Agent_Man 187 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 Wpis Zwyrodnialca przypomniał mi inny choojowy patent, w tej samej grze. Momentami jesteśmy zmuszeni do używania wyłącznie łuku. Mam cały arsenał znacznie skuteczniejszych broni palnych, ale pan dev zadecydował, że nie wolno z nich korzystać w danym fragmencie/zadaniu Jak dla mnie głupota. Cytuj
Mejm 15 620 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 10 godzin temu, Zwyrodnialec napisał(a): Nagły skok stopnia trudności, zwłaszcza w grze po której byś się tego nie spodziewał, bo jest prosta. Np w Shadow of the Tomb Raider nic nie zapowiadało, że ostatni boss będzie tak mocny. Czy z definicji bossa nie wynika ze ma byc mocny? Zwlaszcza ostatni? 1 Cytuj
_Red_ 12 137 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 Nie w Personie 3 Reload, gdzie ostatni Boss był łatwiejszy niz mobki po drodze, tylko bardziej upierdliwy ze swoimi 14 fazami Cytuj
Soban 4 185 Opublikowano 29 listopada 2024 Opublikowano 29 listopada 2024 Mnie to chyba jedynie gimmickowe sterowanie wkurza i przez to totalnie odbilem sie od zeld i twewy na ds. Za skyward sworda na wii tez podziekowalem jak nagle nintendo kazalo mi kupic jakas przystawke do willota by sie babrac z jednym wrogiem minute(moze dam szanse na switchu z normalnym sterowaniem). Cytuj
Mustang 1 804 Opublikowano 6 grudnia 2024 Opublikowano 6 grudnia 2024 Błądzenie lub bezsensowny backtracking. Cytuj
Homelander 2 632 Opublikowano 6 grudnia 2024 Opublikowano 6 grudnia 2024 I kolejny raz: wciskanie open worldów tam gdzie to jest absolutnie niepotrzebne. Dołącza Indiana Jones, gdzie te openworldowe rzeczy łącznie z sidequestami to najsłabsze elementy gry. Po co to? Na co to? Cytuj
BRY@N 1 979 Opublikowano 6 grudnia 2024 Opublikowano 6 grudnia 2024 5 minut temu, Homelander napisał(a): Po co to? Na co to? Taka moda Gram teraz w Castlevania Lords of Shadow i to se nie wraci Cytuj
Homelander 2 632 Opublikowano 15 marca Opublikowano 15 marca Nie jestem w stanie przeżyć tych otwartych światów. Gram teraz w Ghost of Tsushima i fabularne zadania oddalone od siebie są w chuj daleko. I tak sobie jadę i jadę i jadę i mam poczucie ogromnie straconego czasu. Jasne, widoczki są super. Ale akurat chcę zrobić misję, które są bardzo fajne, a nie podziwiać widoki. Zadań pobocznych też nie chcę, ani walk z bandytami. No ale gry to nie obchodzi, więc zapierdalaj. Szybką podróż muszę odkryć, więc nie mam wyjścia. Serio to są takie rzeczy przez które mam ochotę rzucić tę bardzo dobrą przecież grę. Może za blisko od skończenia RDR2 zabrałem się za ducha, ale męczę się patatajając po tej mapie. Wielka szkoda, bo zadania główne, jak napisałem, są super. 3 Cytuj
drozdu7 3 195 Opublikowano 15 marca Opublikowano 15 marca Homelander to Ty powinieneś cofnąć się do czasów PS3/X360. Tam gry były o wiele bardziej skondensowane Cytuj
Homelander 2 632 Opublikowano 15 marca Opublikowano 15 marca 11 minutes ago, drozdu7 said: Homelander to Ty powinieneś cofnąć się do czasów PS3/X360. Tam gry były o wiele bardziej skondensowane Muszę zwyczajnie omijać assassinowate open worldy. Grałem chyba we wszystkie te określone jako najlepsze i tylko te od Rockstara i Zelda mi siadły. A te wszystkie Horizony, Days Gone i inne Originsy zmęczyły mnie okrutnie. Ale nie odpuszczę tej Tsushimy, muszę tylko zrobić sobie przerwę na coś innego i stęsknić się Cytuj
łom 2 172 Opublikowano 15 marca Opublikowano 15 marca Przecież w Ghost of Tsushima jest bardzo szybki fast travel, więc można sobie skrócić podróże do minimum, no i jak robisz tylko główne misje to pewnie w 20h da radę ukończyć. No i nie wiem jakim cudem w RDR2 to Ci nie przeszkadzało gdzie nawet główne misje miały długie jazdy z punktu A do B a sama gra jest z 2x większa. 1 Cytuj
Czoperrr 5 528 Opublikowano 15 marca Opublikowano 15 marca No dokładnie, można bardzo szybko lecieć z głównymi zadaniami jak komuś się spieszy, punkty na mapie są co chwilę. Mnie gra nudziła więc robiłem sobie przerwy ale wbiłem nawet platynę chociaż zajęło mi to dwa lata i dwie generacje konsol. Cytuj
iluck85 3 231 Opublikowano 15 marca Opublikowano 15 marca @Homelander Ta gra nie jest dla Ciebie. Jakbyś wciągał nosem klimat Japonii to byś grał, cieszył się klimatem. A jak Ciebie męczy bieganie po tym świecie żeby dotrzeć to nast misji to gra nie jest Twoim konikiem. Bieganie po Hyrule Cię nie męczyło w OOT? AC to rzyg, bo tam tysiąc znaków zapytania i wszystko na jedno kopyto. No idzie jebnąć pawia. Indiana to żaden open, lokacje są duże i są fajnie skondensowane. Zły przykład. Mi się tam fajnie biegało w Tszuszimie. Ale masz ciśnienie na szybkie skończenie i odpalenie kolejnej gry. To wszystko będzie męczyć. Cytuj
Pupcio 19 419 Opublikowano 15 marca Opublikowano 15 marca Ani tu nie trzeba robić zadań pobocznych żeby ruszyć fabułe, mega wygodny system szybkiej podróży, mapka raczej z tych mniejszych, zazwyczaj nic nam nie przeszkadza w podróży. No nie wiem, na moje to już szukanie problemu tam gdzie go nie ma. Tak jak Łom wspomniał to nie rdr2 gdzie praktycznie jazda po świecie nawet w fabule to główna rzecz którą robimy. Imo masz złe nastawienie do gry albo tak jak mówisz za szybko się wziąłeś za kolejnego sandboxa 1 Cytuj
Homelander 2 632 Opublikowano 15 marca Opublikowano 15 marca Just now, Pupcio said: Ani tu nie trzeba robić zadań pobocznych żeby ruszyć fabułe, mega wygodny system szybkiej podróży, mapka raczej z tych mniejszych, zazwyczaj nic nam nie przeszkadza w podróży. No nie wiem, na moje to już szukanie problemu tam gdzie go nie ma. Tak jak Łom wspomniał to nie rdr2 gdzie praktycznie jazda po świecie nawet w fabule to główna rzecz którą robimy. Imo masz złe nastawienie do gry albo tak jak mówisz za szybko się wziąłeś za kolejnego sandboxa Myślę, że jest dokładnie tak jak piszesz: za szybko wziąłem się za kolejnego sandboxa z jazdą na koniu. Cytuj
zdrowywariat 556 Opublikowano 15 marca Opublikowano 15 marca Ja olewam sandboxy, tylko BOTW ukończyłem. Męczy mnie jeżdżenie od punktu a do punktu b, żeby zrobić misję. Nie umniejszam tego typu grom, co kto lubi, zwyczajnie są nie dla mnie. W RDR2, z tego co wyczytałem z recek innych userów, są długie animacje, co za pierwszym razem pewnie robi wrażenie, ale nie za kolejnymi. Wszystko co jest monotonne, nudne, za łatwe, powodujące u mnie frustrację itd. szybko mnie zniechęca. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.