Seigaku 0 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 - chaotyczna lub idiotycznie umiejscowiona kamera (vide MGS3:SE) - przekombinowane sterowanie (vide RE4) - zbyt częste checkpointy/opcja quick save podczas gry, przesadnie ułatwia to rozgrywkę - handicap w wyścigach, żenada totalna Cytuj
Gość Orson Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 - przekombinowane sterowanie (vide RE4) RE 4 miał przekombinowane sterowanie? :o Cytuj
MoniqaPS2PSP 1 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 1. z(pipi)ane sterowanie 2. brak możliwości zmiany ustawień kamery 2. brak możliwości skipowania cut scenek 3. brak możliwości pauzowania cut scenek (czasem ktoś mi wlezie do pokoju,przeszkodzi w graniu ("blablabla") i nic nie wiem z fabuły bo mi filmik przeleci) <_< aaa i wnerwia mnie niesamowicie brak mapy w niektórych grach Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 Mnie irytują przeciwnicy w Far Cry 2. Ta cała murzynlandia przeciwko graczowi. Odbiera to przyjemność ze zwiedzania świata gry. Nie dość że co 2 minuty ktoś Cię goni i to w ogromnej ilości, to jeszcze ustrzelić czarnucha nie jest łatwo. Pozatym ginie się po kilku strzałach które padają niewiadomo skąd. Cytuj
bartiz 1 623 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 Granatniki w CoD'ie na online. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 Wyzszy poziom trudnosci = aim wroga wynosi juz 90%. Wolalbym aby poza lekkim zwiekszej celnosci, nieprzyjaciel byl w wiekszej ilosci czy ciut wytrzymalszy. Cytuj
Arkady 1 012 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 Wkurzający jest patent stosowany w jRPG, że jak chce się zdobyć jakiś cenny przedmiot to mamy na to jedną szanse, jak miniemy, to po zawodach i musimy grać od nowa. Głupota. Cytuj
Seigaku 0 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 RE 4 miał przekombinowane sterowanie? :o Mam tu na myśli przede wszystkim brak możliwości jednoczesnego chodzenia ze strzelaniem, chociaż obracanie kamerą też jest bardzo niewygodne. Może źle to ująłem, sterowanie nie tyle jest przekombinowane co po prostu cholernie archaiczne i nieprzemyślane. Cytuj
Gość Orson Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 Wkurzający jest patent stosowany w jRPG, że jak chce się zdobyć jakiś cenny przedmiot to mamy na to jedną szanse, jak miniemy, to po zawodach i musimy grać od nowa. Głupota. Może właśnie dlatego przedmiot ten jest cennym przedmiotem? Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 yebane dialogi ktorych nie mozna ominac, tylko trzeba czekac az po tekscie pojawi sie w chmurce x, by przeskoczyc ... do nastepnej kwestii. Vide patapon, i te pierdz,ielone minigry, mam ochote rzucic psp przez okno jak pan drzewo mi po raz setny opowiada o bolu glowy ;/// no co za kretyn nie zauwazyl podczas testowania ze to jest wkur,wiajace? Cytuj
Reiko 12 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 taki patent jak CoD 3. Brak możliwości skippowania scenek nawet jak grasz po raz drugi ;/. Musisz obejrzeć cut scenkę, nie możesz jej ominąć. Kij z tym, że już ją widziałeś 400 razy Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 yebane dialogi ktorych nie mozna ominac, tylko trzeba czekac az po tekscie pojawi sie w chmurce x, by przeskoczyc ... do nastepnej kwestii. Vide patapon, i te pierdz,ielone minigry, mam ochote rzucic psp przez okno jak pan drzewo mi po raz setny opowiada o bolu glowy ;/// no co za kretyn nie zauwazyl podczas testowania ze to jest wkur,wiajace? gratuluje, ja po 10 etapach olałem te kawałki drewna brak pauzy w KAŻDYM momencie, nawet w trakcie cut-scenki brak możliwości skipowania rozmów/scenek, np. po ch,uj mi to jak przechodzę grę 2gi raz? Cytuj
bartiz 1 623 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 yebane dialogi ktorych nie mozna ominac, tylko trzeba czekac az po tekscie pojawi sie w chmurce x, by przeskoczyc ... do nastepnej kwestii. Vide patapon, i te pierdz,ielone minigry, mam ochote rzucic psp przez okno jak pan drzewo mi po raz setny opowiada o bolu glowy ;/// no co za kretyn nie zauwazyl podczas testowania ze to jest wkur,wiajace? gratuluje, ja po 10 etapach olałem te kawałki drewna brak pauzy w KAŻDYM momencie, nawet w trakcie cut-scenki brak możliwości skipowania rozmów/scenek, np. po ch,uj mi to jak przechodzę grę 2gi raz? No z tymi pauzami w czasie cut-scenek to racja;/ Pamietam jak przechodzilem MGS3. Zaczynala sie cut-scenka i ktos pukal do dzrzwi. Matka otwierala i typ czekal na mnie 30 minut xD Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Albo obiad w czasie zakończenia MGS3? MA-SA-KRA. Cytuj
Gość Orson Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Albo obiad w czasie zakończenia MGS3? MA-SA-KRA. Pojechałeś. Myslisz o jedzeniu w takiej chwili? :wtf: Ale fakt- przydałaby się mozliwość pauzowania cut scenek. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Wkurzający jest patent stosowany w jRPG, że jak chce się zdobyć jakiś cenny przedmiot to mamy na to jedną szanse, jak miniemy, to po zawodach i musimy grać od nowa. Głupota. Może właśnie dlatego przedmiot ten jest cennym przedmiotem? Ale to wymusza na tobie granie z poradnikiem by otrzymac miecz Merlina 2000 bo nawet bys nie widzial o jego istnieniu. Reiko - nowy BIA tez to ma... nie mowiac o AC Cytuj
Dante 433 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 - jak już ludzie wspominali brak możliwości skipowania lub pauzowania filmików -długo wczytujące się ekrany ekwipunku/statusu postaci zwłaszcza kiedy są jakieś zakładki i trzeba przebrnąć przez każdą wczytująca się 10 sekund by dotrzeć do interesującej nas -strasznie mnie wnerwia też to jak nasz bohater jest niezniszczalny a co chwilę pojawiają się jakieś postacie tylko po to by za chwilę zostać zabitymi na naszych oczach. (np. ostatni shellshock gdzie co checkpoint pojawia się kolejny oddział naszych ratujący nas z opresji by po chwili dać się zmasakrować. Cytuj
Suavek 4 727 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 Może i trochę na siłę, ale nie lubię kiedy gra po pewnym czasie - szczególnie pod koniec - wymaga ode mnie nauki zupełnie innego stylu rozgrywki. Głównie mam tutaj na myśli GTA:SA i misje gdzie pilotujemy samolot (zarówno zabawkę jak i prawdziwy). Nie mogę powiedzieć, że mam koślawe łapy (w Ace Combat 5 zdobyłem rangę S we wszystkich misjach na ACE), ale za cholerę nie mogę ukończyć nawet "nauki latania". Sterowanie jest kompletnie nieprzemyślane i niewygodne, i gra jak leżała od roku tak leży dalej. Gdyby takie rzeczy były jeszcze opcjonalne (karcianki w RPGach czy inne minigierki), albo też jedynie prostą ciekawostką (pościgi w MGSach) to rozumiem. Ale kiedy jestem pod koniec gry i muszę wszystko rozpracowywać od nowa metodą prób i błędów (GTA:SA bądź końcówka God of War itp) to idzie się wkurzyć. Cytuj
Gość Orson Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 Ja- o ile latanie samolotami opanowałem, tak helikoptera za diabła okięłznać nie mogłem. Cytuj
Seigaku 0 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 IMO takie motywy są dobre. Świadczą o tym, że gra potrafi jeszcze zaskoczyć, pokazać coś ciekawego nawet pod koniec rozgrywki. Cytuj
Ceglash 16 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 Patent poleający na tym, że(chyba z braku czasu/chęci) ostatnie poziomy w danej grze znacznie odstają jakością od reszty vide "Halo 3" czy "Uncharted Drake's Fortune". Denerwuje mnie też coś takiego jak autoaim(COD WAW) czy też to cholerne automatyczne odnawianie energii życiowej gdy chwilę postoimy w spokojnym miejscu i nie dostaniemy strzału na klatę. Teraz to jest po prostu chyba jakaś moda:/ Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 Patent poleający na tym, że(chyba z braku czasu/chęci) ostatnie poziomy w danej grze znacznie odstają jakością od reszty vide "Halo 3" czy "Uncharted Drake's Fortune". Denerwuje mnie też coś takiego jak autoaim(COD WAW) czy też to cholerne automatyczne odnawianie energii życiowej gdy chwilę postoimy w spokojnym miejscu i nie dostaniemy strzału na klatę. Teraz to jest po prostu chyba jakaś moda:/ Odnawianie życia stało się tak powszechne, że już nie potrafię grać w gry z paskiem życia, 4 real. No i zazwyczaj gry mają najbardziej dopieszczone pierwsze poziomy, widać to na pierwszy rzut oka. Potem zaś im bliżej końca tym bardziej poziomy na jedno kopyto. Ech, terminy... Cytuj
Neoman 93 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 Mnie wkurzają tacy bosi na końcu gry. Ostatnio przechodziłem Gears of War i musiałem wpakować w takiego cwela całą amunicję z jednej broni i połowę z drugiej. Do tego latają obok ciebie takie h.uje i jeszcze te krylle. Gosh. Czy producent myśli, że im trudniejszy koniec tym bardziej za.(pipi)iście się bawie? Ja- o ile latanie samolotami opanowałem, tak helikoptera za diabła okięłznać nie mogłem. Przecież takie latanie w GTA:SA to sama przyjemność. Ja sam czasem odpalałem sobie GTA tylko po to żeby sobie polatać do kiedy nie zacząłem "grać" w symulatory. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 Mnie wkurzają tacy bosi na końcu gry. Ostatnio przechodziłem Gears of War i musiałem wpakować w takiego cwela całą amunicję z jednej broni i połowę z drugiej. Do tego latają obok ciebie takie h.uje i jeszcze te krylle. Gosh. Czy producent myśli, że im trudniejszy koniec tym bardziej za.(pipi)iście się bawie? Imo trudny boss na końcu = uczucie przejścia gry. I jeszcze jakiś dobry filmik końcowy w nagrode i elo. Ostatni boss musi być trudny, a nie jakies szastu-prastu do helikoptera i napisy końcowe, albo dwa ciosy na klate i po typie wtedy mam niesamowity niedosyt. Cytuj
Młody 0 Opublikowano 11 marca 2009 Opublikowano 11 marca 2009 Wkurzający jest patent stosowany w jRPG, że jak chce się zdobyć jakiś cenny przedmiot to mamy na to jedną szanse, jak miniemy, to po zawodach i musimy grać od nowa. Głupota. Może właśnie dlatego przedmiot ten jest cennym przedmiotem? Ale to wymusza na tobie granie z poradnikiem by otrzymac miecz Merlina 2000 bo nawet bys nie widzial o jego istnieniu. No dokładnie. Grałem w FFXII bez poradnika. 65h gameplayu, lukłem se na neta, no i się okazało, że najlepszej broni w grze (Zodiac Spear) już nie będę mieć, bo zebrałem jakieś tam skrzynie, no dżizas. A co to ma wspólnego z tą bronią. W FFXII przynajmniej cut-scenki można pauzować Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.