Scorp1on 8 Opublikowano 4 czerwca 2009 Opublikowano 4 czerwca 2009 Ja mam wrazenie iz Split szykuje sie na lepsza gierke od Blura ktory jest praktycznie Mario Kartem ale w postaci Nissanow, Lamb,itp + palery Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 4 czerwca 2009 Opublikowano 4 czerwca 2009 szykują się 2 gry ale o zupełnie różnych podejściach do power-up'ów. blur jak dla mnie bardziej ofensywny a split defensywny. Cytuj
robson2386 0 Opublikowano 6 listopada 2009 Opublikowano 6 listopada 2009 Nowy trailer Split Second Wyścigi w których można rozwalać budynki i inne elementy otoczenia? Jasne, to wszystko zobaczycie na trailerze Split Second. Źródło: http://www.gamerstation.pl/news/nowy-trailer-split-second/ Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 http://www.gametrailers.com/video/strategy-walkthrough-split-second/59592 Ja chce juz ta gre! Cytuj
Othis 29 Opublikowano 2 grudnia 2009 Opublikowano 2 grudnia 2009 w 1 i w 2 brakuje miniguna, rakiety czy miny troche ryzykuja z jakimis przelanczanymi skrotami-moze sie to szybko znudzic... Cytuj
Gość Opublikowano 29 grudnia 2009 Opublikowano 29 grudnia 2009 Zainteresowalem sie s/s dzisiaj po przeczytaniu zapki w PE. Obejrzalem trailery i to jest to. Jest ladnie, dynamicznie, walace sie monumentalnie budowle robia wrazenie. Paradise zawiodl swoja frreroamingowa struktura, mysle ze Split/Second bedzie kwintesencja nieskrepowanej arcade'owej zabawy. Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 30 grudnia 2009 Opublikowano 30 grudnia 2009 kogo zawiódł tego zawiódł. dla mnie Paradise to kwintesencja arcadowych wyścigów. jedynie Pure do tej pory dał mi podobnie dużo frajdy. natomiast faktycznie S/S wygląda imponująco, a zajawka z PE utwierdziła mnie tylko w przekonaniu, że to będą moje jedno z głównych dań growych w wakacje. o Blur jakoś dziwnie cicho ostatnio. trochę obawiam się o monotonię w singlu, która może pojawić się ociupinkę za szybko, jeśli wszelkie akcje będą oskryptowane, a pewnie będą... natomiast w multi będzie ubaw po pachy. Cytuj
kiender 25 Opublikowano 30 grudnia 2009 Opublikowano 30 grudnia 2009 Ciekawe czy te wszystkie "przeszkadzajki" za każdym razem będą rozwalały się i upadały w to samo miejsce. Osobiście życzyłbym sobie zmienną fizykę i nieskryptowaną rozwałkę. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 30 grudnia 2009 Opublikowano 30 grudnia 2009 wyścigi będą na określonych trasach więc obstawiam że będą skryptowane. pozostaje liczyć na różnorodność i ilość przeszkadzajek. Cytuj
Gość Opublikowano 1 stycznia 2010 Opublikowano 1 stycznia 2010 http://www.eurogamer.net/videos/the-eurogamer-tv-show-split-second?size=hd fragmenty trailera/wywiad z devem/gameplay. Gra prezentuje sie naprawde slicznie. Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 3 stycznia 2010 Opublikowano 3 stycznia 2010 No ślicznie. Ciekawe czy tylko ja mam (dość silne po tym filmiku) odczucie dejavu z B:Paradise ?? Cytuj
shy4 53 Opublikowano 13 stycznia 2010 Opublikowano 13 stycznia 2010 bo to jest jakby paradise z dopałkami tylko odejmij od tego skomplikowana i efektowną prezentacje uszkodzeń auta, tutaj widac główny nacisk na przeszkadzajki Cytuj
Gość Opublikowano 15 stycznia 2010 Opublikowano 15 stycznia 2010 http://www.gamersyde.com/news_split_second_images-8876_en.html shoty i artworki Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 3 lutego 2010 Opublikowano 3 lutego 2010 na XBL, w zakładkach Inside Xbox jest fajny filmik dotyczący gry. wywiad z dev'em + sporo gry, głównie prezentacja zniszczeń. wszystko wygląda kozacko. jedyne co już mnie zirytowało, to fakt że zaimplementowali progresywny poziom trudności, taki sam jak w Pure. im lepiej nam idzie tym przeciwnicy są lepsi a gra trudniejsza itd. w Pure do tego stopnia mnie to wnerwiało że olałem tą grę w połowie kariery. osiągnąłem swój max poziom a gra go jeszcze podwyższała i game over. mam nadzieję że nie będzie identycznie jak we w/w grze, w końcu to ma być fun z gry a nie stres że AI coraz lepsze. btw multi na 8 graczy i split screen na dwóch. Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 4 lutego 2010 Opublikowano 4 lutego 2010 w Pure cały wic polegał na poznaniu tras i korzystaniu na potęgę ze skrótów. dzięki temu gra naprawdę nie jest trudna i większość wyścigów przy dobrej znajomości skrótów pękała za 1-2 razem. daj grze drugą szansę, bo warto. dla mnie to obok PGR4 i Burnout Paradise wyznacznik dla arcadowych wyścigów. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 4 lutego 2010 Opublikowano 4 lutego 2010 (edytowane) nie mam zamiaru po to są arcadówki żeby włączyć grę i cieszyć się akcją a nie stresować że jest coraz trudniej. co to za fun kiedy dochodzisz do momentu że jedyną opcją jest wykuwanie trasy na pamięć i milimetrowe zabawy z triggerami żeby w ogóle coś ugrać. gdybym chciał tego to powinienem mieć opcję zmiany trudności w ustawieniach. nie chcę by gra za mnie decydowała i narzucała mi na jakim poziomie mam grać. mam tylko nadzieję że złagodzili/zmodyfikowali ten ficzer bo jeżeli będzie tak samo 'ujowo jak w Pure to idę do konkurencji - Blur. pozostaje czekać do coraz bliższej premiery. @ zim - pewnie nie zrobię, toć to arcadowy koszmar w purze najgorsze później były freestyle i reszta bo same wyścigi to jeszcze można było przeżyć. Edytowane 5 lutego 2010 przez Colin84 Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 5 lutego 2010 Opublikowano 5 lutego 2010 jak zrobisz calaka w Sega Rally, to nie uwierzę, że nie poradzisz sobie z Pure ; ] życzę powodzenia, ja odpadłem w Sega Rally jeszcze zanim dotarłem do ligi Expert. w tej grze też nie możesz zmieniać poziomu trudności oraz co gorsza ustawień w trakcie jednego rajdu, składającego się z tras o diametralnie różnych warunkach. Cytuj
Gość Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 http://www.gamersyde.com/news_split_second_goes_downtown-8985_en.html shoty z nowej miejscowki, Downtown. Grafika jest obledna, choc pewnie byly ostro zretuszowane. Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 już grafika w Pure była rewelacyjna. akurat o ten element gry bym się nie martwił, bo widać, że oni potrafią i bez retuszu w trailerach. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 ostatni screen przykuł moją uwagę, ciekawe jak mocno przytnie taka rozpierducha. Cytuj
Gość Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 Nie przytnie. Taka przynajmniej mam nadzieje. To jest arcadeowy racer, tutaj nie moze byc mowy o jakichkolwiek dropach. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 24 lutego 2010 Opublikowano 24 lutego 2010 Trochę nowych informacji i okładka - źródło Gra w UK wyląduje 21 maja. Tak jak zakładano wcześniej cel wyścigów to nic innego jak reality show. Akcja rozgrywa się w Velo City* * pisane razem, velocity, to po ang prędkość. taka ciekawostka językowa Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 2 kwietnia 2010 Opublikowano 2 kwietnia 2010 odkopie nieco temat. pojawił się nowy trailer idealnie pokazujący radosną rozpierduchę miasta która ma pomóc nam w wygraniu wyścigu. jak widać efekty są kozackie, grafika świetna a sama jazda płynna. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 2 kwietnia 2010 Opublikowano 2 kwietnia 2010 roz(pipi) konkretny a grafika to samo co rozp. tylko martwi mnie ten ślizgający model jazdy Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 2 kwietnia 2010 Opublikowano 2 kwietnia 2010 wygląda mi na patent z burnouta - możesz przejechać normalnie a jak chcesz nabić punkty do power up'a to zasadzasz drifta i wbijasz w zakręt pięknym ślizgiem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.