Oldboy 984 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 jestem właśnie po sesyjce wersji PC i xboxowej.Wersja na ps3 prezentuje się najgorzej czemu zawsze to my mamy najwięcej kwadratów i drastyczny brak AA Nie tylko to, nawet animacja przy kill-ach została mocno ukrócona przez to wygląda nie naturalnie widać to od razu gołym okiem, tak jak i powierzchnia wody gdzie na PS3 wygląda tragicznie na X360 prezentuje się naprawdę ślicznie. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Co do grafiki to ja już dawno jestem rozczarowany poziomem grafiki na konsolach wiele lat siedziałem na kompie i to bardzo mocnym. I nie rozumiem tych wieloletnich przechwałek wyższości grafiki z konsol. Ale szczerze w tym tytule mi to nie przeszkadza bo to nie ma tak dużego znaczenia. Liczy się DOBRA ZABAWA a ten tytuł dostarcza go. A co do tutoriala to zapraszamy na wspólną grę i tam na pewno przez headset dostaniecie wszelkich wskazówek . Cytuj
Matt90 0 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 W sprawie grafiki nic nie jest jeszcze przesądzone, trzeba poczekać do pełnej wersji. Poza tym beta była na PS3, więc DICE powinno wyciągnąć jakieś wnioski. Cytuj
MysteryGaz 26 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 (edytowane) DICE zmieniło daty premiery: usa 2.03 oraz eu 4.03, stąd się sklepy chwalą, że roześlą już 3.03. A demo miało się chyba wstępnie kończyć 28 a gramy do czwartku niestety. Ktoś wie jak na to reaguje sklep PE? Bo tylko u nich wciąż wysyłają 5 marca a nie 3 . Edytowane 23 lutego 2010 przez Gazer Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Hitler Plays Port Valdez słynne wzgórze Cytuj
da$io 110 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 (edytowane) Piszecie, że ludzie nie potrafią grać. Dlaczego? A no dlatego, że w grze nie ma porządnego tutoriala. Przynajmniej w demie. W jakiej innej grze akcji używa się nagminne przycisku select? Żadnej. Nie dziwi, więc bierność w zaznaczaniu celów. To samo tyczy się uzbrojenia. Przepraszam ale ja nie mam flagi Konfederatów zawieszonej przed domem, nie strzelam do sąsiadów i nie trzymam w szafie arsenału broni. Nie wiem do czego służą te wszystkie zmyślne zabaweczki. Mało kto wie: -że pociski przeciwpancerne można naprowadzać w locie, -do czego służy "select" -po co są te kostki Rubika u snajpera -o co rozchodzi się z tym małym śmiesznym helikopterem -no i jak do cholery lata się tym Apachem Ciężko wymyśleć tutorial uczący inteligencji gracza Po wejściu do pojazdu pojawiają się symbole przycisków i do czego służą, to chyba wystarczy. Nie umieją grać Ci którzy w gry w ogóle nie umieją grać, gównażeria niech gra w gry Disneya a nie Battlefield'y. Poza tym sterowanie helikopterem wymaga dużo wprawy i treningu, było tak bodaj w każdej części. Edytowane 23 lutego 2010 przez da$io Cytuj
Matt90 0 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Nie umieją grać Ci którzy w gry w ogóle nie umieją grać, gównażeria niech gra w gry Disneya a nie Battlefield'y. No pewnie, jak się do gry dobiorą 10 latki z Wielkiej Brytanii to wiadomo co z tego będzie. Poza tym sterowanie helikopterem wymaga dużo wprawy i treningu, było tak bodaj w każdej części. Porównaniu do BF2, latanie helikopterem w BC2 to bułka z masłem. W BF2 latanie udało mi się opanować częściowo, a tutaj nie widzę problemu. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Co do latanie to po prostu trzeba mieć wyczucie, i wtedy przestaje być to problemem. Wszyscy narzekają na trudności z lataniem a przecież trudniejsze jest dokładny nalot nad cel by go ostrzelać. Cytuj
Rik 13 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Zgadzam się z wami... samo latanie nie jest zbyt trudne, ale dokładne ostrzelanie celu sprawia większe trudności. W pojazdy trafić łatwiej (są ładnie zaznaczone no i oczywiście całkiem spore) ale z ludźmi trzeba się trochę postarać (chyba że gunner albo reszta drużyny dobrze spotują). Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Tak tylko gunner musi mieć pomoc od pilota sam przyznaje że gunner ma nie łatwo ze mną bo trochę szarpany mam lot to znaczy że robię jeszcze mało płynne nawroty Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Szkoda że brak samolotów jak w BF1943 Cytuj
humanno 201 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 (edytowane) Nie umieją grać Ci którzy w gry w ogóle nie umieją grać, gównażeria niech gra w gry Disneya a nie Battlefield'y. No pewnie, jak się do gry dobiorą 10 latki z Wielkiej Brytanii to wiadomo co z tego będzie. MW2 :wink: Edytowane 23 lutego 2010 przez humanno Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 ciekawe dlaczego DICE zdecydowało się przyspieszyć premierę o 1 dzień ? Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 (edytowane) Nie wiem czy niektórzy to zauważyli, ale za równo w becie na PC, ale też w demie na konsolach występuje bardzo irytujący bug/błąd/glitch, nie wiem jak to nazwać. Otóż... połowa magazynku to ślepe naboje. Przetestowałem to dokładnie, okazuje się że SMG, assault rifle ale też ckm ma ten błąd. Magazynek pozostawia po sobie 15 kul na ścianach przy walenie full auto. ZAWSZE. Kiedy natomiast walimi pojedynczymi pociskiami wszystko jest w porządku. Nie wiem jak to się dzieje, ale podczas naciskania triggera lekko, z magazynka wylatuję jeden pocisk (tak przynajmniej pokazuje hud w prawym dolnym rogu) pozostawiający JEDNĄ dziurę w ścianie. Kiedy przycisnę troszkę mocnej tego triggera to też wylatuje jeden przycisk, pozostawiający JEDNĄ dziurę w ścianie, ale według huda nabojów ubyło sztuk DWIE... Z tego względu podczas nieprzerwanej serii co drugi nabój po prostu magicznie wyparowuje. Nie wiem jak DICE mogło do tego doprowadzić, nie rzuca się to w oczy tak bardzo, ale jak się przyjrzeć i przetestować to zauważy to każdy. Tutaj filmy na potwierdzenie: http://www.youtube.com/watch?v=umpgRBm-MSY& http://www.youtube.com/watch?v=qakx8rkHFr0 Do poprawki koniecznie!! Edytowane 23 lutego 2010 przez MaZZeo Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 ciekawe dlaczego DICE zdecydowało się przyspieszyć premierę o 1 dzień ? pewnie dlatego ze 4 marca mam urodziny pozostaje mieć nadzieje ze moj slim wczesniej wróci z serwisu niż listonosz przyniesie BF :confused: Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Może chodziło im o rozrzut naboi przy full i tak to zrobili Cytuj
Matt90 0 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Masakra z tymi nabojami. Wiadomo było, że strzały pojedyncze, czy seria są bardziej skuteczne, ale żeby spowodowane to było znikaniem naboi? WTF!? Cytuj
Rudiok 3 357 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Masakra z tymi nabojami. Wiadomo było, że strzały pojedyncze, czy seria są bardziej skuteczne, ale żeby spowodowane to było znikaniem naboi? WTF!? To jeden z najbardziej znanych spisków masońskich, nie wiedziałeś? PS. Nie ma jak wieczorna partyjka w BC2, dzięki chłopaki, wasz lot śmigłowcem bezcenny -- Pozdrawiam, Rudiok Cytuj
prymek 9 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 (edytowane) To jeden z najbardziej znanych spisków masońskich, nie wiedziałeś? PS. Nie ma jak wieczorna partyjka w BC2, dzięki chłopaki, wasz lot śmigłowcem bezcenny -- Pozdrawiam, Rudiok Bo latając zygzakiem trudniej nas było trafić Fajnie się gra z rodakami, dobrze że za kilka dni pełna wersja. Edytowane 23 lutego 2010 przez prymek Cytuj
Rudiok 3 357 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 Bo latając zygzakiem trudniej nas było trafić Musicie opatentować tą metodę Do następnego -- Pozdrawiam, Rudiok Cytuj
stachu456 0 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 (edytowane) Ta szczególnie że ma się takie pilota jak ja który pierwszy raz latał Ale i tak sądzę że nie poszło źle No za 30min będzie 7 dni do premiery Ciekaw jestem kiedy przyjdzie mój preorder z ultimy.... A metoda to nie wiedzieć jak latać wciskać R2 i bawić się prawym analogiem Edytowane 23 lutego 2010 przez stachu456 Cytuj
humanno 201 Opublikowano 23 lutego 2010 Opublikowano 23 lutego 2010 (edytowane) z tymi dziurami w ścianie to nie wiem, lepiej by to bylo sprawdzić na graczu, czy zbiera 2 kulki przy serii czy pomimo 2ch wystrzelonych naboii zbiera obrażenia jak 1. Nie wiem na ile to mozliwe, ale chyba byloby pewniejsze niz liczenie dziur w ścianie, moze po prostu okrojono w ten sposób ilosc widocznych zniszczeń a jako-takie uszkodzenia są... Ps. ..i mam taką małą prośbę do graczy squadowcyh z tego tematu, bez urazy czy doczepiania sie, ale mysle ze wrażenia z wzajemnych potyczek moze bardziej pasowałyby do tematu online, bo czytanie kilku postów pod rząd w stylu "fajnie sie wczoraj gralo, co?" "no fajnie śmigaliśmy" "no super musimy to powtozyć,.." troche moze irytować bo wiekszość czytelników z wami nie grała i nie ma pojęcia co sie działo "wtedy co tamten tego tam...". Taka sugestia tylko, no offence. edit. tak, w obawie postanowilem to jeszcze powiększyć dla lepszego odczytania moich intencji. Edytowane 23 lutego 2010 przez humanno Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 To ja jedynie dodam że wczoraj było nie za ciekawie. Serwery co chwile wywalały i były problemy z włączeniem się do gry. Ciekawe jak będzie dziś Cytuj
stachu456 0 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 Ja takich ze znajomymi problemów nie miałem więc sądzę, że jest to jednostkowy problem Cytuj
Bellevar 6 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 U mnie był podobny problem. Co prawda nie z każdej gry wywalało ale jednak. Wczorajszy dzień poświęciłem próbom nauczenia się latać helikopterem i coś mi nie szło, a tu jeszcze wywalało co jakiś czas ehh...może dzisiaj się uda i może zdąrze:D. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.