Yano 3 697 Opublikowano 22 października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 października 2009 wlasnie lucek - chyba nie wspomniales o oszukujących przeciwnikach ;p ktora miales range jak pisałeś recke ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 22 października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 października 2009 Jakich oszukujących przeciwnikach? To zwykły handicap, prezentowany w bardziej lub mniej uprzykrzający życie sposób w każdym Motorstormie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mendrek 571 Opublikowano 22 października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 października 2009 Ty chyba nie wiesz co AI wyczynia w MS, i to jest w pewnym sensie flagowym elementem w serii. Handicap to małe piwo, ale akcje typu: - jedziesz pierwszy i drugi "jakimś trafem" okazuje się kierowca ciężarówki, która z pełną parą wpier.dala się w Ciebie, po czym razem z Tobą wylatuje na orbitę, podczas gdy reszta stawki z palcem w du.pie wyprzedza was po kolei. Bardziej hardkorowa wersja, w wypadku gdy nie jest to ratrak czy ciężarówka, jest w momencie gdy podjeżdża jakiś poteflon pod Ciebie z palącym się boostem, i wybucha tak, by zablokować Ci drogę. - jedziesz w środku stawki, masz zamiar zbliżyć się do czołówki, to przeważnie znajdzie się jakiś bolek, który będzie Cię próbował zepchnąć, lub przytrzymać, byle tylko pozwolić spokojnie odjechać tym z przodu, i możliwie wyprzedzić tym z tyłu. - handicap powinien odnosić się do wszystkich, bez względu na typ gracza (AI lub żywy), a tu AI dostaje takiego handicapa, że potrafi pod koniec wyścigu wyprzedzić Cię 8 autami, a na dodatek Tobie działa randomowo, kiedy im prawdopodobnie zawsze - i nie ma znaczenia czym prujesz na booscie, możesz być pewien że co jakiś czas wyprzedzi Cię normalnie jadąca ciężarówka, czy ratrak. No ale w pewnym sensie rozrywkowość tej gry jakby umniejsza ten szkopuł, i sądzę że gracze wliczają to jakby w całość, którą traktuje się z lekkim przymrużeniem oka. Przecież panowie z BigBig nie musieli robić takiego AI, a w pewnym sensie uznali je za część MS, i w ten sposób grając w tą część na PSP, mamy zbliżone odczucia do wersji gry z dużych konsol Cytuj Odnośnik do komentarza
raven_raven 12 013 Opublikowano 22 października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 października 2009 Jakich oszukujących przeciwnikach? To zwykły handicap, prezentowany w bardziej lub mniej uprzykrzający życie sposób w każdym Motorstormie. = oszukujący przeciwnicy (mają lepsze osiągi od nas = handicap = oszustwo AI w stosunku do nas). Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 22 października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 października 2009 ja przez to cziterwsto nie moge przejsc kilku wyscigow , chyba ze 3 mi zostaly na ostatniej randze i porpsotu nawet jak jade bez kolizji to i tak nie doganiam czolowki, a jak nawet rpzegonie na chwile to bez powodu wyprzedza mnie 6 osob nie mowiac juz o tym ze co chwile ktoś taranuje, zajezdza droge i zwalnia , albo wybucha obok mnie "łapiąc" w wybuch co powoduje reakcje łancuchową i tez wybucham Cytuj Odnośnik do komentarza
Andreal 2 123 Opublikowano 23 października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 października 2009 (edytowane) Bawił się ktoś trybem fotografii? Na trasie (bodajże) Vertigo robiąc fotkę quada "wypadniętego" z toru trafiłem na jakieś logo na skałach (zaraz wrzucę screena), po cyknięciu fotki owego loga dostałem informację o znalezieniu jednego z pięciu ukrytych symboli. Na trasach Gold Rush, Ascension kolejnych symboli nie znalazłem. Będę szperał dalej. Gra jest jednym słowem świetna. Ukryte logo: Zauważył ktoś, że na telebimach wyświetlane jest to, co widzimy w czasie rzeczywistym? Podobnie obraz z aparatu, poniżej ciekawy efekt. No i widoczki Edytowane 23 października 2009 przez Andreal Cytuj Odnośnik do komentarza
Pan Pieczarka 167 Opublikowano 23 października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 października 2009 Ja już znalazłem wszystkie emblemy - można dzięki nim odblokować dwóch kierowców i dodatkowe ozdoby na samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andreal 2 123 Opublikowano 23 października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 października 2009 Są na różnych trasach jak rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 23 października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 października 2009 ej kurde to chyba zaczne szukać skoro mozna odblokowac cos Cytuj Odnośnik do komentarza
Andreal 2 123 Opublikowano 23 października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 października 2009 Dobra, doczytałem, są to dodatkowe kalkomanie na samochód, znaczki do sfotografowania rozmieszczono na 20 z 24 tras. Wyglądają tak: http://farm4.static.flickr.com/3523/4014469798_10bceb3cf9.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza
Pan Pieczarka 167 Opublikowano 24 października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 października 2009 Jak ktoś chce, to mogę udzielić paru hintów gdzie szukać emblemów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mendrek 571 Opublikowano 24 października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 października 2009 Więcej szczegółów graficznych mam wrażenie dostrzegać jadąc z kamery z nad maski. Poza tym mam również wrażenie, że jadąc z tym widokiem, przeciwnicy tak nie uderzają mnie w tył, a jak uderzają to umiem jakoś to przetrwać. Tak jakby gra dawała fory, ze względu na brak tylnego lusterka. Poza tym ciekawie się jedzie, można nawet się wtedy nawet wczuć Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 620 Opublikowano 27 października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 października 2009 http://psp-team.pl/newsy/pokonaj-tw%C3%B3rc%C3%B3w-motorstorm-arctic-edge-7364 fajna akcja Cytuj Odnośnik do komentarza
=PiT= 13 Opublikowano 28 października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 października 2009 a wedlug mnie to cziterstwo podnosi grywalnosc ;D Cytuj Odnośnik do komentarza
Sogi 2 Opublikowano 28 października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 października 2009 Gra wymiata, od Burnouta Dominator nie bylo takiej wyścigówki która by się mi spodobała. Jestem dopiero na 2 randze i narazie jest prosto ;p Graficznie to się postarali :biggrin: - tryb fotografa rulz! Nie ma to jak zrobci sobie jakieś zdjęcie a potem załadować jako tapete. No i gra jest z Polskimi Napisami i... LEKTOREM! Cytuj Odnośnik do komentarza
Mendrek 571 Opublikowano 2 listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 listopada 2009 Jak tak przyglądam się tej grze, to mam nieodparte wrażenie jest całościowości. Jest to gra bardzo dopracowana. Można powiedzieć "pełna". Jest w niej wszystko to, co potrzeba by gra była hitem: + wymagający i dosyć długi tryb kariery + time trial z możliwością wysłania ducha i wyniku do sieci (wraz z rankingiem) + sprawnie działający online z rankingiem (z małymi wpadkami na początku) + dużo nieliniowych tras (nawet w odwrócone gra się inaczej) + dużo pojazdów do wyboru, jak i również rodzajów pojazdów (a każdy zachowuje się inaczej i na różnym podłożu) + klimat rozrywki i arcade'a pełną gębą + rozwinięty tryb fotografii z zapisem w formacie *.jpg (można sobie zrobić tapetę w PSP) + bonusy (odznaki, zabawa w znajdywanie emblematów, dodatkowe części do samochodów, różne rodzaje lakierów i lakierowania, nowi kierowcy, filmiki) + ad hoc + graficznie na wysokim poziomie (wiadomo, że PSP ma swoje ograniczenia, zwłaszcza jeśli gra ma online, ale i mimo to udało się naprawdę osiągnąć sukces). + różne widoki + oddanie smaczków serii (oszukujące AI, + świetna ścieżka dźwiękowa (Bullet for my Valentine, czy Prodigy) + smaczki typu wywoływanie lawin, zapadanie mostów swym ciężarem, ect.) + gra aż prosi się o dodatkowe trasy i pojazdy + lokalizacja + intro z lektorem niczym z kreskówki ;p Mógłbym tu jeszcze wiele wymienić, ale pozwolę sobie stwierdzić, że gra zasługuje na soczyste 9+ (a fani mogą sobie dać 10-), bo owszem - online miało problemy lekkie na starcie z tymi kontami, owszem chciałoby się więcej bajerów na trasach (ale i tak jest dobrze), i żeby była też opcja lobby w sieci ale to już sprawy takie, które nie odbierają tej grze miana hitu. To naprawdę porządnie zrobione wyścigi, nic tylko grać. Tak sobie myślę, że BigBig to taki czarny koń. W sumie wydaje się nieznany, ale przecież założony przez byłych ludków z Codemasters (Colin, Toca). Niemniej cokolwiek nie zrobi, robi dopracowane. Nie ma wielu tytułów na PSP (raptem 3), ale trzeba przyznać, że to naprawdę porządne gry. Życzę im jak największej sprzedaży, bo chłopaki wiedzą jak robić gry na przenośne Playstation. Cytuj Odnośnik do komentarza
raven_raven 12 013 Opublikowano 3 listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 listopada 2009 No, oszukujące AI to rzeczywiście smaczek serii fpytę. Przez to nie mam zamiaru wydać na tę grę 100 zł. Bawiłem się świetnie do piątej rangi, aż w końcu szlag mnie trafiał kiedy jadąc na pełnej kur,wie samochodem rajdowym wyprzedzała mnie wywrotka... Przez to źle mi się kojarzy ta gra, może kiedyś dam jej znowu szansę, bo naprawdę wielka to ona jest i ma masę ficzerów, ale czasami przypadkowość i oszustwa do szału doprowadzają. Cytuj Odnośnik do komentarza
=PiT= 13 Opublikowano 3 listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 listopada 2009 n00b Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 3 listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 listopada 2009 (edytowane) e tam kurde na 5 randze to jeszcze nie bylo cziterstwo ;p zauwazcie ze niezaleznie od klasy wiekszosc pojazdów ma "max speed" na wysokim poziomie, prawie na tym samym - roznice pojawiaja sie zaleznie od podłoża (jadac motorem w błocie bardzo traci sie predkosc, widac ze odrazu wszyscy wyprzedzaja), ale co do tej podobnej u wszystkich maksymalnej predkosci - to powoduje ze na dlugiej porstej w miare "realnie" wyprzedzaja ciezarowki, za to pojazdy typu motory maja przewage na zakretach, a wlasnie ciezarowki w błocie na 8 randze to dopiero cziterstwo - czesc samochodow caly czas jedzie przed graczem , zwykle nawet sie ich nie widzi jadac idealnie - co chwile ktoś sie rozwala tuż przed graczem, najczesciej ciezarowki wpadaja na siebie albo na ściany na zakretach tak ze robią blokade (a dzieki oddaniu cieżaru samohcodw jak sie przywali czymś lżejszym w ciezarowke to odrazu jest kaplica), poteym lubią tez jechac obok i wybuchać tak zeby "złapac w wybuch" - no i caly czas ktos zajeżdza droge, a gdy sie dotknie jego zderzaka (zamiast szybko ominac) to zwalnia i przyblokowuje gracza - przy najmnijeszym blłedzie odrazu wyprzedza z 6 pojazdow - jadac bezbłednie i tak co chwile spada sie o kilka pozycji ogolnie jest taki problem tez ze jak sie jedzie motorem i na starcie wyprzedza sie ciezarowki ktore maja o wiele mnie przyspieszenia to kilkanascie metrów dalej i tak te ciezarowki doganiaja motor mimo ze zeby to bylo mozliwe musialy by miec wiecej max speed (a nie maja) sam nie lubie az takich hardkorowych gier, ale MS mi sie podobal, chociaz zostalo mi kilka wyscigow ktore mnie pokonaly i zrobilem sobie rpzerwe, moze to byc przerwa na stałe ;p Edytowane 3 listopada 2009 przez Yano Cytuj Odnośnik do komentarza
=PiT= 13 Opublikowano 6 listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 listopada 2009 co do motorow, skuterow i quadow to najlepsze sa akcje gdy jedziemy np tunelem bobslejowym na vertigo albo chasm a z nami 4 ciezarowki i plugi. Ze(pipi) sie mozna ze szczescia ;D Cytuj Odnośnik do komentarza
RedKyubi 0 Opublikowano 12 listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 listopada 2009 Gdyby było za łatwo to poco grać :tongue: To taki feeling Motorstorm'a :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza
=PiT= 13 Opublikowano 16 listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 listopada 2009 (edytowane) jedynym minusem ktory mnie irytuje w tej grze sa bledy kolizji, kiedy to jedziemy sobie po prostej a nagle nasz pojazd robi fikolek nie wiadomo skad ;q albo kiedy gra go liczy jako "spadek swobodny" kiedy to juz spisuje go na straty pomimo tego ze leci np prosto metr nad ziemia (niby mozna z tego wyjsc jak prosto wyladuje, ale bron boze cos zahaczyc podczas takiego czegos to zrobimy 720 we wszystkie strony), a rozbijanie pojazdu przy lekkim musnieciu o bande tez potrafi wkurzyc ;q to jedyne niedociagniecia jakich sie w tej grze dopatrzylem. Edytowane 16 listopada 2009 przez =PiT= Cytuj Odnośnik do komentarza
PRQc 705 Opublikowano 28 listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 listopada 2009 Mam pytanie do osób które przeszły MS:AE,Kiedy wygrywa się Festiwal,gdy ukończy się wszystkie standardowe wyścigi,czy trzeba przejść również turnieje i czasówki?? proszę o odp. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pan Pieczarka 167 Opublikowano 28 listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 listopada 2009 Karierę można uznać za skończoną, gdy nabijesz 9000 punktów. Time Triale możesz robić, ale nie ma konieczności, dopóki nie chcesz odblokować odznaki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mendrek 571 Opublikowano 28 listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 listopada 2009 W tej grze nic nie trzeba. Chyba, że chcesz zdobyć wszystkie odznaki. Z tego co wiem, po przejściu festiwalu na wszystkie goldy odkrywają się nowe modele postaci, a za znalezienie emblematów wszystkich, dostaje się nowe lakiery i części (chyba), natomiast nie wiem czy poza odznaką dostaje się coś za ukończenie rzeczy poza festiwalem. Jak grywam w online, to wszystkie mastahy wybierają ratraki (snowcats), albo buggy. Nie doceniałem tych dwóch modeli, wybierając przeważnie albo wóz rajdowy, albo ciężarówkę. Tymczasem jak się okazuje, te dwa modele mają jakąś sporą przewagę wydaje się nad innymi. Ciekawe Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.