Skocz do zawartości

Army of Two: The 40th Day


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do RE5, to nic nie jest w stanie uratowac tej gry, nawet coop. Sterowanie to smiech na sali, brak jakiegokolwiek powera broni, ta gra to zeszla generacja w nowej oprawie.

  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

są gusta i guściki... dla jednego RE5 to top5 obecnej generacji konsol dla innego (czyt. da mnie) to zawód roku 2009 i jeden z większych w ogóle.

dzięki temu AOT2 ma szansę się sprzedać choć w połowie dobrze jak pierwsza część, pomimo że tej jakby brakuje jaj... tzn. dynamiki.

sam jestem ciekaw i po trosze mam nadzieję, że będzie jak w przypadku FM3, gdzie pełna wersja niwelowała niedociągnięcia dema i nadrabiała elementy,.pod adresem których leciało najwięcej zarzutów.

Opublikowano

demko jak na razie pyknąłem raz, na dodatek z kobitą a ona w taką grę pierwszy raz więc......się uśmiałem ale ogólne wrażenia pozytywne

gra jakby wolniejsza, ale to chyba tylko wrażenie, bardziej taktyczna od jedynki, mniej brawury

potyczki są krótkie i intensywne, szybka wymiana ognia powiązana ze zmianą pozycji lub nie i jazda dalej

bardzo podoba mi się kwestia jak rozwiązano GPS, w jedynce kompletnie tego nie używałem

wybory moralne, najs, niech to ma tylko znaczny wpływ na przebieg rozrywki a nie tylko mniej lub więcej zielonych na koncie

 

nie wiem jakiej dynamiki brak aot2, serio nie czaję tej kwestii, to chyba tak aby się przy(pipi)ać jest pisane

- coś mi nie pasi ale nie wiem co, nazwijmy to dynamiką cokolwiek to oznacza

 

jeśli ktoś oczekuje że typ obwieszony złomem będzie gibki niczym hayabusa to ma coś nie tak z garem

 

framerate nie jest do końca stabilny no ale to demo w końcu

Opublikowano

nie popadajmy w skrajności - dynamika to płynność ruchów, płynność przejścia z jednej akcji do drugiej. w tej grze tego brakuje, postacie są toporne, ich ruchy są toporne. i nie tłumaczy tego obwieszenie militariami

być może moje złe wrażenie spowodowane jest tym, że spodziewałem się za dużo po tej grze. z czasem na pewno ochłonę i jeszcze raz spróbuję demko i nie wykluczone, że skuszę się na pełną grę. na razie jednak zawód.

co do samych potyczek to faktycznie są intensywne, wybory moralne są świetnym pomysłem o ile faktycznie będą miały odzwierciedlenie w późniejszej grze a kustomizacja broni bardzo mi przypadła do gustu. jednak to gejmplej jest najważniejsze, a temu brakuje dynamik, period. no i jeszcze dyskusyjna jakość grafiki, co szczególnie widać na postaciach przeciwników, głównie policjanci wyglądają jakby byli ociosani z grubego kawałka drewna.

Opublikowano

Demo pokazalo pierwszy etap badz czesc tego etapu. Pewnie bedzie wiecej akcji (back2back), demo konczy sie jakims uberbadassem. Przeciez jest nonstop akcja, przeciwnikow dosc sporo wychodzi, czesc to zwykli policancji a czesc heavy armored. Sterowanie postacia czy celowanie jak pamietam to juz bylo w A1, tutaj jest to same, mi jakos nic nie przeszkadza. Zwieksz sensivity jak chcesz robic obroty o90 stopni lekkim posunieciem galki. Jedynie co mi w demie przeszkadalo to malo miejsca, wszedzie jakies dostepne covery, beczki, skrzynki i trudno gdziesc sie ruszyc.

 

Ps. pisz z duzej litery po kropce ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

faktycznie bardzo dobra nota dla gry, choć sama vidrecka marna.

z drugiej co raz bardziej się przekonuję, co by dać drugą szansę tej grze i na spokojnie ograć demko.

Opublikowano (edytowane)

Gra jest już conajmniej od wtorku, wtedy też ją nabyłem w saturnie,

 

co do samej gry naprawdę jest to dobry shooter, jeśli chodzi o samą rozgrywkę to główne założenia zaproponowane w jedynce nie zostały zmienione, jeden ściąga ogień na siebie a drugi zachodzi z flanki, jednak oprócz zwykłego strzelania jest jeszcze parę smaczków choćby takich jak branie zakładników, ale nie pierwszego lepszego wroga jako zakładnika, po włączeniu GPS na ekranie rozwija się ładna siatka podświetlana na czerwono która zabarwia obraz widziany przez nią na kolor czarny, zaznacza drogę którą mamy się udać celem wykonania zdania, oraz i tu najważniejsze zaznacza nam wrogów z podaniem nam informacji ze stopniem (wojskowym) danego wroga, jeżeli weźmiemy starszego stopniem jako zakładnika to reszta grzecznie rzuci broń i ładnie uklęknie abyśmy mogli ich zakuć w kajdanki (ewentualnie dla tych co lubią bardziej siłowe rozwiązania, gości normalnie rozstrzelać) natomiast jeżeli jako zakładnika weźmiemy zwykłego szeregowca możemy być pewni że przeciwnicy nie będą już tacy chętni do negocjacji :rolleyes:

Kolejnym ciekawym motywem jest możliwość upozorowania poddania się przeciwnikowi gdy nasz partner kryje się za jakąś przeszkodą i tylko czeka aż wróg będzie chciał nas obezwładnić, lub sami możemy w dowolnym momencie nacisnąć prawy spust i wtedy wyciągamy pistolet, czas zwalnia i zaczyna się jatka, efekt rewelacyjny

 

Tak wogóle to szukam chętnego do coop'a

Edytowane przez SierraPL
  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...