luck1985 37 Opublikowano 15 listopada 2009 Opublikowano 15 listopada 2009 Temu typowi tez nowy CoD nie pasi i mial w planie zlamac sobie reke ;] http://www.youtube.com/watch?v=ItM-C2h1k-c&feature=related LOL Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 15 listopada 2009 Opublikowano 15 listopada 2009 (edytowane) Temu typowi tez nowy CoD nie pasi i mial w planie zlamac sobie reke ;] http://www.youtube.com/watch?v=ItM-C2h1k-c&feature=related LOL Boże co za zje.b :o ... Zdecydowanie za bardzo się przejął Edytowane 15 listopada 2009 przez MYSZa7 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Chlopak potrzebuje pomocy, to pewne... Cytuj
Lewis 18 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Chlopak potrzebuje pomocy, to pewne... Psychiatry Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Activision Hints at Paid Call of Duty Multiplayer http://news.vgchartz.com/news.php?id=5870 Ehehehe, no nie moge normalnie ;] MW2 to najwiekszy skok na kase w historii ludzkosci. Coprawda zawyzona co do normalnej cena nie dotyczyla wersji konsolowej... niemniej jednak praktycznie cala reszta juz tak, a jezeli chodzi o plotki z newsa, to nikt nie wie co mogloby to objac, wiec nie mozna wykluczyc wersji konsolowych. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 o zgrozo - juz widze, jak probuje zagrac online i nie moge "bo nie mam wykupionego dodatku 4.2" Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 (edytowane) Pograłem wczoraj coś więcej wreszcie - jestem na 14 levelu więc bez szału, ale krótkie spostrzeżenia: Multiplayer w COD:MW2 niestety wypada ciut gorzej niż w K2. Naturalnym jest, że od czasu powstania drugiej części Killzone wszystkie tytuły FPP na PS3 będą do niego porównywane. Ten tytuła zmienił oblicze gier FPP w kontekście zabaw sieciowych, więc jest często moim prywatnym punktem odniesienia. 1) COD:MW2 to przede wszystkim stary dobry gameplay - mega gry walność, pokłady miodu, wygoda sterowania, łatwość opanowania postaci, ale wysokie wymagania aby być naprawdę dobrym 2) Świetnie zaprojektowane mapy i duża ilość trybów - te dwa elementy powodują, że o żywotność tego tytułu bać się nie musimy 3) GŁÓWNA WADA: na miłość boską - tyle czasu minęło od COD4, tyle tytułów wyszło ciekawych, lepszych gorszych, mniej lub bardziej oryginalnych a mimo to community w nowych COD to poziom roku 2007? Ja rozumiem, że IW korzystała ze starego silnika i rozumiem brak dobrej grafiki, ale żeby nie zmienić menu, nie przygotować ciekawych opcji społecznościowych? Why? Nie chciało się? Nie mieli czasu? Gdzie pełne wsparcie dla klanów, gdzie super patenty ze składami z KZ2, gdzie statystyki, powtórki meczy. Z resztą, żeby nie było, że się czepiam - pamiętacie stronę killzone.com? Dla przypomnienia polecam screen: http://www.designedb...11_Killzone.jpg Gdzie to wszystko pytam się? W roku 2010 community w nowym COD wygląda żałośnie. 4) W moim indywidualnym przypadku jako wadę postrzegam przegięte kill streaki - jak idzie seria to nawet piguła mi respie mi nie wystarcza :-) Poniżej krótkie podsumowanie w punktach co myślę o nowym COD względem KZ2: Oczywiście ktoś powie - to idź graj w KZ2. I tu powiem jedno: mogę narzekać, mogę wytykać, mogę wskazywać, piętnować, obnażać, siać defetyzm - ale jedno muszę powiedzieć: COD wciąga jak bagno. I to jest już synonim marki. Doskonała stacja przestankowa na trasie pociągu do Battlefield: Bad Company2 Edytowane 16 listopada 2009 przez waldusthecyc Cytuj
Gość Soul Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Multiplayer w COD:MW2 niestety wypada ciut gorzej niż w K2. Naturalnym jest, że od czasu powstania drugiej części Killzone wszystkie tytuły FPP na PS3 będą do niego porównywane. Ten tytuła zmienił oblicze gier FPP w kontekście zabaw sieciowych, więc jest często moim prywatnym punktem odniesienia. Gorzej bo co ? bo ma gorsze community ? To pogrubione odnosi się tylko do PS3 ? czy ogólnie konsol ? Fakt brakuje stronki na której można by sobie sprawdzić swoje statystki, trzeba też spojrzeć na to w ten sposób, w tą grę gra 10x tyle osób ile gra w KZ2. Zawsze jest jakieś ale, wszystkie statsy moża sprawdzić sobie w grze. Na każdy killstreak jest szybka odpowiedź, jak się gra z noobami to nic nie zrobisz, wczoraj grałem z typami i mój harrier/czoper ginął w zastraszającym tempie. Im dłużej gram, tym bardziej wiem, że nie są takiego przegięte jak były na początku, kwestia ogrania. Co do minusów to część z nich jest na siłę, kiepski system zapraszania jest ogólnie na ps3 w każdej grze w KZ2 też wali to kupą ( kto ma X0 w domu wie o czym mówię) Na X0 zakładam grupę z ziomkami i biorę zaproś grupę do gry. Więc nie rozumiem tego minusa, tak samo jak słaba komunikacja głosowa, czepiasz się na siłę, to z mapkami też śmiech, po co komu wypasiona grafika i ślamazarna rozgrywka jak to ma miejsce w KZ2, ja tam wole płynność bo to w tego typu grach jest najważniejsze, a pod tym względem KZ2 siada przy CODzie. Brak klas postacie ? a na co to komu ?! robisz sobie sam co chcesz, gra Cię w żaden sposób nie ogranicza. Cytuj
Ural 13 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Jak ktoś kupuje tę grę dla singla i spodziewa się nie wiadomo czego to sorry. Tu jak zwykle tryb single jest dodatkiem więc po co marnować czas na tworzenie za(pipi)istego AI jak połowa użytkowników nawet nie dotknie singla. Jak mniemam przeprowadziłeś szczegółowe badania na ten temat. Twój punkt siedzenia (i patrzenia) nie musi się pokrywać z innymi kupującymi tę grę. Każdy ją kupuje dla tego, na co ma ochotę. Większość moich znajomych kupuje CoD dla singla (nie mają czasu na multi). Poza tym nie zauważyłem, by marketowano tę grę jako strzelankę multi z singlem jako dodatkiem (raczej odwrotnie). Są ludzie, którzy kupują tę grę dla multi i są ludzie, którzy kupują dla kampanii (która była najostrzej promowana w materiałach marketingowych nota bene - ciekawe, że skoncentrowali się na "dodatku"). Kampania trwająca 5 godzin i maksymalnie zaskryptowana, to imo śmiech na sali. A dyskusja się zaczęła od hasła, że to najlepszy FPS tej generacji. Otóż nie jest to najlepszy FPS tej generacji, a ludzi niezadowolonych z MW2 jest cała masa - wystarczy poczytać różne fora i komentarze. Dla mnie ta gra mogłaby kosztować 100 zeta i mieć tylko multi + Spec Ops. J/w. Ty, to nie miliony innych fanów CoD. Skoro nikt nie chce kampanii, to po co ją dali? Dodam, że osobiście fanem multi w CoD nigdy nie byłem z różnych względów (chociażby z powodu faworyzowania dłużej grających graczy i idiotyzmu jakim są nagrody za killstreaki objawiające się tym, że lepsi gracze jeszcze bardziej podbijają sobie statsy, co jest całkowitym absurdem, bo przestają one być obiektywne). Co do przereklamowanej wydmuszki ... pokaż mi gdzie i kiedy ktoś się napalał tu na MEGA SINGLA?! albo kto go zapowiadał?? kto zapowiadał że będzie nieliniowa (nagle), kto zapowiadał ulepszone AI ... twoja wyobraźnia?? Od samego początku było wiadomo, że będzie to MW w nowej polewie, nic więcej. Widzę, że trafiłem na fanboja CoD. Jeśli nie dostrzegłeś mega-hype'a na CoD objawiającego się masą artykułów, reklam, itd. na temat tej gry, to gratuluję. A IGN, który chyba najbardziej podbijał bębenek koncentrował się głównie na kampanii. W recenzjach też dominuje koncentrowanie się na singlu. Wracam do punktu wyjścia - twój punkt widzenia nie musi być punktem widzenia każdego gracza zainteresowanego tym tytułem. MW1 osiągnęło taki sukces w dużej mierze dzięki doskonałej kampanii. Inna sprawa, że faktycznie ta gra powinna kosztować 100 zeta i oferować same multi. Zresztą nie chce mi się kłócić - osobiście się zawiodłem i mam do tego prawo. Tak jak ty masz prawo się spuszczać nad CoD. Ale dopuszczaj opinie innych graczy, bo każdy może mieć własne zdanie na temat tej gry. Ja swojego nikomu nie narzucam. I na koniec taka uwaga co do ulepszeń - kto stoi w miejscu, ten się cofa. Konkurencja poszła mocno do przodu pod względem AI i modelu rozgrywki (coraz popularniejszy chociazby cover system, że nie wyskakujesz zza winkla całą postacią niczym Rambo, by z mety na Veteranie dostać kulkę w łeb). Cytuj
da$io 110 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 (edytowane) Co do przereklamowanej wydmuszki ... pokaż mi gdzie i kiedy ktoś się napalał tu na MEGA SINGLA?! albo kto go zapowiadał?? kto zapowiadał że będzie nieliniowa (nagle), kto zapowiadał ulepszone AI ... twoja wyobraźnia?? Od samego początku było wiadomo, że będzie to MW w nowej polewie, nic więcej. To Ja dodam, że od pierwszych pokazów IW zapowiadało dłuższy i bardziej wciągający singiel niż w poprzedniku. Wielokrotnie to powtarzali. Nie wiem co było wiadomo od samego początku ale zapowiadała się nowa gra a nie nowa polewa. Miały być tony broni, perków and more. Zresztą nasze opinie w większości są wyważone to co dzieje się na zagramanicznych forach to jest dopiero lekcja faków, biczyz i dików ^_^ Edytowane 16 listopada 2009 przez da$io Cytuj
LiŚciu 1 316 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 No właśnie, zgadzam z przedmówcą. Na początku zaznaczę że kupiłem MW2 tylko dla singla. W jedynce singiel wbił mnie w fotel. Nie mogłem przestać walczyć dlatego od razu , nie czekając aż troche cena spadnie kupiłem dwójke. I jest tak sobie na razie. Jestem gdzies w połowie drugiego aktu i nie ma na razie nic co by mnie powaliło. Jeśli chodzi o całą otoczkę gry to czuję jakbym grał w dodatek do jedynki. Ale K.....A za 199 zł dodatek? Uważam że się naciąłem strasznie. Drugi MW jest wg. mnie dla tych którzy grają w multi. A dla tych których singiel z jedynki tylko kręcił to niech poczekają aż dużo stanieje albo wejdzie w platyne. Pozdrawiam, 1 Cytuj
da$io 110 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Co do schematu AI w najnowszym MW2 który doprowadza do pasji. Zielona kulka to gracz, czerwone to ofkoz przeciwnicy. Niestety tak to się odbywa. W jedynce było identycznie ale ginęło się zdecydowanie rzadziej. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Co do schematu AI w najnowszym MW2 który doprowadza do pasji. Zielona kulka to gracz, czerwone to ofkoz przeciwnicy. Niestety tak to się odbywa. W jedynce było identycznie ale ginęło się zdecydowanie rzadziej. Sam sobie jesteś winny. Wychodzisz niczym John Wayne na środek i liczysz, że ktoś stanie z tobą do honorowego pojedynku Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Multiplayer w COD:MW2 niestety wypada ciut gorzej niż w K2. Naturalnym jest, że od czasu powstania drugiej części Killzone wszystkie tytuły FPP na PS3 będą do niego porównywane. Ten tytuła zmienił oblicze gier FPP w kontekście zabaw sieciowych, więc jest często moim prywatnym punktem odniesienia. Gorzej bo co ? bo ma gorsze community ? To pogrubione odnosi się tylko do PS3 ? czy ogólnie konsol ? Fakt brakuje stronki na której można by sobie sprawdzić swoje statystki, trzeba też spojrzeć na to w ten sposób, w tą grę gra 10x tyle osób ile gra w KZ2. Zawsze jest jakieś ale, wszystkie statsy moża sprawdzić sobie w grze. Na każdy killstreak jest szybka odpowiedź, jak się gra z noobami to nic nie zrobisz, wczoraj grałem z typami i mój harrier/czoper ginął w zastraszającym tempie. Im dłużej gram, tym bardziej wiem, że nie są takiego przegięte jak były na początku, kwestia ogrania. Co do minusów to część z nich jest na siłę, kiepski system zapraszania jest ogólnie na ps3 w każdej grze w KZ2 też wali to kupą ( kto ma X0 w domu wie o czym mówię) Na X0 zakładam grupę z ziomkami i biorę zaproś grupę do gry. Więc nie rozumiem tego minusa, tak samo jak słaba komunikacja głosowa, czepiasz się na siłę, to z mapkami też śmiech, po co komu wypasiona grafika i ślamazarna rozgrywka jak to ma miejsce w KZ2, ja tam wole płynność bo to w tego typu grach jest najważniejsze, a pod tym względem KZ2 siada przy CODzie. Brak klas postacie ? a na co to komu ?! robisz sobie sam co chcesz, gra Cię w żaden sposób nie ogranicza. Dzięki za komentarz - dyskusja to podstawa po pierwsze nie mam innej konsoli niż PS3: nie gram na X-ie, PC, Gameboyu, PSP, DSie, radzieckich jajeczkach, komórkach (poza iPhonem) wszystko odnoszę do PS3. Co do systemu zapraszania był on rewelacyjny w multi KZ2: z poziomu gry miałeś napisane kto gra na jakim serwerze, dusiłeś kwadrat i już było joining. I tyle! O godzinie 22.00 odpalałem serwer Poland vs World czekałem chwilę sam a po 20 minutach wbijała dobra ekipa bez problemów! Co więcej z poziomu gry było wsparcie klanowe - mogłem wejść w zakładkę KLAN i zostawić wiadomość dla moich graczy, przykleić krótkie tekst na tablicy korkowej (moja robocza nazwa) itp. To rozumiem przez community, a nie statystyki (wyzywania klanów, rangi, tabele z rangami klanów, punkty odwagi, itp) Komunikacja głosowa w COD ssie i to jest obiektywne stwierdzenie - motyw ze składami w KZ2 (słyszą się tylko osoby w 4-osobowych zespołach), słuchanie komunikatów przeciwnika (jak byłeś blisko słychać było co mówi przeciwnik - super motyw można było mu grozić po zgonie :-)) Tutaj to jest jakaś padaka Klasy postaci? Toż to podstawa! Gdzie tutaj jakakolwiek wczuwka z bycie ważnym dla zespołu? W KZ2 6-u świetnych, ale nie zgranych graczy dostawało łomot od dobrzej zgranej paczki średniaków. W CODie wystarczy że dobrze strzelasz i jesteś Bogiem. Zero radości z bycia elementem większej całości, mało planowania. KZ2 wymagał taktyka, medyka, rzucania respów - tutaj? Coco jumbo i do przodu (mam deja vu :-)) Zgadzam się z Uralem - kto nie idzie na przód ten się cofa. Za półtorej miesiąca będziemy mieć rok 2010, a tutaj rozgrywka jest rodem z 2007. Po prostu jestem rozczarowany, bo naprawdę niewiele trzeba było poprawić Cytuj
Guti 2 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Wyszedł przed momentem patch 1.04. Ktoś wie co on poprawia i psuję? Cytuj
A.L.I 9 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 (edytowane) Wyszedł przed momentem patch 1.04. Ktoś wie co on poprawia i psuję? Jeśli grałeś w multi podczas jego pojawiania się, to konsola się wiesza. Zaaobserwowane przed chwila. Edytowane 16 listopada 2009 przez A.L.I Cytuj
kold 8 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Co do schematu AI w najnowszym MW2 który doprowadza do pasji. Zielona kulka to gracz, czerwone to ofkoz przeciwnicy. Niestety tak to się odbywa. W jedynce było identycznie ale ginęło się zdecydowanie rzadziej. Sam sobie jesteś winny. Wychodzisz niczym John Wayne na środek i liczysz, że ktoś stanie z tobą do honorowego pojedynku Niestety wlasnie silnik gry jest tak skonstruowany, ze chce sie rushowac. Jak to ma byc wojna, to ja chce sie schowac pod kazda przeszkoda, chce zeby kazdy przeciwnik byl osobnym pojedynkiem. U mnie singiel wygladal tak - wypadam za rog, chowam sie za przeszkode, bo jest megaostrzal. Przeciwnicy juz co niektorzy wyczajeni, wiec wychylam sie zza rogu, zapier.dalam z najciezszych gnatow 3 kolesi, wracam. Dobijam reszte. Amerykanie za duzo naogladali sie Rambo. Cytuj
Faranell 279 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Wyszedł przed momentem patch 1.04. Ktoś wie co on poprawia i psuję? Jeśli grałeś w multi podczas jego pojawiania się, to konsola się wiesza. Zaaobserwowane przed chwila. Mi sie nie zawiesila;) Bylem z ziomem w trakcie specopa, oczywiscie Veteran. Koncowka misji,zostal nam do rozwalenia 1 helikopter a tu lost connection;D Myslalem ze mnie cos trafi. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 17 listopada 2009 Opublikowano 17 listopada 2009 Klasy postaci? Toż to podstawa! Gdzie tutaj jakakolwiek wczuwka z bycie ważnym dla zespołu? W KZ2 6-u świetnych, ale nie zgranych graczy dostawało łomot od dobrzej zgranej paczki średniaków. W CODie wystarczy że dobrze strzelasz i jesteś Bogiem. Zero radości z bycia elementem większej całości, mało planowania. KZ2 wymagał taktyka, medyka, rzucania respów - tutaj? Coco jumbo i do przodu (mam deja vu :-)) hmm ciezko mi sie z tym zgodzic. jednym z elementow ktore lubie jest wlasnie to ze moge sobie samemu stworzyc klase. dowolnie dobrac bron, dodatki do broni, perki tworzac albo biegacza dla capture the flag, albo tanka z tarcza do domination, albo snajpera, albo rushera z akimbo, albo niewidzialnego dla radaru/czujnikow dzialajacego po cichu, albo szturmowca z granatnikiem lecacego z hukiem z przodu. jest tego troche. w trybie search and destroy ktory zawsze byl moim ulubionym bo przypomina mi cs tez jest potrzebna taktyka i mile widziane jest zgranie, tez team indywidualistow przegra ze zgranym przeciwnikiem ktory podzieli miedzy siebie bsy, wspomoze bombe obstawa albo dywersja. nawet ktos z przegietym skillem bedzie miec problem rozbroic bombe obstawiona z glowa. samemu tez nie wygra dominacji bo co z tego ze bedzie zabijal wszystko co zobaczy jesli przeciwnik bedzie sensownie odbijal strefy i bedzie miec zawsze minimum 2-1? swoja droga respy w mw2 tez da sie rzucac co sie czasem przydaje (np rzucic go na spawn flagi kiedy sie ja kradnie, jesli cie zabija to zwroca flage a ty sie spawnujesz i odrazu zabierasz) ale nie jest to jakis wielki element rozgrywki. czemu killstreaki sa minusem? rozumiem ze w "powaznym" graniu to troche przeszkadzaja przez co w cod4 byl cb mod ale ja tam patrze na to tak jak na kupowanie broni w cs, druzyna wygrywajaca zawsze bedzie miec jakas tam przewage bo kupi wiecej tak tutaj przewaga bedzie utrudnienie w postaci radaru czy helikoptera (oba da sie zestrzelic btw wiec az takie przegiecie to to nie jest). imo jest to mile urozmaicenie i dodatkowy element strategi przy budowaniu klasy. nie gralem duzo w multi w kz2 wiec nie wiem ale co takiego "odgapionego" ma mw2 i czy jestes pewny ze kz2 nie odgapil tego wczesniej od poprzednich czesci cod (ktore pewnie odgapilo od jeszcze innych fps ) mw2 tez ma odznaczenia tytuly i wyzwania (odznaczenia umiesciles w plusach tylko kz2 ) co do systemu zaproszen do konca sie nie zgodze. nawet jesli kz2 ma lepszy to mw2 i tak stoi ponad cala masa gier z ps3 bo moge zobaczyc na friendlist czy kolega jest w menu, czy gra deatchmatch, czy gra w single (w innych grach widac tylko jaka gra i tyle, a co robi to mozna zgadywac), invity moge przyjac ze skrzynki a nie jak w innych grach przez "confirm invites". wiec ten element zaliczylbym jednak na plus bo odstaje od przecietnej ps3. zgadzam sie co do komunikacji glosowej. niech wreszcie ps3 wprowadzi "party" bo mam dosyc mutowania wszystkich kto nie jest moj friend bo trzeszcza, krzycza, wyzywaja sie, sluchaja muzyki za glosno, spiewaja, dodaja ustnie efekty dzwiekowe do broni (dzieci robiace bum,bum bum na kill camie). a nawet jak wymutuje all na starcie (btw brakuje mi guzika do tego) to i tak potem ktos wyjdzie, ktos inny wejdzie w trakcie meczu i trzeba znowu pauzowac i mutowac. (chociarz czasem spelnia swoja role i takie ostrzezenie od obcego ze masz kogos za plecami da sie uslyszec ale jest to niestety mniejszosc). no i patrzac z perspektywy cs musze powiedziec ze w tworzeniu community byly niezbedne servery. jakos latwiej bylo nawiazac znajomosci gdy gralo sie ze stalymi bywalcami. w mw2 jeszcze nie spotkalem dwa razy tej samej osoby co raczej nie pomaga. (ale mi to nie przeszkadza bo jestem jednostka aspoleczna i mam z kim grac z friendlisty) nie wlanczam sie w rozmowe czy kz2 jest lepszy od mw2 bo za malo gralem w kz2 Cytuj
matrix_dk 1 Opublikowano 17 listopada 2009 Opublikowano 17 listopada 2009 Gdzie tutaj jakakolwiek wczuwka z bycie ważnym dla zespołu? Jak ratujesz toważyszy, mścisz się za jego śmierć, wspierasz w podkładaniu ładunków, chronisz (_._) niosącemu flagę to wież mi czujesz się ważnym drużynie zwłaszcza jak grasz z polską ekipą bez spinki na lekkiej bańce gram na X360, proponuję kupić warto:) Cytuj
88Borek 1 Opublikowano 17 listopada 2009 Opublikowano 17 listopada 2009 Ja również polecam dla singla Gram już 10 godzin (Veteran) i już jestem na ostatniej misji ale jest tylee dobrego w tej grze że dla mnie to gra na 2-3 razy. Ogólnie bardzo jestem zadowolony i IW stanęło do zadania. Platyna to jakieś 30 godzinek ze względu na Spec Ops. Ogólnie gra wyborowa. Polecam:thumbsup: Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 18 listopada 2009 Opublikowano 18 listopada 2009 @Gattz - dzięki za komentarz. Przez "odgapianie" miałem na myślisz chociażby działka, które są de facto mizerną próbą wprowadzenia do rozgrywki czegoś nowego, świeżego (a wypada raczej blado). "w trybie search and destroy ktory zawsze byl moim ulubionym bo przypomina mi cs tez jest potrzebna taktyka i mile widziane jest zgranie". Owszem, sęk w tym, że tylko tutaj (może jeszcze w CTF, ale w Domination to już wygrywa szybszy strzelec) @Xx_Darek_PL_xX - akurat Ty jesteś wyjątkiem od reguły, bo z Tobą to zawsze się czuło atmosferę zespołu hehe. Ale mówię tutaj choćby nawet o serwerach public Ale teraz pytanko mam do Was, bo mnie to irytuje strasznie: używam opcji JOIN (się nauczyłem wreszcie) i łączę się z lobby. I teraz standardowy układ jest taki: widzę wszystkich graczy, pojawia się na górze napis Oczekiwanie... później Wybieranie najlepszego hosta... a potem LOBBY CLOSED. Autentycznie jeszcze ani razu nie udało mi się zagrać z opcji JOIN, zawsze z zaproszenia z czego to może wynikać? mam neo 1MB i generalnie działa ok stąd moje zmartwienie Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 18 listopada 2009 Opublikowano 18 listopada 2009 Kozbi ja mam neta 6mb i też często mam tak samo.Moim zdaniem to wina serwerów ale mogę się mylić Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 18 listopada 2009 Opublikowano 18 listopada 2009 Kozbi ja mam neta 6mb i też często mam tak samo.Moim zdaniem to wina serwerów ale mogę się mylić to trochę lipa, bo moja irytacja sięga zenitu czasami. Widzę, że ktoś ze znajomych gra. Wbijam do lobby i widzę jeszcze więcej znajomych. Ucieszony czekam na rozpoczęcie i jak zwykle widzę LOBBY CLOSED. Nie mogę tego przejść niestety szkoda, bo od biedy ten system ma sens za to wczoraj pierwszy raz nichnąłem SPEC OPS po multi (pozdro Olo - jutro jedziemy dalej) - jak dla mnie rewelacja. Granie w dwójkę ma dobry klimat i gwarantuje pokłady miodu. Of course HS konieczny. Narazie jestem po dwóch misjach na Veteranie i jest naprawdę wesoło :-) Cytuj
goggy 0 Opublikowano 18 listopada 2009 Opublikowano 18 listopada 2009 Multi w mw2 to kupa, wygląda jak cod:5 z nowymi broniami to jest za kolorowe, takie arcade jednym słowem 1 kontakt to kupa Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.