Słupek 2 162 Opublikowano 12 grudnia 2009 Opublikowano 12 grudnia 2009 Tylko wiesz przymknąć oko na źle oddawany skok (swoją drogą nie odczułem tego w U2) to w sumie błahostka w porównaniu do niedoróbek technicznych. Jak problemy z v-sync czy spadającymi klatkami, w obu przypadkach dosyć wyraźne. No ale zgadzam się gra wynagradza te wszystkie niedoróbki techniczne. Po dwóch godzinach zabawy zapomniałem o nich. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 12 grudnia 2009 Opublikowano 12 grudnia 2009 Tylko wiesz przymknąć oko na źle oddawany skok (swoją drogą nie odczułem tego w U2) to w sumie błahostka w porównaniu do niedoróbek technicznych. Jak problemy z v-sync czy spadającymi klatkami, w obu przypadkach dosyć wyraźne. No ale zgadzam się gra wynagradza te wszystkie niedoróbki techniczne. Po dwóch godzinach zabawy zapomniałem o nich. prawda. problemy z v-sync owszem sie zdarzaja, ale naprawde w czasie grania w ogole nie zwracalem na nie uwagi. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 12 grudnia 2009 Opublikowano 12 grudnia 2009 a;e faktycznie, jest to lekka kpina, jeżeli tak tnie i jest tkai problem z V-sync, a w żadnej recenzji (w tym w psx extream), ani słowa o tym. Tak samo dziwne jest to, że w wersje prezentowanej na E3 na PS3 nie była takich problemów jak opisujecie. Fakt, tam była misja w nocy, która może jest lepiej zoptymalizowana. Wiesz, a to może dla tego że wszystkie recenzje są z X360 ? Był problem z V-Synciem na E3. Hahaha, lepszej kpiny nie czytałem AC1 mi chodziło wręcz idealnie, zero problemów, a nie pobierałem żadnych patchy, bo nie miałem wtedy neta w konsoli. A w AC2 mi gra się lekko ścina czasami przy synchronizacji z punktów widokowych, ale rzadko. A tak,to zacinke miałem tę jedną, co opisywałem wyżej W dniu premiery AC1, na PS3 nie szło w to grać, szarpania, fryzowanie, wiele osób z forum po dziękowało tej grze, n/p Amer, jak chcesz może się go zapytać, jak mi nie wierzysz i twierdzisz że to kpina. Ubi na furkocie wydało patcha który poprawił co nie co, później ten patch był już na płycie. Cytuj
QTF 8 Opublikowano 12 grudnia 2009 Opublikowano 12 grudnia 2009 mam pytanie: czy wszystkie piora mozna zebrac po zakonczeniu fabularnego watku i ile jast max kradratow zycia? Cytuj
da$io 110 Opublikowano 12 grudnia 2009 Opublikowano 12 grudnia 2009 Hahaha, lepszej kpiny nie czytałem AC1 mi chodziło wręcz idealnie, zero problemów, a nie pobierałem żadnych patchy, bo nie miałem wtedy neta w konsoli. A w AC2 mi gra się lekko ścina czasami przy synchronizacji z punktów widokowych, ale rzadko. A tak,to zacinke miałem tę jedną, co opisywałem wyżej. Nie warto kpić z faktów. Nie powinno się tego robić. AC1 w wersji na PS3 czasem zawieszał konsolę 4 razy w ciągu godziny. Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Tylko wiesz przymknąć oko na źle oddawany skok (swoją drogą nie odczułem tego w U2) to w sumie błahostka w porównaniu do niedoróbek technicznych. Jak problemy z v-sync czy spadającymi klatkami, w obu przypadkach dosyć wyraźne. No ale zgadzam się gra wynagradza te wszystkie niedoróbki techniczne. Po dwóch godzinach zabawy zapomniałem o nich. Co do U2, to owszem, idzie przymknąć, ale jak to wkurzało... Ale widzisz, ty nie zauważasz tych błędów w U2, tak samo ja nie zauważam za bardzo błędu z v-sync i spadającymi klatkami. Mi gra chodzi idealnie płynnie. Nie warto kpić z faktów. Nie powinno się tego robić. AC1 w wersji na PS3 czasem zawieszał konsolę 4 razy w ciągu godziny. A to sorry, nie miałem pojęcia I jeszcze pytanie - można gdzieś kupić mapę z piórami?? xP By się przydała. Cytuj
szymuR1920 5 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Nie ma mapy z piórami, ale są poradniki na necie. Najlepszy z gamesradar. Jak nie zauważasz spadków animacji to jest z tobą źle XD Cytuj
Gość Soul Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Mapy z "piórkami" http://www.gamesradar.com/f/assassins-creed-ii-feathers-and-treasure-chests-guide/a-20091118131317820094 ps ja jak nie mam o czymś pojęcia siedzę cicho, a nie fafikuje na lewo i prawo. Cytuj
butch.stein 251 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Czy w polskiej wersji językowej da się zmienić dubbing na oryginalny, angielski?? Cytuj
Faranell 274 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 Czy w polskiej wersji językowej da się zmienić dubbing na oryginalny, angielski?? Polska wersja jest KINOWA. Cytuj
Słupek 2 162 Opublikowano 13 grudnia 2009 Opublikowano 13 grudnia 2009 (edytowane) Dobre kilka godzin za mną. Co mogę powiedzieć, goty to na pewno nie jest bo ten tytuł należy się bez dwóch zdań Uncharted 2. Ale śmiało można mówić o sequelu doskonałym, oczywiście pomijając stronę techniczną. Choć o tym nieszczęsnym v-syncu na prawdę szybko się zapomina bo gra wciąga jak koko. Praktycznie wszystkie zarzuty wobec części pierwszej (przy której nie nudziłem się ale zdaje sobie sprawę z monotonności) zostały wyeliminowane. Na nudę nie ma co narzekać, fabuła wciąga, zadania są urozmaicone, pełno nowych patentów. Posiadłość do rozbudowy, kupowanie nowych broni i stroi, więcej sposobów na ucieczkę, wynajmowanie pospólstwa itd. Zmian jest od cholery, na początku ciężko się połapać w tym wszystkim. Najbardziej obawiałem się klimatu tzn. nie trawię renesansu. Średniowiecze bardziej mi leży jednak i z tym nie problemu. Człowiek szybko wchłania nowe środowisko i zanurza się we włoski klimat. Scenka z witającym nas wujem i hasło "It's me Mario !!!" rozwaliło mnie. Edytowane 13 grudnia 2009 przez SłupekPL Cytuj
QTF 8 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 slyszalem ze jak sie nie zbierze jednego piora w bodajze bazylice sw. Marka to juz pozniej sie tego nie zrobi bo nie mozna tam wejsc? prawda to? Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 (edytowane) Hahaha, lepszej kpiny nie czytałem AC1 mi chodziło wręcz idealnie, zero problemów, a nie pobierałem żadnych patchy, bo nie miałem wtedy neta w konsoli. A w AC2 mi gra się lekko ścina czasami przy synchronizacji z punktów widokowych, ale rzadko. A tak,to zacinke miałem tę jedną, co opisywałem wyżej. Nie warto kpić z faktów. Nie powinno się tego robić. AC1 w wersji na PS3 czasem zawieszał konsolę 4 razy w ciągu godziny. mialem AC1 na PS3 i Xboxie, na PS3 ani razu sie nie zaciąl, na Xboxie 1 raz, do tego na konsoli sony lepiej mi sie gralo, na xboxie skonczylem tylko dla achievementow (teraz to bym tego w ogole nie zrobil) wersja polska chyba nie jest tak skopana jak w nowym codzie? Edytowane 14 grudnia 2009 przez alexx-1 Cytuj
Solmath. 23 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 slyszalem ze jak sie nie zbierze jednego piora w bodajze bazylice sw. Marka to juz pozniej sie tego nie zrobi bo nie mozna tam wejsc? prawda to? Nie ma żadnego pióra w żadnym budynku. Cytuj
TyskiPL 64 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 Chciałem się was spytać o opinię na temat samych misji. AC1 się zarzuca (i ja też zarzucam), że w sumie gra była strasznie schematyczna, bo było zdobywanie informacji, pobicia, kradzieże i w końcu morderstwo. Teraz schematyczności nie ma, ale czy nie uważacie, że też jest parę słodyczy za dużo? Brak mi tego okradania przechodniów dla zyskania informacji, a z kolei jak są wspomnienia z fabuły głównej, to większość jest właśnie "Zabij tego i tamtego". Nie, żeby mi to nie pasowało. Po prostu wydaje mi się, że Ubi Soft chcąc odejść od jednego powtarzania się, przypadkiem idzie w kierunku drugiego. Co wy o tym myślicie? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 slyszalem ze jak sie nie zbierze jednego piora w bodajze bazylice sw. Marka to juz pozniej sie tego nie zrobi bo nie mozna tam wejsc? prawda to? to ja wprowadzilem cie wczesniej w blad, potem go wyjasianiac. w bazylice santa maria we Florencji jest skrzynia, ktora z daleka wygladala jak pioro, stad moj blad. z reszta przez DNA mozna wrocic do wszystkich sekretnych lokacji kiedy sie tylko chce. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 (edytowane) mialem AC1 na PS3 i Xboxie, na PS3 ani razu sie nie zaciąl, na Xboxie 1 raz, do tego na konsoli sony lepiej mi sie gralo, na xboxie skonczylem tylko dla achievementow (teraz to bym tego w ogole nie zrobil) Słuchaj nie napisałem tego by zabłyszczeć lub coś podobnego. Mi autentycznie gra freezowała taką ilość razy, że po prostu opadały mi ręce. Co do ACII uczciwie przyznaję, że gra skutecznie odbiła się od nudnych, schematycznych misji z pierwszej części. Fajne jest szukanie krypt, Prince of Persia w średniowieczu. W czasie pościgów gra najbardziej chrupie, jak się skacze po tych dachach. Ale było ich na razie niewiele więc nie będę się czepiał. Fajna gra ale przy trzeciej części, żądam wydając kasę by spece od Ubi poczytali więcej książek o kodowaniu konsoli Sony, byłoby miło. Edytowane 14 grudnia 2009 przez da$io Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 rowniez mialem AC na X360 i PS3 i na obu gralo mi sie identycznie. pewnie dlatego, jak dasio wspomnial, na plycie znalazl sie juz odpowiedni patch. pierwsza jak i druga czesc maja problemu z v-sync, lecz w czasie grania calkowicie o tym zapomnialem. Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 Jestem przy siódmej sekwencji, w ogóle nie wpadł mi puchar za zaliczenie piątej(mimo że oczywiście ją ukończyłem). Ktoś jeszcze miał taki błąd? Czy oznacza on, że żeby wbić sreberko będę musiał grać od nowa i doczłapać się do 5. sekwencji DNA(czy można jakoś uruchomić inaczej)? Cytuj
humanno 201 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 (edytowane) mam! gram! :smile: jest ok, 1sze wrazenie spoko, no moze poza tymi 1szymi scenakami z blondi, troche jakoś tak dziwnie ruszala ustami ogolnie z bliska widać troche jakby niedociągnięcia na posyaciach, ale nie ma wiekszych zastrzeżeń. Jedyne co mógłbym wytknąć, to troche zbyt mega wielkie bywają skoki, niczym spiederman i pomimo ze wyglada na to ze sie polamiemy to wychodzimy bez wiekszej opresjii :confused: w 1 chyba bylo to bardziej stonowane. Jeszcze jak zbieramy skarb - "przeskok" do skrzynki obiojetnie czy stoimy tuz przed nią czy troche z boku. Fajna walka wręcz i spoko zapowiada sie fabuła, to tyle jesli chodzi i moje najpierwszejsze wrażenia. Edytowane 14 grudnia 2009 przez humanno Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 16 grudnia 2009 Opublikowano 16 grudnia 2009 Wywiad z Patrice Desilets nt. DLC. "Battle of Forli" wyjdzie w styczniu i będzie kosztować 3.99$ a "Bonfire of the Vanities" wyjdzie w lutym i będzie kosztować 4.99$. Dziewięć dolców za te dwa pakiety to całkiem przyzwoita sumka moim zdaniem. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 22 grudnia 2009 Opublikowano 22 grudnia 2009 Są jakieś różnice graficzne/wydajnościowe pomiędzy wersją na PS3 a tą na x360? Cytuj
humanno 201 Opublikowano 22 grudnia 2009 Opublikowano 22 grudnia 2009 (edytowane) Są jakieś różnice graficzne/wydajnościowe pomiędzy wersją na PS3 a tą na x360? bylo sporo o tym juz pisane i z tych informacji wynika ze na ps3 gra bardziej kuleje. Glownie chyba zarzuca sie wersji ps3 spadki ilosci fps'ósw (ale zeby gra rwała jak laska na egzaminie na prawko ruszająć z miejca to nie uświadczyłem), problem z V-Sync chyba mają obie wersje (nie jestem pewien). Od siebie dorzuce pop-up ktory mnie najabrdziej irytuje [v-sync praktycznie dla mnie niezauważalny, moze w kilka razy] ale fasady budynków bywa ze dorysowują sie w dość bliskim dystansie, co troche razi. Na szczescie gra wynagradza techniczne wpadki. Posiadam, ma sie rozumiec, wersje ps3. Edytowane 22 grudnia 2009 przez humanno Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 22 grudnia 2009 Opublikowano 22 grudnia 2009 Roznice sa niemal niezauwazalne. I tu i tu sa spadki klatek i tu i tu kuleje v-sync. Popup i tu i tu. Generalnie technicznie gra rozczarowuje na obu konsolach. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.