Mustang 1 741 Opublikowano 13 listopada 2009 Opublikowano 13 listopada 2009 Nie wiem, ja tam na początku byłem nieco zwiedzony bo trochę chaos, kamperstwo i naloty; na szczęście S&D jest tak samo dobry jak we wcześniejszych częściach, a te wszystkie samoloty czy heli mogą być szybko uziemiane jeśli ktoś w teamie ma bazookę. Cytuj
Kiler8888 0 Opublikowano 13 listopada 2009 Opublikowano 13 listopada 2009 SP jest 10 razy bardziej epicki od jedynki. PRICE ŻYJE!!!!! MP grałem tylko kilka map bez swojego zestawu (ahh te nieszczęsne levele) i na razie powiem tylko że dziwnie mi się gra. Do tego te tłumaczenie na multi faktycznie ssie. Gram dalej, może się przyzwyczaję. ps. ja w CoD4, 5 zawsze brałem UAV jammer/kamuflaż więc sensory mi nie straszne ;p Cytuj
LooKaZ 8 Opublikowano 13 listopada 2009 Opublikowano 13 listopada 2009 Ja tam za SnD nie przepadam, wole zwykly poczciwy dr deathmatch Coz, widzialem dzis u znajomego, pogralem tez sam pare meczykow i rzeczywiscie pierwsze wrazenia nie sa powalajace jesli chodzi o multi, ale mam nadzieje ze jak dluzej sie w to pogra, ogarnie mapy to nie bedize odczucia przypalowosci i chaosu. Jednak nie wydaje mi sie by to przebilo cod4... Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 13 listopada 2009 Opublikowano 13 listopada 2009 (edytowane) Othis głupoty gadasz. Ja osobiście widziałem z dwie osoby z czujnikeim bicia serca, ale mniejsza o to. Jest perk, który zwie się w PL wersji "Zimnokrwisty". On zakłóca wszystko - UAV, widok na nalocie, w helikopterze, AC130 i także w czujniku bicia serca. Tak więc jak tak bardzo to Ci przeszkadza to go sobie dodaj. Ew. graj też z czujnikiem bicia serca ; ). Dla twojej wiadomości, żebyś się nie zdziwił któregoś pięknego dnia jak posiadając na wyposażeniu owy perk Cię zauważą.On nie zakłóca sensora bicia serca - UAV, wszystkie rodzaje nalotów i bodajże nie widać Cię jak przeciwnik ma celownik termiczny jak najbardziej, ale od zakłócania sensora bicia serca jest perk "Ninja" Edytowane 13 listopada 2009 przez Wooyek Cytuj
Kiler8888 0 Opublikowano 13 listopada 2009 Opublikowano 13 listopada 2009 to ja sobie wezmę oba perki, do tego tłumik i będę niczym duch ;] Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 13 listopada 2009 Opublikowano 13 listopada 2009 Sorry Cichy, ale nie porównuj GoW 1/Gow 2 z MW/MW2. To co zrobił Epic to była katastrofa, przedobrzyli sprawę multi. MW2 jest w porządku, nowe bronie, fajne perki, może killstreaki trochę przesadzone, ale jeśli chodzi o granie klanówek, to i tak grasz/gramy na Air Support Disable (Killstreak Award Disable) więc w tej kwestii nie widzę problemu. Mapy na początku mogą przerażać bo rzeczywiście parę jest dużych ale po jakimś czasie człowiek się w tym odnajduje. Podoba mi się poprawka w Headquarters, że cel do przejęcia jest chyba dopiero po 30 sekundach od momentu pojawienia się na mapie. No i czekam na HC Headquarters Kolejny fajny tryb to Demolition, podobny do S&D tyle że trzeba zniszczyć 2 cele. Co do samej rozgrywki, to na razie mam zestaw Scar + red dot + tłumik lub Famas z tymi samymi dodatkami. Perki w zależności od trybu. 1. Bling Pro, 2. Stopping Power Pro/UAV Jammer (nie pamiętam nazwy), 3. Ninja Pro. Cichy, po prostu słaby jesteś i wszyscy Cie jadą, przyznaj się Cytuj
firana140 621 Opublikowano 13 listopada 2009 Opublikowano 13 listopada 2009 aaaaahhh! właśnie wróciłem z sesji u kumpla najpierw graliśmy split screen żeby poznać parę mapek później online po1: do cholery, nie można grać HC od razu ;//// trzeba level nabić do odpowiedniego poziomu bessęsu po2: rzeźnia jest świetna, na PC w mw1 nigdy nie lubiłem serwerów powyżej 8vs8 więc wersja konsolowa jest dla mnie w sam raz do tej pory poznałem RUST, AFGHAN i jakąś miejską mapkę wreszcie mamy jakieś duże mapki, w jedynce było za mało miejsca na snajpowanie ;p ogólnie zapragnąłem ixboxa i lajwa xP odkąd ogłosili brak serwerów dedykowanych wypiąłem się na wersję PC podoba mi się ogrom challengy i poziomy perków, w jedynce zbyt łatwo można było zrobić z 90% wyzwań ogólnie jestem wniebowzięty, jutro trzeba będzie zaliczyć singla Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 (edytowane) Pograłem już 16 h w multi i mogę ocenić trochę. Niestety MW2 nie ma tej magii co jedynka. Już myślę o powrocie do zasłużonej czwóreczki. Wszystko przez przekombinowanie jakie dopuściło się IW. Gra jest Arcade FPP, w poprzedniej części było potrzeba jednak trochę skilla, tutaj natomiast kto pierwszy ten lepszy:( Warto jedynie pograć w HC, jednak i tu są babole w postaci perków. Jeśli natomast chodzi własnie o perki i ulepszenia do broni to po cholerę tyle tego? Po co tyle wyzwań, zabij z broni 1000 typa, zabij 250X z tłumikiem, czujnikiem ruchu, hologramem, granatnikiem itd. Po co wykombinowali kill streaka że najpierw trzeba go odblokować? Nonsens. Taki mały zgrzyt to też czas wzywania UAV, Sentry Guna czy Choppera...za długo to wszystko trwa. Zanim wezwę UAV to już leżę martwy, bo przecież w tej grze serio wystarczy jedno trafiienie. To raj dla camperów, których narobiło się teraz pełno, bo obsługa snajperek jest po prostu banalna. Mapki też dziwne, owszem ładne, wielopoziomiowe... jednak tak jak w jedynce nie pasowała mi jedna mapka, tak tutaj co drugą bym najlepiej skipował Jest więcej rzeczy które mnie frustrują. To jest tak zawsze, jedno naprawią drugie popsują. Mapki, niepotrzebne perki, kill streaki czy dodatki mogę wybaczyć, ale to że IW zrobiło z tej gry na maxa casual friendly już nie wybaczę. Infinity Ward - przekombinowaliście No i ta nieszczęsna polonizacja też robi swoje Boże ku.rwa kto to tłumaczył, w multi czasem/często zastanawiam się co autor miał na myśli opisując dany perk czy inne duperele. Litości. LEM zachował się tak jakby polonizował grę za 15 złotych z kolportera, a nie najbardziej wyczekiwaną grę roku Cholera.... dobrze że jest jeszcze MW1. EDIT: wiem że trochę mamrocę, ale po IW i ich PRZE-genialnej czwórce w multi, spodziewałem się kolejnego wstrząsu na plus. Dostałem EPICKIE bigger, better? i sam nie wiem co. Mimo wszystko to i tak najlepsza obecnie gra w multi na rynku. Tylko dlaczego mam dalej ochotę grać w MW w której zdobyłem wszystko co było do zdobycia, wszystkie dodatki i prestige itd, mimo że gra nic nowego mi już nie zaoferuje. A kiedy gram w MW2 nie czuję takiego funu? Edytowane 14 listopada 2009 przez .:marioo:. Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 hehe zaczyna się. za chwilę społeczność podzieli się jak w przypadku GOW2, na hejterów i obrońców ; ] niedługo przyjdzie BFBC2 i wszystkich pogodzi. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 LOL na pewien czas ,bo yam zacznie się ze to blee ,a to cacy a wjedynce było to lepsze a tu jest gorsze .... no sorry . A jak już czytam wypowiedz goscia który narzeka na camperów to mi ręce opadają . TO jest gra FPS której celem jest zabicie przeciwnika,a samemu nie zginąć !!!! . Czyli rzeczą naturalną jest ze kolesie się chowają ,maskują .Po części gra ma być symulacja pola walki. więc dajcie spokój z tym narzekaniem na camperów .. jak nie umiecie takiego trafić wypatrzeć to odstawcie grę . Niektórzy to myślą ,chcieli by aby kazdy przeciwnik stał na środku mapki i machał radośnie łapkami tu jestem traw mnie prosze .... Ja pograłem w multi juz 17 h i powiem ze jest bardzo dobrze , mapki nie za duże z wyjatkiem kilku ,reszta okej ,szybka akcja ,kampic niema co bo to pewna śmierć ,lagów nie ma , mi się podoba ,a w porównaniu do MW .... wielkich róznic nie ma pomijając te perki itp itd ,rozgrywka w MW 2 świeższa i tyle. Miłej gry Cytuj
Reno 4 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 Pytanie:czy można w jakiś sposób edytować wygląd zewnętrzny swojego żołnierza w multi czy jest to po prostu losowane...?? Cytuj
matrix_dk 1 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 raczej to jest niemożliwe, nie widziałem takiej opcji w menu multi. :confused: A co do gry, SP-KAPITALNY, multi BDB tutaj czuć że nie tylko się zabija ale także gra drużynowo, te wszystkie smaczki typu Ratownik, Mściciel itp stanowią świetne dodatki do pustego zaliczania kila za kilem Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 Ale na pewno wymagała dużo większego skilla niż ta. Mapki mega wielkie przez co gra staje się bardzo randomowa. Nie wiem jak to IW zrobiło ale to jest odwrotność MW1, która była grą prawie doskonałą. Moim zdaniem zrobili tak samo jak EPIC, czyli dużo fajniejszego singla względem pierwszej części, a multi spieprzyli chcąc dać wszystkiego za dużo. Wiadomo, że CoD4 jest grą zespołową, ale to jak strzelasz odgrywa duże znaczenie. Akurat HC grałem tylko kilka meczy, gdyż wolę SnD normal, ale wiele się nie zmieniło w nim... A jak z możliwościami customizacji meczy prywatnych? Da rade np. wyłączyć killstreaki? U znajomego PCtowca widziałem, ze są MEGA przegięte. Aha no i jeszcze coś - dali opcję create a class na LANie? Co do rozmiarów map, to IMO Crash w 4ce był najlepsza mapą pod tym względem, była idealnej wielkości. Co do samego zawodu jeśli chodzi o MP, to myślę, ze nie ma co panikować, niedzielni gracze pograją może z miesiąc i gra przestanie być tak randomowa Cytuj
wrog 609 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 - dali opcję create a class na LANie? Dali. Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 A jak z możliwościami customizacji meczy prywatnych? Da rade np. wyłączyć killstreaki? Da radę. Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 (edytowane) Naturalna kolej rzeczy , historia nie raz pokazała, że przy premierze sequela cholernie dobrej gry , gracze dzielą się na dwie grupy . Jestem zdania , że w każdą gre na multi , należy poznać mapki , pograć co najmniej tydzień i wtedy się wypowiadać. Zauważyłem , że największa frustracja pojawia się na początku , tak miałem z Gearsami2 , z Uncharted2 i tak teraz mam z MW2 , choć jest już coraz lepiej. BTW. Namieszałem coś w ruterze z portami , z natem i mam prawie zawsze hosta :potter: Edytowane 14 listopada 2009 przez TheBesTia Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 Lol, płaczecie, ze kill streaki są za mocne, tylko nieraz wystarczy chwle pomyslec i wiedzieć jaki jest "counter" do kazdego. Wystarczy, ze w teamie 2 osoby ogarniają, to nie ma co się bać żadnego Pave Low czy Ac130, bo harrier jest banalny do zniszczenia. Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 Ja generalnie byłem przeciwny kill streakom już w MW1, gra była przez to "trochę" niewyważona, z czasem jedynym sensownym trybem stało się S&D Cytuj
marcin111555 0 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 Dokładnie, nie ma co klnąć, wystarczy mieć drużynę która myśli i nie strzela do heli ze zwykłych karabinów, Pave Low pada po 2 hitach ze Stingera albo Javelina... jak gram na zwykłym " doktor deathmecz" to ludzie mi na kolanach dziękują za skasowanie byle helikoptera ;P Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 (edytowane) Ja generalnie byłem przeciwny kill streakom już w MW1, gra była przez to "trochę" niewyważona, z czasem jedynym sensownym trybem stało się S&D Powiedzmy sobie szczerze, ze kto co lubi. Mi sie tam podoba taka sieka, bo raczej nie zamierzam grać już w nic "profesjonalnie" więc dla mnie liczy się fun, a im wiecej się dzieje, tym jest grubiej Poza tym, skoro na klanówkach to się wyłącza, to jednak nie ma problemu, a Ci co narzekają na ffa, to trudno się mówi. Jedynie co mi się lekko nie podoba, to respawny, bo przez to, ze mapy są duże (co na początku było dla mnie dziwne, a teraz się przyzwyczailem i stwierdzam, że przez to jest ciekawej, bo się klepie w różnych miejsach, a nie tak jak w MW1, stałe Choke pointy), to często ginie się od dupy strony, ale to działa na dwa fronty, ale jednak radze, nie biegać na przypał Edytowane 14 listopada 2009 przez Ferris71 Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 Dlatego bardzo się cieszę ze jest opcja stworzenia własnej klasy na LANie, gra dostałą dzięki temu +10000000 do potencjału turniejowego, a jeśli komuś podoba się taki frag fest online to ok, jego sprawa Cytuj
marcin111555 0 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 http://www.gametrailers.com/video/pc-ps3-360-comparison-modern-warfare/58992 Porównanie grafiki, PS3 mocno odstaje od reszty, na PC lepsze trochę tekstury niż na X'ie ale trzeba dodac że komp za 4 tysiące jest w teście IMO na PC grafika pogorszona żeby było równo z konsolami. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 Jezu, czy tylko mnie fabularnie MW2 mocno rozczarował? Przecież ta historia jest tak naiwna, naciągana i momentami nie do końca wyjaśniona, że to ludzkie pojęcie przechodzi. Albo ja nie kumam niektórych motywów :o kampanie rozłożyłem na kilka dni więc nie dziwcie się jak niektórych momentów nie kojarze lub się myle Wszystko jest w miarę ok do ataku na platformę wiertniczą, w sumie po co my tam? Żeby odbić zakładników którzy nic nie znaczą? Bo tylko tyle tam zrobiliśmy. Potem misja gdzie trzeba odbić łódź podwodną, czy to Price odpalał atomówkę? jeśli tak to po co? No i co najlepsze, zdrada Sheparda, nie wiadomo po co to zrobił, zabił Roacha i Ghosta potem ich spalił, wziął jakieś dokumenty i nagle musimy go gonić, dlaczego nagle głównym antagonistą przestał być Makarov? Ba, dzięki ruskiemu wiemy gdzie trzeba było szukać Generałka. Końcówka - zabijamy go, przylatuje Nikolai (jego rolę mogli bardziej rozbudować, a tak to robił za popychadło) i koniec gry - WTF że tak spytam? Powiem tak - gdyby dodali jeszcze pare misji w których odnajdujemy Makarovai go zabijamy to byłoby ok, a tak to jest SŁABO, BARDZO SŁABO. Podsumowując - uważam, że w CoD4 historia była dużo lepiej opowiedziana... Cytuj
Chaciu 0 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 http://www.gametrailers.com/video/pc-ps3-360-comparison-modern-warfare/58992 Porównanie grafiki, PS3 mocno odstaje od reszty, na PC lepsze trochę tekstury niż na X'ie ale trzeba dodac że komp za 4 tysiące jest w teście IMO na PC grafika pogorszona żeby było równo z konsolami. Wg. mnie gra na obie konsole wygląda identycznie, jedyna różnica to taka, że ktoś ustawił sobie telewizor jaśniej na xklocu. Na komputerze gra oczywiście wygląda najładniej. Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 14 listopada 2009 Opublikowano 14 listopada 2009 bardziej rozmytych tekstur nie zauważasz ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.