Trzcina 11 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 (edytowane) Sa problemy z postaciami z original creator, nie wszystkie sa przenoszone dokladnie tak jak powinne i np nos zmienia im sie z ludzkiego na taki jaki maja dwarfy. Co gorsza, mozesz postac zaimportowac z creatora, ale nie jestes w stanie zmienic jej klasy (glupoty), mozesz jej natomiast edytowac wyglad. No i na koniec mozna sobie wybrac jednego dodatkowego skilla, oraz dwa talenty (cos czego nie bylo w character creatorze). Na temat grafiki nie chce mi sie dyskutowac. Ale powiem ze jak dla mnie to logiczne ze 7.5 oznacza 'not a beautiful game' i wlasnie to napisalem w swoim poscie. Beautiful to bardzo mocne slowo. Edytowane 3 listopada 2009 przez Trzcina Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Hm, mojemu srogiemu krasnoludowi resetuje się tylko portret na szczęście. ;P Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Wypuścili zabugowana niedorobioną gre? To mnie wkur.wia w tych czasach, masakra jak developerzy mają graczy w dup.ie, mozna powiedzieć że nastąpiła pecetyzacja gier konsolowych, kiedyś na psx, n64 czy Sedze bugi zdarzały się naprawde rzadko i nie były jakieś szczególnie uciażliwe, developer nie mógł sobie pozwolić na wypuszczenie zabugowanego shitu na konsole, bo gracze i prasa by go zmiażdżyła, a teraz? Zastanawiam się czy ktoś w ogole robi betatesty, włączam gre i musze sciągnąć 10000000000000000000000000 łatek żeby dało się w to gó.wno jakoś grać, nieraz w ogóle się gry nie da ukończyć, gry się robi na jana i z myślą o wypuszczeniu DLC i innych płatnych duperelów. 1 Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Character creator nie byl dostepny w wersji konsolowej o ile mi wiadomo, wiec to akurat tyczy sie wersji PC A skoro nie bylo character creatora to nie ma tez buga, w wersji konsolowej przynajmniej ;p Ale szczerze mowiac to nalezy sie cieszyc z tego ze jest lacze internetowe i HDD w konsoli, bo w kazdej grze sa bugi i w ten sposob moga je usunac. Moga zoptymalizowac, albo zbalansowac (co patrzac na niektore talenty bedzie konieczne). Pomimo tego ze czasami laczy sie to z brakiem dopracowania na tip top. Szczegolnie przydatne jest to w grach od Bioware ktore sa/byly patchowane praktycznie co miesiac, albo i czesciej. Czesc z poprawek w wersjach na PC dotyczyla optymalizacji gry, ale wiekszosc z nich to byly poprawki balansujace, lub wrecz dodajace klasy/czary/itemy itd. Badz nie badz gracz wychodzi na tym lepiej. Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Ja się nie cieszę, brak możliwośći spaczowania danej gry dla developera to taki bat, który zmusza go do tęższej pracy i najlepszego dopracowania swojego tytułu, konsekwencją paczów jest wypuszczanie zabugowanego crapa który polepsza się łatkami i pierdołami z upływem czasu. Na pc to była normalka, pecetowcy byli przywyczajeni w pykaniu w niedopracowane tytuły i łykali każdy shit który dostali, na konsolach był zawsze pewien solidny poziom gier do czasu interenetu i dysków twardych. 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Grałem już i na kompie, i na Xie. Warto zainwestować, bo czuć ten oldschool, a mimo że pograłem tylko godzinkę to i tak zdążyłem zaliczyć fajny twist fabularny. Świat wykreowano z dbałością o detale. Prawie wszystko czego dotkniemy/podniesiemy pojawia się w Codexie, co jest fajne jak ktoś ma czas/ochotę to czytać. Grafika wcale nie przeszkadza, fajny VA osób z którymi gadamy, bo głosy do wyboru dla naszego hirosa trochę ssą. Interfejs imo paradoksalnie jest lepszy w wersji na Xa. Na PC jest +/- 13 slotów, z których na 10 są skróty klawiszowe. Niby zwiększa to dynamikę akcji, ale poprzez ustawienie kamery w rzucie izometrycznym i tak nie czuje się tej adrenalinki. Poza tym wybór czaru -> celowanie etc. W wersji na Xa konsola sama dostosowuje odległość i bardziej czuć walkę. Aha, na PCta można też sobie ustawić kamerę tak jak na konsoli. Wybrałem oczywiście maga. Czarów jest sporo (3 szkoły, w każdej 16 zaklęć - primal (żywioły), creation (leczenie, buffy), entropy (drain life + debuffy)), niektóre "pokrywają" się ze sobą efektami, więc nie trzeba znać wszystkich. Skillów też jest dużo m.in. znajdowanie pułapek, złodziejstwo, perswazja, koncentracja, zielarstwo etc. Standardzik. Każdy skill/spell/podejrzewam, że umiejętność dla wojaków/złodziei też ma 4 poziomy. Żeby wejść na wyższy musimy spełnić wymagania typu atrybut na odp. poziomie/odpowiedni poziom postaci. Po godzince grę wyłączyłem i czekam na premierę, żeby móc sobie sprawić oryginał, bo warto. To taki oldschool podany w nowszej formie. Duchowy spadkobierca Baldur's Gate'a. Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Jak jest z wersja pl? Dzis uderzam do sklepu(chwilowo mieszkam w stanach) i slyszalem, ze za kilka dni ma byc jakas latka polonizujaca, prawda to? Czy napisy pl bede mial juz dzis? Cytuj
Yuurei 0 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Nie śledziłem losów DA co by sobie nie psuć zabawy ale... wczoraj przeczytałem wywiad na Polygamii i jedno zaczęło mnie zastanawiać. Wiem, że nie dostaniemy na klocku intefejsu izo (trochę szkoda ale dam radę, w Mass Effect dałem to tu też) ale czy wersja na konsolę nie będzie wykastrowana z fabuły? Mogę liczyć na to, że zarówno na piecu jak i X0 dostanę to samo jeśli chodzi o wątki fabularne, teksty itp? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 http://www.4players.de/4players.php/tvplayer/4PlayersTV/Alle/4397/44928/Dragon_Age_Origins/PC_Konsolenvergleich_2.html Porownanie X do wersji PC Gooral - ta gra to dla mnie czy mam ja omijac? Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 3 listopada 2009 Autor Opublikowano 3 listopada 2009 (edytowane) Wiem, że nie dostaniemy na klocku intefejsu izo (trochę szkoda ale dam radę, w Mass Effect dałem to tu też) W ME brakowało ci rzutu izometrycznego? Olaboga. Scorpion omijaj szerokim łukiem bo tylko będziesz narzekał w czasie grania. Edytowane 3 listopada 2009 przez Gooral Cytuj
Yuurei 0 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 W ME brakowało ci rzutu izometrycznego? Olaboga. Hehe. Raczej o to mi chodziło, że będąc "wychowanym" na Baldurach, Plejnskejpach itp nie brakowało mi izo w Mass Effect i grało mi się dobrze :-) Bardziej mi zależy na tym, żeby nie odmóżdżyli wersji konsolowej robiąc z tego bardziej H&S niż cRGP Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 (edytowane) Z tego co się orientuje fabuła i długość gry będzie taka sama ale na konsoli będzie o wiele prościej grać. NA PC będzie większy hardcore nawet na easy To znaczy chodzi mi o walki i trudność w pokonaniu przeciwników. NA konsoli zalatuje ME a na PC bardziej Divinity II. Dobra edytuje posta po przeczytaniu recki na Gamespot. Walki są łatwiejsze na konsolach co zaliczam na plus po męczarniach w Divinity II Niestety wersja na X360 jest gorsza nie tylko od PC'towej (co było już pewne od dawna) ale także od wersji na PS3. Gorsze tekstury i gama kolorów. Cóż wersji PC'towej nie kupie gdyż co mi po lepszej grafie jak na moim kompie i tak będzie wyglądała gorzej (sprzęt ma swoje lata co pokazał najlepiej Divinity II) Wersje na PS3 bym kupił gdyby nie te 2 dodatkowe tygodnie czekania Dlatego z musu zostaję przy najgorszej wersji na X360. No ale pocieszam się że nie grafa jest najważniejsza a głębia, klimat i fabuła zostają takie same niezależnie od platformy!: ) Edytowane 3 listopada 2009 przez blantman Cytuj
wrog 640 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 "The differences between versions aren't limited to the interface. Dragon Age doesn't look amazing on the PC, but it's an attractive game nonetheless. Zooming from an isometric view to a third-person perspective is slick, and while environments don't hold up quite as well when viewed up close, they're consistently lovely when viewed from above. On the flip side, the Xbox 360 version looks positively disappointing. Textures are highly compressed and colors are washed out, though the upside is that this version maintains a smoother frame rate than on the PlayStation 3, where things might get jittery when swiveling the camera around. The PlayStation 3 version features higher-quality textures than those on the Xbox 360, better color saturation, smoother facial animations, and shorter load times. Minor visual hiccups, like corpses that disappear and reappear, are a bit more common on the PS3, however. The PC version is the superior experience, but if you're choosing between the two console releases, the PlayStation 3 has the upper hand. Some minor glitches are shared between the console versions, however, such as rare occasions when the soundtrack or voice-overs disappear. We also ran into a few quest malfunctions that could be replicated on all three platforms, though they were relatively minor and did not interfere with the progress of the main quest. " Gamespot Smutne. Wersja na X360 dostała 8.5 (PS3 9.0, PC 9.5). Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 Mo masakra, w porównianiu do pc wygląda to fatalnie, jak można zrobić taką brzydką gre? 1 Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 3 listopada 2009 Opublikowano 3 listopada 2009 http://www.gametrailers.com/video/review-dragon-age/58517?type=flv recka Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 3 listopada 2009 Autor Opublikowano 3 listopada 2009 http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,7210533,Widok_z_gory_w_Dragon_Age_na_konsolach_wymagalby_poswiecen.html Ciekawy wywiad http://tvgry.pl/?ID=685 Zajawka z tvgry.pl Cytuj
milekp 78 Opublikowano 4 listopada 2009 Opublikowano 4 listopada 2009 Na gry-online pojawił się już poradnik (oczywiście, kuźwa płatny) ale po jego objętości już można stwierdzić, że ta gra będzie wielka ... (w stylu długa) Cytuj
Mango0700 1 Opublikowano 4 listopada 2009 Opublikowano 4 listopada 2009 @Gooral Ale te GRAMY chyba z wersji PC, czy może to jest wersja konsolowa? Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 4 listopada 2009 Autor Opublikowano 4 listopada 2009 (edytowane) Mówisz o tym fimiku z tvgry do którego link podałem? Przecież widać na pierwszy rzut oka (choćby po interfejsie) że to wersja PC. Edytowane 4 listopada 2009 przez Gooral Cytuj
Gość Pawlo_PL Opublikowano 4 listopada 2009 Opublikowano 4 listopada 2009 http://translate.google.de/translate?prev=hp&hl=de&js=y&u=http%3A%2F%2Fwww.pcgames.de%2Faid%2C698746%2FDragon-Age-Origins-Xbox-360-und-PC-im-Grafikvergleich-PC-gewinnt-haushoch%2FPC%2FSpecial%2F&sl=de&tl=en&history_state0= PC vs X360 Różnice są, jednak nieszczególnie zauważalne.Bywało gorzej. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 4 listopada 2009 Autor Opublikowano 4 listopada 2009 http://www.psxextreme.info/topic/70246-dragon-age-origins/page__pid__1992628__st__80entry1992628 post 110 Macie (pipi)a znawcy śledzi. Link powyżej dla wszystkich tych, którzy mówią, że grafika dla nich jest ładna i próbowali mi wcisnąć swoje gó.wno o gustach itd. A tyle się (pipi)a napisałem, że grafika ssie pałę i to nie jest kwestia gustu ale wszystko jak grochem o ścianę. Koleś piszący w temacie z linka tylko potwierdza to co ja mówiłem i kilkadziesiąt innych osób napisały w reckach i na forach. Tak jak kolega siarex napisał - "to tyle o duperelach", moje na wierzchu tak jak miało być. Teraz można przejść do rozmów na tematy wazniejsze gdy mowa o RPG czyli fabule, mechanice rozgrywki i ciekawostkach jakie Bioware dla nas przygotowało. Porównanie X360 vs PC. Niektóre zrzuty są absolutnie z du.py ale co zrobić jak jakiś de.bil nie umie zrobić tego porządnie i porównuje ze sobą nieco różne ujęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84e729d4086a85e2.html Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Jako licencjonowany zawodowy znawca śledzi muszę napisać, że im więcej oglądam screenów i filmików z tej gry tym bardziej podoba mi się grafika. Według mnie jest ładna Idealnie trafia w mój gust Jeszcze kilka dni i położę swoje łapska na tym tytule A i na Rynku w USA wylądowały już 2 DLC - jedno dostępne w limitce - Stone Prisoner 1200MSP i Wardens Keep - 560MSP, jako że 1sze będę miał w zestawie to na drugie raczej się skuszę, bo cena nie jest zbyt wygórowana, ale to nie od razu, najpierw trochę nacieszę się tym co dostanę na dzień dobry 1 Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 DA bliżej do Badlur's Gate czy Neverwinter Night ? lubię dobre hack n slashe, ale jeśli w niej więcej gadania niż grania, to odpuszczam. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 5 listopada 2009 Autor Opublikowano 5 listopada 2009 (edytowane) To nie jest H&S tylko RPG. Brakuje ci H&S to zwróć oczy w kierunku Torchlight. PS: Uwielbiam ludzi, którzy piszą, że jeśli jest dużo gadania to odpuszczają. To po ch.uj sobie w ogóle zawracać głowę erpegami? Solą tych gier jest gadanie, poznawanie historii i fabuła tak jak kwintesencją shooterów jest strzelanie a kwintesencją hack and slashy napierdalanie we wrogów pojawiających się w niezliczonych ilościach. Edytowane 5 listopada 2009 przez Gooral Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 5 listopada 2009 Opublikowano 5 listopada 2009 Wpis, przecież esencja Rpg jest takie planescape torment który właściwie opiera się na gadaniu, w finale nawet nie musisz walczyc, wystarczy przegadać go I nie rozumiem ludzi którzy mówią że grafika jest ładna, no kur.va, nawet koleś z linku od goorala który już grał, napisał że grafa jest katastrofalna a tutaj jakieś pieprzenie o jej ładnym wyglądzie, macie przecież skriny nawet, http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/760d658d3b617bdc.html Popatrzcie jak wygląda głowna postać i głowa towarzysza z prawej, pegasus kur.wa. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.