qb3k 946 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 Można gdzieś w necie obczaić swoje statsy z multi? Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 @Scorp1on myślę, że na półmetku tego spekopsa w złamanym samolocie Juggi wychodzą z tyłu tylko wtedy, gdy za długo tam siedzisz. zawsze mieliśmy z kumplem dokładnie ten sam problem. a raz zrobiliśmy to na szybko, tzn. zaraz po wyczyszczeniu przedpola wyskoczyliśmy z samolotu i od razu do lewej 'ściany' podbiegliśmy i ani jeden Jugg się nie pojawił. no i to był ten raz, kiedy ukończyliśmy tą misję. póki co był to najtrudniejszy spekops, ale przed nami jeszcze 1i 5 z Delta oraz 3 ostatnie. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 (edytowane) Snatch... byl chyba najtrudniejszym SO oraz Wetwork, grajac we 2 osoby jest 2x wiecej cywili na gorze, tudniej kogos zabic nie trafiajac w cywila i trudniej jest tam nawet dosc, Heh ten SO z odbiciem cywili na platformie najgorszy był. Głównie przez to co napisałeś, że zabijaliśmy cywili na samym końcu. I cała misja od początku. Choć 2 ostatnie misje z kolosami zaliczyć bez buga/glitcha to też dobry hardcore. @qb3k Jak nie ma napięcia właśnie jest i to x2 większe. Snajperzy poukrywani, niewidoczni idziesz bach kulka. Chowanie się i tropienie snajpera, a ci są dobrze poukrywani. Najlepsza misja... Edytowane 29 listopada 2009 przez SłupekPL Cytuj
firana140 622 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 Kubek ma rację a Słupek blefuje. Prypeć już nie smakuje tak dobrze jak trzeba się użerać z tymi snajperami którzy wiedzą gdzie jesteśmy non stop. Bez wyuczenia się ich na pamięć ciężko to zaliczyć a jak się ich zapamięta to czar przemykania się po cichu mija. A high explosive > 15 jugów na platformie Ta piętnaska to łatwa jest. Jeden gracz chwyta .50 cal drugi thumpera + jakaś pojemna kosa (m240 po pierwszym zabitym juggu na przykład). Ten z thumperem idzie przodem i jakby co nawala w jugga z thumpera i poprawia z drugiej broni, a w tym czasie drugi z barretem gdzieś tam z tyłu strzela. Btw. juggi łykają więcej damage w okolicach krocza widzieliście te napisy? xD Na du,pie mają "kick me" a z przodu "get sum". Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 No, napisy mnie rozj.ebały jak pierwszy raz zobaczyłem xD A Prypeć jest łatwa- jeden idzie na jana przodem żeby wyczaić snajperów i potem wali w nich z last standa, potem drugi go podnosi i tak do skutku Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 29 listopada 2009 Opublikowano 29 listopada 2009 No, skillowo żeśmy to z Qbkiem zrobili Ale na last standzie, to tylko wyczajałem skąd walą . Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 (edytowane) Ok, a jakie są wasze odczucia po blisko 3 tyg. obcowania z gra? Nadal zawód? Czy może jednak IW dało radę? Po zapoznaniu się z mapami, odkryciu wszystkich perków , opracowaniu taktyk stwierdzam iż jest kokretnie , wkręciłem się na dobre. Po odkryciu perka zimnokrwisty wali mnie już randomowa zawartość paczek. Jedyne co mi jeszcze nie pasi to niemożność ustawienia jednocześnie cichobieżek i wykrywacza min , żaden rush , gdy nie wiemy czy "kalimur" nie czycha za rogiem. Singiel i Spec Ops genialne dodatki do dania głównego , motywowane acziwami. Edytowane 30 listopada 2009 przez TheBesTia Cytuj
marcin0903 1 Opublikowano 30 listopada 2009 Opublikowano 30 listopada 2009 IMO najlepszy FPS ever - powtarzam IMO. Po prostu jest to Call of Duty 4, tyle że wszystkiego więcej. (nagrody za killstreaki, perki, mapki, bronie, dodatki do nich, wyzwania etc...). I chciałbym się teraz pochwalić - gram w to na PC, ale nie w tym rzecz, wczoraj dobiłem do 29 killsów z rzędu. Za niedługo może będę miał wersję na X360, więc chętnie z kimś pogram . Cytuj
Dziabong 1 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Jesli chodzi o multi nie sadzicie ze shotgun nazwa 1882 cos tam ( ostatni z mozliwych) jest troche przegiety ? akimbo z takich shotgunow naprawde wymiata , no i ten zasieg..... mozna sie troche na wkur.... jak z tym biegaja najczesciej do tego marathon+light weight i zapierd.. jak maly samochodzik. Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Na Gamebattles w meczach klanowych zakazali już używania shotgunów. Chyba rzeczywiście trochę przegięli z mocą, może wypuszczą jakiegoś patcha. No chyba że w realu ten shotgun tak wymiata. Cytuj
Dziabong 1 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Moc mocą ale jaki one maja zasieg , no bez przesady z bliska rozumiem , shotgun zawsze kladl jednym strzalem ale tu zasieg chy a wiekszy niz M4A1 Cytuj
ksztyrix 6 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Nie no zasięg to i tak maja za mały, to tylko w grach shot ma skuteczny zasięg trzech metrów. Ale akimbo to przegięcie, rozumiem że glock albo beretta, ale dwa shoty albo p90? Bez jaj. Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Jesli chodzi o multi nie sadzicie ze shotgun nazwa 1882 cos tam ( ostatni z mozliwych) jest troche przegiety ? akimbo z takich shotgunow naprawde wymiata , no i ten zasieg..... mozna sie troche na wkur.... jak z tym biegaja najczesciej do tego marathon+light weight i zapierd.. jak maly samochodzik. Ten shot jest za(pipi)iasty To tuba nie pasi , to shot za duży zasięg , a tamtemu kampa z M4 odbiera przyjemność... Do narzekających na przeróżne bronie- zmieńcie gre. Cytuj
Dziabong 1 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 kampienie to styl gry i wali mnie jak kto gra dla mnie moze sobie siedziec cala mape w koszu na smieci , ale od broni wymagał bym jednak dobrego zbalansowania o czym w wypadku tych shotow nie ma co nawet gadac Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Ja pier.dole chcę sobie przed chwilą pograć w MW2, a tu mi ładowanie online staje na "Uaktualnianie stopnia i odblokowań..." O_o Wyczytałem, że to dość powszechny problem na PSN wynikający z przeciążenia serwerów, ale za co do chu.ja ja płacę grubą kasę za XBL? Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Bronie są jak najbardziej dobrze zbalansowane, kwestia stylu gry . No i nie zapominaj , że te shoty odblokowuje się przy 67lvl-u , co było jak najbardziej celowym zabiegiem autorów , by za długo z nimi nie latać bo lada chwila lvl 70 i prestige. Cytuj
qb3k 946 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Mnie za to wku.rwiają dzieci z heartbeat radarami. Nie mogę się doczekać perka ninja żeby ich ownić. Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 1 grudnia 2009 Opublikowano 1 grudnia 2009 Generalnie w poprzedniej części też ludzie nie wykazywali się zbytnio umiejętnościami, byle gnat z tłumikiem i UAV Jammerem i byłeś mega rzeźnikiem. Masa ludzi umie patrzeć tylko i wyłącznie na radar. Bronie są jak najbardziej dobrze zbalansowane, kwestia stylu gry .No i nie zapominaj , że te shoty odblokowuje się przy 67lvl-u , co było jak najbardziej celowym zabiegiem autorów , by za długo z nimi nie latać bo lada chwila lvl 70 i prestige. Znam kupę osób, których prestige mode kompletnie nie interesuje, więc kiepski argument. A jeszcze co do broni, to zauważyłem przeglądając stronkę poświęconą MW2, że mocno przepakowane bronie z poprzedniej części MW, tj. Barett czy P90 są dostępne od bardzo wczesnego etapu gry, jak jest z ich siłą? Dalej są takimi kosiarami? Aha no i jak ma się sprawa z moim ulubionym M16, głosy mówiące o osłabieniu tej giwery są prawdziwe? Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 Tak jak w CoD4 w ogóle nie używałem M16, to teraz biega mi się z nim całkiem przyjemnie, a w połączeniu ze stopping power tworzy maszynkę do zabijania. Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 Znam kupę osób, których prestige mode kompletnie nie interesuje, więc kiepski argument. Kiepskie to jest twierdzenie o przepakowanych broniach. Cytuj
Dziobak_ 1 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 Fakt, na PC u kolegi grałem krótko, ale Shotguny maja naprawdę gigantyczny zasięg. Jeszcze jak się je połączy z Marathon Pro i Lightweight Pro- istny cyrk Aha, coś dla fanów kalkulacji przedmeczowych - Tabelka. Podobne rzeczy ludzie robili do poprzedniej części i były całkiem wiarygodne Cytuj
Dziabong 1 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 Kiepskie to jest twierdzenie o przepakowanych broniach. Chcesz powiedziec ze to iz bron jest dostepna od 67 lv znaczy ze nie jest przegieta ? , co z tego ze prestige ?? IMO ta jedna bron w polaczeniu z perkami jest nie zbalansowana i tyle , koniec i kropka Cytuj
sabstytut 0 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 Mam mały problem z MW2, pomimo otwartego NATu i szybkiego łącza (5mb) mecze wyszukują mi się długo, poza tym jak już coś znajdzie to w zasadzie tylko takie z dwiema kreskami. Wie ktoś może czy da się to jakoś naprawić? Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 Musisz skrocic kabel od internetu. Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 U mnie to wystepuje w ten sposob. Jak sie lacze po raz pierwszy po wlozeniu plyty do napedu to wyskakuje mi od razu 20-scia kilka dobrych meczy i podlacza mnie od razu do serwera, gdzie mam najgorzej trzy zielone kreski, a przewaznie sa to kreski cztery.Gra sie za(pipi)iscie do momentu, kiedy lobby zostanie z roznych powodow zamkniete i chcac dalej grac chce wyszukac nowy mecz. No tu juz jest niestety bryndza, bo nie dosc ze dluuugo wyszukuje to moge juz z samym soba sie zakladac, ze podlaczy mnie do serwa z dwiema zoltymi kreskami :angry2: I tak jest praktycznie zawsze.Czy tez tak macie? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.