xeda 0 Opublikowano 14 lutego 2009 Opublikowano 14 lutego 2009 przy pomocy 1dnego zetona i ustawieniu na wygranie 2 lub 3 rund ?? Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 14 lutego 2009 Opublikowano 14 lutego 2009 Mi sprawia trudność przejście na standardowym poziomi trudności. Najwyższego nawet nie sprawdzałem. Cytuj
=PiT= 13 Opublikowano 16 lutego 2009 Opublikowano 16 lutego 2009 przypuszczam ze srk na pale na skaczacego kompa by dalo rade. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 16 lutego 2009 Opublikowano 16 lutego 2009 przypuszczam ze srk na pale na skaczacego kompa by dalo rade. Defensywa jest jedyną opcją. AI skontruje wszystkie wasze ataki, i to w sposób niedostępny dla zwykłych śmiertelników (poważnie). Innym sposobem prawdopodobnie są fireball trapy Ryu czy O.Sagata ale pewnie i na to T20 znajdzie odpowiedź. Cytuj
manieq 1 Opublikowano 17 lutego 2009 Opublikowano 17 lutego 2009 A na Vege jaka jest dobra opcja ?? bo poki co probowalem go lapac srk jak skakal ale potem przestal skakac i mnie rozwalil bo uciekal od fireballi. Cytuj
kowal 0 Opublikowano 17 lutego 2009 Opublikowano 17 lutego 2009 w SF nie ma najmniejszego sensu grac z CPU tak jak kaktus napsał oszukuje i to wyjatkowo prymitywnie i załosnie wiekszym demage i cudownymi priorytetami i graniem z kontry na cios od pierwszej klatki po naszym ruchu tak samo jak AI w Midwayach (głwonie seria MK) oszukuje rzutami z kilometra i szybszym recowery rzeczami do ktorych gracz nie ma dostepu jak robieniem komba z ziemi na przeciwnika w powietrzu (nie zrywa getlinga) jedynie w grach SNK jakos było w miare dopiero boos lub subboss oszukiwal CPU w sumie mało oszukuje tez w GG tam głownie skill jego opiera sie ze dosc dobrze blokluje mixupy i 50% (a za chwile zre projectila puszczonego na pałe centralnie na ryj:) ale np da sie go łapac na rzuty i tech throw, normalnie w grach CPU maja odległosc skrajna na rzut zawsze rzuci ciebie wiec rzuty prawie nigdy nie wychodza jesli nie sa wpisywane albo nie sa kontra na atak ciałem ba w mortalach dostajesz rzut jak masz goscia w siatce albo zamrozonego przypisane jest od razu z gory aby to CPU mogł rzucic w takich sytuacjach. bo skoro ty mozesz rzucic to znaczy ze i on tez mogł i zaraz Boon naprawia swoj bład w tej samej klatce animacji XD Cytuj
SCOOP 0 Opublikowano 17 lutego 2009 Opublikowano 17 lutego 2009 Dla mnie seria sf to najbardziej rajcowna gra z gatunku vs jesli chodzi o walke z cpu. Satysfakcja na najwyzszym poziomie bo mozna prawie w nieskonczonosc wymyslac nowe sposoby na cpu. W mortalach czesto trzeba uzywac jakichs prymitywnych systemow by cos zdzialac. A wracajac do sf to zauwazylem tylko ze oszukuje na energii i ciosy z charge'a wykonuje bez takowego. W obu przypadkach to daje mu drastyczna przewage. No i w super sf 2 na sege mega drive (przy tym tytule spedzilem najwiecej czasu ze wszystkich gier w jakie gralem w zyciu jesli chodzi o tryb single player) nie mozna bylo rzucac cpu po niektorych opoznieniach. A do tego ze oszukuje sie przyzwyczailem. Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 22 lutego 2009 Opublikowano 22 lutego 2009 Jak to jest w SF2T na najwyzszym poziomie? W SF2:CE na salonach byl ostatni poziom, po czasie (generalnie gra powracala z 3 razy) przeszedlem wszystkimi oprocz dalshimem (5 podejsc, 5 wtop na Vedze, olalem, bo nie lubie tej postaci). Cytuj
Manior 0 Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 (edytowane) Chodzi o SSF2THDR tak? Czy o stare SF2Turbo? Bo SF2 The World Warrior i SF2 Champonship Edition dla sportu przechodzę raz na kilka dni na ośmiu gwiazdkach (na CPS1 emu na PSP ), sposoby są boskie, ale w Remixie to inna bajka... Edytowane 26 lipca 2009 przez Manior Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 26 lipca 2009 Opublikowano 26 lipca 2009 (edytowane) Chodzi o grę z tematu czyli Street Fighter 2 Turbo wersję arcade, której to pewnie nikt z forum oprócz ornita nie przejdzie na 1 żetonie. Edytowane 27 lipca 2009 przez GaScAn Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 Chodzi o grę z tematu czyli Street Fighter 2 Turbo wersję arcade, której to pewnie nikt z forum nie przejdzie na 1 żetonie. Przejdę Vegą ale bez spotkania z Akumą więc nie wiem czy to się liczy. Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 Chodzi o grę z tematu czyli Street Fighter 2 Turbo wersję arcade, której to pewnie nikt z forum nie przejdzie na 1 żetonie. Przejdę Vegą ale bez spotkania z Akumą więc nie wiem czy to się liczy. do chun li da rade przejsc clawem na jednym zetonie, potem sa niezle schody, o akumie nie wpsomne Cytuj
Gość GaScAn Opublikowano 27 lipca 2009 Opublikowano 27 lipca 2009 (edytowane) Chodzi o grę z tematu czyli Street Fighter 2 Turbo wersję arcade, której to pewnie nikt z forum oprócz ornita nie przejdzie na 1 żetonie. Przejdę Vegą ale bez spotkania z Akumą więc nie wiem czy to się liczy. Liczy się. Wyedytowałem posta. Edytowane 27 lipca 2009 przez GaScAn Cytuj
SCOOP 0 Opublikowano 30 lipca 2009 Opublikowano 30 lipca 2009 Ja na super street fighter 2 grand master challenge for linking service na dreamcascie przechodze na 8 gwiazdkach za 1 kredytem na ryu , kenie , goukim i pazurze. Japonska wersja super street fightera turbo podobno jest najtrudniejsza. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 30 lipca 2009 Opublikowano 30 lipca 2009 Ja na super street fighter 2 grand master challenge for linking service na dreamcascie przechodze na 8 gwiazdkach za 1 kredytem na ryu , kenie , goukim i pazurze. Japonska wersja super street fightera turbo podobno jest najtrudniejsza. Super Street Fighter 2 X (Jap) jest znacznie łatwiejsze od Super Street Fighter 2 Turbo Cytuj
SCOOP 0 Opublikowano 30 lipca 2009 Opublikowano 30 lipca 2009 A europejska lub amerykanska wersja super sf2 turbo jest smieszna jak sie gra pazurem. Jak bylem w londynie pare lat temu zagralem 2 razy i za 2 razem prawie pokonalem goukiego (i cala gre) za jednym zetonem ale niestety na(pipi)aL mnie. Potem nie bylo okazji juz zagrac. Emulator to dla mnie nie to samo. Ok ornit sprawdze to. Dzieki. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.