Opublikowano 22 listopada 200915 l Mam pytanko. Czy można mieć jakimś cudem więcej niż 5 klas do wykorzystania? Chyba nie. W COD :WaW odkrywalo sie dodatkowe sloty po przejsciu na prestige mode. Tutaj raczej tego nie ma, a przydalo by sie.
Opublikowano 22 listopada 200915 l Co do mapek online,to w pierwszej części nei podchodziły mi 3,tutaj podchodza tylko 3 jakieś takie bez wyrazu,chyba wracam do MW1 Widze, ze jako jeden z niewielu masz to samo zdanie na ten temat. Mi oprocz map nie pasi jeszcze kilka rzeczy, np Care Package: za 4 kille ktory byle lamerowi moze dac heli albo nalot potem np na 3 kill streaku ma helikopter i typ lapie 20 fragow za darmo. A co do kamperow to tej czesci trudniej takiego leszcza odj.ebac bo kilka naboi i lezysz wiec czasami nie ma czasu na reakcje nawet jesli jestes 3razy szybszy. W MW2 pogralem 8h i wrocilem do COD4... BTW jak jest ktos kto woli multi w starym CODzie to niech wysle zaproszenie na ID szusak. Edytowane 22 listopada 200915 l przez Ralfus
Opublikowano 22 listopada 200915 l Powiem że kiedyś mieć np.23 kille to było coś,teraz jak patrze w rankingu to ludzie mają po 30 i więcej.
Opublikowano 22 listopada 200915 l Mam pytanko. Czy można mieć jakimś cudem więcej niż 5 klas do wykorzystania? Chyba nie. W COD :WaW odkrywalo sie dodatkowe sloty po przejsciu na prestige mode. Tutaj raczej tego nie ma, a przydalo by sie. w mw2 tez jest. na 70 lvl mozna go wybrac co podobno resetuje cie do 1 lvl (za 1.5 lvl sprawdze bo brakuje mi slotow). maksymalnie mozna miec chyba 10 slotow jesli znowu sie dojdzie do 70. ma helikopter i typ lapie 20 fragow za darmo automatyczne killstreaki nie nabijaja ci fragow. tylko te ktore sie steruje samemu.
Opublikowano 22 listopada 200915 l ma helikopter i typ lapie 20 fragow za darmo automatyczne killstreaki nie nabijaja ci fragow. tylko te ktore sie steruje samemu. Chyba na odwrót, automatyczne fragi nie nabijają killstreaków chociaz liczą się jako fragi oczywiście.
Opublikowano 22 listopada 200915 l Słupek do ciebie kieruje pytanie bo masz dwie konsole widzę.Jak się gra na PS3 w MW2?Czemu na 360 nie grasz?Podobno lepszy pad.... Z tym padem to jakiś mit, że niby ds3 nie nadaje się do fps-ów. Shit prawda, gra się tak samo dobrze jak na xbox-owym. Jest tak samo precyzyjny i wygodny. Online działa elegancko, przynajmniej w MW2. Na jakieś 200 meczy może w 5 miałem lagi. Jedyne do czego przyczepiłbym się to zwalona komunikacja głosowa, brak grup. Wybrałem wersje na ps3 bo że, tak powiem w ostatnim czasie dużo moich znajomych z dzielnicy z pracy przerzuciło się na ps3 :wink:. I tak jak mówiłem nie licząc komunikacji głosowej, to pod żadnym innym względem nie jest ułomniejsza od wersji na klocka.
Opublikowano 22 listopada 200915 l Tak jest , komunikacja ssie pale na calego. DS3 nie jest najgorszy , lepszy krzyzak i guziki sa bardziej"miekkie" nizszy profil , te w x padzie wyzej wychodza ponad obudowe. Jedynie zal analogow , xboxowy padzik mial wklesle galeczki , tutaj mam wrazenie ze mie palec zjedzie ... ale daje rade. Na szczescie mozna X wyciszyc jakiegos krzykacza z usa ;] "yeeee im first , first blood , jupiiiii" Mysle sobie, co za zje*b , Select , X i cisza uu
Opublikowano 22 listopada 200915 l Słupek do ciebie kieruje pytanie bo masz dwie konsole widzę.Jak się gra na PS3 w MW2?Czemu na 360 nie grasz?Podobno lepszy pad.... Z tym padem to jakiś mit, że niby ds3 nie nadaje się do fps-ów. Shit prawda, gra się tak samo dobrze jak na xbox-owym. Jest tak samo precyzyjny i wygodny. Online działa elegancko, przynajmniej w MW2. Na jakieś 200 meczy może w 5 miałem lagi. Jedyne do czego przyczepiłbym się to zwalona komunikacja głosowa, brak grup. Wybrałem wersje na ps3 bo że, tak powiem w ostatnim czasie dużo moich znajomych z dzielnicy z pracy przerzuciło się na ps3 :wink:. I tak jak mówiłem nie licząc komunikacji głosowej, to pod żadnym innym względem nie jest ułomniejsza od wersji na klocka. Dzięki za odpowiedź przynajmniej normalna i obiektywna(masz 2 konsole) a nie fanbojska.
Opublikowano 22 listopada 200915 l Mam pytanko. Czy można mieć jakimś cudem więcej niż 5 klas do wykorzystania? Chyba nie. W COD :WaW odkrywalo sie dodatkowe sloty po przejsciu na prestige mode. Tutaj raczej tego nie ma, a przydalo by sie. w mw2 tez jest. na 70 lvl mozna go wybrac co podobno resetuje cie do 1 lvl (za 1.5 lvl sprawdze bo brakuje mi slotow). maksymalnie mozna miec chyba 10 slotow jesli znowu sie dojdzie do 70. To fajnie. W takim razie będzie co robić... Ale cofnięcie się do 1lvlu w zamian za dodatkowe sloty oznacza też utratę wszystkich odblokowanych broni?
Opublikowano 22 listopada 200915 l Tak jest , komunikacja ssie pale na calego. DS3 nie jest najgorszy , lepszy krzyzak i guziki sa bardziej"miekkie" nizszy profil , te w x padzie wyzej wychodza ponad obudowe. Jedynie zal analogow , xboxowy padzik mial wklesle galeczki , tutaj mam wrazenie ze mie palec zjedzie ... ale daje rade. Na szczescie mozna X wyciszyc jakiegos krzykacza z usa ;] "yeeee im first , first blood , jupiiiii" Mysle sobie, co za zje*b , Select , X i cisza uu komunikacja głosowa nie ssie, wystarczy mieć słuchawkę ale komunikacja jest tylko w grze- jak na razie sony nie postawiło osobnego serwera do porozumiewania bez względu w co gramy lub co robimy na konsoli Co do MW2 to porażka roku: -gra jest za kolorowa -za bardo futurystyczna, -przekombinowane nagrody ikonki jak dla dzieci, zaraz przecież gra ma na pudełku 18lat? Gdzie ten klimat co w mf1? /zero realizmu -singiel to tylko 4-5h no kor... co oni u h... robili przez te 2 lata ? to ma być gra na 9-10? Panowie z IW dajcie mi nowe mapy do MW1 i ja zapłacę, ale MW2 podziękuje Edytowane 22 listopada 200915 l przez goggy
Opublikowano 22 listopada 200915 l Rozwaliło mnie przywitanie po śmierci,kolo wstawił sobie stokrotki w profil?Co to jakiś fps dla ogrodników?
Opublikowano 22 listopada 200915 l Ja mogę pograć. Wczoraj grałem z ekipą polaków w HC to fajny tryb mimo tego jakim jeszcze jestem nubem. ;p Po za tym szukam partnera na spec-opsy, musowo musi posiadać HS. SZKD - która godzina? Wyślesz mi inv. na psn.
Opublikowano 22 listopada 200915 l Ja mogę pograć. Wczoraj grałem z ekipą polaków w HC to fajny tryb mimo tego jakim jeszcze jestem nubem. ;p Po za tym szukam partnera na spec-opsy, musowo musi posiadać HS. SZKD - która godzina? Wyślesz mi inv. na psn. Zaraz wysle. W sumie juz wsiadam na MW2
Opublikowano 22 listopada 200915 l Po tygodniu gra wreszcie wyplatynowana Weteran już nie jest takim wyzwaniem jak w MW gdzie przeciwnicy respawnowali się w nieskończoność. Dodatkowo trza powiedzieć, że nie ma tu też misji w podstawce tak trudnych jak ta w Czarnobylu. Wyzwaniem jest też trochę ten tryb SO, ale jak dojdzie drugi gracz to z 80% misji nie ma problemów. Najgorsza to ta ostatnia z "aktu" Charlie.
Opublikowano 22 listopada 200915 l kto mi pozyczy gre? bo mam powazne wątpliwosci co do kupna, Oddam na 100%
Opublikowano 23 listopada 200915 l To fajnie. W takim razie będzie co robić... Ale cofnięcie się do 1lvlu w zamian za dodatkowe sloty oznacza też utratę wszystkich odblokowanych broni? tracisz wszystkie bronie, wyzwania, klasy, killstreaki, deathstriki itp tak jak bylo na 1 lvlu tylko ze zachowujesz tytuly emblematy i dostep do wszystkich trybow gry. za kazde cofniecie sie z 70 lvl na 1 dostajesz 1 lvl prestizu. na pierwszym lvlu prestizu dostajesz 1 dodatkowy slot, nie wiem na ktorych lvlech dostajesz kolejne. mozesz wbic 10 lvli prestizu czyli lacznie 11 razy przejsc droge od poczatku do 70 lvlu. troche to zajmie i niekoniecznie jest to warte wysilku. mi tam nie przeszkadza jaka bronia i perkami gram wiec po co ma sie exp marnowac skoro mozna cos zrobic przy okazji. tym bardziej ze wyzwania sa zresetowane wiec znowu dostajesz za nie te bonusy exp ktore lvluja cie blyskawicznie no i mozesz od poczatku grac w kazdym trybie co tez daje ladny exp na poczatek. a i prestiz ma dodatkowe wyzwania. po 2 dla kazdej broni za kille i headshoty i jakies swoje oddzielne.
Opublikowano 23 listopada 200915 l Szkoda że tak jak w WoW wydłużyli level,w MW1 było 55 leveli na poziom,tutaj 70
Opublikowano 23 listopada 200915 l i chyba zrobili scaling expa za mecz. na lvl 70 dostawalem tak od 2 do 4 tysiecy exp premi za mecz, po cofnieciu sie na lvl 1 za robienie tego samego i porownywalny wynik premia wynosi tak od 100 do 300 exp. na szczescie mozna pojsc na s&d i zgarniac 500 exp za kill i 1000 za bombe co szybko przechodzi poczatkowe lvle. a wydluzenie lvli nie jest takie zle. nie jestem pewny czy w mw1 bylo ich mniej ale za to dluzej sie je robilo ale takie mam odczucie po mw2. no i jak jest wiecej lvli to masz czas sie zapoznac z konkretnym modelem broni zanim dadza ci kolejny za x lvli.
Opublikowano 23 listopada 200915 l Jestem już po przygodzie z CoD:MW 2, więc napiszę kilka słów nt. moich odczuć. 1) Oprawa AV - hm, ciężka sprawa, po Uncharted 2 nic już nie wygląda tak samo ;)Generalnie jest ładnie i płynnie, miejscówki są klimatyczne, choć zdarzają się babole jak tekstury na poziomie nawet nie ps2 a psx-a, ale to naprawdę sporadycznie. 2) Rozgrywka - beczka miodu - filmowa akcja, świetny patent z robieniem "wyłomu", intensywna i w miarę różnorodna rozgrywka. Łyżka dziegciu - jak dla mnie to za mało, grałem na poziomie "doświadczony" co zajęło mi 8 godzin. Niby nieźle, ale jedynie podrażniło mi to apetyt i po prostu chciałbym WIĘCEJ 3) Online - na pewno jest świetny, ale ja dałem sobie spokój po osiągnięciu 8-mej rangi. Po prostu nie mam szans z wymiataczami, którzy spędzają chyba każdą wolną chwilę na fragowaniu Generalnie świetna gra akcji, ale jednak trochę zbyt krótka w singlu.
Opublikowano 23 listopada 200915 l Nie pamiętam czy w MW1 były podobne "patenty", ale niektóre singlowe pomysły z MW2 zakrawają na kpinę, biorąc pod uwagę który rok mamy i co pokazuje konkurencja. Rozwaliła mnie sekwencja z inwazji na USA, akcja przy fast-foodach , sprowadzająca się do biegania jak debil między trzema budynkami. "Nadlatuje cośtam - na dachu A widziałem Stingera! Atak piechoty - na dachu B chyba leży Predator! Biegnie Stefan z rodziną - w barze C chyba jest snajperka!". Czułem sie jak szeregowy debil, a nie członek oddziału specjalnego broniący narodu w wyczesanej akcji bojowej. Żenada po prostu. Co oni robili przez te 2 lata? Bo na pewno nie pracowali nad stroną wizualną...
Opublikowano 23 listopada 200915 l Niestety ,singiel z malutkimi wyjątkami zasysa ..."bezpłciowość " niektórych misji , brak odczucia ,że dzierżymy w dłoniach broń palną (a nie wiatrówkę , albo mossberga ) , poczucie wszechogarniającego haosu (resztę opisali userzy w postach powyżej ). Może by IW w kolejnej części zrezygnowało z singla na poczet trybu multi i dodatków -rozbudowane spec -ops , zombie ,ale na styl left4 . Jedyny plus to rzeczone tryby multi i spec .Dzięki za nie .
Opublikowano 23 listopada 200915 l Osobiscie jestem w polowie drugiego chaptera (Exodus) i powiem szczerze ze w porownaniu do MW1 (ktore to ukonczylem w sumie w tym miesiacu, bo chronicznie nienawidze FPS i uwazam je za gry megaubogie)... w sumie to w ogole nie ma porownania. Powtarzalnosc, schematycznosc, nuda, chaos, bogowie celownikow jako przeciwnicy. Dobrze chociaz ze akcja na lotnisku ma sens z fabularnego punktu widzenia. Pierwsza czesc obadalem tylko i wylacznie dlatego ze znajomy mi ja polecil, ale jak zaczalem grac to nie moglem sie oderwac, byla po prostu rewelacyjna. Tutaj natomiast mysle sobie - byle do nastepnego chaptera. MacTavish jako kapitan nie spisuje sie w ogole, nie ma nawet dziesiatej czesci charyzmy Price'a, a sierzant Foley jest niesamowicie irytujacy, glownie z powodu aktora ktory podladal pod niego glos. Multi mnie w ogole nie obchodzi, ale imo powinni podawac 'internet connection required to play' na pudelku, bo singiel nie jest warty tej ceny.
Opublikowano 23 listopada 200915 l Poczekaj do drugiej połowy gry. Wtedy wszystko ładnie się rozkręca i gra wraca na poziom części pierwszej. Też byłem negatywnie nastawiony do singla aż do pewnego momentu w grze. Potem jest już tylko lepiej. I to sporo lepiej. Co nie zmienia faktu iż początek to MW2 ma słabszy od MW1. Taki jest fakt.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.