Scorp1on 8 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 Gram tyle w 4/WAW i nigdy mi to nie przeszkadzalo, wole to niz fart w CS czy OP Flash/AA Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 Oglądam na justintv jak ludzie grają. W tej grze będzie liczyć się tylko szczęście, żaden skill. Widzisz przeciwnika pierwszy, masz fraga. Padają jak muchy. Jeżeli ktoś zacznie do nas strzelać, to mamy praktycznie zerowe szanse aby wyjść z tego cało. Mam nadzieję, że po premierze zmienię zdanie. daj linka do tego streama. Cytuj
Les777 124 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 A jaki fun czerpiesz z sytuacji, gdy ktoś cię zabija ponieważ.... zobaczył cie pierwszy? W sumie nie ma co dyskutować na ten temat. Za kilka dni wszystko się wyjaśni. Powiem więcej. Nawet nie musi Cię zobaczyć, bo rzuca granatami na pamięć nad budynkami w miejsca respawnów. Ciekawie wygląda lista dodatków do broni. Te czujniki czy shotgun. Hmm. Samych strzelb też w końcu więcej. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 A jaki fun czerpiesz z sytuacji, gdy ktoś cię zabija ponieważ.... zobaczył cie pierwszy? No coz...tak sie dzieje praktycznie we wszystkich nowych strzelankach Czasy Quake`a, gdzie naprawde liczyl sie skill bezpowrotnie minal... Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 Na rozluźnienie atmosfery Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 (edytowane) A jaki fun czerpiesz z sytuacji, gdy ktoś cię zabija ponieważ.... zobaczył cie pierwszy? W sumie nie ma co dyskutować na ten temat. Za kilka dni wszystko się wyjaśni. Kup tą grę a obiecuje Ci że zapoznam Cie z ludźmi którzy mimo tego że zobaczyłeś ich pierwszy zabiją Cię, mało tego, będą stali do Ciebie tyłem zdążą się obrócić i Cię zabić. Edytowane 2 listopada 2009 przez Wooyek Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 1 listopada 2009 Opublikowano 1 listopada 2009 A jaki fun czerpiesz z sytuacji, gdy ktoś cię zabija ponieważ.... zobaczył cie pierwszy? W sumie nie ma co dyskutować na ten temat. Za kilka dni wszystko się wyjaśni. piszesz tak, jakby w jakimkolwiek CoD liczył się skill przede wszystkim... może trochę w CoD1 + UO, ale potem to była prosta strzelanka na rozluźnienie. Ja tam sobie radze w multi, co prawda dopiero od roku na konsolach, ale wcześniej to chyba z 6-7 lat cs'ów, battlefieldów i codów. Nie każdy ma czas na masterowanie, ci co grają rzadko też chcą pofragować, a nie dostawać bęcki od tych, którzy młucą od paru miesięcy. Generalnie to nie przesadzajcie, zawsze liczą się umiejętności, jak ktoś nie ogarnia broni i celownika to nawet jak cie pierwszy zobaczy to nic nie zrobi. Tak zawsze było i na tym multi polega. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Kup tą grę a obiecuje Ci że zapoznam Cie z ludźmi którzy mimo tego że zobaczyłeś ich pierwszy zabiją Cię, mało tego, będą stali do Ciebie tyłem zdążą się obrócić i Cię zabić. Jesli spotkaja sie na przeciw siebie wielki wyjadacz i total noob/lama to zupelnie sie z Toba zgadzam.Noob zostanie zabity pomimo tego, ze bedzie walil mastahowi w plecy, choc nie mozna wykluczyc, ze uda mu sie tzw psim swędem dobrego gracza utluc. Jesli natomiast spotkaja sie gracze na rownym poziomie skilla to ten, ktory byl odwrocony tylem ma ZERO szans. Ja np na CoD5 poswiecilem wg licznika prawie dwa tygodnie ciaglego grania, bez spania, srania, jedzenia itp....Przez ten dlugi okres spotkalem mnostwo noobow, bardzo duzo graczy grajacych mniej wiecej na moim poziomie skilla, ale takich, o ktorych moglem powiedziec, ze z cala pewnoscia przewyzszali mnie umiejetnosciami bylo co najwyzej dziesiecu.Wniosek? Gry staja sie coraz latwiejsze i prostsze do opanowania. Gry podobne do Quake`a odchodza do lamusa.Do konca zycia bede pamietal lekcje, jekiej udzielil mi wiele lat temu podczas jednego dziesieciominutowego meczyku koles z polskiej czolowki graczy w Quake 3 Arena :Challenge Promode. Nie pamietam juz niestety jego ksywy.Zlal mnie 32: 3, a i tak te trzy fragi uwazam za swoj duzy sukces... Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Jesli ktos bede dostawal od jakiegos wymiatacza headshoty i to kilka razy podrzac to za 3 razem moze skopiowac jego klase (w tym perki,itp) badz tez zwiekszysc sobie energie na chwile by go w koncu ubic Brak partyczata w grze Cytuj
milekp 78 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Kontrowersyjne posunięcie - z jednej strony rozmowa prywatna pomaga w grze (można dzielić się informacjami co i gdzie), z drugiej strony brak takiej rozmowy ze znajomymi zabija przyjemność multi (można było pogadać nawet o dup.ie Maryni). Potwierdzają się także plotki o wyzerowaniu statystyk w dniu premiery. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 (edytowane) Najlepsze rozwiazanie takie na ekranie mamy ikonke glosnika a obok nick, jesli ktos zginie przekreslaa sie glosnik i go nie slyszymy az do respawnu. W grach na PC czestoj sie pisze w "czacie" ale jakos tej funkcji nie blokuje mimo ze tez mozna podac pozycje wroga. Nie mowiac juz komunikacja to podstawa grze druznowej, zadny to turniej lecz granie 4fun. Edytowane 2 listopada 2009 przez Scorp1on Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 A to przypadkiem nie chodzi o rozmowę w grupie podczas gry? Jeśli tak, to duży plus dla IW, ponieważ zdarzało się, że osoby które ginęły w S&D mówiły reszcie drużyny gdzie kto jest. Normalne porozumiewanie się ze swoją drużyną pewnie jest, tylko w Searchu (po śmierci) nie słyszysz się z tymi, którzy jeszcze żyją. Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 No to bardzo dobra informacja. Teraz w meczach klanowych nie będzie oszukiwania jeśli chodzi o rozmowę w grupie. W zwykłej grze, raczej nie będzie to jakaś wielka bolączka. Poszliby krok do przodu gdyby dali wsparcie dla klanów i specjalną playlistę. Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 (edytowane) Potwierdzają się także plotki o wyzerowaniu statystyk w dniu premiery. Dobre i to ze strony IW, ale co z tego kiedy gro piratów zdąży do tego czasu poznać mapy, system gry itd. w każdej sytuacji są do przodu. Edytowane 2 listopada 2009 przez .:marioo:. Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 To tylko 10 dni, więc nie martwiłbym się o jakąś wielką przewagę w poznaniu map, broni, perków. Cytuj
Mustang 1 742 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Brak partyczata w grze Tam jest napisane "this" więc może chodzi o jakieś konkretne ustawienia. To byłoby dobre rozwiązanie na playerach gdzie gra się klanówki, a chat np. na gb jest zabroniony. Natomiast mam nadzieję, że na ranked tego nie będzie, rozmowa z drużyną często wykracza poza rozmowy o taktyce na bieżąco, nie mówiąc o tym, że czasem gada się też o głupotach z osobami grającymi w co innego. Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Znajomość map to bardzo dużo a 10 dni to też trochę jest, bana im a nie zerowanie rankingów Cytuj
milekp 78 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Tam jest napisane "this" więc może chodzi o jakieś konkretne ustawienia. Nie, właśnie chodzi o rozmowy w grupie - będzie można rozmawiać tylko "w grze", czyli pewnie jak jesteś death, nie możesz poinformować żyjących członków, co się dzieje. bana im a nie zerowanie rankingów Fakt, tyle, że zeruje Infinity a banuje ms :confused: Cytuj
Mustang 1 742 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Bez przesady, garstka piratów to kropla w morzu innych graczy. Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Chyba chciałeś powiedzieć garstka normalnych graczy w morzu piratów To niech wprowadzą do gry zabójcze combo, najpierw zerowanko a później banik, po czymś takim przeciwnik się nie podniesie ^_^ Cytuj
Gość Beka Wnusiu Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Tam jest napisane "this" więc może chodzi o jakieś konkretne ustawienia. To byłoby dobre rozwiązanie na playerach gdzie gra się klanówki, a chat np. na gb jest zabroniony. Natomiast mam nadzieję, że na ranked tego nie będzie, rozmowa z drużyną często wykracza poza rozmowy o taktyce na bieżąco, nie mówiąc o tym, że czasem gada się też o głupotach z osobami grającymi w co innego. Ciekawe co sie stanie gdy podczas gry wejde do jakiegos party, disconnect? Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Nie, właśnie chodzi o rozmowy w grupie - będzie można rozmawiać tylko "w grze", czyli pewnie jak jesteś death, nie możesz poinformować żyjących członków, co się dzieje. Z jednej strony dobrze , z drugiej wsparcie dla kamperów ... Cytuj
milekp 78 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Ach, uwielbiam kampić, tylko nigdy na to cierpliwości nie mam 8) Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 2 listopada 2009 Opublikowano 2 listopada 2009 Jesli kupicie MW2 rok pozniej tez bedziecie chcieli reseta? Niektorzy maja farta i dostali wczesniej + p2p. Jest matchmaking wiec dopasowanie do poziomu (chwalicie ten system :>) wiec w czym problem jesli bedziecie grac w przedziale 1-5? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.