Grabar 5 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 U mnie strona czasem działa OK, ale strasznie wolno, czasem działa wolno i nie pobiera statystyk (mam wszystko na zero), a czasem nie działa w ogóle. Co do shotguna moc jest okej, ale koniecznie zmniejszyć dystans, bo jak już słysze ten charakterystyczny huk to zaczynam odruchowo spi,erdalać na bok xD Btw Zeratul grasz coś na polskich/EU serwach czy US only? Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Wy też macie problem ze statystykami na stronce ?. Strona jest w przebudowie. GG juz o tym informowało. Za jakiś czas wszystko ma chodzić. A co do shotguna, najbliższy patch ma coś zmienić (nie jestem pewien tylko co). Znajdę tą wiadomość, to podam link. Cytuj
bountyhunter 78 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Ma zmienic cos z aim assistem [jak przytrzymasz L1 to autoaim jest wiekszy niz w Halo], ale co do mocy broni, to ponoc jest jeszcze za wczesnie, by cokolwiek zmieniac. Tak przynajmniej wyczytalem na oficjalnym forum PS Cytuj
liquid1990 0 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 dobra , mam pytanko , kiedy będą dostepne pojazdy w multi??? Miały być niedługo po premierze Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 (edytowane) Ma zmienic cos z aim assistem [jak przytrzymasz L1 to autoaim jest wiekszy niz w Halo], ale co do mocy broni, to ponoc jest jeszcze za wczesnie, by cokolwiek zmieniac. Tak przynajmniej wyczytalem na oficjalnym forum PS możliwe, że chodzi o aim z przybliżenia dobra , mam pytanko , kiedy będą dostepne pojazdy w multi??? Miały być niedługo po premierze kto cie tak okłamał? Nigdy nie obiecywali żadnych pojazdów, może na nowych mapach, które kiedyś tam wyjdą. PS. Wyobrażasz sobie pojazdy na obecnych mapach? Może z dwie nadają się na to. A tak poza tym, mam nadzieje, że nigdy się nie doczekamy pojazdów w multi. Edytowane 3 marca 2009 przez YETI Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 (edytowane) Wyobrażasz sobie pojazdy na obecnych mapach? Może z dwie nadają się na to. A tak poza tym, mam nadzieje, że nigdy się nie doczekamy pojazdów w multi. Nie no na mapie Pyrrus jakieś samochody mogłyby się przydać , chociaż fakt faktem, postacie same w sobie takie wolne aż nie są, musiałyby to być specjalne mapy (kto wie czy nie większe od np pustkowi Pyrrus) inaczej dostalibyśmy tylko dodatkowy chaos (który notabane i tak się trafia bez tego). Edytowane 3 marca 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Chaos jest, bo ludzi z uporem grają mecze po 32, czy 26 graczy, jak wchodzę na taki serwer, to momentalnie wychodzę. 16 jest ok, a na niektórych mapach 14 graczy to max. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 (edytowane) Chaos jest, bo ludzi z uporem grają mecze po 32, czy 26 graczy, A wsadź jeszcze do takich mapek pojazdy, LOL XD. Jeszcze czytałem kiedyś propozycje wsadzenia w patchu "normalnego celowania" , tak by gracz miał do wyboru stary i tradycyjny, sami oceńcie takie "rozwiązanie" . Edytowane 3 marca 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 I jeszcze może autoaim taki jak w R2? Cytuj
bountyhunter 78 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Normalne celowanie bylo by super, ale nie chcialbym opcji wyboru pomiedzy starym a nowym - po prostu ludzie grajacy z delayem rzucali by sie, ze gracze z normalnym celowaniem maja nad nimi przewage. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Normalne celowanie bylo by super, ale nie chcialbym opcji wyboru pomiedzy starym a nowym - po prostu ludzie grajacy z delayem rzucali by sie, ze gracze z normalnym celowaniem maja nad nimi przewage. A sama gra zamieniłaby się w kolejnego klona COD4, zresztą niewiele by to zmieniło - wielu nadal by psioczyło że woli COD'a chociażby dlatego że ich zdaniem KZ2 byłby po prostu ładniejszym "mission packiem" - przynajmniej tak sądze, to jest ostateczny dowód dlaczego sterowanie jest takie, a nie inne. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 3 marca 2009 Autor Opublikowano 3 marca 2009 Celowanie niech będzie jakie jest... ma być inne i ma być trudno i frustrująco XD Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Kur.....wa co jest grane, pogram z godzine czasu i trzba konsole restartowac i tak mamy wszyscy co gramy akurat ze soba, juz mnie to doprowadza do nerwicy;/;/ Znaczy co? Zwiechy masz? Ja wczoraj grając w multi zaliczyłem chyba ze 4 i w sumie ch*j wie od czego. Spotkał się ktoś z tym jeszcze? To samo zwiechy w multi mam srednio z 3 na 2 dni 2 x dostalem zwieche w momencie kiedy ro zladowal sie hs i wyskoczylo ze jest disconected = zwiecha. Dzisiaj w 5 meczach podrzad wywalalo mnie z milym errorem nr 3 tym razem co zniechecilo mnie do dalszej gry w multi i odpalilem singla. Idzie sie wqr..wic jak za kazdym meczu masz ratio 3:1 i wywala Cie w polowie rozgrywki error 3 i tak 5x pod rzad bajka poprostu to proste trza grać jak lama znaczy ja tak gram i od 3 dni ani jednej zwiechy czy wywalenia z meczu hs rozładował mi sie juz kilka razy, przełączałem pada, przyszedł gość od płytek co miał być w sobotę, teście mają problem z rozliczeniem ale jest git wszystko działa a przypomniałem sobie czemu sprzedałem cod4 w 3 tygodnie po premierze - niemożność rozpoczęcia gry tutaj miałem raz taką sytuacje przez cholerne multi nie skończę singla Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 3 marca 2009 Autor Opublikowano 3 marca 2009 a w US wszystko śmiga... zerowa disconnectów, praktycznie zero lagów... n00by z shotgunami i tede Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Celowanie niech będzie jakie jest... ma być inne i ma być trudno i frustrująco XD Mogło by takie pozostać gdyby gra trzymała stałe 30 fps'ów. Przy większych zadymach ma tendencje do gubienia klatek i robi się nieprecyzyjne. I mam dziwne przeczucie, że po naciskach ludzi w końcu zdecydują się zlikwidować deadZone. To chyba nie jest jakiś większy problem. A żeby wszyscy byli szczęśliwi powinni zrobić w opcjach taki pierd.olnik do odznaczenia jak w przypadku słynnego już trzymania L1 do dokładnego namierzania. Wtedy zwolennicy laga (są tacy?) mogli by dalej cieszyć się "realizmem", a reszta cieszyła by się z łatwych celów i fragów :twisted2: Kolejna rzecz do poprawienia to według mnie misje z podkładaniem i obroną przed podłożeniem ładunków wybuchowych. Chodzi mi mianowicie o postać taktyka i rzucane respawny. Powinna być wyznaczona jakaś strefa od miejsca podłożenia ładunków, na której ani broniący ani atakujący nie mogą rzucić respawna. Ten tryb to przeważnie jeden wielki chaos, a dzięki takiemu rozwiązaniu przyjemność płynąca z gry była by większa. To wszystko to oczywiście tylko moje zdanie. Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Wełna nick waszego klanu to jakiś zastrzeżony emblemat czy co jak zrobie klan POL to zapłacę kare ? Czy wie ktoś kiedy dadzą jakieś nowe mapy ponoć odrazu po premierze mieli dodać mapy z pierwszej części Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 (edytowane) A żeby wszyscy byli szczęśliwi powinni zrobić w opcjach taki pierd.olnik do odznaczenia jak w przypadku słynnego już trzymania L1 do dokładnego namierzania. Wtedy zwolennicy laga (są tacy?) mogli by dalej cieszyć się "realizmem", a reszta cieszyła by się z łatwych celów i fragów Prędzej kupie FragFX i za pomocą "ustawień" zniszczę każdego, niż tak się stanie . Edytowane 3 marca 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 multi w tej grze potrafi dzialac na sumienie a wszystko przez to ze jak kogos zabijesz to go slyszysz ostatnio jakis dzieciak (polak) sie chyba poplakal przeze mnie wybiegalem z przejscia a on kampil z shotem z rogiem, wybieglem szybko nagle dostalem ale nie zginalem patrze na radar, koles za mna. Odwrocilem sie i wpadl head po czym koles zdenerwowanym ale lamiacym sie glosem "no nie moge (pipi)... to mutanty sa". Az mi sie zal zrobilo gdyby nie te disconnecty w paru ostatnich dniach to bylo by idealnie, nawet brak party mi nie przeszkadza bo przywyklem juz na UT3 Cytuj
szajbz 0 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Zastanawialiście sie czemu w trybie S&D jest tylko jeden bombside do podkładania, zamiast dwóch jak to ma miejsce w codzie czy tam cs'ie? Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Są mapy na których miejsca na bomby są oddalone od siebie. W przeciwieństwie do CoD-a, tutaj musimy podłożyć 2 ładunki wybuchowe. Cytuj
maly 0 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 (edytowane) Zdarzylo wam sie ze kiedy wygraliscie turniej gra zarejestrowala wygrany mecz jako przegrany?Mi juz sie to zdarzylo 3 razy jak tego nie naprawia to niech sie pierdo... z takim online... Chodzi zawsze o mecz finalowy , cwierc i polfinaly sa dobrze rejestrowane Edytowane 3 marca 2009 przez maly Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Ta gra wymiata Nic nie daje takiej satysfkacji jak uslyszenie polskiego KU*** po zabiciu typa z shotguna Co do shotguna - zmniejszyc zasieg? Chyba sobie zarty robicie. Pograjcie nim troche, to zobaczycie, ze zbyt duzy to on nie jest (bo co, ma miec zasieg jednego metra? wolne zarty). Co do lagow w celowaniu - wystarczy troche pograc i sie na to nie zwraca uwagi, gra sie wysmienicie. Auto-aim......heh. Szkoda, ze nie mozna go wylaczyc, bo naprawde przeszkadza. Raz wybiegam z shotgunem przed schody i celuje nad nie, aby kiedy wrog wybiegnie odrazu go zastrzelic. Skubany zdazyl sie wychylic i spowrotem zejsc na dol, a niestety za nim moj celownik... Ten aim bardziej przeszkadza niz pomaga, ale i tak dobrze, ze jednak jest subtelny i nie robi z gry noskillowej zadymy. Cytuj
SZKD 1 Opublikowano 4 marca 2009 Opublikowano 4 marca 2009 (edytowane) Klan "Polish Elite" byl od czasow pierwszej czesci Socoma na PS2 (sam do niego nalezalem...jakis czas) , wiec nie wiem o co chodzi z tym podkradaniem, ze niby kto komu ? Zwiechy konsoli natomiast pojawily sie dopiero po pierwszym patchu.Sam mialem juz kilka. Edytowane 4 marca 2009 przez SZKD Cytuj
Siarex 4 Opublikowano 4 marca 2009 Opublikowano 4 marca 2009 Popieram poprzednika. IMO Szotgan jest w porządku. Sprawdza się tam gdzie trzeba, czyli na krótkich dystansach do 2m. Na większych odległościach dalej "wchodzi", ale już potrzeba trochę aima(gdzie podstawowe rajfle sprawdzą się dużo lepiej). Cytuj
Gość Soul Opublikowano 4 marca 2009 Opublikowano 4 marca 2009 (edytowane) Dla ludzi którzy z nim biegają jest jak najbardziej OK, dla mnie, czyli kogoś kto nie używa tej broni to prawdziwe (pipi), bo zabija z takich odległości że się płakać chcę, w żadnej grze nie ma shot takiego zasięgu jak ma tu. Edytowane 4 marca 2009 przez Soul Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.