Skocz do zawartości

Call of Duty: Modern Warfare 2


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pawlo_PL
Opublikowano

Lol, tak wszyscy sie przejechali na tej grze podobno... Ja narazie naliczyłem koło 10 osób z tego forum, bo inne fora mnie nie obchodzą. Ale będe się z was wszystkich śmiał, jak jednak BC2 nie będzie takie och i ach ani CoD6, robiony przez wasz ukochany Treyarch :] Tylko znając życie, to Cod6, będzie kalką MW2, ale oczywiście nikt tego nie będzie widział i bedzie mega wypas gra, bo zablokowali granatiniki na S$D i pozmieniają killstreaki, że zamiast np. Harriera, bedziesz sobie mógł ustawić nalot np, jakiegoś tam radzieckiego aeroplana np. Ił2 czy co tam jeszcze. Albo za 25 kili zamiast atomówki będzie atakowała graczy sfora dzikich świń w kaskach :) Ale Treyarch są fajni..

Nawet jeśli CoD WaW2 będzie klapą, nie zmiania to faktu, że CoD MW2 również nie jest tym, na co pozował.2/4 sukcesu CoD4 to przeniesienie działań wojennych w okres współczesny, bo jednak więcej jest osób preferujących czasy współczesne, aniżeli WWII.

Treyarch kopiuje od IW? OK, niech będzie, że to pasożyty.IW już 3 gry swojej serii ciągnie na tym samym silniku, który jakby nie patrzeć, szału już nie robi.Zwrócę honor IW, kiedy zrobią grę na innym silniku i odniesie ona sukces na tę samą skalę.Tylko mi nie mówcie, "po co zmieniać coś, co jest idealne", bo zawsze można coś zmienić.KONAMI od lat jedzie na tym samym silniku w PESie i niestety, nie odbija się to pozytywnie.Kiedyś królowali w gatunku gier sportowych, a jak skończyli? Oby nie skończyło tak Infinity Ward.

Opublikowano

Nawet jeśli CoD WaW2 będzie klapą, nie zmiania to faktu, że CoD MW2 również nie jest tym, na co pozował.2/4 sukcesu CoD4 to przeniesienie działań wojennych w okres współczesny, bo jednak więcej jest osób preferujących czasy współczesne, aniżeli WWII.

Treyarch kopiuje od IW? OK, niech będzie, że to pasożyty.IW już 3 gry swojej serii ciągnie na tym samym silniku, który jakby nie patrzeć, szału już nie robi.Zwrócę honor IW, kiedy zrobią grę na innym silniku i odniesie ona sukces na tę samą skalę.Tylko mi nie mówcie, "po co zmieniać coś, co jest idealne", bo zawsze można coś zmienić.KONAMI od lat jedzie na tym samym silniku w PESie i niestety, nie odbija się to pozytywnie.Kiedyś królowali w gatunku gier sportowych, a jak skończyli? Oby nie skończyło tak Infinity Ward.

 

Bo z tymi silnikami to jest tak: Teraz każdy sequel, jedzie głównie na tym samym co poprzednik (tzn. wiadomo, ze w wiekszosci przypakdow jest troszke podrasowany), ale w dzisiejszych czasach nie ma co juz liczyc, na wielkie zmiany graficzne pomiedzy sequelami, albo grami z tej samej serii. Kiedys tak było, że no, zeby dac jakis przyklad dobry... Ooo np. leciwa juz seria na PC Commandos. Mówie tu o pierwszej cześci wraz z dodatkiem i o drugiej. Gdzie grafika pomiędzy obydwoma częściami, była jak wielka przepaść (w 1, izometryczny widok, modele 2d itp, a w 2 full 3d, dużo bajerów graficznych i w samiej rozgrywce.) W dzisiejszych czasach jest tak, ze jedna seria gier jedzie na tym samym silniku, długi okres czasu, jak np. Seria CoD, Gow, Battlefield'y wraz z Bad company (przeciez 2, to troszke dopakowany graficznie BC) Teraz twórcom gier nie chce się robić nowy silników na każdą nową wersję swojej gry. A co do silnika CoD, to ja nie mam zastrzeżeń, mianowicie : Multi w 60 fps, bez zacinek, to nie lada gratka dzisiaj na konsolach, ot co! :] Ps. Single według mnie też był ładny :]

Opublikowano

Przecież wszędzie są bitmapy w tle. Ludzie przecież ten silnik to antyk, pamięta jeszcze Q3, i tak cud że tyle z niego wyciągnęli.

Silnik to nie tylko bitmapy na lokacji...ale tez np animacje...a tym z tego co wiem te w MW2 sa rewelacyjne...

Opublikowano

Ale co widać? Jakoś ja gram i nic takiego nie widzę. Jak bym nie kombinował, to przeciwnik pada zawsze po tej samej ilości strzałów, niezależnie od tego czy mam tłumik, czy nie. Dlatego nie wiem skąd wniosek że tłumik obniża wartość damage.

Opublikowano

Tłumik tylko i wyłącznie zmniejsza odległość którą pocisk przeleci. Stąd wrażenie że broń jest słabsza, coś za coś. Jeśli broń byłaby identycznie skuteczna z tłumikiem lub bez każdy by z nim biegał.

Gość Pawlo_PL
Opublikowano
Ale co widać? Jakoś ja gram i nic takiego nie widzę. Jak bym nie kombinował, to przeciwnik pada zawsze po tej samej ilości strzałów, niezależnie od tego czy mam tłumik, czy nie. Dlatego nie wiem skąd wniosek że tłumik obniża wartość damage.

Nie wiem, jak jest w MW2, ale w CoD4 i CoD WaW wartość damage spadała.

 

EDIT: Spadała oczywiście skuteczność strzału na większe odległości.

Opublikowano

To dziwne, bo sprawdzałem na privie w CoD4 i MW2 z kumplem skuteczność broni przy strzelaniu z bliska i z dystansu, w korpus, nogi, ręce, z tłumikiem, kolimatorem, bez dodatków i wniosek jest taki że jedyny wpływ na ilość zadawanych obrażeń ma odległość - im dalej tym więcej kul trzeba wpakować (no oczywiście stoping power i strzelanie przez ściany też decydują o wartości damage, ale to chyba oczywiste). To czy mamy tłumik, czy FMJ, czy co innego, nie ma absolutnie żadnego wpływu na damage. Nie ma też znaczenia czy celujemy w nogę czy w plecy. Proponuję wam to sprawdzić osobiście na privie, najlepiej przy double health i no regeneration.

Mało tego. Uważany przez niektórych za niezbędny stoping power, w trybie core, zmniejsza ilość potrzebnych trafień zaledwie o 1 (sprawdzane głównie na M4, ale przy SMG jest z tego co pamiętam tak samo). Używanie stoping power mija się więc z celem, a gdy ktoś to zrozumie i wyzbędzie się efektu placebo, nie będzie odczuwał różnicy między "z" i "bez" stoping power.

Opublikowano
Nie wiem, jak jest w MW2, ale w CoD4 i CoD WaW wartość damage spadała.

 

EDIT: Spadała oczywiście skuteczność strzału na większe odległości.

 

No ale to wie każdy, nawet w statsach broni, kiedy założysz tłumik maleje automatycznie zasięg.

 

Kolega wyżej napisał ciekawą teorię nt. stopping power ( moc obalająca- sic!) Jeśli faktycznie daje ten perk tak mało. Ale tak jak napisałeś efekt placebo bierze tu górę, większość i tak wybiera ten perk, bo to tkwi w naszych głowach, jesteśmy dzięki temu mocniejsi :blink: i odważniejsi.

Opublikowano

 

 

No ale to wie każdy, nawet w statsach broni, kiedy założysz tłumik maleje automatycznie zasięg.

 

To co się dzieje w statsach to już wogóle porażka. Taki np. FMJ niby podnosi wartość damage, a w rzeczywistości nie ma na nią wpływu.

To samo z ACOG'iem, niby zwiększa zasięg, a nie zwiększa (bo jak można zwiększyć coś co z założenia jest nieograniczone).

Tak więc statsy mówią jedno, a fakty co innego.

 

W sumie warto będzie przeprowadzić dokładniejsze testy odnosnie tego zagadnienia. Może faktycznie perk ten jest mocno przegadany, a jego stosowanie mija się z celem.

 

A czyżby moje testy były niedokładne? :rolleyes:

Sprawdzałem wszystkie możliwe aspekty (poza strzelaniem przez przeszkody) przy użyciu M4 (najsłabsza broń jaką miałem z odblokowanym pełnym wyposażeniem) na mapie Quary. Najpierw testowałem strzały z bezpośredniej odległości, w różnej konfiguracji, następnie strzelałem z odległości ponad pół mapy powtarzając wszystkie konfiguracje. Wszystko na double health i no reg. co by różnice były bardziej widoczne.

Wnioski:

- wyposażenie (tłumik, acog, fmj) nie ma wpływu na ilość zadawanych obrażeń, niezależnie od odległości,

- stopping power zwiększa skuteczność M4 o jeden strzał w trybie core (2 strzały przy double health), niezależnie od odległości i wyposażenia,

- odległość ma wpływ na ilość zadawanych obrażeń (dla M4 jest to różnica jednego strzału w trybie core przy opisanej przezemnie odległości),

 

Nie podam dokładnych danych bo już ich nie posiadam (liczyły się dla mnie wnioski, nie liczby).

 

Jeżeli chodzi o strzelanie przez ściany to w CoD4 testowałem ten aspekt i perk deep impact znacząco podnosił skuteczność broni przy strzelaniu przes przeszkody i zmniejszał ilość potrzebnych strzałów nawet o 40%. Nie wiem jakie efekty dokładnie daje FMJ w MW2 i szczerze powiem że niebardzo mnie to interesuje. "Odczuwam" natomiast fakt że łatwiej wchodzą trafienia przez ściany w MW2 niż w CoD4 bez pomocy Deep impact czy FMJ więc do broni wystarcza mi podłączenie tłumika.

Opublikowano

W ogóle celownik ACOG jest beznadziejny, nie dość że chwilę trwa zanim przyłożymy do oka, zasłania pół ekranu to dodatkowo celność zamiast być lepsza to spada, a to za sprawą większego odrzutu broni.

Opublikowano

W codzie działa system im dalej cel tym mniejsze obrażenia, przez to, ze tłumik zmniejsza zasięg broni, to sapdaja także obrażenia jakie cel dostaje na dana odległość. Zagrajcie sobie chociażby Intervention z tłumikiem, to zobaczycie o co chodzi. Znacznie mniej jest 1 shotów, tylko trzeba czesto poprawić gościa, żeby padł. Ps. Stopping Power zwiększa zdawane obrażenia o 40%

 

A tutaj, wszystko co rozwieje wasze wątpliwości:

http://denkirson.proboards.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=613

Opublikowano

W ogóle celownik ACOG jest beznadziejny, nie dość że chwilę trwa zanim przyłożymy do oka, zasłania pół ekranu to dodatkowo celność zamiast być lepsza to spada, a to za sprawą większego odrzutu broni.

 

Zgadzam się, kpina totalna to już zestaw ACOG i SMG, zwlaszcza MP5. W ogóle ACOGa to praktycznie tylko amerykanie używają, zwlaszcza w zestawie ACR + HBS + ACOG - poza "fuckami, shut da fuck up'ami i bitches'ami krzyczanimi bez przerwy do HS to chyba ich najbardziej rozpoznawalna wizytówka :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...