Gość Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Co do RE5, to nic nie jest w stanie uratowac tej gry, nawet coop. Sterowanie to smiech na sali, brak jakiegokolwiek powera broni, ta gra to zeszla generacja w nowej oprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 RE5 to imo TOP5 obecnej generacji ale EOT. Demo AOT2 podoba mi się. Jedynka była imo średnia, ale dwójeczka bardziej mi lezy po mimo swej mułowatości. W dodatku grałem z jakimś Brazylem i jaja były Cytuj Odnośnik do komentarza
zimzvm 36 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 są gusta i guściki... dla jednego RE5 to top5 obecnej generacji konsol dla innego (czyt. da mnie) to zawód roku 2009 i jeden z większych w ogóle. dzięki temu AOT2 ma szansę się sprzedać choć w połowie dobrze jak pierwsza część, pomimo że tej jakby brakuje jaj... tzn. dynamiki. sam jestem ciekaw i po trosze mam nadzieję, że będzie jak w przypadku FM3, gdzie pełna wersja niwelowała niedociągnięcia dema i nadrabiała elementy,.pod adresem których leciało najwięcej zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorp1on 8 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 W top RE5 lezy ale podkatem graficznym, grywalnosciowo to kilka lat wstecz.. Mimo iz spore archaizmy sa w grze to dalo sie grac dosc fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Diabeu 1 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 demko jak na razie pyknąłem raz, na dodatek z kobitą a ona w taką grę pierwszy raz więc......się uśmiałem ale ogólne wrażenia pozytywne gra jakby wolniejsza, ale to chyba tylko wrażenie, bardziej taktyczna od jedynki, mniej brawury potyczki są krótkie i intensywne, szybka wymiana ognia powiązana ze zmianą pozycji lub nie i jazda dalej bardzo podoba mi się kwestia jak rozwiązano GPS, w jedynce kompletnie tego nie używałem wybory moralne, najs, niech to ma tylko znaczny wpływ na przebieg rozrywki a nie tylko mniej lub więcej zielonych na koncie nie wiem jakiej dynamiki brak aot2, serio nie czaję tej kwestii, to chyba tak aby się przy(pipi)ać jest pisane - coś mi nie pasi ale nie wiem co, nazwijmy to dynamiką cokolwiek to oznacza jeśli ktoś oczekuje że typ obwieszony złomem będzie gibki niczym hayabusa to ma coś nie tak z garem framerate nie jest do końca stabilny no ale to demo w końcu Cytuj Odnośnik do komentarza
zimzvm 36 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 nie popadajmy w skrajności - dynamika to płynność ruchów, płynność przejścia z jednej akcji do drugiej. w tej grze tego brakuje, postacie są toporne, ich ruchy są toporne. i nie tłumaczy tego obwieszenie militariami być może moje złe wrażenie spowodowane jest tym, że spodziewałem się za dużo po tej grze. z czasem na pewno ochłonę i jeszcze raz spróbuję demko i nie wykluczone, że skuszę się na pełną grę. na razie jednak zawód. co do samych potyczek to faktycznie są intensywne, wybory moralne są świetnym pomysłem o ile faktycznie będą miały odzwierciedlenie w późniejszej grze a kustomizacja broni bardzo mi przypadła do gustu. jednak to gejmplej jest najważniejsze, a temu brakuje dynamik, period. no i jeszcze dyskusyjna jakość grafiki, co szczególnie widać na postaciach przeciwników, głównie policjanci wyglądają jakby byli ociosani z grubego kawałka drewna. Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorp1on 8 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Demo pokazalo pierwszy etap badz czesc tego etapu. Pewnie bedzie wiecej akcji (back2back), demo konczy sie jakims uberbadassem. Przeciez jest nonstop akcja, przeciwnikow dosc sporo wychodzi, czesc to zwykli policancji a czesc heavy armored. Sterowanie postacia czy celowanie jak pamietam to juz bylo w A1, tutaj jest to same, mi jakos nic nie przeszkadza. Zwieksz sensivity jak chcesz robic obroty o90 stopni lekkim posunieciem galki. Jedynie co mi w demie przeszkadalo to malo miejsca, wszedzie jakies dostepne covery, beczki, skrzynki i trudno gdziesc sie ruszyc. Ps. pisz z duzej litery po kropce Cytuj Odnośnik do komentarza
Diabeu 1 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 dynamika to nie płynność ruchów, kurde bele Cytuj Odnośnik do komentarza
zimzvm 36 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 hm może faktycznie niefortunnego określenia użyłem. ale co miałem na myśli, wytłumaczyłem. @Scorpion shift mi nie zawsze działa ; ] Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 http://xbox360.ign.com/dor/objects/14293274/army-of-two-2/videos/ao2_40_vdr_010810.html recka video, IGN przyjal gre bardzo pozytywnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
zimzvm 36 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 faktycznie bardzo dobra nota dla gry, choć sama vidrecka marna. z drugiej co raz bardziej się przekonuję, co by dać drugą szansę tej grze i na spokojnie ograć demko. Cytuj Odnośnik do komentarza
[InSaNe] 2 477 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Jest to gierka wydawana przez EA, więc trafiła wcześniej do sklepów i powinna już w większości sklepów być. Cytuj Odnośnik do komentarza
SierraPL 1 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 (edytowane) Gra jest już conajmniej od wtorku, wtedy też ją nabyłem w saturnie, co do samej gry naprawdę jest to dobry shooter, jeśli chodzi o samą rozgrywkę to główne założenia zaproponowane w jedynce nie zostały zmienione, jeden ściąga ogień na siebie a drugi zachodzi z flanki, jednak oprócz zwykłego strzelania jest jeszcze parę smaczków choćby takich jak branie zakładników, ale nie pierwszego lepszego wroga jako zakładnika, po włączeniu GPS na ekranie rozwija się ładna siatka podświetlana na czerwono która zabarwia obraz widziany przez nią na kolor czarny, zaznacza drogę którą mamy się udać celem wykonania zdania, oraz i tu najważniejsze zaznacza nam wrogów z podaniem nam informacji ze stopniem (wojskowym) danego wroga, jeżeli weźmiemy starszego stopniem jako zakładnika to reszta grzecznie rzuci broń i ładnie uklęknie abyśmy mogli ich zakuć w kajdanki (ewentualnie dla tych co lubią bardziej siłowe rozwiązania, gości normalnie rozstrzelać) natomiast jeżeli jako zakładnika weźmiemy zwykłego szeregowca możemy być pewni że przeciwnicy nie będą już tacy chętni do negocjacji Kolejnym ciekawym motywem jest możliwość upozorowania poddania się przeciwnikowi gdy nasz partner kryje się za jakąś przeszkodą i tylko czeka aż wróg będzie chciał nas obezwładnić, lub sami możemy w dowolnym momencie nacisnąć prawy spust i wtedy wyciągamy pistolet, czas zwalnia i zaczyna się jatka, efekt rewelacyjny Tak wogóle to szukam chętnego do coop'a Edytowane 14 Stycznia 2010 przez SierraPL Cytuj Odnośnik do komentarza
Hubert249 4 272 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Zaliczona. Nie grałem w jedynkę, także pewnie dlatego na dzień dobry tak mnie uderzyła cała girsowatość. Gra dobra ale nic poza tym 7/10 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.