Scorp1on 8 Opublikowano 6 marca 2009 Opublikowano 6 marca 2009 GOL Electronic Arts niedawno ogłosiła, że jeden z jej oddziałów – EA Montreal, pracuje nad nową grą. Premierowy pokaz tego projektu (wg informacji podanych dwa dni temu) ma odbyć się 12 marca, jednak już teraz możemy się domyśleć, że chodzi o Army of Two 2. Co na to wskazuje? Otóż na oficjalnej stronie pierwszej części AoT pojawiła się raczej jednoznaczna informacja: „bezkompromisowa strzelanina z widokiem zza pleców postaci i trybem kooperacji powraca”. Ciężko by było zatem oczekiwać, że dostaniemy coś innego niż kontynuację potyczek dwuosobowej armii. EA Montreal nie ma przecież na koncie żadnej innej strzelaniny. Ponadto Manager studia, Alain Tascan, zaoferuje prasie pierwszy zamknięty pokaz ‘tajemniczej’ gry już 9 marca. Niestety, wszelakie wrażenia i opinie, które można będzie na jego podstawie wysunąć, wyjdą na światło dzienne dopiero 16 marca (embargo). Pierwsza część Army of Two ukazała się w marcu 2008 roku na Xboxa 360 i PlayStation 3. Dzięki dość oryginalnemu podejściu do współpracy dwóch najemników na polu walki i nienagannej oprawie zgarniała praktycznie same pozytywne oceny. Sprzedaż także osiągnęła zadowalający poziom (niecały milion egzemplarzy na PS3 i ponad dwa razy więcej w wersji na X360), zatem nie dziwne, że niebawem powinniśmy doczekać się oficjalnej zapowiedzi kontynuacji tego tytułu. Ja czekam :wkurzony: Cytuj
Fisiu 4 Opublikowano 6 marca 2009 Opublikowano 6 marca 2009 To może pogramy w Co-opa. Jedynka była świetną grą. Cytuj
MrSatan 20 Opublikowano 6 marca 2009 Opublikowano 6 marca 2009 Zajebiście Właśnie zaczęliśmy przygodę z pełną wersją i gra rządzi w co-opie. Informacja o drugiej części to miód na moje uszy. Kupuje w ciemno, mam nadzieję że się szybko uwiną z drugą częścią :twisted2: Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Armi of Tu Tu. Świetny tytuł, niemal tak dobry jak FIFA 10. Mi się pierwsza część podoba, choć uważam, że ma niewyważony poziom trudności. Świetnie, że Elektronicy produkują nowe tasiemce i odsuwa się od tych, które po prostu się wyczerpały albo zmienia ich model . Cytuj
MrSatan 20 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Pewnie dadzą tytuł w stylu: Army of Two: cośtamcośtam. Akurat co do poziomu trudności to jest on ok, a że "nieco" przegięty to sprawia tylko że zagryzało się zęby i powtarzało od ostatniego czekpointa. Najbardziej mi brakowało tam biegu z prawdziwego zdarzenia, obrotu o 180 stopni i lepszego cover systemu. Jak poprawia te rzeczy a kolejne misje będą ciekawe - jak pisałem, biorę w ciemno Cytuj
shy4 53 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 poziom trudności jak dla mnie niski, jedynie zastraszał MOCARNY debilizm elektronicznego kompana... Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 9 marca 2009 Autor Opublikowano 9 marca 2009 Na okladce reklamowali ze super AI choc ono naprawde bylo slabe zwlaszcza gdy zostalismy ranni to czekamy na drugiego... Gra jak kazda inny z poziomem trudnosci - gdy ranni jestesmy mocno to sie chowamy, regeneracja i ostrzal - prawie jak COD AOT: Back to Business Cytuj
czesio83 21 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 wiecej akcji w co-opie i bedzie git:) minusy w jedynce ai compana jak po trafieniu zamiast cie leczyc krecil sie w kolko a po 3 oddanych do niego strzalow calkiem cie olal:( poziom trudnosci byl ok wystaczylo umiejetnie korzystac z AGRO ^_^ no niech do jasnej wywala boty z multi , skupiasz sie na zadaniu a tu 1,2,3 boty respawna w hurtowej ilosci Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 9 marca 2009 Autor Opublikowano 9 marca 2009 Niech dadza normaly multi bez durnych blokad. Chcialem pograc online, dalem drapke 48h i 5min czekalem az serwer znajdzie... Moze do takiej gry lepiej multi nie dawac? Coop jest sila - dac jakis tryb rywalizacji na COOP przez Live/split kto najwiecej ubie w Back2Back, itp cos jak The Club czy 50c Cytuj
Kroolik 7 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 i błagam tylko nie achiv za miliard online, bo nikt nie będzie normalnie grał tylko same boosty Cytuj
shy4 53 Opublikowano 10 marca 2009 Opublikowano 10 marca 2009 dało rade i bez boosta lyknac miliardzika a akcje kompana byly na mase, lezysz ranny a kolo wbiega w rurę i sie zawiesza....tuz przy końcówce levelu...po prostu bezcenne... signap nie wiem o czym prawisz z blokadami?? jedyna to była taka że z ludkami z usa nie pograsz sobie, a na mecz nie czekałem nigdy zawsze masa chętnych była, no po 2-3miechach wiało pustka na serwerach ale to juz inna bajka Cytuj
TomisH 3 Opublikowano 12 marca 2009 Opublikowano 12 marca 2009 http://www.gamikaze.pl/Aktualnosci/Army_of...owiedziane.aspx Firma Electronic Arts oficjalnie zapowiedziała kontynuację przygód dwóch nieokrzesanych najemników w Army of Two: The 40th Day. Produkcja pojawi się gdzieś w zimie i ukaże na takie platformy jak PlayStation 3 Xbox 360 oraz - co ciekawe - PSP. Po raz kolejny spotkamy się z postaciami Salema oraz Riosa. Przy tytule dłubie EA Montreal i zapowiada już niesamowitą zabawę w trybie co-op, w tym oczywiście nowe ruchy wykonywane wspólnie. "Chaos ogarnia Szangchaj, Chiny, musicie ponownie polegać na partnerze, aby przeżyć w mieście zdewastowanym przez nieznaną siłę" - podgrzewa atmosferę Reid Schneider. No to potwierdzili ploty Cytuj
czesio83 21 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 i błagam tylko nie achiv za miliard online, bo nikt nie będzie normalnie grał tylko same boosty w 2 bedzie dla funu:) 2 miliardy faktycznie acziw jest masakryczny a teraz jak na serwerach wieje pustka <_< to samo tyczy sie dodatku ktory nadal jest do sciagniecia tyle ze nikt w niego nie gra <_< o co chodzi z tymi boostami? Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 16 marca 2009 Autor Opublikowano 16 marca 2009 boosty = ustawki pod aczivy a nie pod gre Cytuj
ProChaoS 0 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 Jedynka miała wiele słabym momentów i bugów. Mam nadzieję, że je wyeliminują z drugiej części. Po shootach widać, że grafiki za bardzo nie poprawili. Cytuj
czesio83 21 Opublikowano 16 marca 2009 Opublikowano 16 marca 2009 signap@ to teraz juz wiem ze to my ^_^ ^_^ jeden team robi primary a 2 secondary obdzektiwy w za 20 minut meczu wpada po 25 milionow prochaos @ to tylko shoty na dodatek pewnie poprawiane. w jedynce byla kustomizacja broni w 2 najlepiej calego pancerza ^_^ Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 16 marca 2009 Autor Opublikowano 16 marca 2009 (edytowane) http://www.onlinecenter.pl/4281/Aktualnosc...ay-galeria.html Screeny - mozna z nich wywnioskowac ze tworcy bardziej przylozyli sie do klimatu poprzez umieszczanie gruzu,itp na chodniku czy szczegolowsze otoczenie poziomu. Edytowane 16 marca 2009 przez signap Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 30 kwietnia 2009 Opublikowano 30 kwietnia 2009 sycący ! co prawda dym walącego się budynku trochę słaby, ale jeszcze maja sporo czasu na dopracowanie. ja tam czekam : > Cytuj
ProChaoS 0 Opublikowano 30 kwietnia 2009 Opublikowano 30 kwietnia 2009 Średnio to wygląda. Szczególnie te wybuchy. Graficznie to samo co w jedynce. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 30 kwietnia 2009 Autor Opublikowano 30 kwietnia 2009 Co wam po wybuchach w tej grze Cytuj
Blim 0 Opublikowano 1 maja 2009 Opublikowano 1 maja 2009 Pierwsza część była śmieszna i żałosna. W moim otoczeniu zwrot "zagrajmy w Army of Two" po dziś dzień przytaczany przy najnudniejszych momentach zwykłego egzystowania jako dowód, że zawsze może być gorzej. Cytuj
czesio83 21 Opublikowano 4 maja 2009 Opublikowano 4 maja 2009 żalosne jest to ze tam mało ludzi w to gra:( w multi odchodzą takie akcje że głowa mała:) w jedynce urzekły mnie proste zasady w multi ^_^ W trialerze drugiej czesci nic praktycznie nie pokazano:( czytałem że te wybuchy maja być losowe ale pewnie będą skryptowane:)jeszcze branie zakładników:) czekam 40 dni Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.