Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jestem właśnie po sesyjce wersji PC i xboxowej.Wersja na ps3 prezentuje się najgorzej czemu zawsze to my mamy najwięcej kwadratów i drastyczny brak AA

 

 

Nie tylko to, nawet animacja przy kill-ach została mocno ukrócona przez to wygląda nie naturalnie widać to od razu gołym okiem, tak jak i powierzchnia wody gdzie na PS3 wygląda tragicznie na X360 prezentuje się naprawdę ślicznie.

Opublikowano

Co do grafiki to ja już dawno jestem rozczarowany poziomem grafiki na konsolach wiele lat siedziałem na kompie i to bardzo mocnym. I nie rozumiem tych wieloletnich przechwałek wyższości grafiki z konsol. Ale szczerze w tym tytule mi to nie przeszkadza bo to nie ma tak dużego znaczenia. Liczy się DOBRA ZABAWA a ten tytuł dostarcza go.

 

A co do tutoriala to zapraszamy na wspólną grę i tam na pewno przez headset dostaniecie wszelkich wskazówek :thumbsup:.

Opublikowano (edytowane)

DICE zmieniło daty premiery: usa 2.03 oraz eu 4.03, stąd się sklepy chwalą, że roześlą już 3.03.

A demo miało się chyba wstępnie kończyć 28 a gramy do czwartku niestety.

 

Ktoś wie jak na to reaguje sklep PE? Bo tylko u nich wciąż wysyłają 5 marca a nie 3 ^^.

Edytowane przez Gazer
Opublikowano (edytowane)

Piszecie, że ludzie nie potrafią grać. Dlaczego? A no dlatego, że w grze nie ma porządnego tutoriala. Przynajmniej w demie. W jakiej innej grze akcji używa się nagminne przycisku select? Żadnej. Nie dziwi, więc bierność w zaznaczaniu celów. To samo tyczy się uzbrojenia. Przepraszam ale ja nie mam flagi Konfederatów zawieszonej przed domem, nie strzelam do sąsiadów i nie trzymam w szafie arsenału broni. Nie wiem do czego służą te wszystkie zmyślne zabaweczki. Mało kto wie:

-że pociski przeciwpancerne można naprowadzać w locie,

-do czego służy "select"

-po co są te kostki Rubika u snajpera

-o co rozchodzi się z tym małym śmiesznym helikopterem

-no i jak do cholery lata się tym Apachem

 

Ciężko wymyśleć tutorial uczący inteligencji gracza :thumbsup:

Po wejściu do pojazdu pojawiają się symbole przycisków i do czego służą, to chyba wystarczy.

Nie umieją grać Ci którzy w gry w ogóle nie umieją grać, gównażeria niech gra w gry Disneya a nie Battlefield'y.

Poza tym sterowanie helikopterem wymaga dużo wprawy i treningu, było tak bodaj w każdej części.

Edytowane przez da$io
Opublikowano

Nie umieją grać Ci którzy w gry w ogóle nie umieją grać, gównażeria niech gra w gry Disneya a nie Battlefield'y.

No pewnie, jak się do gry dobiorą 10 latki z Wielkiej Brytanii to wiadomo co z tego będzie. :)

Poza tym sterowanie helikopterem wymaga dużo wprawy i treningu, było tak bodaj w każdej części.

Porównaniu do BF2, latanie helikopterem w BC2 to bułka z masłem. W BF2 latanie udało mi się opanować częściowo, a tutaj nie widzę problemu.

Opublikowano

Zgadzam się z wami... samo latanie nie jest zbyt trudne, ale dokładne ostrzelanie celu sprawia większe trudności. W pojazdy trafić łatwiej (są ładnie zaznaczone no i oczywiście całkiem spore) ale z ludźmi trzeba się trochę postarać (chyba że gunner albo reszta drużyny dobrze spotują).

Opublikowano (edytowane)

Nie umieją grać Ci którzy w gry w ogóle nie umieją grać, gównażeria niech gra w gry Disneya a nie Battlefield'y.

No pewnie, jak się do gry dobiorą 10 latki z Wielkiej Brytanii to wiadomo co z tego będzie. :)

 

MW2 :wink:

Edytowane przez humanno
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem czy niektórzy to zauważyli, ale za równo w becie na PC, ale też w demie na konsolach występuje bardzo irytujący bug/błąd/glitch, nie wiem jak to nazwać.

 

Otóż... połowa magazynku to ślepe naboje.

 

Przetestowałem to dokładnie, okazuje się że SMG, assault rifle ale też ckm ma ten błąd. Magazynek pozostawia po sobie 15 kul na ścianach przy walenie full auto. ZAWSZE.

 

Kiedy natomiast walimi pojedynczymi pociskiami wszystko jest w porządku.

 

Nie wiem jak to się dzieje, ale podczas naciskania triggera lekko, z magazynka wylatuję jeden pocisk (tak przynajmniej pokazuje hud w prawym dolnym rogu) pozostawiający JEDNĄ dziurę w ścianie. Kiedy przycisnę troszkę mocnej tego triggera to też wylatuje jeden przycisk, pozostawiający JEDNĄ dziurę w ścianie, ale według huda nabojów ubyło sztuk DWIE...

 

Z tego względu podczas nieprzerwanej serii co drugi nabój po prostu magicznie wyparowuje.

 

Nie wiem jak DICE mogło do tego doprowadzić, nie rzuca się to w oczy tak bardzo, ale jak się przyjrzeć i przetestować to zauważy to każdy.

 

Tutaj filmy na potwierdzenie:

 

http://www.youtube.com/watch?v=umpgRBm-MSY&

http://www.youtube.com/watch?v=qakx8rkHFr0

 

Do poprawki koniecznie!!

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano

ciekawe dlaczego DICE zdecydowało się przyspieszyć premierę o 1 dzień ?

pewnie dlatego ze 4 marca mam urodziny :P

pozostaje mieć nadzieje ze moj slim wczesniej wróci z serwisu niż listonosz przyniesie BF :confused:

Opublikowano

Masakra z tymi nabojami. Wiadomo było, że strzały pojedyncze, czy seria są bardziej skuteczne, ale żeby spowodowane to było znikaniem naboi? WTF!? :pinch:

 

To jeden z najbardziej znanych spisków masońskich, nie wiedziałeś? :P

 

PS. Nie ma jak wieczorna partyjka w BC2, dzięki chłopaki, wasz lot śmigłowcem bezcenny ;)

 

--

Pozdrawiam, Rudiok

Opublikowano (edytowane)

To jeden z najbardziej znanych spisków masońskich, nie wiedziałeś? :P

 

PS. Nie ma jak wieczorna partyjka w BC2, dzięki chłopaki, wasz lot śmigłowcem bezcenny ;)

 

--

Pozdrawiam, Rudiok

 

 

Bo latając zygzakiem trudniej nas było trafić :thumbsup:

Fajnie się gra z rodakami, dobrze że za kilka dni pełna wersja.

Edytowane przez prymek
Opublikowano (edytowane)

Ta szczególnie że ma się takie pilota jak ja który pierwszy raz latał :D Ale i tak sądzę że nie poszło źle :D No za 30min będzie 7 dni do premiery :D Ciekaw jestem kiedy przyjdzie mój preorder z ultimy....

A metoda to nie wiedzieć jak latać wciskać R2 i bawić się prawym analogiem :)

Edytowane przez stachu456
Opublikowano (edytowane)

z tymi dziurami w ścianie to nie wiem, lepiej by to bylo sprawdzić na graczu, czy zbiera 2 kulki przy serii czy pomimo 2ch wystrzelonych naboii zbiera obrażenia jak 1. Nie wiem na ile to mozliwe, ale chyba byloby pewniejsze niz liczenie dziur w ścianie, moze po prostu okrojono w ten sposób ilosc widocznych zniszczeń a jako-takie uszkodzenia są...

 

Ps.

..i mam taką małą prośbę do graczy squadowcyh z tego tematu, bez urazy czy doczepiania sie, ale mysle ze wrażenia z wzajemnych potyczek moze bardziej pasowałyby do tematu online, bo czytanie kilku postów pod rząd w stylu "fajnie sie wczoraj gralo, co?" "no fajnie śmigaliśmy" "no super musimy to powtozyć,.." troche moze irytować bo wiekszość czytelników z wami nie grała i nie ma pojęcia co sie działo "wtedy co tamten tego tam...". Taka sugestia tylko, no offence.

 

 

edit. tak, w obawie postanowilem to jeszcze powiększyć dla lepszego odczytania moich intencji.

Edytowane przez humanno
Opublikowano

U mnie był podobny problem. Co prawda nie z każdej gry wywalało ale jednak. Wczorajszy dzień poświęciłem próbom nauczenia się latać helikopterem i coś mi nie szło, a tu jeszcze wywalało co jakiś czas :/ ehh...może dzisiaj się uda i może zdąrze:D.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...