Skocz do zawartości

Call of Duty: Modern Warfare 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale bym chciał, żeby BC2 był lepszy od MW2. W szczególności żeby nie miał takich wad jak:

 

- możliwość biegania z nożem (jak ma się taką ochotę),

- słyszenia ciankich głosików amerykanów w HS,

- ginięcia od celnego strzału kogoś kto podszedł mnie z tyłu,

- ginięcia od tego kto jest ode mnie szybszy,

- możliwości grania osób, które nie są veteranami każdego shootera

- wypuszczanie patchy, bo to oznacza, że gra jest półproduktem

 

bo nie będzie ich miał, tak jak ten choojowy MW2, prawda?

Opublikowano (edytowane)

Próbujesz ewidentnie sprowokować jakąś durną dyskusje, i to w pełni świadomie, no chyba ze chwilowo myślenie ci nie wychodzi.

 

Poproś moderatora o usunięcie wszystkich negatywnych wypowiedzi nt MW2 z tego tematu bo ci to nie w smak, no ale z 2giej strony, kogo mialbyś sie czepiać wtedy, e? Bo przecież nie spoczniesz dopóki ten topic nie bedzie zalany... ..opiniami MWentuzjastów. Wez pomyśl, piszesz jakieś aluzyjne pierdoły ad. wad zarzucanych MW2, o tak, dawno o tym nie bylo pisane, warto to wyciągnąc i odświeżyć dyskusje :thumbsup:

Edytowane przez humanno
Opublikowano (edytowane)

redundantor, większość ludzi narzeka na grę bo tryb multi nie spełnił oczekiwań - to jest chyba normalne.

Niestety ale taka jest prawda, dla mnie totalnie nie logiczne jest wybieranie hosta przez grę... Często mnie wybiera mimo iż mam łącze 1mb :D. Ilość paczy która wyszła od dnia premiery - bodajże to już 8 pacz a chyba więcej zepsuł niż poprawił. Czy tak ciężko było wydać betę multiplayer i pozbyć się większości błędów które teraz występują? Czy tak ciężko jest wydać jednego pacza 100-200mb który wyeliminował by większość błędów? Jaki jest sens ładować co pół miesiąca łatkę o wielkości 15mb? Czy tak trudno było zaplanować normalne respawny przeciwników? Czy nie można było zrobić normalnego matchmakingu taki jaki jest np. w KZ2? Czy tak ciężko było wprowadzić konkretne wsparcie dla rozgrywki klanowej?

Widocznie to wszystko co wypisałem sprawiało trudność dla IW i teraz mamy taki oto efekt końcowy, już pomijam polonizację tego tytułu która to jest kpiną...

 

Ironizujesz w swoim poście a prawda jest taka że osoba hostująca grę, często ma wyraźną przewagę nad resztą graczy! Jeszcze w żadnej grze nie widziałem takiej przewagi hosta nad resztą graczy...

 

Jeżeli kogoś bawi granie na nie zbalansowanych mapach, ginięcie od przeciwnika który zrespił się tuż za nami oraz bycie zabitym przez osobę hostującą która wyciąga nas 1 strzałem zza rogu to niech sobie w to gra i dalej myśli że jest "trendy"...

 

A najlepszy jest i tak komunikat: "Nie można przenieść hosta, ponieważ nie można przenieść hosta..." :D:D

Edytowane przez rydziu87
Opublikowano (edytowane)

humanno nie chodzi mi o usunięcie postów negatywnych, tylko o niepowtarzanie bez przerwy tych argumentów na temat kamperów bo to akurat jest w każdym shooterze i nie jest to żadna wada tylko permanentna cecha takich gier. I przecież to nie ja temat odświeżam, tylko odpowiedziałem na Wasze posty.

 

A co do tego, że opcje multi są tu do dupy to się zupełnie zgadzam, ale jak już się uda połączyć ... ;)

Edytowane przez redundantor
Opublikowano (edytowane)

dla mnie totalnie nie logiczne jest wybieranie hosta przez grę... 

lepiej gra niz gracze.

Często mnie wybiera mimo iż mam łącze 1mb

jak rozumiem wiesz ze inni mieli lepsze?

Ilość paczy która wyszła od dnia premiery - bodajże to już 8 pacz a chyba więcej zepsuł niż poprawił. 

no wlasnie chyba nie

Czy tak ciężko jest wydać jednego pacza 100-200mb który wyeliminował by większość błędów? Jaki jest sens ładować co pół miesiąca łatkę o wielkości 15mb? 

poczekaj do ostatniego patcha i wyobraz sobie ze wlasnie w tym terminie by wyszedl ten twoj wielki patch ktory naprawia wszystkie krzywdy i niesprawiedliwosci. wolisz tyle czekac czy raczej zeby naprawiali pokolei w krotszych terminach? bo wydaje mi sie ze gdyby poszli twoja metoda patchowania dopiero gdy juz wszystko zdarzyli naprawic(co trwa duzo wiecej czasu) to bys narzekal jakie to IW jest beee bo nie pat(pipi))a a ludzie biegaja z javelinami i nie mozna akceptowac friend invitow.

Jeszcze w żadnej grze nie widziałem takiej przewagi hosta nad resztą graczy...

gow 2. to co jest tutaj to pikus

Jeżeli kogoś bawi granie na nie zbalansowanych mapach

nie zbalansowane czyli ze jedna strona ma przewage? tak jak aztec i d1 dla ct w counter strike? ktore to mapy wg ciebie tutaj faworyzuja jeden team?

Edytowane przez Gattz
Opublikowano

Takie jedno techniczne pytanie - jak poznajecie, że jesteście hostem w grze. Mi się to raz udało. Zaczęła się gra - rwało jak cholera - lagi największe jakie miałem. To myślę nie pogram i wychodzę, a wtedy napisało mi, że jestem hostem i jak wyjdę to gra będzie zerwana - tyle, że wtedy ja akurat nie mogłem wcale grać.

 

To jest zaprzeczenie Waszych dyrdymałów odnośnie tego, że host jest bogiem.

Opublikowano

jak ja jestem hostem to poznaje to po tym, że jak wybiegam zza rogu celuje i zabijam to przeciwnik nawet nie zdąży przerwac swojego sprintu i przycelowac. zawsze mam z 1-2 sekundy przewagi i koleś pada.

Opublikowano (edytowane)

Takie jedno techniczne pytanie - jak poznajecie, że jesteście hostem w grze. Mi się to raz udało. Zaczęła się gra - rwało jak cholera - lagi największe jakie miałem. To myślę nie pogram i wychodzę, a wtedy napisało mi, że jestem hostem i jak wyjdę to gra będzie zerwana - tyle, że wtedy ja akurat nie mogłem wcale grać.

 

To jest zaprzeczenie Waszych dyrdymałów odnośnie tego, że host jest bogiem.

 

Moim zdaniem przed rozpoczęciem meczu to host ma właśnie 4,3 kreski a reszcie dopiero po chwili się pokazują gdy zaczyna się gra, ale mogę się mylić

Edytowane przez tomci23
Opublikowano (edytowane)

dla mnie totalnie nie logiczne jest wybieranie hosta przez grę... 

lepiej gra niz gracze.

Często mnie wybiera mimo iż mam łącze 1mb

jak rozumiem wiesz ze inni mieli lepsze?

Ilość paczy która wyszła od dnia premiery - bodajże to już 8 pacz a chyba więcej zepsuł niż poprawił. 

no wlasnie chyba nie

Czy tak ciężko jest wydać jednego pacza 100-200mb który wyeliminował by większość błędów? Jaki jest sens ładować co pół miesiąca łatkę o wielkości 15mb? 

poczekaj do ostatniego patcha i wyobraz sobie ze wlasnie w tym terminie by wyszedl ten twoj wielki patch ktory naprawia wszystkie krzywdy i niesprawiedliwosci. wolisz tyle czekac czy raczej zeby naprawiali pokolei w krotszych terminach? bo wydaje mi sie ze gdyby poszli twoja metoda patchowania dopiero gdy juz wszystko zdarzyli naprawic(co trwa duzo wiecej czasu) to bys narzekal jakie to IW jest beee bo nie pat(pipi))a a ludzie biegaja z javelinami i nie mozna akceptowac friend invitow.

Jeszcze w żadnej grze nie widziałem takiej przewagi hosta nad resztą graczy...

gow 2. to co jest tutaj to pikus

Jeżeli kogoś bawi granie na nie zbalansowanych mapach

nie zbalansowane czyli ze jedna strona ma przewage? tak jak aztec i d1 dla ct w counter strike? ktore to mapy wg ciebie tutaj faworyzuja jeden team?

 

 

Po kolei:

Ad1.

Może lepiej że gra wybiera ale mogła by to robić od razu za pierwszym razem trafnie a nie że później podczas gry wybierze 2x osobę hostującą a przy 3 próbie wywali wszystkich z serwera i na ekranie wyskoczy napis "Nie można przenieść hosta..."

Minusem takiego rozwiązania jest to że nie grasz na tym co chcesz tylko gra Ci z góry narzuca jaką mapę masz grać co jest bezsensowne...

 

Ad2.

Tak, w dzisiejszych czasach łącze 1mb jest chyba jednym ze słabszych łączy. Jak się okazuje podczas rozgrywki potrafi przeczucić hosta na inną osobę (czyli znajduje się w lobby ktoś z lepszym łączem), tylko co z tego skoro mnie już wywaliło z gry i trzeba od początku tworzyć party? ;o

 

Ad3.

"Out of memory" - czy coś w tym stylu i zwiechy konsoli - to chyba nie wymaga komentarza...

 

Ad4.

IW samo sobie strzeliło w kolana nie wydając bety...

Pytanie tylko ile osób kupiło by pełną wersję po ograniu bety, jeżeli już takowa by się pojawiła i pokazała co sobą prezentuje...

Sorry ale nawet ten błąd z Friends Invite był kpiną, takie rzeczy po prostu nie powinny mieć miejsca w jednym z najbardziej oczekiwanych tytułów multi 2009roku.

 

Ad5.

Nie wiem jak było w gow2, nie grałem ale z tego co słyszałem od osób które grały to w tamtej grze aż tak widoczne to nie było...

 

Ad6.

Podam na przykładzie dominacji bo najczęściej ten tryb gram, w sumie to DM też się tyczy:

Afghan, Westeland, Favela, Estate i Scrapyard (mapa która nadaje się do wszystkiego tylko nie do grania)

 

Jak poznać osobę która jest hostem? Podczas pierwszego odliczania wystarczy wcisnąć przycisk select - osoba hostująca zawsze ma 4 kreski podczas gdy inne mają po 1 i dopiero po kilku sek. reszcie graczy połączenie się stabilizuje.

Edytowane przez rydziu87
Opublikowano

Po kolei:

Ad1.

Może lepiej że gra wybiera ale mogła by to robić od razu za pierwszym razem trafnie a nie że później podczas gry wybierze 2x osobę hostującą

wolisz zeby bylo jak kiedys ze jesli obecny host wyjdzie to wywala odrazu do lobby wszystkich? bo ja wole zeby szukalo nowego chocby 5x jesli wyskakuje im mama error czy papa ban czy po prostu ragequit.

 

 

Minusem takiego rozwiązania jest to że nie grasz na tym co chcesz tylko gra Ci z góry narzuca jaką mapę masz grać co jest bezsensowne...

 

 

minusem twojego rozwiazania by bylo to ze ludzie graliby tylko na 1-2 mapach tak jak da sie to zaobserwowac w counter strike gdzie dali mozliwosc "przedluz mape o 30 minut" i mamy potem de_dust2 przez 3 godziny az admin sam recznie zmieni bo idioci zawsze beda wiekszoscia w demokracji.

 

Tak, w dzisiejszych czasach łącze 1mb jest chyba jednym ze słabszych łączy. Jak się okazuje podczas rozgrywki potrafi przeczucić hosta na inną osobę (czyli znajduje się w lobby ktoś z lepszym łączem), tylko co z tego skoro mnie już wywaliło z gry i trzeba od początku tworzyć party? ;o

 

 

moze szuka tego innego bo ciebie wywalilo a reszta potrzebuje hosta?

 

Ad4.

IW samo sobie strzeliło w kolana nie wydając bety...

 

co widac po wynikach sprzedazy :P nie sledzilem wiec nie wiem czy byly zamkniete beta testy czy nie.

 

Nie wiem jak było w gow2, nie grałem ale z tego co słyszałem od osób które grały to w tamtej grze aż tak widoczne to nie było...

 

 

tam bylo tak ze koles strzelil w ciebie z shotguna, obiegales go od tylu, zabijales, jego strzal dopiero dolecial tam gdzie stales gdy on strzelal. (obejzyz sobie np. http://www.youtube.com/watch?v=D4foUP2LuX8 gdzie pokazuja jak dziala shotgun w druzynie niehosta)

 

i nie jestem pewny tego sposobu poznawania hosta bo jak mowilem gram z ziomem i jak sie podlanczamy to on widzi swoje 4 kreski reszta czerwone i ja widze moje 4 kreski i reszta czerwone. party jest hostem czy jak?

 

i mozesz rozwinac w jakim sensie sa nie zbalansowane? ze jedna druzyna ma na niektorych ciut blizej do punktu A? czy moze ze da sie zajac i bronic 1 punkt tak ze bedzie prawie nie do odbicia ale traci sie wtedy dwa pozostale? (ja bym raczej wymienil highrise gdzie mozna zamknac przeciwnika na respie)

 

 

Opublikowano (edytowane)

Cała dyskusja i tak do niczego nie doprowadzi. Jak się analizuje te wszystkie zarzuty odnośnie gry (oprócz tego o marnych społecznościach bo on jako jedyny ma sens), to okazuje się że większość "wad" gry polega na tym: "dostaję w dupę od noobów" - to wniosek taki, że gra jest do dupy, wszyscy to nooby niepotrafiące się ładnie bawić, bo biegają z nożami i shootgunami, a jeszcze na pewno tych 6 graczy po drugiej stronie to hosty :), a i jeszcze są na lepszej połowie planszy bo nam w oczy świeci. :)

 

Poczekamy na BC2, zobaczymy jak tam będzie Wam się grało, a sory juz większość wie jak im się będzie grało bo ta gra to podobno pogromca COD :) (przynajmniej tak z bety wychodzi)

 

Pamiętam jak gra wyszła - wszyscy piali z zachwytu. Jak podali, że sprzedali 2 mln egz. nagle wszyscy uznali, że to komercyjny syf i nie da się w to grać.

Edytowane przez redundantor
Opublikowano (edytowane)

Po kolei:

Ad1.

Może lepiej że gra wybiera ale mogła by to robić od razu za pierwszym razem trafnie a nie że później podczas gry wybierze 2x osobę hostującą

wolisz zeby bylo jak kiedys ze jesli obecny host wyjdzie to wywala odrazu do lobby wszystkich? bo ja wole zeby szukalo nowego chocby 5x jesli wyskakuje im mama error czy papa ban czy po prostu ragequit.

 

 

Minusem takiego rozwiązania jest to że nie grasz na tym co chcesz tylko gra Ci z góry narzuca jaką mapę masz grać co jest bezsensowne...

 

 

minusem twojego rozwiazania by bylo to ze ludzie graliby tylko na 1-2 mapach tak jak da sie to zaobserwowac w counter strike gdzie dali mozliwosc "przedluz mape o 30 minut" i mamy potem de_dust2 przez 3 godziny az admin sam recznie zmieni bo idioci zawsze beda wiekszoscia w demokracji.

 

Tak, w dzisiejszych czasach łącze 1mb jest chyba jednym ze słabszych łączy. Jak się okazuje podczas rozgrywki potrafi przeczucić hosta na inną osobę (czyli znajduje się w lobby ktoś z lepszym łączem), tylko co z tego skoro mnie już wywaliło z gry i trzeba od początku tworzyć party? ;o

 

 

moze szuka tego innego bo ciebie wywalilo a reszta potrzebuje hosta?

 

Ad4.

IW samo sobie strzeliło w kolana nie wydając bety...

 

co widac po wynikach sprzedazy :P nie sledzilem wiec nie wiem czy byly zamkniete beta testy czy nie.

 

Nie wiem jak było w gow2, nie grałem ale z tego co słyszałem od osób które grały to w tamtej grze aż tak widoczne to nie było...

 

 

tam bylo tak ze koles strzelil w ciebie z shotguna, obiegales go od tylu, zabijales, jego strzal dopiero dolecial tam gdzie stales gdy on strzelal. (obejzyz sobie np. http://www.youtube.com/watch?v=D4foUP2LuX8 gdzie pokazuja jak dziala shotgun w druzynie niehosta)

 

i nie jestem pewny tego sposobu poznawania hosta bo jak mowilem gram z ziomem i jak sie podlanczamy to on widzi swoje 4 kreski reszta czerwone i ja widze moje 4 kreski i reszta czerwone. party jest hostem czy jak?

 

i mozesz rozwinac w jakim sensie sa nie zbalansowane? ze jedna druzyna ma na niektorych ciut blizej do punktu A? czy moze ze da sie zajac i bronic 1 punkt tak ze bedzie prawie nie do odbicia ale traci sie wtedy dwa pozostale? (ja bym raczej wymienil highrise gdzie mozna zamknac przeciwnika na respie)

 

Kiedyś to było kiedyś, dzisiaj da się zrobić grę w której nie wywala z gry jak host wyjdzie. Przykładem może być KZ2 w którym udało się ten problem jakoś rozwiązać i nie przypominam sobie tak częstych problemów z wyrzucaniem z serwera.

Są gry w których można zakładać party na hasło, wybrać sobie mapę jaka się podoba i grać sobie na niej ile ma się tylko ochoty. W końcu zapłaciliśmy za dany tytuł nie małe pieniądze i wypadało by żeby gra dała nam możliwość wybrania tego co nam przynosi radość z gry więc nie wiem czemu takie osoby nazywasz idiotami - nie nudzi im się to niech sobie grają ile tylko wejdzie, ich sprawa.

 

Niestety podczas przenoszenia hosta jestem jeszcze w grze i słyszę osoby które to na nim się znajdują. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się aby przeniosło hosta na inną osobę w momencie gdy ja nim jestem i żebym dalej uczestniczył w rozgrywce. Zawsze mnie wywali...

 

Wynik sprzedaży a jakoś produktu to w tym wypadku całkowicie inna sprawa. Większość ludzi (w tym ja) zaufało znanej marce i kupiło tytuł w ciemno. Ile osób przeżyło zawód a ilu osobom gra się spodobała? Ciężko to stwierdzić, ale na forum poświęconym lidze Modern Warfare oraz Killzone 2 zaczęto się zastanawiać nad ponownym wznowieniem rozgrywek w MW1 i KZ2 i nie powiem, osób jest całkiem sporo...

 

Co do map to nie wiem czy jest to "ciut szybciej". Jest to wyraźnie widoczne i na dodatek na niektórych mapach da się tak rozstawić że jeden z teamów ma przejęte 2 punkty i może się na nich zabunkrować co znacznie utrudnia sprawę odbicia któregoś z tych punktów.

 

Co do zamykania na respie, wystarczy podczas dominacji przejąć 2 punkty blisko siebie, zostawić przeciwnikowi jeden punkt i już jest praktycznie zamknięty w jednym miejscu i respi się cały czas w okolicach tego punktu. Tym sposobem na 90% map można załatwić przeciwnika, np:

Terminal - zostawiamy punkt A i przeciwnik respi się w kiosku obok niego; Quarry - zostawiamy punkt C i przeciwnik respi się cały czas przy lewym moście między budynkami; Skidrow - zostawiamy B i ustawiamy kolesi na końcach korytarza, strzelamy jak do kaczek bo przeciwnik respi się w tym właśnie korytarzu i jest gg no re; Highrise - jak sam wspomniałeś.

Takich przykładów można znaleźć więcej.

 

Kończę już dyskusję na ten temat, bo do niczego konkretnego ona nie prowadzi, pozdro!

Edytowane przez rydziu87
Opublikowano

Kiedyś to było kiedyś, dzisiaj da się zrobić grę w której nie wywala z gry jak host wyjdzie. Przykładem może być

mw2

 

Są gry w których można zakładać party na hasło, wybrać sobie mapę jaka się podoba i grać sobie na niej ile ma się tylko ochoty. 

 

 

mw2

 

Wynik sprzedaży a jakoś produktu to w tym wypadku całkowicie inna sprawa.

 

 

si. zadaj sobie jednak pytanie gdzie oni niby sobie strzelili w stope i jak ich to niby dotknelo? gra pobila rekordy sprzedazy, mimo narzekaczy jest nadal popularna na multi, mw3 sprzeda sie nawet jesli nie tak rewelacyjnie jak mw2 to i tak napewno bardzo dobrze i zarobi na kolejne poncze pod palmami.

 

Co do zamykania na respie, wystarczy podczas dominacji przejąć 2 punkty blisko siebie, zostawić przeciwnikowi jeden punkt i już jest praktycznie zamknięty w jednym miejscu i respi się cały czas w okolicach tego punktu. Tym sposobem na 90% map można załatwić przeciwnika, np:

Terminal - zostawiamy punkt A i przeciwnik respi się w kiosku obok niego; Quarry - zostawiamy punkt C i przeciwnik respi się cały czas przy lewym moście między budynkami; Skidrow - zostawiamy B i ustawiamy kolesi na końcach korytarza, strzelamy jak do kaczek bo przeciwnik respi się w tym właśnie korytarzu i jest gg no re; Highrise - jak sam wspomniałeś.

Takich przykładów można znaleźć więcej.

 

 

 

to ze sie bedzie respil w okolicach jednego punktu nie znaczy ze dasz rade go na nim zamknac. jak dla mnie to tylko highrise ma takie chokepointy by skutecznie zamknac przeciwnika. w terminal z tego kiosku da sie zwiac nawet jak chopper gunner tam strzela wiec to slaby contain, quarry nie ma mostow wiec zaloze ze chodzilo ci o rundown gdzie sa niby tylko 3 mosty do pilnowania ale sniping positions masz tam od groma by zdjac zamykajacych, skidrow - respi sie tez w pomieszczeniach gdzie moze wyskoczyc z okna w strone A albo z dziury w scianie w strone C. cos slabe te twoje przyklady no ale skonczmy jak mowiles.

 

w BC2 i tak sie spotkamy bo ile mozna grac ciagle w to samo :D

 

 

Opublikowano (edytowane)

Bardzo ładnie cytujesz wybiórczo moje wypowiedzi ;].

 

Co do przenoszenia hosta w trakcie meczu, no cóż częściej się to nie udaje niż udaje.

Nie przypominam sobie aby w MW2 dało się założyć party na hasło. Po drugie tak czy siak nie są to mecze rankingowe.

 

Pozostaje mieć tylko nadzieję że BC2 będzie bardziej dopracowanym tytułem niż MW2 bo jeżeli tak się nie stanie to wtedy pozostanie nam czekać na KZ3, no chyba że w między czasie pojawi się jakiś czarny koń na rynku rozgrywki multiplayer.

Edytowane przez rydziu87
Opublikowano

tak chyba latwiej mi sie odniesc do konkretnych punktow twojej wypowiedzi nie sadzisz? zwlaszcza ze nie zmieniam sensu twoich wypowiedzi.

 

ty bys chcial zeby prywatne mecze byly rankingowe? i co jeszcze moze split screen tez? jest powod dla ktorego oba te rozwiazania maja oddzielny ranking

 

a bc2 napewno bedzie mial wlasny zestaw bugow/niedociagniec/niesprawiedliwosci/kamperstwa/noobostwa itp itd i tez beda ludzie ktorzy beda sie dobrze w to bawic i tacy ktorzy beda narzekac jakie to rozczarowanie i bzdet roku. (kz3 zreszta tez :P)

 

 

Opublikowano

Czytam tę dyskusje i strasznie mnie ona bawi. Ciągle narzekacie na kampertwo, złe rozstawienie respawnów, przegięte bronie, złą mechanikę bo można biegać z nożem i kosić, glitche, bugi...

 

Większość z tego wszystkiego to oczywiście prawda, tylko jak tak to po co w ogóle w to gracie ?

 

Chcecie grę bez kamperstwa? UT III

Grę bez złych respawnów? UT III

Grę bez przegiętych broni? UT III

Grę gdzie trzeba naprawdę potrenować żeby być lepszym od noobów? UT III

 

 

Nie ale, lepiej grać w CODa i narzekać zamiast grać w najlepszą i NAJUCZCIWSZEGO FPS online.

 

Pozdrawiam i bez napinek

Opublikowano

Teraz w MW2 grają już tylko sami zapaleńcy. Masakra jest straszna. Snajpienie już nie takie jak dawniej.

 

A ograłem BC2 betę i niestety potwierdzam moje przypuszczenia tj.:

- kampienie takie samo jak w MW2 - a sorry, geniusze z EA chcąc je zablokować nie dali możliwości czołgania się :)

- chaos taki sam jak w MW2

- do zabicia potrzeba mniej więcej tego samego co w MW2

- grafika i dźwięk nie lepszy niż w MW1, chociaż fajne jest koszenie drzew

 

Podsumowując: król jest jeden i nie jest nim BC2 beta :).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...