ogólnie feeling gry w Codach był zawsze zarąbisty, a w bad Company 1 nie podobało mi się zbytnio ze względu na te toporne sterowanie. Jest lepiej pod tym względem?
Opublikowano 3 stycznia 201015 l Hm, wiesz co, nie gralem w BC 1 ale gdy po przesiedzeniu ileś h przy MW2 dorwałem bete BC2 to moje odczucia byly jak najbardziej pozytywne. Konkretnie, skupiając sie na wymienionych przez ciebie elementach, to wlasnie bieg w fpp w BC2 zdecydowanie bardziej mi sie podobał. Był naturalniejszy, obraz oraz broń fajniej sie bujały podczas biegu bardziej przypominalo mi to np. widok z kamerki przy kasku, dynamiczniejsze i bardziej realistyczne imo. COD ma swietnie animowane postaci to nie ulega watpliwości. Chociaż to chyba bardziej tyczy sie singla, bo w multi jak to w multi, postac sterowana przez kogoś to juz nie skryptowany kompan z kampanii. Mimo wszystko tutaj tez bym przyznal przewage BC2, przyjemny feeling gdy biegnie przed tobą 2 ziomków i do tego ty tez fajnie sie bujasz podczas biegu. Jeden patent z początku dość wyraźnie rzuca sie w oczy, mianowicie skręcanie podczas sprintu, troche jak załadowaną ciężarówką.. Moze przyznaje przewage BC2 bo ogolnie bardzo sie zniechecilem do MW2 wiec w razie jakby co moje oceny mogą być nieco subiektywne :tongue: ps. tak na prawde to BC2 jest slabiutkie bo nie mozna przeładować 2 saw-off'ów akimbo w Desperados style... ironia
Opublikowano 3 stycznia 201015 l A jak porównacie movement z BC2 do tego z MW2? Bo przyznam, że własnie ten movement, poruszanie celownikiem i ogólnie feeling gry w Codach był zawsze zarąbisty, a w bad Company 1 nie podobało mi się zbytnio ze względu na te toporne sterowanie. Jest lepiej pod tym względem? Mam wrażenie że BC to trochę taki Rasiak w tych sprawach. Jak lubisz ten feeling w CODzie o którym mówisz, to w BC będzie Ci bardzo ciężko przymknąć na to oko - wiem z autopsji. Edytowane 3 stycznia 201015 l przez Incognitos
Opublikowano 3 stycznia 201015 l Witam, mam pytanko - gra ktoś z Was jeszcze w Bad Company? I jak według Was wypada dwójka w porównaniu do pierwszej części? Po pierwszym odpaleniu bety po ponad roku grania byłem zachwycony, jednak starczyło kilka dni, aby stwierdzić że to jednak nie jest to... nie wiem, może po prostu zbyt bardzo przyzwyczaiłem się do pierwszej części, jednak w dwójce Bad Company straciło to, co mnie najbardziej przyciągało do poprzedniczki - a mianowicie klimat. Gdzie te wszystkie humorystyczne scenki, teksty rzucane przez kompanów w multi i ogólny feeling "wojny na wesoło"? Gra poszła zbyt bardzo w stronę CoD, co mi zbyt bardzo nie odpowiada. Niedługo dojdzie do tego, że każdy FPS z trybem online (są już wogóle jakieś bez?) będzie bezsensowną kopią gry IW. Nie mówię że dwójka jest zła, jednak jako stary wyjadacz wolę poprzednią część. Edytowane 3 stycznia 201015 l przez hivonzooo
Opublikowano 3 stycznia 201015 l A jak porównacie movement z BC2 do tego z MW2? Bo przyznam, że własnie ten movement, poruszanie celownikiem i ogólnie feeling gry w Codach był zawsze zarąbisty, a w bad Company 1 nie podobało mi się zbytnio ze względu na te toporne sterowanie. Jest lepiej pod tym względem? Ja mam zupelnie inaczej. Poruszanie celownikiem w CoD'zie, dla mnie, to jak wywijanie katana z predkoscia swiatla, a "movement" postacia to ekspres kolejowy- czyli bardzos szybko. Takiego podejscia do FPS nie cierpie, dlatego ten gatunek dla mnie wczesniej nie istnial. Nigdy nie mialem wrazenia ze poruszam sie ludzka postacia. Zawsze sterowalem jakims samobieznym dzialem rozpie$#@lajacym wszystko naokolo. Dopiero Killzone zaczal zmieniac cos w tym kierunku. Wracajac do tematu to poruszanie sie wyglada naturalnie BC2, imo lepiej niz w KZ2. Troche za bardzo bron sie "giba" na lewo, i prawo w czasie biegu, ale to detal A animacja postaci to pierwsza liga. Bije na glowe i KZ2, i MW2.
Opublikowano 3 stycznia 201015 l Witam, mam pytanko - gra ktoś z Was jeszcze w Bad Company? I jak według Was wypada dwójka w porównaniu do pierwszej części? Po pierwszym odpaleniu bety po ponad roku grania byłem zachwycony, jednak starczyło kilka dni, aby stwierdzić że to jednak nie jest to... nie wiem, może po prostu zbyt bardzo przyzwyczaiłem się do pierwszej części, jednak w dwójce Bad Company straciło to, co mnie najbardziej przyciągało do poprzedniczki - a mianowicie klimat. Gdzie te wszystkie humorystyczne scenki, teksty rzucane przez kompanów w multi i ogólny feeling "wojny na wesoło"? Gra poszła zbyt bardzo w stronę CoD, co mi zbyt bardzo nie odpowiada. Niedługo dojdzie do tego, że każdy FPS z trybem online (są już wogóle jakieś bez?) będzie bezsensowną kopią gry IW. Nie mówię że dwójka jest zła, jednak jako stary wyjadacz wolę poprzednią część. a niekoniecznie chyba, mi BC2 przypadło do gustu ze wzgledu na różnice w stosunku do MW. To jak obejrzeć hollywoodzki gniot w stylu Rambo 4 a np 9 rote która też dupy nie urywa - a jednak różnica w stosunku do takiego przysłowiowego rambo ogromna. Bo ja ciągle wierze, po smrodzie jaki pozostał po nowym operation flashpoint, ze ukaże sie fajny shooter pretendujący do miana symulacji wojennej.
Opublikowano 3 stycznia 201015 l Witam, mam pytanko - gra ktoś z Was jeszcze w Bad Company? I jak według Was wypada dwójka w porównaniu do pierwszej części? Po pierwszym odpaleniu bety po ponad roku grania byłem zachwycony, jednak starczyło kilka dni, aby stwierdzić że to jednak nie jest to... nie wiem, może po prostu zbyt bardzo przyzwyczaiłem się do pierwszej części, jednak w dwójce Bad Company straciło to, co mnie najbardziej przyciągało do poprzedniczki - a mianowicie klimat. Gdzie te wszystkie humorystyczne scenki, teksty rzucane przez kompanów w multi i ogólny feeling "wojny na wesoło"? Gra poszła zbyt bardzo w stronę CoD, co mi zbyt bardzo nie odpowiada. Niedługo dojdzie do tego, że każdy FPS z trybem online (są już wogóle jakieś bez?) będzie bezsensowną kopią gry IW. Nie mówię że dwójka jest zła, jednak jako stary wyjadacz wolę poprzednią część. Hehe mam dokładnie to samo. A najgorsze jest to, że sam naprawdę nie wiem dlaczego pierwsza część podoba mi się bardziej niż druga. Stawiam jednak tak jak hivonzooo, że BC2 traci na klimacie. Drugim czynnikiem z pewnością jest sama mapa w becie. Nie można w niej zajść przeciwnika od dowolnej strony i zniszczyć paczki (trzeba iść na front), podczas gdy w BC ( w większości mapach) co dwie nowe skrzynki ze złotem to nowa baza. Oby w pełnej wersji były takie mapy jak w pierwowzorze
Opublikowano 4 stycznia 201015 l Nie mówię że Bad Company 2 jest złe i wogóle "ble" - ta gra jest cholernie efektowna i grywalna, lecz nie posiada tego "czegoś", co mogłoby np. mnie przyciągnąć do siebie na dłużej, jak to jest w Bad Company. Gram w ten tytuł niemalże od premiery i jak do tej pory jeszcze mi się nie znudził, i raczej się na to nie zapowiada. Battlefield - masz rację, chociaż Bad Company nie było w tym aspekcie również doskonałe - wolność w dokonywaniu wyborów ma się dopiero w przypadku trybu Conquest, ponieważ w Gold Rushu również atakuje się tylko z jednej strony, ewentualnie miało się kilka różnych ścieżek dojścia do celu. Edytowane 4 stycznia 201015 l przez hivonzooo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.