Skocz do zawartości

Army of Two: The 40th Day


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ogladalem jeszcze raz filmik kustomizacji, najwiecej jest normalnych camo, takie jak w MW + stare zielonawe kolory + zebra, itp. Jest dobrze

 

Najnowszy trailer. Demo bedzie oferowalo pierwszy level z gry. Mam nadzieje ze bedzie w nim coop na splita

Edytowane przez Scorp1on
  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No jakże miałoby go nie być;p. Przecież to w jedynce tak było, że w singlu gra była przeciętna a w coopie wymiatała:). Gdyby z tego zrezygnowali to tak jakby dołek pod soba kopali;p. Ja jednak bym marzyła, żeby był w nim coop na splita do multi (jak w Gearsach). Wtedy byłaby to esencja gry stworzonej do coopa;). Idealny tytuł dla młodych małżeństw:D:D

Opublikowano

A to sorki, kontekst trochę źle zrozumiałam;p. No demo powinno być w coopie bo wtedy wiecej ludzi się zdecyduje na kupno(z tych co w jedynke nie grali;p). Fajnie by było to bym z chłopakiem w przerwie świątecznej trochę sobie pograła:). No i chyba jeszcze 24. ma być Dante's Inferno demo więc kolejna próbka do szpilania. Najgorzej będzie w styczniu i w lutym(tzn. najlepiej dla tych co mają kase;p). 4 fajne premiery: Mass Effect 2, Army of Two:T40thD, Dante's Inferno i Bayonetta. Eh, skąd brac na to kase :(.

Opublikowano (edytowane)

lista osiągnięć...

http://www.xbox360achievements.org/game/army-of-two-the-40th-day/achievements/

 

brak acziwów w multi cokolwiek zastanawia.

kolejny z serii zabij x wrogów. tym razem tylko 6666 sztuk. 'tylko' pod warunkiem, że podczas jednego przejścia pada trupem przeszło 2000 przeciwników.

z acziwów wynika, że trzeba będzie przejść grę co najmniej dwa razy raz jako BFF i raz jako związek po przejściach.

 

mamy chyba pierwsze osiągnięcie za przejście... połowy gry. dość oryginalne ; ]

 

Puympkin Patch wygląda na bardzo losowy.

 

poza tym do bólu oklepana lista osiągnięć w stylu 'zabij x przeciwników bronią y' czy 'przebiegnij się po x przeciwnikach'.

jednak to nie acziwy czynią grę dobrą... przynajmniej dla mnie. te tutaj w większości będą wpadać podczas normalnej gry.

Edytowane przez zimzvm
Opublikowano

Tysiak SP - wiecej osob lyknie by zrobic calaka. Borderlands - gra sieciowa i wszystko mozna zrobic poza 1 wyjatekiem na 2 pady, Forza 3, AC2 (w porowaniu do 1 gdzie trzeba wiecej zbierac czy robic jakis glupow jak rozmawiac z Lucy, naciskac X kiedy w tle miga cos tam). Moze przynajmniej bedzie ktos gral na multi niz tylko poza osiagiecia jak w 1 czesci ;). Pewnie trzeba sie liczyc z DLC + nowe osiagniacia.

Co do 6666 to jesli kampania bedzie ciekawa, wybory beda na cos wplywac, to czemu nie pograc kolejny raz. Z reszta trzeba uzbierac milion, zobaczymy czy znow bedzie jakis OBJ ktory da nam sporo kasy ;)

Oby dalo sie kustomizowac kombinezon ich jak i maski :)

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 15.12.2009 o 06:47, zimzvm napisał(a):

lista osiągnięć...

http://www.xbox360ac...y/achievements/

 

brak acziwów w multi cokolwiek zastanawia.

kolejny z serii zabij x wrogów. tym razem tylko 6666 sztuk. 'tylko' pod warunkiem, że podczas jednego przejścia pada trupem przeszło 2000 przeciwników.

z acziwów wynika, że trzeba będzie przejść grę co najmniej dwa razy raz jako BFF i raz jako związek po przejściach.

 

mamy chyba pierwsze osiągnięcie za przejście... połowy gry. dość oryginalne ; ]

 

Puympkin Patch wygląda na bardzo losowy.

 

poza tym do bólu oklepana lista osiągnięć w stylu 'zabij x przeciwników bronią y' czy 'przebiegnij się po x przeciwnikach'.

jednak to nie acziwy czynią grę dobrą... przynajmniej dla mnie. te tutaj w większości będą wpadać podczas normalnej gry.

 

Czyli będzie jak w jedynce więc nie ma problemu:). Jeśli gra będzie co najmniej tak dobra jak pierwsza to pewnie każdy fan serii przejdzie ją parę razy(ja się wliczam:)). Więc pewnie większość acziwów się zdobędzie po prostu grając w kółko i zmieniając bronie czy ścieżki fabularne(bo taką niby "nowość" wprowadzili, że można być złym lub dobrym;p). Mi to pasi:)

A co do multi, to mi to nie przeszkadza bo ja osobiście w multi jedynki właściwie w ogóle nie grałam. Dlatego, że wolę grać na splicie z moim chłopakiem niż sama z jakąś dzieciarnią. Z resztą z tego co mi było wiadomo, to ten podział na wersję europejską i tą drugą(na stany i nne) sprawił, że w multi zbyt dużo osób nie grało(przynajmniej już jakiś dłuższy czas po premierze). Dlatego u mnie w multi póki co rządzą Gearsy ale jeśli Aot:T40thD da tę samą możliwość grania on line w coopie na splicie to wtedy kto wie, może nawet będę miała ochotę zrobić calaka a GoW pójdą na półkę urlopową.

Edytowane przez Scatebra
Opublikowano (edytowane)

Hmm, cos mi w glowie zostalo bo pamietam ze gdzies czytalem ze w AOT 2 sa osiagniecia online

http://www.armyoftwo.com/us/blog/achievements-2009-12-06

 

Scatebra - potem wyszedl patch usuwajacy ta blokade ale nikt w gre i tak nie gral. Moze poprostu byla slaba? Albo ludzie woleli CODa czy Girsy

 

http://www.armyoftwo.com/us/blog/prima-guide-preview-1-2009-12-11

Pierwsza mapa bedzie nawet dosc dluga jesli ta bedzie w demie.

Edytowane przez Scorp1on
Opublikowano

Dobra, przeszłam demo także podzielę się moimi wrażeniami;p.

Ogólnie jestem zawiedziona i mam nadzieję, że demo jest jeszcze dalekie jakością od finalnej wersji(choć czuję coś, że jednak tak nie jest). Zacznę od plusów, żeby było optymistyczniej na początku.

 

Środowisko jest bardzo urozmaicone, wszędzie poniewiera się masa przedmiotów i klimat Szanghaju przez to jest ładnie oddany. Wszelkie wąskie uliczki obsiane neonami cieszą oko. Mimo moich negatywnych odczuć po obejrzeniu filmików, kustomizacja broni jest na dobrym poziomie. W sumie jest to to samo co w jedynce w trochę innej oprawie i z większą ilością rozwiązań co do kolorystyki broni. Więcej plusów jakoś nie zauważyłam. Gameplay jest podobny niż w jedynce plus zmiany w klawiszologii rozwiązaniami podobne do Gearsów(różne akcje pod przychiskiem"A"). Spodobał mi się patent z GPS'em i tagowaniem przeciwników choć nie jest do końca dobrze rozwiązany(kiedy widzisz otagowanego przeciwnika ten świeci się na pomarańczowo ale problem sprawia fakt, ze w żaden sposób nie jest zaznaczone to, że stoi za lub przed przeszkodą). Niestety minusów znalazłam więcej. Twórcy gry zrobili coś z twarzą Riosa bo w ogóle nie przypomina mi tego z pierwszej części. Teraz zamiast niedźwiedziej postury amerykanina widzę w nim przerośniętego ruska(dla jednych plus, dla innych minus) choć ja nie jestem zwolennikiem zmieniania modeli postaci podczas trwania serii(co innego tekstury, co innego ogólne zmiany anatomiczne). Dalej - filmiki. W pierwszej części nawet jak przechodziłam ją trzeci raz to i tak z przyjemnością oglądałam filmiki przerywnikowe na bardzo wysokim poziomie grafiki. Teraz najwyraźniej z nich zrezygnowano(wnioskuję po samym demie) bo nawet intro zrobiono na silniku. Mi się ten patent w tej grze jakoś nie podoba zwłaszcza, że sceny burzących się budynków Szanghaju w ogóle nie robią wrażenia. Wyglądają jak tekturowe pudełka a wybuchy i płomienie w niektórych momentach sprawiają wrażenie, jakby robiono je na zasadzie "kopiuj"-"wklej". Dodam jeszcze, że za pierwszym razem demo się zawiesiło i dopiero za drugim udało się je przejść(to na pewno nie było z winy konsoli).

Ogólnie więcej jest plusów niż minusów. Wyrażaj się jednak jako fanka pierwszej części bo AoT:T40thD jako gra nie będąca drugą częścią AoT byłaby naprawdę ok. Patrzę przez pryzmat jedynki i może też dlatego trochę się rozczarowałam. No ale zobaczymy, jak będzie wyglądała ostateczna wersja bo tak czy siak będę chciała ją kupić:).

Opublikowano

Jak dla mnie to co zobaczylem mi odpowiadalo - wybory (oby cos zmienialy w grze bo ten poza kasa lub brakiem kasy i innego filmu), kustomizacja, srodowisko bogate w wieksza ilosc detali, ratowanie zakladnikow, przeciwnicy maja te same skille (ratowanie, podnoszenie) co my i kilka innych rzeczy. Jest fun, coop a to najwazniejsze w tej grze - dostalem calkiem niezlego shootera ze spora iloscia broni, kooperacja w grze + slowne przepychanki, komentowanie na zywo wydarzen. Ja sie nie moge doczekac premiery!

Opublikowano (edytowane)

Ja natomiast się strasznie zawiodłem. Jedynka była dobra - przeszedłem chyba z 3 razy w coopie, ale dwójka to jest jakieś nieporozumienie! Nie ma nic w tej grze co by robiło na mnie wrażenie... wszystko ssie - grafika, animacje, odgłosy broni, w ogóle sterowanie jest strasznie toporne i nie ma żadnej frajdy podczas zabijania. Jak dla mnie straszny crap... dawno w takie g_ó_w_n_o nie grałem. Dobrze, że wypuścili demo to przynajmniej zaoszczędzę kasę, bo prawdopodobnie bym kupił i dostał szału.

Edytowane przez popiol
Opublikowano

Sterowanie w tej grze jest bardzo toporne. Nic nie daje nawet ustawienie na maxa czułości gałek, dalej ciężko w coś trafić :confused: Na pewno to kwestia wprawy i przyzwyczajenia, jednak mnie to od gry odstraszyło.

Opublikowano

Jedynkę sprzedałem po trzech chapterach (czy jak to się tam nazywało) bo gra kompletnie mi nie leżała. Dwójki nawet nie dałem rady skończyć dema; gra jest sztywna jak poranny stolec. Nuda, anemiczna rozgrywka, toporne ruchy, ogólna ślamazarność kompletnie niegrywalna gra jak dla mnie. Pomysł fajny na co-opa z prawdziwego zdarzenia ale wykonanie tandetne.

 

O wiele lepiej sprawdza się co-op w RE5 czy choćby w Girsach. A już w ogóle konkretnie to zapowiada się w Splinter Cell.

Opublikowano

Jak widać przeważają jednak głosy negatywne. Zobaczymy jak to będzie w pełnej wersji. A tu taki bajer co by sobie "upiększyć" rozgrywkę. Mi się nawet podoba:).

 

http://www.armyoftwo.com/us/graphicscreator/graphics/gallery#viewertabs=features&gallerytabs=everyones&sortOrder=createdDate&periodType=weekly&page=4&searchTextType=title&searchField=&id=8af888dc25b253350125b262ad580120&friendId=all

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 22.12.2009 o 09:32, Scatebra napisał(a):

Jak widać przeważają jednak głosy negatywne. Zobaczymy jak to będzie w pełnej wersji. A tu taki bajer co by sobie "upiększyć" rozgrywkę. Mi się nawet podoba:).

 

http://www.armyoftwo.com/us/graphicscreator/graphics/gallery#viewertabs=features&gallerytabs=everyones&sortOrder=createdDate&periodType=weekly&page=4&searchTextType=title&searchField=&id=8af888dc25b253350125b262ad580120&friendId=all

Ja to zauwazylem wczesniej przy okazji ogloszenia dema gdzie byl taki news na Polygamii. Jakos nikt o tym nie pisal w sieci bo dosc ciekwe rozwiazanie.

 

Preview

http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-army-of-two/60204

Edytowane przez Scorp1on
Opublikowano

Liczylem troche na ten tytul, ale naprawde dynamika jest praktycznie zerowa, postacie poruszaja sie jakby grawitacja byla kilka razy wieksza niz jest w istocie. Mozna powiedziec, ze to zamysl deva by bgylo bardziej taktycznie, no ale taktycznie mnie oznacza anemicznie.

Opublikowano

muszę przyznać, że również poczułem się zawiedziony po ograniu dema tej gry.

powolne to, kiepskie rozwiązanie z GPSem, graficznie przeciętnie. nastawiałem się na ten tytuł bardzo mocno, a tu widzę, że 199PLNów zostanie mi w kieszeni : ]

 

co prawda poczekam jeszcze na recki i może faktycznie ostateczna wersja będzie bardziej dopracowana, ale na razie zamrażam fundusze na tą grę i zainwestuję zaoszczędzony czas na Batmana AA.

Opublikowano

No właśnie, ja też tego nie kumam. AoT przeszedłem sam, potem w co-opie i było to całkiem przyjemna gierka, mimo tego dość topornego sterowania (ale dało się przyzwyczaić). Gra na takie 7/10 czyli nie tak źle. A dwójka? Cholera, mam wrażenie że jest 3 razy wolniejsza i bardziej ślamazarna (a w jedynkę grałem ze 2-3 miechy temu), na dodatek mam cały czas wrażenie że nie jest płynna (frame dropy) co wku.rwia na maxa.

 

Dam jej szansę jak znajomy zakupi i będzie dość tania.

Opublikowano

Kurde, przerazaja mnie te wszystkie negatywne opinie 0_o Naprawde taka zla ta gra jest? Jak w porownaniu z jedynka? 1sza czesc bardzo mi sie podobala, przeszedlem cala na coopie i bylo bardzo milo, choc niektore levele byly za trudne i back2back wkurzalo czesto ;p

 

Wiec pytanie do tych ktorym podobala sie 1nka, 2jka nie jest fajna? Czy tylko narzekaja Ci ktorym sie jedynka nie podobala.

 

ps. Nie moge teraz sprawdzic demka :/

Opublikowano

Jo AoT bylo swietne, moze nie idealne, ale gralo sie milo na splicie, znacznie bardziej mi przypasilo niz np l4d, pewno z powodu TPP i customizacji broni itp :P

 

No to pewno tak jak podejrzewalem, ludzie beda narzekac a ja i tak spedze duzo milego czasu z ta gierka ;)

Opublikowano

co-op bardzo wiele wynagradza. spójrz chociażby na RE5 - w tą grę samemu grać się nie powinno, ona się sprawdza tylko z drugim graczem. nawet te tony archaizmów byłem w stanie wybaczyć.

sądzę, że podobnie będzie z AOT2. póki co odsuwam zakup tej gry na bliżej nieokreśloną przyszłość.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...