Skocz do zawartości

Call of Duty: Modern Warfare 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Widzial ktos w akcji 'Noktowizor'?bo sie zastanawiam nad Prestige Edition

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano

Pytanie w kwestii technicznej: Modern Warfare 2 w menu multiplayer informuje mnie, ze moj NAT jest sredni. Czy to dobrze, czy zle?Jak sprawdzic lub zrobic, zeby byl jeszcze lepszy?Z gra problemu nie mam, ale czasem dosc dlugo czekam na polaczenie z danym serwerem, ale jak juz wejde to zadnych lagow nie mam i moge w miare komfortowo grac nawet przy dwoch zoltych kreskach.

Też ze zdziwieniem to zauważyłem i ponieważ chciałem mieć otwarty, to musiałem trochę pobawić się w ustawieniach routera.

Odblokuj dla konsoli porty 88 UDP oraz 3074 UDP i TCP; jak na konsoli masz zmienne ip to ustaw jej ręcznie stałe i odblokowujesz wtedy porty dla tego ip.

Opublikowano
Randomowe zrzuty? WTF? Przecież zrzut dostajesz za killstreaki, sam wskazujesz miejsce zrzutu. OCB w takim razie?

A dlaczego wygrywa drużyna, kóra ma zrzuty i naloty? Moze dlatego, że są mega-killerskie ? :P

Działko, Predator, Harrier, Heli - licznik fragów szybko bije...

Pierwsze działko jakie postawiłem w tej grze dało mi wczoraj 6 fragów w ciągu 30 sekund. Kwestia dobrej, bezpiecznej miejscówki dla niego...

Dokładniej chodziło mi o randomową zawartośc zrzutu.

Taki random , że raz na kilkadziesiąt zrzutów trafi się coś lepszego, a helikoptery , samoloty itp zachrzaniają co chwila.

W sumie na kilkadziesiąt meczy tylko 3 razy trafiłem na coś lepszego , a skoro wynik meczu zależy od szczęścia to przepraszam, zapewne zero losowości , tylko skill :down:

Postaram się przymknąć na to oko , a przy każdym zrzucie odmówie paciorek , co by coś kozackiego spadło z nieba... byle nie na łeb , bo na hardcorze się to źle kończy :diablo:

Odnośnie szybkich fragów to na Afghanie gdzie nie ma zbyt duzo kryjówek "pod daszkiem" poszczęściło mi się i za sterami helikoptera nabiłem 23fragi w ok. 30sek, ale ja dobry jestem...

Opublikowano

..gra online jest z bani! pomijam fakt ze speed glith mam w co 2 grze to co 2 as chodzi z sensorem wiec pytam po co wtedy sa antyradary skoro respy moich typow zawsze mam na sobie(jak nie gine najdluzej) i od razu widac gdzie jest cala druzyna i ja??? kto wymyslil tak z(pipi)any ficzer to nie mam pojecia jest tego wiecej ale pisac sie odechciewa...trza o(pipi) ta gre(ewentualnie grac w hardkory) i czekac na bc2..

Opublikowano

Othis głupoty gadasz.

Ja osobiście widziałem z dwie osoby z czujnikeim bicia serca, ale mniejsza o to. Jest perk, który zwie się w PL wersji "Zimnokrwisty". On zakłóca wszystko - UAV, widok na nalocie, w helikopterze, AC130 i także w czujniku bicia serca. Tak więc jak tak bardzo to Ci przeszkadza to go sobie dodaj. Ew. graj też z czujnikiem bicia serca ; ).

Opublikowano

Już parę osób widzę narzeka na spolszczenie multi.

Zarzućcie jakieś ciekawe kwiatki.

Jak sie mecz ładuje i widzę "Dr. deathmatch" to mnie szlag trafia i nie mogę tego inaczej przeczytać jak "Doktor Deathmatch"... :/

Błędy gramatyczne i stylistyczne w hintach podczas loading screenów, niedokończone opisy perków (jeden z nich ma "Pozwala najdłużej" i tyle). Masakra ogólnie.

Czy ktoś już wpadł jak zmienić język - o ile to możliwe? Locale ani dash nie ma na to wpływu.

Opublikowano (edytowane)

Othis głupoty gadasz.

Ja osobiście widziałem z dwie osoby z czujnikeim bicia serca, ale mniejsza o to. Jest perk, który zwie się w PL wersji "Zimnokrwisty". On zakłóca wszystko - UAV, widok na nalocie, w helikopterze, AC130 i także w czujniku bicia serca. Tak więc jak tak bardzo to Ci przeszkadza to go sobie dodaj. Ew. graj też z czujnikiem bicia serca ; ).

 

czytaj ze zrozumieniem! co z tego ze mnie nie widza jak mam respawny swoich zawsze obok(a male sa mapy niestety w wiekszosci) i oni nie maja antyradarow MYSL czlowieku!!!

Edytowane przez Othis
Opublikowano

Amatorskie spolszczenia sa kilka razy lepsze. Za co oni biora kase? Wsadza tekst do translatora i tyle? Kolos... wtf to Juggernaut. Kolejny przyklad ze nie powinno sie pewnych nazw. Dziwne ze Forza 3 w trybie multi jest po angielsku - tu tez mogli tak zrobic.

Opublikowano

w ogole zastanawiajace jest to, ze dokonano polonizacji mult. Skoro na okladce gry nie ma zadnej informacji o mozliwosci gry w sieci, mogli sobie darowac polonizacje. Tekst na zagraceni.pl swietnie ukazuje poziom tlumaczenia gier w naszym kraju.

Opublikowano

myślę, że nie ma co generalizować.

uważam, że Forza 3 jest naprawdę bardzo dobrze zlokalizowana. ciekaw jestem, kto ją robił. widać, że człowiek znał się na rzeczy i się do tego przyłożył.

to co tu widzimy, to ewidentna kpina z ludzi, którzy wykładają niemałą kasę na grę.

Opublikowano

Othis głupoty gadasz.

Ja osobiście widziałem z dwie osoby z czujnikeim bicia serca, ale mniejsza o to. Jest perk, który zwie się w PL wersji "Zimnokrwisty". On zakłóca wszystko - UAV, widok na nalocie, w helikopterze, AC130 i także w czujniku bicia serca. Tak więc jak tak bardzo to Ci przeszkadza to go sobie dodaj. Ew. graj też z czujnikiem bicia serca ; ).

 

To nie tak, Zimnokrwisty (Cold-Blooded) powoduje, że jesteś niewidoczny dla UAV, wsparcia lotniczego, automatycznych działek i termicznego celownika dołaczanego do broni. Czujnik bicia serca to inna para kaloszy, nie wykrywa cie jeśli masz aktywny perk Ninja.

 

Macie zresztą pełną liste perków i tego co robią (nie chce mi sie tego tłumaczyć, jak ktoś nie ma co robić niech sie pobawi :P )

 

 

Perk Slot 1

 

Marathon: 1. Unlimited sprint. 2. Get over obstacles faster.

Sleight of Hand: 1. Faster reloading. 2. Gives a speed boost to how fast you can aim down the sight of your weapon.

Scavenger: 1. Full resupply from dead enemies. 2. Extra magazines.

Bling: 1. 2 primary weapon attachments. 2. 2 secondary weapon attachments.

One Man Army: 1. Replaces your secondary weapon. This allows you to change your class at any given time during a match.

2. Swaps classes even faster.

 

 

Perk Slot 2

 

Stopping Power: 1. Increased bullet damage. 2. Increased bullet damage vs. helicopters and aircrafts.

Lightweight: 1. Move faster. 2. Allows you to do a quick aim after sprinting.

Hardline: 1. Killstreaks require 1 less kill. 2. Death Streaks require 1 less death.

Cold-Blooded: 1. Undetectable by UAV, air support, Sentry Guns, and thermal.

2. No red crosshair or name shown when you are targeted.

Danger Close: 1. Ability: Increases explosive weapons damage. 2. Increases air support damage.

 

 

Perk Slot 3

 

Commando: 1. Increased melee distance. 2. You don't take any damage from falling.

Steady Aim: 1. Increased hip-fire accuracy. 2. You can hold your breath for a longer period of time.

Scrambler: 1. Scrambles (jams) the enemy radar in a small radius. 2. Delays enemy Claymores.

Ninja: 1. Invisible to heartbeat sensors. 2. Allows you to move silently.

SitRep: 1. Insertions. This will reveal enemy explosives and Tactical Insertions. 2. Makes enemy footsteps louder.

Last Stand: 1 Allows you to survive a normal death. 2. This allows you to use your equipment while laying down.

Opublikowano
Jak sie mecz ładuje i widzę "Dr. deathmatch" to mnie szlag trafia i nie mogę tego inaczej przeczytać jak "Doktor Deathmatch"... :/

Błędy gramatyczne i stylistyczne w hintach podczas loading screenów, niedokończone opisy perków (jeden z nich ma "Pozwala najdłużej" i tyle). Masakra ogólnie.

Czy ktoś już wpadł jak zmienić język - o ile to możliwe? Locale ani dash nie ma na to wpływu.

Słabe spolszczenie, co widać już po achievementach. Natomiast wersja francuska wychodzi już od dawna (chyba od CoD2), też jest głupio tłumaczona i ma jeszcze słabiutki dubbing. Dr. deathmatch? W CoD5 był(a) MME Hardcore (MME czyli madame, a oczywiście chodziło o match a mort par equipe, co ma oznaczać deathmatch).

Gość Pawlo_PL
Opublikowano

Komentarz Macieja Turskiego z LEM odnośnie lokalizacji:

 

"Na razie mamy przytoczone kilka - może i niefortunnych - tłumaczeń. O ile dobrze pamiętam 5 do 6 z czego kilka z nich to dość trudne do przetłumaczenia 'pseudonimy', które można sobie wybierać w MP. Jak na 40 000 słów nie jest to zły wynik.

 

Nie uważam również żeby przytoczone przykłady upoważniały do nadania artykułowi tytułu 'Porażka podwójna'. No ale cóż - widać przy MW2 trzeba się liczyć z "WIELKIMI" tytułami - vide słynne mordowane matki z dziećmi, których jakoś nie mogłem się dopatrzyć.

 

Nie ma lokalizacji idealnych. Każdemu tłumaczowi coś się prześlizgnie - jeżeli słowo Terminal jest w XLS pod tekstem o misji na lotnisku a opis jest kilkaset linii dalej - nie ma szans aby tłumacz złapał kontekst. Ale cóż na razie mamy 5 - przykładów (w tym kilka dyskusyjnych) - i wielki tytuł o Porażce.

 

Oczywiście jeżeli będzie taka możliwość (patche, dodatki DLC) to naniesiemy zasugerowane przez autora tekstu poprawki - natomiast na dzień dzisiejszy nie widzę wielkiego powodu do alarmowego bicia w dzwony."

Opublikowano

Komentarz Macieja Turskiego z LEM odnośnie lokalizacji:

 

"Na razie mamy przytoczone kilka - może i niefortunnych - tłumaczeń. O ile dobrze pamiętam 5 do 6 z czego kilka z nich to dość trudne do przetłumaczenia 'pseudonimy', które można sobie wybierać w MP. Jak na 40 000 słów nie jest to zły wynik.

 

Nie uważam również żeby przytoczone przykłady upoważniały do nadania artykułowi tytułu 'Porażka podwójna'. No ale cóż - widać przy MW2 trzeba się liczyć z "WIELKIMI" tytułami - vide słynne mordowane matki z dziećmi, których jakoś nie mogłem się dopatrzyć.

 

Nie ma lokalizacji idealnych. Każdemu tłumaczowi coś się prześlizgnie - jeżeli słowo Terminal jest w XLS pod tekstem o misji na lotnisku a opis jest kilkaset linii dalej - nie ma szans aby tłumacz złapał kontekst. Ale cóż na razie mamy 5 - przykładów (w tym kilka dyskusyjnych) - i wielki tytuł o Porażce.

 

Oczywiście jeżeli będzie taka możliwość (patche, dodatki DLC) to naniesiemy zasugerowane przez autora tekstu poprawki - natomiast na dzień dzisiejszy nie widzę wielkiego powodu do alarmowego bicia w dzwony."

 

Doktor deathmatch rządzi !!! 5-6 niefortunnych tłumaczeń haha

Opublikowano

IW zrobiło to samo co EPIC z GoW2, czyli totalna porażka. Dla nich liczy się tylko kasa.

 

Gra jest mało skillowa, lagi, mapy to jakaś kpina.

Umówmy sie, ze CoD4 też nigdy nie był tak wymagającą grą, jaką były np. Halo czy pierwszy GoW

 

A jak ma sie sprawa z trybami Hardcore Robercie?

Opublikowano

Othis głupoty gadasz.

Ja osobiście widziałem z dwie osoby z czujnikeim bicia serca, ale mniejsza o to. Jest perk, który zwie się w PL wersji "Zimnokrwisty". On zakłóca wszystko - UAV, widok na nalocie, w helikopterze, AC130 i także w czujniku bicia serca. Tak więc jak tak bardzo to Ci przeszkadza to go sobie dodaj. Ew. graj też z czujnikiem bicia serca ; ).

Osobiście używam dwóch zestawów - M82 i SCAR, na obu kamulfaż Digital, sensor bicia serca i celownik termiczny - zestaw nie do pobicia :woot:

Opublikowano
Umówmy sie, ze CoD4 też nigdy nie był tak wymagającą grą, jaką były np. Halo czy pierwszy GoW

 

A jak ma sie sprawa z trybami Hardcore Robercie?

 

Ale na pewno wymagała dużo większego skilla niż ta. Mapki mega wielkie przez co gra staje się bardzo randomowa. Nie wiem jak to IW zrobiło ale to jest odwrotność MW1, która była grą prawie doskonałą. Moim zdaniem zrobili tak samo jak EPIC, czyli dużo fajniejszego singla względem pierwszej części, a multi spieprzyli chcąc dać wszystkiego za dużo.

 

Wiadomo, że CoD4 jest grą zespołową, ale to jak strzelasz odgrywa duże znaczenie.

 

Akurat HC grałem tylko kilka meczy, gdyż wolę SnD normal, ale wiele się nie zmieniło w nim...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...