Scorp1on 8 Opublikowano 14 grudnia 2009 Autor Opublikowano 14 grudnia 2009 (edytowane) Ogladalem jeszcze raz filmik kustomizacji, najwiecej jest normalnych camo, takie jak w MW + stare zielonawe kolory + zebra, itp. Jest dobrze Najnowszy trailer. Demo bedzie oferowalo pierwszy level z gry. Mam nadzieje ze bedzie w nim coop na splita Edytowane 14 grudnia 2009 przez Scorp1on Cytuj
Scatebra 7 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 No jakże miałoby go nie być;p. Przecież to w jedynce tak było, że w singlu gra była przeciętna a w coopie wymiatała:). Gdyby z tego zrezygnowali to tak jakby dołek pod soba kopali;p. Ja jednak bym marzyła, żeby był w nim coop na splita do multi (jak w Gearsach). Wtedy byłaby to esencja gry stworzonej do coopa;). Idealny tytuł dla młodych małżeństw:D:D Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 14 grudnia 2009 Autor Opublikowano 14 grudnia 2009 Chodzi mi o tryb splitowy w demie, by sobie grac do stycznia bo susza jest do nowego roku. Pierwsze Army bylo demem online... Ale skoro to coop game wiec na 95% bedzie Cytuj
Scatebra 7 Opublikowano 14 grudnia 2009 Opublikowano 14 grudnia 2009 A to sorki, kontekst trochę źle zrozumiałam;p. No demo powinno być w coopie bo wtedy wiecej ludzi się zdecyduje na kupno(z tych co w jedynke nie grali;p). Fajnie by było to bym z chłopakiem w przerwie świątecznej trochę sobie pograła:). No i chyba jeszcze 24. ma być Dante's Inferno demo więc kolejna próbka do szpilania. Najgorzej będzie w styczniu i w lutym(tzn. najlepiej dla tych co mają kase;p). 4 fajne premiery: Mass Effect 2, Army of Two:T40thD, Dante's Inferno i Bayonetta. Eh, skąd brac na to kase . Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 15 grudnia 2009 Opublikowano 15 grudnia 2009 (edytowane) lista osiągnięć... http://www.xbox360achievements.org/game/army-of-two-the-40th-day/achievements/ brak acziwów w multi cokolwiek zastanawia. kolejny z serii zabij x wrogów. tym razem tylko 6666 sztuk. 'tylko' pod warunkiem, że podczas jednego przejścia pada trupem przeszło 2000 przeciwników. z acziwów wynika, że trzeba będzie przejść grę co najmniej dwa razy raz jako BFF i raz jako związek po przejściach. mamy chyba pierwsze osiągnięcie za przejście... połowy gry. dość oryginalne ; ] Puympkin Patch wygląda na bardzo losowy. poza tym do bólu oklepana lista osiągnięć w stylu 'zabij x przeciwników bronią y' czy 'przebiegnij się po x przeciwnikach'. jednak to nie acziwy czynią grę dobrą... przynajmniej dla mnie. te tutaj w większości będą wpadać podczas normalnej gry. Edytowane 15 grudnia 2009 przez zimzvm Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 15 grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 grudnia 2009 Tysiak SP - wiecej osob lyknie by zrobic calaka. Borderlands - gra sieciowa i wszystko mozna zrobic poza 1 wyjatekiem na 2 pady, Forza 3, AC2 (w porowaniu do 1 gdzie trzeba wiecej zbierac czy robic jakis glupow jak rozmawiac z Lucy, naciskac X kiedy w tle miga cos tam). Moze przynajmniej bedzie ktos gral na multi niz tylko poza osiagiecia jak w 1 czesci . Pewnie trzeba sie liczyc z DLC + nowe osiagniacia. Co do 6666 to jesli kampania bedzie ciekawa, wybory beda na cos wplywac, to czemu nie pograc kolejny raz. Z reszta trzeba uzbierac milion, zobaczymy czy znow bedzie jakis OBJ ktory da nam sporo kasy Oby dalo sie kustomizowac kombinezon ich jak i maski Cytuj
Scatebra 7 Opublikowano 15 grudnia 2009 Opublikowano 15 grudnia 2009 (edytowane) lista osiągnięć... http://www.xbox360ac...y/achievements/ brak acziwów w multi cokolwiek zastanawia. kolejny z serii zabij x wrogów. tym razem tylko 6666 sztuk. 'tylko' pod warunkiem, że podczas jednego przejścia pada trupem przeszło 2000 przeciwników. z acziwów wynika, że trzeba będzie przejść grę co najmniej dwa razy raz jako BFF i raz jako związek po przejściach. mamy chyba pierwsze osiągnięcie za przejście... połowy gry. dość oryginalne ; ] Puympkin Patch wygląda na bardzo losowy. poza tym do bólu oklepana lista osiągnięć w stylu 'zabij x przeciwników bronią y' czy 'przebiegnij się po x przeciwnikach'. jednak to nie acziwy czynią grę dobrą... przynajmniej dla mnie. te tutaj w większości będą wpadać podczas normalnej gry. Czyli będzie jak w jedynce więc nie ma problemu:). Jeśli gra będzie co najmniej tak dobra jak pierwsza to pewnie każdy fan serii przejdzie ją parę razy(ja się wliczam:)). Więc pewnie większość acziwów się zdobędzie po prostu grając w kółko i zmieniając bronie czy ścieżki fabularne(bo taką niby "nowość" wprowadzili, że można być złym lub dobrym;p). Mi to pasi:) A co do multi, to mi to nie przeszkadza bo ja osobiście w multi jedynki właściwie w ogóle nie grałam. Dlatego, że wolę grać na splicie z moim chłopakiem niż sama z jakąś dzieciarnią. Z resztą z tego co mi było wiadomo, to ten podział na wersję europejską i tą drugą(na stany i nne) sprawił, że w multi zbyt dużo osób nie grało(przynajmniej już jakiś dłuższy czas po premierze). Dlatego u mnie w multi póki co rządzą Gearsy ale jeśli Aot:T40thD da tę samą możliwość grania on line w coopie na splicie to wtedy kto wie, może nawet będę miała ochotę zrobić calaka a GoW pójdą na półkę urlopową. Edytowane 15 grudnia 2009 przez Scatebra Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 15 grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 grudnia 2009 (edytowane) Hmm, cos mi w glowie zostalo bo pamietam ze gdzies czytalem ze w AOT 2 sa osiagniecia online http://www.armyoftwo.com/us/blog/achievements-2009-12-06 Scatebra - potem wyszedl patch usuwajacy ta blokade ale nikt w gre i tak nie gral. Moze poprostu byla slaba? Albo ludzie woleli CODa czy Girsy http://www.armyoftwo.com/us/blog/prima-guide-preview-1-2009-12-11 Pierwsza mapa bedzie nawet dosc dluga jesli ta bedzie w demie. Edytowane 15 grudnia 2009 przez Scorp1on Cytuj
Scatebra 7 Opublikowano 20 grudnia 2009 Opublikowano 20 grudnia 2009 Dobra, przeszłam demo także podzielę się moimi wrażeniami;p. Ogólnie jestem zawiedziona i mam nadzieję, że demo jest jeszcze dalekie jakością od finalnej wersji(choć czuję coś, że jednak tak nie jest). Zacznę od plusów, żeby było optymistyczniej na początku. Środowisko jest bardzo urozmaicone, wszędzie poniewiera się masa przedmiotów i klimat Szanghaju przez to jest ładnie oddany. Wszelkie wąskie uliczki obsiane neonami cieszą oko. Mimo moich negatywnych odczuć po obejrzeniu filmików, kustomizacja broni jest na dobrym poziomie. W sumie jest to to samo co w jedynce w trochę innej oprawie i z większą ilością rozwiązań co do kolorystyki broni. Więcej plusów jakoś nie zauważyłam. Gameplay jest podobny niż w jedynce plus zmiany w klawiszologii rozwiązaniami podobne do Gearsów(różne akcje pod przychiskiem"A"). Spodobał mi się patent z GPS'em i tagowaniem przeciwników choć nie jest do końca dobrze rozwiązany(kiedy widzisz otagowanego przeciwnika ten świeci się na pomarańczowo ale problem sprawia fakt, ze w żaden sposób nie jest zaznaczone to, że stoi za lub przed przeszkodą). Niestety minusów znalazłam więcej. Twórcy gry zrobili coś z twarzą Riosa bo w ogóle nie przypomina mi tego z pierwszej części. Teraz zamiast niedźwiedziej postury amerykanina widzę w nim przerośniętego ruska(dla jednych plus, dla innych minus) choć ja nie jestem zwolennikiem zmieniania modeli postaci podczas trwania serii(co innego tekstury, co innego ogólne zmiany anatomiczne). Dalej - filmiki. W pierwszej części nawet jak przechodziłam ją trzeci raz to i tak z przyjemnością oglądałam filmiki przerywnikowe na bardzo wysokim poziomie grafiki. Teraz najwyraźniej z nich zrezygnowano(wnioskuję po samym demie) bo nawet intro zrobiono na silniku. Mi się ten patent w tej grze jakoś nie podoba zwłaszcza, że sceny burzących się budynków Szanghaju w ogóle nie robią wrażenia. Wyglądają jak tekturowe pudełka a wybuchy i płomienie w niektórych momentach sprawiają wrażenie, jakby robiono je na zasadzie "kopiuj"-"wklej". Dodam jeszcze, że za pierwszym razem demo się zawiesiło i dopiero za drugim udało się je przejść(to na pewno nie było z winy konsoli). Ogólnie więcej jest plusów niż minusów. Wyrażaj się jednak jako fanka pierwszej części bo AoT:T40thD jako gra nie będąca drugą częścią AoT byłaby naprawdę ok. Patrzę przez pryzmat jedynki i może też dlatego trochę się rozczarowałam. No ale zobaczymy, jak będzie wyglądała ostateczna wersja bo tak czy siak będę chciała ją kupić. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 20 grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 grudnia 2009 Jak dla mnie to co zobaczylem mi odpowiadalo - wybory (oby cos zmienialy w grze bo ten poza kasa lub brakiem kasy i innego filmu), kustomizacja, srodowisko bogate w wieksza ilosc detali, ratowanie zakladnikow, przeciwnicy maja te same skille (ratowanie, podnoszenie) co my i kilka innych rzeczy. Jest fun, coop a to najwazniejsze w tej grze - dostalem calkiem niezlego shootera ze spora iloscia broni, kooperacja w grze + slowne przepychanki, komentowanie na zywo wydarzen. Ja sie nie moge doczekac premiery! Cytuj
popiol 16 Opublikowano 20 grudnia 2009 Opublikowano 20 grudnia 2009 (edytowane) Ja natomiast się strasznie zawiodłem. Jedynka była dobra - przeszedłem chyba z 3 razy w coopie, ale dwójka to jest jakieś nieporozumienie! Nie ma nic w tej grze co by robiło na mnie wrażenie... wszystko ssie - grafika, animacje, odgłosy broni, w ogóle sterowanie jest strasznie toporne i nie ma żadnej frajdy podczas zabijania. Jak dla mnie straszny crap... dawno w takie g_ó_w_n_o nie grałem. Dobrze, że wypuścili demo to przynajmniej zaoszczędzę kasę, bo prawdopodobnie bym kupił i dostał szału. Edytowane 20 grudnia 2009 przez popiol Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 21 grudnia 2009 Opublikowano 21 grudnia 2009 Sterowanie w tej grze jest bardzo toporne. Nic nie daje nawet ustawienie na maxa czułości gałek, dalej ciężko w coś trafić :confused: Na pewno to kwestia wprawy i przyzwyczajenia, jednak mnie to od gry odstraszyło. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 21 grudnia 2009 Autor Opublikowano 21 grudnia 2009 Ja zadnych z tych problemow co wyzej piszecie nie mam, gralem na standardowych ustawieniach bo jak przesunelem paski w prawo to jeszcze wolniej celownik chodzil Cytuj
Słupek 2 180 Opublikowano 21 grudnia 2009 Opublikowano 21 grudnia 2009 Jedynkę sprzedałem po trzech chapterach (czy jak to się tam nazywało) bo gra kompletnie mi nie leżała. Dwójki nawet nie dałem rady skończyć dema; gra jest sztywna jak poranny stolec. Nuda, anemiczna rozgrywka, toporne ruchy, ogólna ślamazarność kompletnie niegrywalna gra jak dla mnie. Pomysł fajny na co-opa z prawdziwego zdarzenia ale wykonanie tandetne. O wiele lepiej sprawdza się co-op w RE5 czy choćby w Girsach. A już w ogóle konkretnie to zapowiada się w Splinter Cell. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 grudnia 2009 Opublikowano 21 grudnia 2009 wpis. demo wystawia swiadectwo tej grze w moich oczach wrecz tragiczne. totalna klapa, niegrywalna, oporna i jak Slupek wspomnial - slamazarna. oczyszcze dysk przynajmniej z 1,6 GB. Cytuj
Scatebra 7 Opublikowano 22 grudnia 2009 Opublikowano 22 grudnia 2009 Jak widać przeważają jednak głosy negatywne. Zobaczymy jak to będzie w pełnej wersji. A tu taki bajer co by sobie "upiększyć" rozgrywkę. Mi się nawet podoba:). http://www.armyoftwo.com/us/graphicscreator/graphics/gallery#viewertabs=features&gallerytabs=everyones&sortOrder=createdDate&periodType=weekly&page=4&searchTextType=title&searchField=&id=8af888dc25b253350125b262ad580120&friendId=all Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 22 grudnia 2009 Opublikowano 22 grudnia 2009 (edytowane) Skończyłem demko i podobało mi się, grę raczej zakupie jak się ukarze. Na splita raczej AoT 1,2 to pozycje obowiązkowe. Edytowane 22 grudnia 2009 przez GoltaR Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 22 grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 grudnia 2009 (edytowane) Jak widać przeważają jednak głosy negatywne. Zobaczymy jak to będzie w pełnej wersji. A tu taki bajer co by sobie "upiększyć" rozgrywkę. Mi się nawet podoba:). http://www.armyoftwo.com/us/graphicscreator/graphics/gallery#viewertabs=features&gallerytabs=everyones&sortOrder=createdDate&periodType=weekly&page=4&searchTextType=title&searchField=&id=8af888dc25b253350125b262ad580120&friendId=all Ja to zauwazylem wczesniej przy okazji ogloszenia dema gdzie byl taki news na Polygamii. Jakos nikt o tym nie pisal w sieci bo dosc ciekwe rozwiazanie. Preview http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-army-of-two/60204 Edytowane 22 grudnia 2009 przez Scorp1on Cytuj
Gość Opublikowano 22 grudnia 2009 Opublikowano 22 grudnia 2009 Liczylem troche na ten tytul, ale naprawde dynamika jest praktycznie zerowa, postacie poruszaja sie jakby grawitacja byla kilka razy wieksza niz jest w istocie. Mozna powiedziec, ze to zamysl deva by bgylo bardziej taktycznie, no ale taktycznie mnie oznacza anemicznie. Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 22 grudnia 2009 Opublikowano 22 grudnia 2009 muszę przyznać, że również poczułem się zawiedziony po ograniu dema tej gry. powolne to, kiepskie rozwiązanie z GPSem, graficznie przeciętnie. nastawiałem się na ten tytuł bardzo mocno, a tu widzę, że 199PLNów zostanie mi w kieszeni : ] co prawda poczekam jeszcze na recki i może faktycznie ostateczna wersja będzie bardziej dopracowana, ale na razie zamrażam fundusze na tą grę i zainwestuję zaoszczędzony czas na Batmana AA. Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 22 grudnia 2009 Opublikowano 22 grudnia 2009 No właśnie, ja też tego nie kumam. AoT przeszedłem sam, potem w co-opie i było to całkiem przyjemna gierka, mimo tego dość topornego sterowania (ale dało się przyzwyczaić). Gra na takie 7/10 czyli nie tak źle. A dwójka? Cholera, mam wrażenie że jest 3 razy wolniejsza i bardziej ślamazarna (a w jedynkę grałem ze 2-3 miechy temu), na dodatek mam cały czas wrażenie że nie jest płynna (frame dropy) co wku.rwia na maxa. Dam jej szansę jak znajomy zakupi i będzie dość tania. Cytuj
Trufs 1 Opublikowano 22 grudnia 2009 Opublikowano 22 grudnia 2009 Kurde, przerazaja mnie te wszystkie negatywne opinie 0_o Naprawde taka zla ta gra jest? Jak w porownaniu z jedynka? 1sza czesc bardzo mi sie podobala, przeszedlem cala na coopie i bylo bardzo milo, choc niektore levele byly za trudne i back2back wkurzalo czesto ;p Wiec pytanie do tych ktorym podobala sie 1nka, 2jka nie jest fajna? Czy tylko narzekaja Ci ktorym sie jedynka nie podobala. ps. Nie moge teraz sprawdzic demka Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 22 grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 grudnia 2009 Jesli Ao2 bylo dla ciebie dobrym tytulem to 2 w mojej ocenie jest tez dobra + nowe rozwiazania. Ma pewne wady ale coop wynagradza to Cytuj
Trufs 1 Opublikowano 22 grudnia 2009 Opublikowano 22 grudnia 2009 Jo AoT bylo swietne, moze nie idealne, ale gralo sie milo na splicie, znacznie bardziej mi przypasilo niz np l4d, pewno z powodu TPP i customizacji broni itp No to pewno tak jak podejrzewalem, ludzie beda narzekac a ja i tak spedze duzo milego czasu z ta gierka Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 23 grudnia 2009 Opublikowano 23 grudnia 2009 co-op bardzo wiele wynagradza. spójrz chociażby na RE5 - w tą grę samemu grać się nie powinno, ona się sprawdza tylko z drugim graczem. nawet te tony archaizmów byłem w stanie wybaczyć. sądzę, że podobnie będzie z AOT2. póki co odsuwam zakup tej gry na bliżej nieokreśloną przyszłość. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.